Erik zijn gele pakquote:Op zondag 11 juni 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
Erik
Hoe kan iemand zo’n verdrongen idee hebben over wat mooi is
Jap dat denken sommigen ook over jou
Ik heb de link (die staat hier boven ergens) naar zijn bedrijf gevolgd. En het ziet er professioneel uit.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou hij is niet echt zichzelf/ bedrijf aan het promoten daar in de loods met zijn hygiëne issues.
De meeste welquote:Op zondag 11 juni 2023 09:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Laat dat niet af, sommige zelf bruiner wel
waarom denk je dat hij zijn werk niet goed doet?quote:Op zondag 11 juni 2023 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb de link (die staat hier boven ergens) naar zijn bedrijf gevolgd. En het ziet er professioneel uit.
Ik denk ook dat Erik zelf een beetje door de mand is gevallen en niet zo'n goede reclame is voor zijn bedrijf.
Maar goed. Niet iedereen kijkt naar dit programma.
Tja dat maakt niet uit iddquote:Op zondag 11 juni 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meeste wel
Maar ze heeft toch een t shirt van Jeff aan
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 11 juni 2023 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dat maakt niet uit iddAlhoewel ik denk niet dat hij die nog terug wil
Nou de site ziet er helemaal niet professioneel uit.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb de link (die staat hier boven ergens) naar zijn bedrijf gevolgd. En het ziet er professioneel uit.
Ik denk ook dat Erik zelf een beetje door de mand is gevallen en niet zo'n goede reclame is voor zijn bedrijf.
Maar goed. Niet iedereen kijkt naar dit programma.
Beetje veel onoverzichtelijkquote:Op zondag 11 juni 2023 09:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou de site ziet er helemaal niet professioneel uit.
Beetje goedkoop
De website is nog under construction staat er.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou de site ziet er helemaal niet professioneel uit.
Beetje goedkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |