Ik denk dat je kapot gaat daar, staat 0 wind helemaal omheind...pfieuw...quote:Op zondag 11 juni 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gisteren af, ze zitten daar al in hun blote barst als het 12 graden is met de zon.
Dan hebben ze het al warm
Dan moeten ze nu met 30 graden toch wegbakken daar?
En het is inderdaad Jasper die buiten lag zie hem net opstaan
Ik denk dat je kapot gaat daar, staat 0 wind helemaal omheind...pfieuw...quote:Op zondag 11 juni 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gisteren af, ze zitten daar al in hun blote barst als het 12 graden is met de zon.
Dan hebben ze het al warm
Dan moeten ze nu met 30 graden toch wegbakken daar?
En het is inderdaad Jasper die buiten lag zie hem net opstaan
Hatsjikidee lekker je schade inhalen... lekker wagentje hoor..quote:
Ze hebben een zwembad, kan ook niet iedereen zeggen.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat je kapot gaat daar, staat 0 wind helemaal omheind...pfieuw...
Ja dat moet haast wel, zeker als je kijkt dat ze met 12 graden al in hun blote bast daar buiten zittenquote:Op zondag 11 juni 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat je kapot gaat daar, staat 0 wind helemaal omheind...pfieuw...
Zoveel zitten ze daar ook niet in.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben een zwembad, kan ook niet iedereen zeggen.
Heel Nederland heeft een schutting rond de tuin.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat moet haast wel, zeker als je kijkt dat ze met 12 graden al in hun blote bast daar buiten zitten
Ja ddww... moeten ze er wel ingaan..quote:Op zondag 11 juni 2023 08:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben een zwembad, kan ook niet iedereen zeggen.
Ja precies...quote:Op zondag 11 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat moet haast wel, zeker als je kijkt dat ze met 12 graden al in hun blote bast daar buiten zitten
Euhhh....quote:Op zondag 11 juni 2023 08:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel Nederland heeft een schutting rond de tuin.
Welk evenement?quote:Op zondag 11 juni 2023 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
Maar dit is toch een evenement van ons Erik?
Ik sinds vorige week wel,compleet met een efedrahaag.quote:
Spelletjes.quote:
Samenwerking.quote:
Doen ze samenquote:
Beter dan die pantalon ,geef toe.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:59 schreef Frummelie het volgende:
Crisis, Erik in die lange donkere broek, ik word al ellendig als ik er naar kijk.
Nou hij is niet echt zichzelf/ bedrijf aan het promoten daar in de loods met zijn hygiëne issues.quote:Op zondag 11 juni 2023 06:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? Daar heeft hij wel eens over gesproken en ik maakte daar van dat Erik klusser was.![]()
Lichtplan maken is een beroep. Weer wat geleerd.
Goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |