KLopt en Zoë blaast lucht in zijn bekkiequote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb het enge gevoeld dat ze bezig zijn om het vogeltje te reanimeren.... Mirthe vraag aan Bern waar het hart van het vogeltje zit...
Jaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:59 schreef spapaars het volgende:
SL, en straks moeten ze roepen dat het vogeltje is weggevlogen.
Jaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:59 schreef spapaars het volgende:
SL, en straks moeten ze roepen dat het vogeltje is weggevlogen.
Geen seconde komt het bij ze op dat het beestje zijn bekkie wagenwijd open deed om adem te halen... ze hebben er tot 2 of 3 keer toe water ingegoten, want volgens Mirthe en Zoë had hij dorst......dus hebben ze hem verdronkenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt en Zoë blaast lucht in zijn bekkie
Maar we krijgen weer een SL
Of ze gooien een emmer water in je mondquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:02 schreef xsaskiax het volgende:
Je mag hopen dat er daar nooit iemand naar adem aan het happen is, want ze draaien je vakkundig je nek om door water naar binnen te gieten.......
Ja ,dat zeggen ze ook ze doen maar iets zonder na te denkenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen seconde komt het bij ze op dat het beestje zijn bekkie wagenwijd open deed om adem te halen... ze hebben er tot 2 of 3 keer toe water ingegoten, want volgens Mirthe en Zoë had hij dorst......dus hebben ze hem verdronken
Waterboarding in de loods.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen seconde komt het bij ze op dat het beestje zijn bekkie wagenwijd open deed om adem te halen... ze hebben er tot 2 of 3 keer toe water ingegoten, want volgens Mirthe en Zoë had hij dorst......dus hebben ze hem verdronken
Ja precies. Voor eten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:01 schreef woxxel het volgende:
Zo'n jonge vogel doet automatisch z'n bek open als ie iets dichterbij ziet komen.
zover wilde ik nou weer niet gaanquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:02 schreef woxxel het volgende:
[..]
Of ze gooien een emmer water in je mond
Dit...quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja precies. Voor eten.
Moeder heeft te weinig eten voor al haar kinderen dus gooit ze er twee het nest uit zodat de anderen kunnen overleven.
Wij mensen vinden dat zielig. Snap ik wel.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:06 schreef spapaars het volgende:
Stap op m'n fiets, en voor ze alarm kunnen slaan heb ik al geroepen MOORDENAARS.
Ben daar binnen een uurtje of 4/5
Idd die moeder zal ook geen bakje water brengen naar t nestquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
Babyvogels drinken geen water. Als je probeert water te geven met een pipetje of injectiespuitje, kan het water in zijn longen komen en zijn dood veroorzaken.
Ze halen het vocht uit het eten wat ze krijgen. Ben benieuwd of ze dit in beeld gaan brengen op tvquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:09 schreef woxxel het volgende:
[..]
Idd die moeder zal ook geen bakje water brengen naar t nest
Maar met zijn viool doet hij niets meer.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
M0oi hé dat de mensen die op rood staan bij de meeste stellingen. Gretig gebruik maken van de spullen djset/ pingpongtafel/drumstel etc.
Hij heeft een eigen klusbedrijf. Daar schijnt hij zoveel tijd in te moeten steken dat hij niet op vakantie kan want dan kan hij niet werken en dus geen geld.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:38 schreef schizolientje het volgende:
ik viel net in gesprek Erik en Moirara en hoorde Erik zeggen : Ik kan niet zo maar in een restaurant eten, ik kan geen nieuwe kleren kopen, ik ben sinds 2009 op niet met vakantie geweest en zo nog wat dingen Had hij geen werk of zo????
en maandag lasagnaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:16 schreef spapaars het volgende:
Het gaat financieel goed daar, vandaag spaghetti, morgen macaroni.
oke, een klusbedrijf had ik niet achter hem gezocht, dan zou ik niets meer repareren maar nieuw verkopenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen klusbedrijf. Daar schijnt hij zoveel tijd in te moeten steken dat hij niet op vakantie kan want dan kan hij niet werken en dus geen geld.
hij heeft ook geen klusbedrijf maar iets met duurzame verlichting van bedrijven.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:41 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oke, een klusbedrijf had ik niet achter hem gezocht, dan zou ik niets meer repareren maar nieuw verkopen
hij heeft een eigen bedrijf dat advies geeft/ verkoop over verlichting.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen klusbedrijf. Daar schijnt hij zoveel tijd in te moeten steken dat hij niet op vakantie kan want dan kan hij niet werken en dus geen geld.
is denk ik vergelijkbaar met zijn voorraad nu in zijn kast. Hij kan het een aantal dagen volhouden om te eten, heeft dingen op voorraad die lang houdbaar zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:46 schreef schizolientje het volgende:
beetje bizar wat Erik nu verteld, voorraad in huis voor als er wat gebeurd een dijkdoorbraak of iets, vlgs mij is hij ook zo n prepper. Niet echt dom toevallig in de krant vd week dat mensen slecht voorbereid zijn op een evt ramp
Gisteren zei Bern sorry voor zijn hoesten en niezen, maar dat mocht ook niet van Sasquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:51 schreef lojanda het volgende:
Bern perst er een flinke boer uit en zegt daarna sorry.. wordt gelijk door Sasha gecorrigeerd.. je kan niet zo’n boer eruit drukken en dan sorry zeggen.. kan echt niet zegt ze.. Bern zegt verder niets en staart een beetje voor zich uit.
alleen moet de achterliggende gedachte reëel zijn denk ik dan,. een beetje preppen in je auto bv ( water deken) is praktisch maar voor rampen niet te doen preppers.nl bestaat en ik heb wel eens mensen ontmoet die fanatiek waren en je bijna bang maken. En hier in de loods laat niemand je omkomen van de dorst of de honger of de kouquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:48 schreef Verida het volgende:
[..]
is denk ik vergelijkbaar met zijn voorraad nu in zijn kast. Hij kan het een aantal dagen volhouden om te eten, heeft dingen op voorraad die lang houdbaar zijn.
Wordt het dan niet eens tijd om iets anders te gaan doen. Eric heeft het altijd over “armoede” en dat hij heel zuinig moet doen. Hij gaat nooit met vakantie of uit eten. Kleding of schoenen koopt hij ook niet. De sportschoenen die hij daar bij had zijn 17 jaar oud en die groene sweater zat nog in het plastic die hij bij had en zei dat hij die iets van 25 jaar geleden eens goedkoop had gekocht. Waren twee voor de prijs van één. De bamboe overhemden die hij bij zich heeft komen van een kringloop en kosten zes euro. Heeft hij daar tijdens het benoemen hoe hij leeft zelf verteld..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij heeft een eigen bedrijf dat advies geeft/ verkoop over verlichting.
Ik krijg alleen het idee dat hij er weinig mee verdient, hij heeft vaker aangegeven niet veel geld uit te kunnen geven.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:46 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
En niemand die het waagt om mond op mond beademing toe te passen 😀
achterliggende gedachte daar in de loods lijkt me heel reeel. Een aantal pakken macaroni e.d. kunnen je daar door een paar dagen heenhelpen dat er geen eten binnenkomt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:55 schreef schizolientje het volgende:
[..]
alleen moet de achterliggende gedachte reëel zijn denk ik dan,. een beetje preppen in je auto bv ( water deken) is praktisch maar voor rampen niet te doen preppers.nl bestaat en ik heb wel eens mensen ontmoet die fanatiek waren en je bijna bang maken. En hier in de loods laat niemand je omkomen van de dorst of de honger of de kou
Dat had ik gehoord idd. Nou ja ze had net wel gelijkquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteren zei Bern sorry voor zijn hoesten en niezen, maar dat mocht ook niet van Sas
Janet wordt echt steeds ergerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:57 schreef Rhosyn het volgende:
Janet schreeuwt naar Jasper dat hij de cruesli meteen in de yoghurt moet gooien.
Wat doe je nou, gooi het gewoon in het bakkie.
Jasper schrok zich rot. Maar maar maar dan wordt de cruesli helemaal zacht.
Nou en zegt Janet. Dan is het lekker gaar.![]()
Hij bleef wel beleefd en zei toen maar dat hij eigenwijs ging doen en de cruesli toch in een glas deed.
Het is voor morgenochtend het ontbijt.
Jij zegt het....quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar met zijn viool doet hij niets meer.
mmmmm zompige cruesliquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:58 schreef schizolientje het volgende:
Grappig, jappie helpt de kwark voor morgenochtend in de bakjes te scheppen en Janet wil de muesli er al in doen en dat wil hij niet want dan wordt t vies en niet crunchie Ze stribbelt tegen maar hij houdt voet bij stuk
Kan toch ook niet.. dat is echt niet lekker.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:58 schreef schizolientje het volgende:
Grappig, jappie helpt de kwark voor morgenochtend in de bakjes te scheppen en Janet wil de muesli er al in doen en dat wil hij niet want dan wordt t vies en niet crunchie Ze stribbelt tegen maar hij houdt voet bij stuk
Maar de pot verwijt de ketel wel een beetje, ze boert zelf ook weleensquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat had ik gehoord idd. Nou ja ze had net wel gelijk
die snap ik maar hoe ga je koken dan?? Ik heb wel een kampeer uitrusting toevallig. Komt tijd komt ook raad hoop ik dan maarquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:57 schreef Verida het volgende:
[..]
achterliggende gedachte daar in de loods lijkt me heel reeel. Een aantal pakken macaroni e.d. kunnen je daar door een paar dagen heenhelpen dat er geen eten binnenkomt.
zo heb ik het thuis ook, wat pasta, meel, koffie groenten in blik, soep, gewoon voor het geval er een aantal dagen geen water of stroom is om wat voor reden dan ook.
Maar zegt dan geen sorryquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de pot verwijt de ketel wel een beetje, ze boert zelf ook weleens
inderdaad, kampeeruitrusting, Maar het is ook voor het geval ik een aantal dagen geen boodschappen zou kunnen doen, door ziekte of wat dan ookquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die snap ik maar hoe ga je koken dan?? Ik heb wel een kampeer uitrusting toevallig. Komt tijd komt ook raad hoop ik dan maar
Die cruesli is juist lekker als het knapperig is.. ik snap ook echt niet dat ze zoiets voorstelde om het er dan nu alvast in te doen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan is het geen cruesli meer als je het al in de yoghurt gooit, Leo
Idd.. als er echt iets gebeurd dan is er waarschijnlijk ook geen stroom gas en water. Dan kun je met je voorraad macaroni nog nietsquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die snap ik maar hoe ga je koken dan?? Ik heb wel een kampeer uitrusting toevallig. Komt tijd komt ook raad hoop ik dan maar
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:10 schreef pingu66 het volgende:
Erik wil een rvs beker maercnowt er tegen aanlopen. Janet zegt in een kampeerwinkel. Maar Erik wil uit de kringloopwinkel nou succes met zoeken Erik.
o o o Jasper daarnet afgesnauwd door Janet en wordt nu zo'n beetje gedwongen om Eunice te masseren.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:17 schreef lojanda het volgende:
Eunice dramt weer eens lekker door over een massage van Jasper. Hij probeert er onderuit te komen maar dat lukt hem niet. Hij loopt toch maar sloffend achter Eunice naar k4
Ja hij had er echt zin in.. nog serieus op de massage tafel en zei dat hoeft niet want ik kan niet echt masseren zei hij maar Eunice wilde geen nee horen.. Ik dat hij nog steeds bezig isquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
o o o Jasper daarnet afgesnauwd door Janet en wordt nu zo'n beetje gedwongen om Eunice te masseren.
Sukkeltje doet het ook nogquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hij had er echt zin in.. nog serieus op de massage tafel en zei dat hoeft niet want ik kan niet echt masseren zei hij maar Eunice wilde geen nee horen.. Ik dat hij nog steeds bezig is
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:30 schreef Rhosyn het volgende:
Ik loop een paar minuten achter zag ik maar ik heb nu beeld op Eric die zit bij Babette, Wendy, Mirthe en Zoe en 1 voor 1 staan de dames op en lopen weg.
Ik weet niet hoe lang hij daar zit maar vast niet lang.
![]()
Och dat een gezelligheidquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:06 schreef Rhosyn het volgende:
Eric wordt weg gestuurd als hij vanaf buiten de slaapkamer in wil. Hij blaft halsstarrig staan maar hij mag echt niet naar binnen van Marciano want ze zijn binnen kleding aan het passen voor de poolparty.
Eric wilde zijn waterfles. Die heeft hij nu maar hij blijft mopperen.
Wat kan het mij schelen wat ze doen. En het is meteen chaos. Mijn spullen zijn allemaal nietjes op mijn manier blablabla
En nu kaarten met Marciano, Rupert en Janet. Dat moest buiten want dat wilde Janet persee.
Maar ze wordt gepest door de vliegen die steeds op haar rug landen. Dus heeft ze een sjaal gepakt.
Sukkeltje is het toch ook, Zo vriendelijk behandeld ze hem niet de laatste dagenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef woxxel het volgende:
Marciano is weer een kado aan het maken voor babet
Is volgens mij volgende week pas. Morgen hebben ze spelletjes dag georganiseerd door Mirthe en Erikquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:30 schreef schizolientje het volgende:
Is die pool party morgen de hele dag? Ik snap nog steeds niet wat de bedoeling is. Zij zelf geloof ik ook niet .Veel voorbereidingen, veel geld uitgegeven en lekkere onhandige mensen bezig met dingen die allemaal mislukken zo te zien
Klopt, vrijdag.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is volgens mij volgende week pas. Morgen hebben ze spelletjes dag georganiseerd door Mirthe en Erik
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Babette is ook haar mic weer kwijt volgens mij
Ik zag hem een paar dagen terug voor die lijst kijken op kantoor, hij vond het zonde dat het shirt van Babs steeds aan die hanger hingquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:48 schreef schizolientje het volgende:
hij is slordig vindt Marciano en ja, hij is slordig En wie wil daar tegen aan kijken??? Ze is er wel heeeeeeeeeeeel blij mee. Maar dat komt omdat ze zo blij is met zichzelf
Erik heeft geen klus bedrijfquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
dat is al maanden..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:59 schreef xsaskiax het volgende:
De keuze is weer reuze...... we kunnen kiezen uit zelfs TWEE kaartstreams!!!
(Wat een armoe)
idiote troelaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:37 schreef schizolientje het volgende:
de pleuris breekt bijna uit toen Marciano de deur uit kwam, hysterisch gaweggaweggaweggaweg
Nou Isaac is absoluut niet eng. Zijn engere figuren in de loods.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:45 schreef mangalie het volgende:
Enge Isaac komt ook ff gluren bij Jasper en Babette..
Bosleds.nlquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij heeft een eigen bedrijf dat advies geeft/ verkoop over verlichting.
Ik krijg alleen het idee dat hij er weinig mee verdient, hij heeft vaker aangegeven niet veel geld uit te kunnen geven.
babette heeft niets gemaakt maar opdracht gegeven, een blokje met friendship never dies er op en een kaarsjequote:
Hier zijn ze nog wakker hoor..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:51 schreef Judiwi het volgende:
Zaterdagavond nog geen 23:00 uur en de lichten al uit. De droeftoers slapen zeker al. Pfffff
Ja, op zijn buik ook. Iets met Gamble ofzo. Sowieso vreselijke tattoo's daar allemaal. Wendy ook met die sterren en veer op haar onderarmenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:06 schreef schizolientje het volgende:
wat een afschuwelijke tattoo heeft Marciano op zijn rug, ik zag t nooit eerder
Hij hd het over die blonde de de markt heeft opgezet...Dat was toch Isabelle?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:46 schreef schizolientje het volgende:
Het was in de tijd van Utopia zegt Marciano nu en dat hij dat altijd volgde. En dat begreep Babette niet en vervolgens blijkt dat ze er alles van weet en ook op die markt is geweest daar En nu gaat t alleen nog maar over Utopia, ze weet zelfs al die namen nog. Dus wie heeft t nu gevolgd!!!!!
Ssst.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:21 schreef woxxel het volgende:
Slaapt de febo?
Normaal mogen we hier niets over horen
Nou je zin?quote:Op zondag 11 juni 2023 00:32 schreef woxxel het volgende:
Ze moeten naar bed. Lichten gaan uit.
Zouden ze hier nou echt meelezen?
Sttrream 1 niet meer dan wat beddengoed in wat lijkt op de cabana, en stream 2... Geen idee, is Jeff terug?quote:Op zondag 11 juni 2023 02:54 schreef chufi het volgende:
Ah niks meer te kijken ... dan schakel ik maar niet in
Dat lijkt de herboren Jesus uit Born....quote:Op zondag 11 juni 2023 03:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sttrream 1 niet meer dan wat beddengoed in wat lijkt op de cabana, en stream 2... Geen idee, is Jeff terug?
[ afbeelding ]
Heb kennelijk niet veel gemist op wat kaarten, inlijsten van een t-shirt en een gesprek over een omgevallen boom na, waar Zoe alles van schijnt te weten wat dan wel weer perspectief geeft over hoe en waarom zij zich in die loods beweegt zoals ze doet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juni 2023 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lijkt de herboren Jesus uit Born....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, Bern! Stom, die is vol in de spotlights de laatste tijd ja, zelfs al ie slaapt .. tot een uur of 2 in de middag
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Oh? Daar heeft hij wel eens over gesproken en ik maakte daar van dat Erik klusser was.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik heeft geen klus bedrijf
Hij maakt lichtplannen voor mensen
Dat is BErn toch?quote:Op zondag 11 juni 2023 03:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sttrream 1 niet meer dan wat beddengoed in wat lijkt op de cabana, en stream 2... Geen idee, is Jeff terug?
[ afbeelding ]
Heb kennelijk niet veel gemist op wat kaarten, inlijsten van een t-shirt en een gesprek over een omgevallen boom na, waar Zoe alles van schijnt te weten wat dan wel weer perspectief geeft over hoe en waarom zij zich in die loods beweegt zoals ze doet....
Ik kon het vannacht ook niet zien. IK heb gisteren wel Eunice horen zeggen dat ze ging aanvragen of ze daar mocht slapen. Maar of ze het ook is durf ik niet te zeggen.quote:Op zondag 11 juni 2023 07:11 schreef Rhosyn het volgende:
Stream 1 camera op een buitenslaper maar ik herken er niemand in.
Misschien Jasper denk ik nu aan de slippers en hoed die er naast liggen te zien.
Het lijkt of er iemand naast hem ligt want nog een kussen en opgepropt dekbed. Maar geen idee wie dan.
Stream 2 close op Erics gezicht.
Geen geluid op beide streams
Goedemorgen Fritsie.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ohjee bij de Vomar lopen kwijlen....
Goedemorgen Cos
Is een filmpje op insta een boodschappen kar vol met lekkersquote:
Ook peuken en bier?quote:Op zondag 11 juni 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een filmpje op insta een boodschappen kar vol met lekkers
Wie weet worden er een aantal bevangen door de hitte en vallen om bij bosjesquote:Op zondag 11 juni 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Vandaag spelletjes dag... lekker in die hitte. Wel leuk voor ons, worden we weer even bezig gehouden...
Goedemorgen Frummel.Ze hebben er vast heel veel zin in.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Vandaag spelletjes dag... lekker in die hitte. Wel leuk voor ons, worden we weer even bezig gehouden...
Dat vroeg ik mij gisteren af, ze zitten daar al in hun blote barst als het 12 graden is met de zon.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
quote:Op zondag 11 juni 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een filmpje op insta een boodschappen kar vol met lekkers
Goedemorgen..quote:Op zondag 11 juni 2023 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel.Ze hebben er vast heel veel zin in.
Ik denk dat je kapot gaat daar, staat 0 wind helemaal omheind...pfieuw...quote:Op zondag 11 juni 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gisteren af, ze zitten daar al in hun blote barst als het 12 graden is met de zon.
Dan hebben ze het al warm
Dan moeten ze nu met 30 graden toch wegbakken daar?
En het is inderdaad Jasper die buiten lag zie hem net opstaan
Ik denk dat je kapot gaat daar, staat 0 wind helemaal omheind...pfieuw...quote:Op zondag 11 juni 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gisteren af, ze zitten daar al in hun blote barst als het 12 graden is met de zon.
Dan hebben ze het al warm
Dan moeten ze nu met 30 graden toch wegbakken daar?
En het is inderdaad Jasper die buiten lag zie hem net opstaan
Hatsjikidee lekker je schade inhalen... lekker wagentje hoor..quote:
Ze hebben een zwembad, kan ook niet iedereen zeggen.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat je kapot gaat daar, staat 0 wind helemaal omheind...pfieuw...
Ja dat moet haast wel, zeker als je kijkt dat ze met 12 graden al in hun blote bast daar buiten zittenquote:Op zondag 11 juni 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat je kapot gaat daar, staat 0 wind helemaal omheind...pfieuw...
Zoveel zitten ze daar ook niet in.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben een zwembad, kan ook niet iedereen zeggen.
Heel Nederland heeft een schutting rond de tuin.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat moet haast wel, zeker als je kijkt dat ze met 12 graden al in hun blote bast daar buiten zitten
Ja ddww... moeten ze er wel ingaan..quote:Op zondag 11 juni 2023 08:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben een zwembad, kan ook niet iedereen zeggen.
Ja precies...quote:Op zondag 11 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat moet haast wel, zeker als je kijkt dat ze met 12 graden al in hun blote bast daar buiten zitten
Euhhh....quote:Op zondag 11 juni 2023 08:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel Nederland heeft een schutting rond de tuin.
Welk evenement?quote:Op zondag 11 juni 2023 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
Maar dit is toch een evenement van ons Erik?
Ik sinds vorige week wel,compleet met een efedrahaag.quote:
Spelletjes.quote:
Samenwerking.quote:
Doen ze samenquote:
Beter dan die pantalon ,geef toe.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:59 schreef Frummelie het volgende:
Crisis, Erik in die lange donkere broek, ik word al ellendig als ik er naar kijk.
Nou hij is niet echt zichzelf/ bedrijf aan het promoten daar in de loods met zijn hygiëne issues.quote:Op zondag 11 juni 2023 06:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? Daar heeft hij wel eens over gesproken en ik maakte daar van dat Erik klusser was.![]()
Lichtplan maken is een beroep. Weer wat geleerd.
Goedemorgen
Met zender?quote:Op zondag 11 juni 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Janet neemt weer een snoekduik in het zwembad...
Goed verzonnen ditquote:
Heel inventief.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Janet heeft een touw om haar lijf wat vast zit aan het zwembad, HIerdoor de kan blijven zwemmen zonder vooruit te komen, , goed verzonnen
Door Isaacquote:Op zondag 11 juni 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Janet heeft een touw om haar lijf wat vast zit aan het zwembad, HIerdoor de kan blijven zwemmen zonder vooruit te komen, , goed verzonnen
Gisteren deed Isaac dat al, dus niet door haar verzonnen.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Echt heel slim zo zwembad is te klein om te zwemmen dus dit is een hele goede oplossingquote:
Nee dat begreep ik van Wendy vroeg haar of ze het touw wilde.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren deed Isaac dat al, dus niet door haar verzonnen.
Dit lijkt er meer op.quote:
En toch zijn dit leuke verhalen.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Ze heeft nog een jongen gehad, hij belde een keer op was op mijn werk
Ik heb een auto gekocht een NSU zei hij, ze dacht dat het een sportwagen was maar het was nog net geen dinkytoy
Toen ze 17 was.quote:
Lijkt me een prima format,ik zou kijken.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die kan zo mee doen aan ex on the beach senior
Neequote:Op zondag 11 juni 2023 08:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vaakquote:Op zondag 11 juni 2023 09:27 schreef pingu66 het volgende:
Jasper komt ookmoeilijk uit zijn woorden soms.
Erik zijn gele pakquote:Op zondag 11 juni 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
Erik
Hoe kan iemand zo’n verdrongen idee hebben over wat mooi is
Jap dat denken sommigen ook over jou
Ik heb de link (die staat hier boven ergens) naar zijn bedrijf gevolgd. En het ziet er professioneel uit.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou hij is niet echt zichzelf/ bedrijf aan het promoten daar in de loods met zijn hygiëne issues.
De meeste welquote:Op zondag 11 juni 2023 09:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Laat dat niet af, sommige zelf bruiner wel
waarom denk je dat hij zijn werk niet goed doet?quote:Op zondag 11 juni 2023 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb de link (die staat hier boven ergens) naar zijn bedrijf gevolgd. En het ziet er professioneel uit.
Ik denk ook dat Erik zelf een beetje door de mand is gevallen en niet zo'n goede reclame is voor zijn bedrijf.
Maar goed. Niet iedereen kijkt naar dit programma.
Tja dat maakt niet uit iddquote:Op zondag 11 juni 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meeste wel
Maar ze heeft toch een t shirt van Jeff aan
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 11 juni 2023 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dat maakt niet uit iddAlhoewel ik denk niet dat hij die nog terug wil
Nou de site ziet er helemaal niet professioneel uit.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb de link (die staat hier boven ergens) naar zijn bedrijf gevolgd. En het ziet er professioneel uit.
Ik denk ook dat Erik zelf een beetje door de mand is gevallen en niet zo'n goede reclame is voor zijn bedrijf.
Maar goed. Niet iedereen kijkt naar dit programma.
Beetje veel onoverzichtelijkquote:Op zondag 11 juni 2023 09:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou de site ziet er helemaal niet professioneel uit.
Beetje goedkoop
De website is nog under construction staat er.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Beetje goedkoop
Haha dat heb ik vaker gezien bij Mirthe, boos omdatze iets niet kan vinden in haar eigen gecreëerde tering bende en roepen dat ze niks leuks heeft om aan te trekken.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:53 schreef Deisyy het volgende:
Ze heeft al haar kleding uit haar kastje getrokken en loopt weg, Eunice staat er bedenkelijk naar te kijken
quote:Op zondag 11 juni 2023 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De website is nog under construction staat er.
Ik zie het ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Verkeerde site dusquote:Op zondag 11 juni 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het staat er echt, beter kijken.
[ afbeelding ]
Jij hebt niet de goede volgens mijquote:Op zondag 11 juni 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou zo'n "licht" is Erik ook weer niet, kijk alleen al naar de fohn en de soldeerboutquote:Op zondag 11 juni 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zal zijn werk wel goed doen. Het is zijn voorkomen die nu misschien geschaad is. ( bij mensen die naar dit programma kijken)quote:Op zondag 11 juni 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij zijn werk niet goed doet?
Waarom is hij dan door de mand gevallen wat zijn werk betreft? Want dat is wat je zegt.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij zal zijn werk wel goed doen. Het is zijn voorkomen die nu misschien geschaad is. ( bij mensen die naar dit programma kijken)
Ik vind het een prutser en een viezerd. In het begin niet. Toen vond ik hem wel okee. Maar heb nu teveel van hem gezien.
De beschrijving over wat hij doet is prima in orde.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Beetje goedkoop
ja vreeeeeeeselijk, deksel er op en we zitten in een doosje. Je kent niet eens je eigen buren van gezicht.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
hoe durft hij.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:08 schreef greysbones het volgende:
Erik weer over het geld wat wordt uitgegeven van de winnaar
Nee Erik het is nog van niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |