Ja hij had er echt zin in.. nog serieus op de massage tafel en zei dat hoeft niet want ik kan niet echt masseren zei hij maar Eunice wilde geen nee horen.. Ik dat hij nog steeds bezig isquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
o o o Jasper daarnet afgesnauwd door Janet en wordt nu zo'n beetje gedwongen om Eunice te masseren.
Sukkeltje doet het ook nogquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hij had er echt zin in.. nog serieus op de massage tafel en zei dat hoeft niet want ik kan niet echt masseren zei hij maar Eunice wilde geen nee horen.. Ik dat hij nog steeds bezig is
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:30 schreef Rhosyn het volgende:
Ik loop een paar minuten achter zag ik maar ik heb nu beeld op Eric die zit bij Babette, Wendy, Mirthe en Zoe en 1 voor 1 staan de dames op en lopen weg.
Ik weet niet hoe lang hij daar zit maar vast niet lang.
![]()
Och dat een gezelligheidquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:06 schreef Rhosyn het volgende:
Eric wordt weg gestuurd als hij vanaf buiten de slaapkamer in wil. Hij blaft halsstarrig staan maar hij mag echt niet naar binnen van Marciano want ze zijn binnen kleding aan het passen voor de poolparty.
Eric wilde zijn waterfles. Die heeft hij nu maar hij blijft mopperen.
Wat kan het mij schelen wat ze doen. En het is meteen chaos. Mijn spullen zijn allemaal nietjes op mijn manier blablabla
En nu kaarten met Marciano, Rupert en Janet. Dat moest buiten want dat wilde Janet persee.
Maar ze wordt gepest door de vliegen die steeds op haar rug landen. Dus heeft ze een sjaal gepakt.
Sukkeltje is het toch ook, Zo vriendelijk behandeld ze hem niet de laatste dagenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef woxxel het volgende:
Marciano is weer een kado aan het maken voor babet
Is volgens mij volgende week pas. Morgen hebben ze spelletjes dag georganiseerd door Mirthe en Erikquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:30 schreef schizolientje het volgende:
Is die pool party morgen de hele dag? Ik snap nog steeds niet wat de bedoeling is. Zij zelf geloof ik ook niet .Veel voorbereidingen, veel geld uitgegeven en lekkere onhandige mensen bezig met dingen die allemaal mislukken zo te zien
Klopt, vrijdag.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is volgens mij volgende week pas. Morgen hebben ze spelletjes dag georganiseerd door Mirthe en Erik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |