Sttrream 1 niet meer dan wat beddengoed in wat lijkt op de cabana, en stream 2... Geen idee, is Jeff terug?quote:Op zondag 11 juni 2023 02:54 schreef chufi het volgende:
Ah niks meer te kijken ... dan schakel ik maar niet in
Dat lijkt de herboren Jesus uit Born....quote:Op zondag 11 juni 2023 03:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sttrream 1 niet meer dan wat beddengoed in wat lijkt op de cabana, en stream 2... Geen idee, is Jeff terug?
[ afbeelding ]
Heb kennelijk niet veel gemist op wat kaarten, inlijsten van een t-shirt en een gesprek over een omgevallen boom na, waar Zoe alles van schijnt te weten wat dan wel weer perspectief geeft over hoe en waarom zij zich in die loods beweegt zoals ze doet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juni 2023 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lijkt de herboren Jesus uit Born....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, Bern! Stom, die is vol in de spotlights de laatste tijd ja, zelfs al ie slaapt .. tot een uur of 2 in de middag
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Oh? Daar heeft hij wel eens over gesproken en ik maakte daar van dat Erik klusser was.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik heeft geen klus bedrijf
Hij maakt lichtplannen voor mensen
Dat is BErn toch?quote:Op zondag 11 juni 2023 03:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sttrream 1 niet meer dan wat beddengoed in wat lijkt op de cabana, en stream 2... Geen idee, is Jeff terug?
[ afbeelding ]
Heb kennelijk niet veel gemist op wat kaarten, inlijsten van een t-shirt en een gesprek over een omgevallen boom na, waar Zoe alles van schijnt te weten wat dan wel weer perspectief geeft over hoe en waarom zij zich in die loods beweegt zoals ze doet....
Ik kon het vannacht ook niet zien. IK heb gisteren wel Eunice horen zeggen dat ze ging aanvragen of ze daar mocht slapen. Maar of ze het ook is durf ik niet te zeggen.quote:Op zondag 11 juni 2023 07:11 schreef Rhosyn het volgende:
Stream 1 camera op een buitenslaper maar ik herken er niemand in.
Misschien Jasper denk ik nu aan de slippers en hoed die er naast liggen te zien.
Het lijkt of er iemand naast hem ligt want nog een kussen en opgepropt dekbed. Maar geen idee wie dan.
Stream 2 close op Erics gezicht.
Geen geluid op beide streams
Goedemorgen Fritsie.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ohjee bij de Vomar lopen kwijlen....
Goedemorgen Cos
Is een filmpje op insta een boodschappen kar vol met lekkersquote:
Ook peuken en bier?quote:Op zondag 11 juni 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een filmpje op insta een boodschappen kar vol met lekkers
Wie weet worden er een aantal bevangen door de hitte en vallen om bij bosjesquote:Op zondag 11 juni 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Vandaag spelletjes dag... lekker in die hitte. Wel leuk voor ons, worden we weer even bezig gehouden...
Goedemorgen Frummel.Ze hebben er vast heel veel zin in.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Vandaag spelletjes dag... lekker in die hitte. Wel leuk voor ons, worden we weer even bezig gehouden...
Dat vroeg ik mij gisteren af, ze zitten daar al in hun blote barst als het 12 graden is met de zon.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
quote:Op zondag 11 juni 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een filmpje op insta een boodschappen kar vol met lekkers
Goedemorgen..quote:Op zondag 11 juni 2023 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel.Ze hebben er vast heel veel zin in.
Ik denk dat je kapot gaat daar, staat 0 wind helemaal omheind...pfieuw...quote:Op zondag 11 juni 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gisteren af, ze zitten daar al in hun blote barst als het 12 graden is met de zon.
Dan hebben ze het al warm
Dan moeten ze nu met 30 graden toch wegbakken daar?
En het is inderdaad Jasper die buiten lag zie hem net opstaan
Ik denk dat je kapot gaat daar, staat 0 wind helemaal omheind...pfieuw...quote:Op zondag 11 juni 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gisteren af, ze zitten daar al in hun blote barst als het 12 graden is met de zon.
Dan hebben ze het al warm
Dan moeten ze nu met 30 graden toch wegbakken daar?
En het is inderdaad Jasper die buiten lag zie hem net opstaan
Hatsjikidee lekker je schade inhalen... lekker wagentje hoor..quote:
Ze hebben een zwembad, kan ook niet iedereen zeggen.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat je kapot gaat daar, staat 0 wind helemaal omheind...pfieuw...
Ja dat moet haast wel, zeker als je kijkt dat ze met 12 graden al in hun blote bast daar buiten zittenquote:Op zondag 11 juni 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat je kapot gaat daar, staat 0 wind helemaal omheind...pfieuw...
Zoveel zitten ze daar ook niet in.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben een zwembad, kan ook niet iedereen zeggen.
Heel Nederland heeft een schutting rond de tuin.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat moet haast wel, zeker als je kijkt dat ze met 12 graden al in hun blote bast daar buiten zitten
Ja ddww... moeten ze er wel ingaan..quote:Op zondag 11 juni 2023 08:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben een zwembad, kan ook niet iedereen zeggen.
Ja precies...quote:Op zondag 11 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat moet haast wel, zeker als je kijkt dat ze met 12 graden al in hun blote bast daar buiten zitten
Euhhh....quote:Op zondag 11 juni 2023 08:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel Nederland heeft een schutting rond de tuin.
Welk evenement?quote:Op zondag 11 juni 2023 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
Maar dit is toch een evenement van ons Erik?
Ik sinds vorige week wel,compleet met een efedrahaag.quote:
Spelletjes.quote:
Samenwerking.quote:
Doen ze samenquote:
Beter dan die pantalon ,geef toe.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:59 schreef Frummelie het volgende:
Crisis, Erik in die lange donkere broek, ik word al ellendig als ik er naar kijk.
Nou hij is niet echt zichzelf/ bedrijf aan het promoten daar in de loods met zijn hygiëne issues.quote:Op zondag 11 juni 2023 06:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? Daar heeft hij wel eens over gesproken en ik maakte daar van dat Erik klusser was.![]()
Lichtplan maken is een beroep. Weer wat geleerd.
Goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |