Erik zijn gele pakquote:Op zondag 11 juni 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
Erik
Hoe kan iemand zo’n verdrongen idee hebben over wat mooi is
Jap dat denken sommigen ook over jou
Ik heb de link (die staat hier boven ergens) naar zijn bedrijf gevolgd. En het ziet er professioneel uit.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou hij is niet echt zichzelf/ bedrijf aan het promoten daar in de loods met zijn hygiëne issues.
De meeste welquote:Op zondag 11 juni 2023 09:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Laat dat niet af, sommige zelf bruiner wel
waarom denk je dat hij zijn werk niet goed doet?quote:Op zondag 11 juni 2023 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb de link (die staat hier boven ergens) naar zijn bedrijf gevolgd. En het ziet er professioneel uit.
Ik denk ook dat Erik zelf een beetje door de mand is gevallen en niet zo'n goede reclame is voor zijn bedrijf.
Maar goed. Niet iedereen kijkt naar dit programma.
Tja dat maakt niet uit iddquote:Op zondag 11 juni 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meeste wel
Maar ze heeft toch een t shirt van Jeff aan
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 11 juni 2023 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dat maakt niet uit iddAlhoewel ik denk niet dat hij die nog terug wil
Nou de site ziet er helemaal niet professioneel uit.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb de link (die staat hier boven ergens) naar zijn bedrijf gevolgd. En het ziet er professioneel uit.
Ik denk ook dat Erik zelf een beetje door de mand is gevallen en niet zo'n goede reclame is voor zijn bedrijf.
Maar goed. Niet iedereen kijkt naar dit programma.
Beetje veel onoverzichtelijkquote:Op zondag 11 juni 2023 09:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou de site ziet er helemaal niet professioneel uit.
Beetje goedkoop
De website is nog under construction staat er.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Beetje goedkoop
Haha dat heb ik vaker gezien bij Mirthe, boos omdatze iets niet kan vinden in haar eigen gecreëerde tering bende en roepen dat ze niks leuks heeft om aan te trekken.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:53 schreef Deisyy het volgende:
Ze heeft al haar kleding uit haar kastje getrokken en loopt weg, Eunice staat er bedenkelijk naar te kijken
quote:Op zondag 11 juni 2023 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De website is nog under construction staat er.
Ik zie het ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Verkeerde site dusquote:Op zondag 11 juni 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het staat er echt, beter kijken.
[ afbeelding ]
Jij hebt niet de goede volgens mijquote:Op zondag 11 juni 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou zo'n "licht" is Erik ook weer niet, kijk alleen al naar de fohn en de soldeerboutquote:Op zondag 11 juni 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zal zijn werk wel goed doen. Het is zijn voorkomen die nu misschien geschaad is. ( bij mensen die naar dit programma kijken)quote:Op zondag 11 juni 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij zijn werk niet goed doet?
Waarom is hij dan door de mand gevallen wat zijn werk betreft? Want dat is wat je zegt.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij zal zijn werk wel goed doen. Het is zijn voorkomen die nu misschien geschaad is. ( bij mensen die naar dit programma kijken)
Ik vind het een prutser en een viezerd. In het begin niet. Toen vond ik hem wel okee. Maar heb nu teveel van hem gezien.
De beschrijving over wat hij doet is prima in orde.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Beetje goedkoop
ja vreeeeeeeselijk, deksel er op en we zitten in een doosje. Je kent niet eens je eigen buren van gezicht.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel Nederland heeft een schutting rond de tuin.
hoe durft hij.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:08 schreef greysbones het volgende:
Erik weer over het geld wat wordt uitgegeven van de winnaar
Nee Erik het is nog van niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |