KLopt en Zoë blaast lucht in zijn bekkiequote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb het enge gevoeld dat ze bezig zijn om het vogeltje te reanimeren.... Mirthe vraag aan Bern waar het hart van het vogeltje zit...
Jaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:59 schreef spapaars het volgende:
SL, en straks moeten ze roepen dat het vogeltje is weggevlogen.
Jaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:59 schreef spapaars het volgende:
SL, en straks moeten ze roepen dat het vogeltje is weggevlogen.
Geen seconde komt het bij ze op dat het beestje zijn bekkie wagenwijd open deed om adem te halen... ze hebben er tot 2 of 3 keer toe water ingegoten, want volgens Mirthe en Zoë had hij dorst......dus hebben ze hem verdronkenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt en Zoë blaast lucht in zijn bekkie
Maar we krijgen weer een SL
Of ze gooien een emmer water in je mondquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:02 schreef xsaskiax het volgende:
Je mag hopen dat er daar nooit iemand naar adem aan het happen is, want ze draaien je vakkundig je nek om door water naar binnen te gieten.......
Ja ,dat zeggen ze ook ze doen maar iets zonder na te denkenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen seconde komt het bij ze op dat het beestje zijn bekkie wagenwijd open deed om adem te halen... ze hebben er tot 2 of 3 keer toe water ingegoten, want volgens Mirthe en Zoë had hij dorst......dus hebben ze hem verdronken
Waterboarding in de loods.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen seconde komt het bij ze op dat het beestje zijn bekkie wagenwijd open deed om adem te halen... ze hebben er tot 2 of 3 keer toe water ingegoten, want volgens Mirthe en Zoë had hij dorst......dus hebben ze hem verdronken
Ja precies. Voor eten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:01 schreef woxxel het volgende:
Zo'n jonge vogel doet automatisch z'n bek open als ie iets dichterbij ziet komen.
zover wilde ik nou weer niet gaanquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:02 schreef woxxel het volgende:
[..]
Of ze gooien een emmer water in je mond
Dit...quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja precies. Voor eten.
Moeder heeft te weinig eten voor al haar kinderen dus gooit ze er twee het nest uit zodat de anderen kunnen overleven.
Wij mensen vinden dat zielig. Snap ik wel.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:06 schreef spapaars het volgende:
Stap op m'n fiets, en voor ze alarm kunnen slaan heb ik al geroepen MOORDENAARS.
Ben daar binnen een uurtje of 4/5
Idd die moeder zal ook geen bakje water brengen naar t nestquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
Babyvogels drinken geen water. Als je probeert water te geven met een pipetje of injectiespuitje, kan het water in zijn longen komen en zijn dood veroorzaken.
Ze halen het vocht uit het eten wat ze krijgen. Ben benieuwd of ze dit in beeld gaan brengen op tvquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:09 schreef woxxel het volgende:
[..]
Idd die moeder zal ook geen bakje water brengen naar t nest
Maar met zijn viool doet hij niets meer.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
M0oi hé dat de mensen die op rood staan bij de meeste stellingen. Gretig gebruik maken van de spullen djset/ pingpongtafel/drumstel etc.
Hij heeft een eigen klusbedrijf. Daar schijnt hij zoveel tijd in te moeten steken dat hij niet op vakantie kan want dan kan hij niet werken en dus geen geld.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:38 schreef schizolientje het volgende:
ik viel net in gesprek Erik en Moirara en hoorde Erik zeggen : Ik kan niet zo maar in een restaurant eten, ik kan geen nieuwe kleren kopen, ik ben sinds 2009 op niet met vakantie geweest en zo nog wat dingen Had hij geen werk of zo????
en maandag lasagnaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:16 schreef spapaars het volgende:
Het gaat financieel goed daar, vandaag spaghetti, morgen macaroni.
oke, een klusbedrijf had ik niet achter hem gezocht, dan zou ik niets meer repareren maar nieuw verkopenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen klusbedrijf. Daar schijnt hij zoveel tijd in te moeten steken dat hij niet op vakantie kan want dan kan hij niet werken en dus geen geld.
hij heeft ook geen klusbedrijf maar iets met duurzame verlichting van bedrijven.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:41 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oke, een klusbedrijf had ik niet achter hem gezocht, dan zou ik niets meer repareren maar nieuw verkopen
hij heeft een eigen bedrijf dat advies geeft/ verkoop over verlichting.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen klusbedrijf. Daar schijnt hij zoveel tijd in te moeten steken dat hij niet op vakantie kan want dan kan hij niet werken en dus geen geld.
is denk ik vergelijkbaar met zijn voorraad nu in zijn kast. Hij kan het een aantal dagen volhouden om te eten, heeft dingen op voorraad die lang houdbaar zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:46 schreef schizolientje het volgende:
beetje bizar wat Erik nu verteld, voorraad in huis voor als er wat gebeurd een dijkdoorbraak of iets, vlgs mij is hij ook zo n prepper. Niet echt dom toevallig in de krant vd week dat mensen slecht voorbereid zijn op een evt ramp
Gisteren zei Bern sorry voor zijn hoesten en niezen, maar dat mocht ook niet van Sasquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:51 schreef lojanda het volgende:
Bern perst er een flinke boer uit en zegt daarna sorry.. wordt gelijk door Sasha gecorrigeerd.. je kan niet zo’n boer eruit drukken en dan sorry zeggen.. kan echt niet zegt ze.. Bern zegt verder niets en staart een beetje voor zich uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |