Er zijn mensen die dat nu ook doen.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Als je 4 jaar geleden had gezegd dat Steijn ooit trainer van Ajax zou worden zou iedereen je hard hebben uitgelachen.
Of dat B speler Schuurs voor bijna evenveel werd verkocht als de super aanvoerder van Feyenoord.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Als je 4 jaar geleden had gezegd dat Steijn ooit trainer van Ajax zou worden zou iedereen je hard hebben uitgelachen.
Vier weken geleden ook en nu is het de keiharde realiteitquote:Op maandag 12 juni 2023 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Fixed.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Als je 4 dagen geleden had gezegd dat Steijn ooit trainer van Ajax zou worden zou iedereen je hard hebben uitgelachen.
En hij zelf wrs ookquote:
Nouja, had ten Hag zoveel bereikt voordat hij naar Ajax ging? Ik vind dit wel een vrij gecalculeerde gok, trainer die vrij aardige resultaten heeft behaald en die wellicht voor beter spel kan zorgen. Beter dan een (met alle respect) Heitinga of van Nistelrooij die er zeker nog niet klaar voor zijn. Het zou me niet verbazen als hij de verwachtingen overtreft.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:10 schreef Scorpie het volgende:
Zelfs vd Sar had deze aanstelling niet door laten gaan, denken jullie niet?
Ben het hier op zich wel mee eens, maar had toch een trainer verwacht met een beter track record en wat meer body, of autoriteit ofzo.. weet het goede woord niet, maar heb niet direct de indruk dat een spelersgroep onder de indruk is van een Maurice Steijn. Terwijl Ajax nu volgens mij een groep heeft, die dat nodig heeft.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nouja, had ten Hag zoveel bereikt voordat hij naar Ajax ging? Ik vind dit wel een vrij gecalculeerde gok, trainer die vrij aardige resultaten heeft behaald en die wellicht voor beter spel kan zorgen. Beter dan een (met alle respect) Heitinga of van Nistelrooij die er zeker nog niet klaar voor zijn. Het zou me niet verbazen als hij de verwachtingen overtreft.
Een internationale trainer met bewezen successen kan ook tegenvallen, genoeg voorbeelden van. En uiteindelijk zijn jullie zelf ook niet echt zo consistent. Volgens mij was vrijwel iedereen (van de Ajacieden) hier blij toen ten Hag vertrok, maar dat moge inmiddels wel duidelijk zijn dat dat niet echt de juiste inschatting was.
Een goede trainer vinden is nog niet zo eenvoudig en je neemt altijd een gok, ik vind het eigenlijk wel mooi als het daadwerkelijk waar is dat Ajax voor een trainer gaat die bewezen heeft iig in Nederland teams beter te laten voetballen en realistisch naar het spelletje kijkt. Al zal ik zeker niet ontkennen dat het wel een gok is.
Not me al vond ik het wel logisch dat hij wegging voor de volgende stap.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:13 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij was vrijwel iedereen (van de Ajacieden) hier blij toen ten Hag vertrok, maar dat moge inmiddels wel duidelijk zijn dat dat niet echt de juiste inschatting was.
Gefeliciteerd met Steijn. Prima keuze.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Not me al vond ik het wel logisch dat hij wegging voor de volgende stap.
Jammer dat Pep niet klaar is voor een volgende stap bij de galacticosquote:Op maandag 12 juni 2023 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meen je dit of is dit spottend bedoeld?quote:Op maandag 12 juni 2023 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Steijn. Prima keuze.
Sowieso veel te klein menneke.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben het hier op zich wel mee eens, maar had toch een trainer verwacht met een beter track record en wat meer body, of autoriteit ofzo.. weet het goede woord niet, maar heb niet direct de indruk dat een spelersgroep onder de indruk is van een Maurice Steijn. Terwijl Ajax nu volgens mij een groep heeft, die dat nodig heeft.
Dat kan ik me niet voorstellen. Ten Hag was beste trainer van afgelopen 20 jaar. Eenieder die stond te juichen bij zijn vertrek is een totaaldebiel.quote:Volgens mij was vrijwel iedereen (van de Ajacieden) hier blij toen ten Hag vertrok, maar dat moge inmiddels wel duidelijk zijn dat dat niet echt de juiste inschatting was.
Nou, echt goede argumenten qua trainers zie je gewoon niet, waar je ook kijkt. De Arco's en de Skaffa's van deze wereld noemen ook geen goed alternatief, dus ga er maar aan staan he.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben het hier op zich wel mee eens, maar had toch een trainer verwacht met een beter track record en wat meer body, of autoriteit ofzo.. weet het goede woord niet, maar heb niet direct de indruk dat een spelersgroep onder de indruk is van een Maurice Steijn. Terwijl Ajax nu volgens mij een groep heeft, die dat nodig heeft.
Klopt.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |