Ja, hoiquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik blijk iemand te kennen die in Oss woont.
Jij woont in Ossquote:
@ijs_beer dan wel even sportfreak waarschuwen als de fik erin gaat.quote:
Will of the People heerlijk nummerquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
WILL OF THE PEOPLE, THE WILL OF THE SHEEPLE
THE WILL OF THE, WILL OF THE
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe collega die uit Oss komtquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oeh, wellicht dus nog een. Degene die ik ken heeft niet veel met sport en ik kan me maar niet aan het idee onttrekken dat jij dat misschien wel hebt.quote:
Jullie zijn allemaal niet meer te redden, maar wij rennen voor ons leven.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe collega die uit Oss komt
Ja Oss is een mooie stad maar net iets te ver weg?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal niet meer te redden, maar wij rennen voor ons leven.
Kennen we hier ook iemand uit Ter Aar?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:ijs_beer dan wel even sportfreak waarschuwen als de fik erin gaat.
Nee en niet ver genoegquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Oss is een mooie stad maar net iets te ver weg?
Dat is een flinke brandquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kennen we hier ook iemand uit Ter Aar?
Want volgens mij is @:ijs_beer daar vanavond aan het oefenen geslagen.
[ twitter ]
Ik zie alleen maar dat bordje wat aangeeft hoe je er zo snel mogelijk wegkomt/quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar hier wil je toch wonen?
Ja, blijkbaar een plasticbedrijf en een houthandel.quote:
Prachtig, niks meer aan doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar hier wil je toch wonen?
Dan gaat het wel hard ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar een plasticbedrijf en een houthandel.
Stiekem toch gehoopt dat het niet door zou gaan, grotere kans dat hij op een of andere manier uiteindelijk bij Heracles terecht zou komen. PSV had Lammers zo over mogen nemen van onsquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lapjes, wat denk jij over Bosz in Eindhoven?
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prachtig, niks meer aan doen.
Alhoewel het wel heel erg groen is met die heg, die zou nog weg kunnen.
Dat is mijn beeld ook wel, had hem op zich ook best terug willen zien bij Ajax. De hebben er daar iig een kundige trainer aan, en het zal vast een vermakelijk seizoen worden. Succes hangt grotendeels af of ze een beetje fatsoenlijke verdedigers erbij weten te vinden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Stiekem toch gehoopt dat het niet door zou gaan, grotere kans dat hij op een of andere manier uiteindelijk bij Heracles terecht zou komen. PSV had Lammers zo over mogen nemen van ons
Maar verrassende combi wel! Ben zelf fan van Bosz, maakt spelers beter, leuke spelopvatting, snapt het spelletje stiekem best goed. Dat gezeik over prijzen pakken altijd is nogal overdreven in mijn optiek, algeheel amateurkampioen worden met AGOVV en in de eerste divisie kampioen worden met Heracles zijn heel goede prestaties en hij heeft toch niet zo heel veel seizoenen verder bij clubs gezeten waar met enige regelmaat een prijs verwacht wordt. Denk dat ze er veel plezier aan kunnen beleven in Eindhoven!
Die hebben de heg geruild voor bloemen, dat is helemaal vreselijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm, deze dan? Mooie stenen zijn zeker niet lelijk.
Die foto is genomen net voordat die auto links vol die muur in rijdt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm, deze dan? Mooie stenen zijn zeker niet lelijk.
Ja, of niet, dan gaat Bosz gewoon weer extra middenvelders opstellen, deed hij bij Heracles ook toen het met 4-3-3 totaal niet liep en hij een tekort aan goede verdedigers en overschat aan goede middenvelders had (allemaal voor Heraclesbegrippen uiteraard). Speelden we maar met twee pure verdedigersquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is mijn beeld ook wel, had hem op zich ook best terug willen zien bij Ajax. De hebben er daar iig een kundige trainer aan, en het zal vast een vermakelijk seizoen worden. Succes hangt grotendeels af of ze een beetje fatsoenlijke verdedigers erbij weten te vinden.
Je ziet rechts zelfs al het eerste groen door de tegels heenkomen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die hebben de heg geruild voor bloemen, dat is helemaal vreselijk natuurlijk.
Straks gaat dat allemaal bloeien en zit je met allemaal kleur voor de deur.
Ja precies. Tijd voor een lading azijn en kokend water.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je ziet rechts zelfs al het eerste groen door de tegels heenkomen.
Is dat een vrouw met groene huid en vliegende apen als huisdier? Dan had je het kunnen vermoedenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zat eigenlijk meer hieraan te denken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja precies. Tijd voor een lading azijn en kokend water.
Al het groen weg en je bent ook meteen van al dat vage bodemleven af.
Met een geel tuinpad.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat een vrouw met groene huid en vliegende apen als huisdier? Dan had je het kunnen vermoeden
Volgens mij niet. Het is een vriend van me die ik nog van school ken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat een vrouw met groene huid en vliegende apen als huisdier? Dan had je het kunnen vermoeden
Oh wacht, hij valt ineens.quote:
Ook goed, scheutje azijn erbij en gaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer hieraan te denken.
[ afbeelding ]
Wel Gerda uit de buurt houden, want daar zit al genoeg azijn in.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook goed, scheutje azijn erbij en gaan.
Maar das bij de burenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die hebben de heg geruild voor bloemen, dat is helemaal vreselijk natuurlijk.
Straks gaat dat allemaal bloeien en zit je met allemaal kleur voor de deur.
Maar daar kijk je dan wel elke dag tegenaan.quote:
Ben je lekker mee, zulke buren.quote:
Waren dat een paar jaar terug die mensen die elke ochtend pure appelazijn oid dronken omdat dat zogenaamd zo goed voor je lijf zou zijn?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel Gerda uit de buurt houden, want daar zit al genoeg azijn in.
quote:
Dat is bij al bijna de hele week al zoquote:
Ook zo vroeg op de dag al?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is bij al bijna de hele week al zo
quote:
Je moet ook nu niet de verwarming aan hebben he.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is bij al bijna de hele week al zo
Ik heb het bovenste appartement in het gebouw met lekker veel donkere dakpannen erop. Dat vangt behoorlijk wat warmte, die keurig wordt vastgehouden door de isolatie. Kromtrekkende kaarsen heb ik nog niet gehad, maar ik heb ook weinig kaarsen staanquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:20 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht eerst hoe kan dat, maar ik woonde ooit ook in een appartementje waar het al bloedheet was als alleen de zon scheen. Ook bij 15 graden ofzo.
En als het dan echt warm was bogen de kaarsen gewoon om.
Je hebt van die woningen waar het heel snel warm wordt ja. En ook andersom.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:20 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht eerst hoe kan dat, maar ik woonde ooit ook in een appartementje waar het al bloedheet was als alleen de zon scheen. Ook bij 15 graden ofzo.
Overigens heeft Uri Geller dat ook, maar bij hem zijn het de lepels.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:20 schreef Em31 het volgende:
Vorig jaar ging pas in november de kachel weer aan. Zolang bleef de warmte hangen en bleef aangenaam.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt van die woningen waar het heel snel warm wordt ja. En ook andersom.
Bij mij is dat niet zo extreem. Maar wel dat de warmte erg lang blijft hangen. Het moet bijna een week onder de twintig graden zijn na een warme periode voordat het weer een beetje uit te houden is zonder ventilator.
Zoiets had ik inderdaad ook, bovenste verdieping met een plat dak en denk er maar niet aan dat die huurbaas zonneschermen zou betalen. Was echt een mooi appartement, maar het was toch een opluchting toen ik daar wegging door de warmte en de kosten etc.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het bovenste appartement in het gebouw met lekker veel donkere dakpannen erop. Dat vangt behoorlijk wat warmte, die keurig wordt vastgehouden door de isolatie. Kromtrekkende kaarsen heb ik nog niet gehad, maar ik heb ook weinig kaarsen staan
Eigenlijk zou een goede regenbui om de pannen af te koelen best bruikbaar zijn dan. Hmm.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het bovenste appartement in het gebouw met lekker veel donkere dakpannen erop. Dat vangt behoorlijk wat warmte, die keurig wordt vastgehouden door de isolatie. Kromtrekkende kaarsen heb ik nog niet gehad, maar ik heb ook weinig kaarsen staan
Ik heb een plat dak en bovenste verdieping en ik ga wel die investering wel doen, maar ja als ik iets anders wil huren ben ik duurder uit.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoiets had ik inderdaad ook, bovenste verdieping met een plat dak en denk er maar niet aan dat die huurbaas zonneschermen zou betalen. Was echt een mooi appartement, maar het was toch een opluchting toen ik daar wegging door de warmte en de kosten etc.
Ik ben voorquote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een goede regenbui om de pannen af te koelen best bruikbaar zijn dan. Hmm.
Eerst waren we aan het klagen dat het nog zo koud was, en nu is het gelijk weer het andere uiterste.quote:
Snap ikquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een plat dak en bovenste verdieping en ik ga wel die investering wel doen, maar ja als ik iets anders wil huren ben ik duurder uit.
Ik heb bij 1 van de buren gekeken die de screens al hadden en daar was het wel koel en aangenaam, dus ik weet dat ik een goeie investering heb gedaan.quote:
quote:
We?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst waren we aan het klagen dat het nog zo koud was, en nu is het gelijk weer het andere uiterste.
Ik heb daar best veel over geklaagd, maar heb nog niet geklaagd dat het te warm isquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We?
Ik denk dat ik daar niet bij geweest ben, ik kan me niet herinneren ooit geklaagd te hebben dat het te koud was.
Skattie, ik klaag NOOIT over de herfst en de winter, ook al regent het nog zo hard. Meestal post ik dan zoiets:quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst waren we aan het klagen dat het nog zo koud was, en nu is het gelijk weer het andere uiterste.
Sowieso strand.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik twijfel of ik naar de stad ga of naar het strand. Er is hier een strandje in de buurt maar daar ben ik nog nooit geweest. Ben daar nu wel erg nieuwsgierig naar. Maar ik heb ook wel zin om rond te kijken in de stad
Al ben ik geen fan van regen, want dan word je sowieso nat.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:01 schreef GeorgeM het volgende:
Met deze hitte kan ik moeilijk afkoelen, op de kou kun je kleden.
Ze dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We?
Ik denk dat ik daar niet bij geweest ben, ik kan me niet herinneren ooit geklaagd te hebben dat het te koud was.
Ik klaag juist vrij snel dat het te warm is, boven de 20°C gaat het voor mij al snel de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb daar best veel over geklaagd, maar heb nog niet geklaagd dat het te warm isDat komt een dezer dagen wel als ik slechter slaap ivm de warmte.
En eens, werken in de hitte is volgens mij niet gezond!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik klaag juist vrij snel dat het te warm is, boven de 20°C gaat het voor mij al snel de verkeerde kant op.![]()
Als ik werk zoek kijk ik ook altijd specifiek naar werk in een koelcel.
Ik loop nu ook de meeste ochtenden lekker in een ruimte van 2°C.![]()
Helaas niet altijd, komende maandag sta ik in een warme ruimte en daar baal ik nu al van.![]()
(zwaar fysiek werk in een relatief warme ruimte, het zou eigenlijk verboden moeten worden![]()
)
Tip: Begin met zoeken in de vriezer, mijn ervaring is dat je daar de meeste kans maakt er een te vinden.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo eens op zoek naar een ijsje.
Ik heb er net 22 gehaald in de supermarktquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo eens op zoek naar een ijsje.
Goeie!. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tip: Begin met zoeken in de vriezer, mijn ervaring is dat je daar de meeste kans maakt er een te vinden.
Wij verheugen ons op uw bezoek mevrouw Ariquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:29 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Ik vind het best warmmaar ik klaag niet, haha.
We hebben wel ons geplande fietstochtje van vandaag (we wilden eens in de Achterhoek gaan fietsen) maar uitgesteld, ik vind het wel wat te warm voor dergelijke inspanningen in de zon
quote:
Uiteindelijk voor het strand gekozen.quote:
Ik ben de wit-russische audities uit het vorig topic aan het kijken. Wat is dit leukquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Soroka-Voroka - Potato aka Бульба (Ðртем Сорока и Виталий Воронко) eurovision song contest 2019
#neverforget
Nee 2019 is Zena - Like Itquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben de wit-russische audities uit het vorig topic aan het kijken. Wat is dit leuk![]()
Heeft dit verloren van dat charismatische duo in 2019?
Wel op tijd weg gereden.quote:
Niet alleen gunstig voor Feyenoordquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:09 schreef Fred_B het volgende:
Ik juich trouwens voor de
[ afbeelding ]
van Engeland, want dat schijnt gunstig te zijn voor de potindeling van Feyenoord.
Inter is beter uit de trein gestapt ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef Fred_B het volgende:
City moet nog even op
[ afbeelding ]
komen zo te zien.
Keer twee.quote:
Dat had ik eerder moeten zeggen blijkbaar.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:27 schreef Fred_B het volgende:
Haaland wordt nog te weinig als [ afbeelding ] gevonden voorlopig.
Nou ja. De bestemming werd alsnog niet bereikt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat had ik eerder moeten zeggen blijkbaar.
Het is dat het geen competitie is. Anders had er nog wel een koploper grapje ingezeten.quote:
En alsnog, is het niveau hoger dan de wedstrijd. Dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Daar kon je een
[ afbeelding ]
voor geven.
(Hoe lang blijft zoiets leuk hè)
Het houdt niet over inderdaad. Hopelijk wordt het wat boeiender na de rust.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
En alsnog, is het niveau hoger dan de wedstrijd. Dat zegt genoeg.
Nou ja wondercoach Pep zal wel weer denken dat als ze hetzelfde blijven doen het opeens wel zal lukken. Want tactisch iets omzetten heeft die nooit gekund.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het houdt niet over inderdaad. Hopelijk wordt het wat boeiender na de rust.
Ja, het zou voor de wedstrijd wel mooi zijn als Inter scoort. Want dan moet City opeens een Plan B bedenken.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja wondercoach Pep zal wel weer denken dat als ze hetzelfde blijven doen het opeens wel zal lukken. Want tactisch iets omzetten heeft die nooit gekund.
En dat plan hebben ze niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het zou voor de wedstrijd wel mooi zijn als Inter scoort. Want dan moet City opeens een Plan B bedenken.
Dat is wel heel erg snel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:59 schreef BillDauterive het volgende:
Grmbl. Ik deed gisteren een nieuw lampje in de bureaulamp en nu ik die lamp aan doe, gaat ie meteen kapot.
Lekker weer :/
kortsluiting in de bedrading?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:59 schreef BillDauterive het volgende:
Grmbl. Ik deed gisteren een nieuw lampje in de bureaulamp en nu ik die lamp aan doe, gaat ie meteen kapot.
Lekker weer :/
Geen idee, ik hoop het niet en heb nog een nieuw halogen-lampje om het te proberen. Die zit er nu in en als die ook snel uitvalt, dan ga ik gewoon klagen bij de hemaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kortsluiting in de bedrading?
Moet bij iedere post nog lachenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Daar kon je een
[ afbeelding ]
voor geven.
(Hoe lang blijft zoiets leuk hè)
De UEFA heeft het wel heel ruim genomen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:03 schreef Redefine het volgende:
Wel aardig die reclames over Istanboel omdat de finale er is. Allemaal beelden van het centrum. Maar als je daar met je hotel zit, dan ben je doodleuk een uur onderweg naar het stadion omdat het daar bijna dertig kilometer vandaan ligt
quote:Oproep UEFA aan fans: kom 9 uur (!) voor aftrap naar stadion
Een opmerkelijke oproep van de UEFA deze dag: de Europese bond heeft Italiaanse en Engelse fans opgeroepen om maar liefst negen uur (!) voor de aftrap naar het Atatürk-stadion te komen. Zodat iedereen op tijd binnen is voor het begin van de wedstrijd om 21.00 uur.
Geen slecht advies gezien het aardig vast kan staan daar op zaterdag.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De UEFA heeft het wel heel ruim genomen.
[..]
Circus Pep overigens ook. Altijd die overacting van die manquote:
2019quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
Finales zijn zelden echt leuk.
(2005Liverpool
)
Beetje vreemd om hier over het songfestival te beginnen, Fred. Wat denk je dat dit is, een Songfestivalforum?quote:
Passie noemen ze dat daar.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Circus Pep overigens ook. Altijd die overacting van die man
FTFYquote:
Sorry, het floepte eruit voor ik het wistquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje vreemd om hier over het songfestival te beginnen, Fred. Wat denk je dat dit is een Songfestivalforum?
Julian?quote:
Ik zou durven zeggen dat de wedstrijd zelfs ons niveau dreigt te ontstijgen.quote:
Daar was weinig voor nodig.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou durven zeggen dat de wedstrijd zelfs ons niveau dreigt te ontstijgen.
Ja, er was sprake van een wisselstoring.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:35 schreef Redefine het volgende:
@:Fred_B deze wissel verliep niet heel soepel. Hopelijk zometeen geen botsing.
Nou, nou, nou.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:56 schreef Fred_B het volgende:
Wij juichen voor het (erg sympathieke) Manchester City.
Zo’n cupje met grote oren is leuk, maar City zal toch vooral blij zijn dat ze door deze overwinning Feyenoord ontlopen.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:56 schreef Fred_B het volgende:
Wij juichen voor het (erg sympathieke) Manchester City.
Altijd weer die City fansquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:25 schreef Arizona het volgende:
Grrrrrr keihard vuurwerk hier. Eikels.
Allemaal blaffende honden daardoor, zo zielig
quote:
Nogal ja.quote:
Ik heb er al een aantal doodgeslagen, ben er door nog niet een gestoken.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:11 schreef H_T het volgende:
Deze week verbaasde ik me erover dat ik nog geen mug had gezien. Zojuist heb ik de eerste dood gemept
Nou ja zo vreemd is het niet dat ze weg blijven als de eerste de beste die je ziet gelijk wordt vermoord.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:11 schreef H_T het volgende:
Deze week verbaasde ik me erover dat ik nog geen mug had gezien. Zojuist heb ik de eerste dood gemept
Ik heb deze week al drie steekpartijen overleefdquote:Op zondag 11 juni 2023 01:11 schreef H_T het volgende:
Jij woont wel in een levensgevaarlijke buurtquote:Op zondag 11 juni 2023 08:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb deze week al drie steekpartijen overleefd
Precies de les die ik ze wil lerenquote:Op zondag 11 juni 2023 07:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb er al een aantal doodgeslagen, ben er door nog niet een gestoken.
* Wat hout zoekt om op af te kloppen.
Ben je in Rotterdam?quote:Op zondag 11 juni 2023 08:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb deze week al drie steekpartijen overleefd
quote:Maakt eredivisievoetbal eind aan dédain over Almere? 'Ally leeft'
’Nu beginnen ook de mensen zich te roeren die in Almere zijn geboren. Dat is nieuw en echt de Ally-society die zich aan het vormen is.’
https://nos.nl/l/2478500
Nee, gewoon in Twente! Maar vooral op de tennisbaan en bij de recreatieplas word ik lastig gevallen door stekend gespuis.quote:
Ally society, zelfs de meeste Amsterdammers zijn niet pretentieus.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:38 schreef Em31 het volgende:
Ik wil hierbij mijn excuus aanbieden over mijn opmerkingen over Almere. Ik lees namelijk net dat ‘Ally leeft’.
[..]
Ammie-society is wel een gemiste kans!quote:Op zondag 11 juni 2023 10:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ally society, zelfs de meeste Amsterdammers zijn niet pretentieus.
Ammie is Ammie, maar Ally is veel mere!quote:
Ze zijn overalquote:Op zondag 11 juni 2023 10:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, gewoon in Twente! Maar vooral op de tennisbaan en bij de recreatieplas word ik lastig gevallen door stekend gespuis.
* noteertquote:Op zondag 11 juni 2023 12:46 schreef NailQueen het volgende:
Gisteren was ik er achter gekomen dat ik geen zonnebrandcreme heb. Ik dacht dat het wel mee zou vallen maar ben toch een beetje verband op mijn armen en neus. Vanmiddag toch maar even zonnebrandcreme en aftersun kopen
Het doet gelukkig geen pijn. Voelt alleen wat warm aan.
Tandarts al gebeld voor controle?quote:
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik voel me nooit warm worden als ik iets moet kopen, pijn doet het wel altijd.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:46 schreef NailQueen het volgende:
Gisteren was ik er achter gekomen dat ik geen zonnebrandcreme heb. Ik dacht dat het wel mee zou vallen maar ben toch een beetje verband op mijn armen en neus. Vanmiddag toch maar even zonnebrandcreme en aftersun kopen
Het doet gelukkig geen pijn. Voelt alleen wat warm aan.
Conclusie: zelfs een klein beetje schermtijd kan dodelijk zijn voor muggenquote:Op zondag 11 juni 2023 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Vannacht toen ik in bed lag, hoorde ik een mug zoemen en ging ik op mn mobieltje tegen een vriend klagen. Door het licht van dat apparaat kwam de mug er voor te vliegen en kon ik em zo met mijn vrije hand doodmeppen.
Hoera
Bovendien is schermtijd dus toch niet slecht voor de nachtrustquote:Op zondag 11 juni 2023 15:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Conclusie: zelfs een klein beetje schermtijd kan dodelijk zijn voor muggen
Hebben ze toch gelijk dat het blauwe licht van een smartphone slecht voor iets of iemand is.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Vannacht toen ik in bed lag, hoorde ik een mug zoemen en ging ik op mn mobieltje tegen een vriend klagen. Door het licht van dat apparaat kwam de mug er voor te vliegen en kon ik em zo met mijn vrije hand doodmeppen.
Hoera
Weet je ook hoe die man in het midden heet?quote:Op zondag 11 juni 2023 17:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus je kon niet op de fiets naar huis?
[ afbeelding ]
Die Vledder speelt?quote:Op zondag 11 juni 2023 17:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je ook hoe die man in het midden heet?
quote:Op zondag 11 juni 2023 18:33 schreef Redefine het volgende:
De Speld heeft een bericht geplaatst:'Mag een strand mensen weigeren die niet ingesmeerd zijn?' Dan verwacht je vooral veel flauwe grappen niveau van mijzelf en @:Fred_B.
Maar nee hoor. Vooral weer veel berichten over hoe slecht zonnebrandcrème is en dat het juist gezond is om zon te krijgen. Waarbij wat artsen en de wetenschap zeggen niet waar is, maar een Facebook pagina als Leef bewust Nederland wel.
Echt overal van die gekken he
quote:Op zondag 11 juni 2023 18:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Vanmorgen ook reacties onder een artikel van iemand met huidkanker: vast gelogen, dictatuur van de overheid enz
(Dit is dus zaalvoetbalquote:Zondag:
Hovocubo gest 2 T.Roermond gest 0
Duel werd met nog 5.36 te gaan gestaakt
omdat er voorwerpen op het veld gegooid
werden.
Al die wappies die zichzelf straks uitroeien door huidkanker.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:33 schreef Redefine het volgende:
De Speld heeft een bericht geplaatst:'Mag een strand mensen weigeren die niet ingesmeerd zijn?' Dan verwacht je vooral veel flauwe grappen niveau van mijzelf en @:Fred_B.
Maar nee hoor. Vooral weer veel berichten over hoe slecht zonnebrandcrème is en dat het juist gezond is om zon te krijgen. Waarbij wat artsen en de wetenschap zeggen niet waar is, maar een Facebook pagina als Leef bewust Nederland wel.
Het scheelt wel in de reiskosten van de eredivisie clubs. Cambuur, Groningen en Emmen eruit en Heracles, Zwolle en Almere erbij.quote:
Er kan er maar één echt de beste van het Noorden zijn.quote:
Ik heb vanmiddag zonnebrandcreme en aftersun gekocht. Ik zou er bijna spijt van krijgenquote:Op zondag 11 juni 2023 18:33 schreef Redefine het volgende:
En ze roepen ook niet in het Spaans om dat je de aanwijzingen van het personeel moet opvolgen.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:31 schreef Em31 het volgende:
Weer brand in de Efteling. Ik verdenk nu @:Strani
Durven jullie nog wel te gaan?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:31 schreef Em31 het volgende:
Weer brand in de Efteling. Ik verdenk nu @:Strani
In de categorie nutteloze statistieken denk ik dat er nog nooit een club tweede is geworden die bij alle drie de degradanten verloor in één seizoen.quote:
Trainer Spartaquote:Op zondag 11 juni 2023 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Waar denken jullie als eerste aan wanneer ik zeg: Maurice Steijn?
quote:
uh.. nee, daar zitten we niet op te wachten.quote:Alleen de provincie Zeeland wacht nu nog op een ploeg op het hoogste niveau.
Pasquote:Op zondag 11 juni 2023 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Toekomstige EL-winnaar met Ajaxquote:Op zondag 11 juni 2023 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
De vader van Belle en een stenen bierpulquote:Op zondag 11 juni 2023 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
VCV Zeeland uit, altijd lastig.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
uh.. nee, daar zitten we niet op te wachten.
Als nos.nl al laat weten dat hij tweede keus was. Laat die socials maar even links liggen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:36 schreef Em31 het volgende:
Als ik Steijn was zou ik de reacties op dit nieuws niet gaan lezen, toch wat minder voor het zelfvertrouwen.
quote:Ajax schakelt volgens de Telegraaf door omdat de gesprekken met de beoogde trainer Kjetil Knutsen stuk zijn gelopen.
Oh, hij gaat naar Ajaxquote:Op zondag 11 juni 2023 20:36 schreef Em31 het volgende:
Als ik Steijn was zou ik de reacties op dit nieuws niet gaan lezen, toch wat minder voor het zelfvertrouwen.
Als je al niet van een Pippi Langkous-schurk kan winnen...quote:Op zondag 11 juni 2023 20:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als nos.nl al laat weten dat hij tweede keus was. Laat die socials maar even links liggen.
[..]
Wordt weer een makkie voor Feyenoord om kampioen te worden.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, hij gaat naar Ajax![]()
Ajax volgend jaar onder leiding van een trainer met nul ervaring op topniveau
[ afbeelding ]
PSV dat er met kamikazevoetbal thuis met 2-4 afgaat tegen RKC en Go Ahead
[ afbeelding ]
Feyenoord vindt dit leukquote:Op zondag 11 juni 2023 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, hij gaat naar Ajax![]()
Ajax volgend jaar onder leiding van een trainer met nul ervaring op topniveau
[ afbeelding ]
PSV dat er met kamikazevoetbal thuis met 2-4 afgaat tegen RKC en Go Ahead
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juni 2023 19:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag zonnebrandcreme en aftersun gekocht. Ik zou er bijna spijt van krijgen
Hoewel het nu nog niet voor afkoeling zorgt, zijn horren voor de ramen hier wel één van de beste investeringen ooit geweest.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:09 schreef Momo het volgende:
Nog steeds 30 graden hier buiten, wanneer moet ik dan mijn ramen open zetten? Als het donker is komen de muggen dansen.
Ik heb ze nu vast open, want het was binnen toch al niet koeler dan buiten. 28,5 nu hier, nergens voor nodigquote:Op zondag 11 juni 2023 21:09 schreef Momo het volgende:
Nog steeds 30 graden hier buiten, wanneer moet ik dan mijn ramen open zetten? Als het donker is komen de muggen dansen.
Ja hier ook 28 graden binnen, zit onder een plat dak...quote:Op zondag 11 juni 2023 21:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ze nu vast open, want het was binnen toch al niet koeler dan buiten. 28,5 nu hier, nergens voor nodig
Onder een puntdak is het ook warm kan ik uit ervaring mededelenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja hier ook 28 graden binnen, zit onder een plat dak...
De buien gaan hier precies net langs.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoewel het nu nog niet voor afkoeling zorgt, zijn horren voor de ramen hier wel één van de beste investeringen ooit geweest.
Dat het terecht is dat ie een kans bij een van de grotere clubs gaat krijgen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
En Ten Hag had ook niet echt ervaring als op topniveau voordat die naar Ajax ging (al had die dan wel al gewerkt bij Bayern), dus het hoeft ook niet echt uit te maken.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat het terecht is dat ie een kans bij een van de grotere clubs gaat krijgen.
Linker rijtje gehaald met Ado en Sparta (en overtuigend) VVV er een paar jaar ruim erin gehouden. Mja, ach. Arne Slot en Ten Hag hadden minder eredivisie ervaring voor de naar de top 3 gingen.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Ten Hag had ook niet echt ervaring als op topniveau voordat die naar Ajax ging (al had die dan wel al gewerkt bij Bayern), dus het hoeft ook niet echt uit te maken.
Ja. Ik denk dat het eigenlijk het belangrijkste is dat een coach voor de traditionele top drie al een aantal jaren coach is en dus letterlijk wat ervaring heeft. En daarnaast qua speelstijl ook wel past bij de club of het in positieve zin kan verbeteren. Coaches die ergens slagen, zijn er in allerlei soorten en maten. Soms met amper ervaring, de andere keer als ze heel wat clubs hebben gehad. En ook andersom.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Linker rijtje gehaald met Ado en Sparta (en overtuigend) VVV er een paar jaar ruim erin gehouden. Mja, ach. Arne Slot en Ten Hag hadden minder eredivisie ervaring voor de naar de top 3 gingen.
Op zich wel eens dat hij een kans zou verdienen bij een grotere club, maar denk dat het toch ook wel wat zegt dat hij al jarenlang in de regionen van rechterrijtjeclubs blijft rondhangen. Vind niet dat er nou echt ontwikkeling in zijn trainerscarrière zit en in tegenstelling tot Ten Hag en Slot wordt hem ook niet (meer) echt een grote toekomst voorspeld in het trainersvak. Mooie subtopclub zou ik een logischere stap vindenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Linker rijtje gehaald met Ado en Sparta (en overtuigend) VVV er een paar jaar ruim erin gehouden. Mja, ach. Arne Slot en Ten Hag hadden minder eredivisie ervaring voor de naar de top 3 gingen.
Helemaal zelf weten, volgens mijn planning heb ik nog maar 1 werkdag in deze hele maandquote:Op zondag 11 juni 2023 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.
Op naar een nieuwe werkweek.
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Helemaal zelf weten, volgens mijn planning heb ik nog maar 1 werkdag in deze hele maand
Allen, we moeten Luctor helpen. Hij heeft een zonnesteek opgelopenquote:Op zondag 11 juni 2023 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.
Op naar een nieuwe werkweek.
Alarmerend iddquote:Op maandag 12 juni 2023 06:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Allen, we moeten Luctor helpen. Hij heeft een zonnesteek opgelopen
Ik heb vannacht ook slecht geslapen. En wij hebben nog wel aircoquote:Op maandag 12 juni 2023 07:01 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft de warmte. Dat vind ik overdag geen problemen, tenzij het dik boven de dertig graden is. Maar dat het in de nacht dan nog steeds zo warm blijft is dan weer niet te doen. Goed slapen zit er dan niet meer in.
Ik loop enorm achter met de reeks, maar ik ben blij dat er weer een nieuwe isquote:Op maandag 12 juni 2023 10:25 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebber, en wie is dat nou niet, is er weer een nieuw topic in deze immer interessante reeks verschenen:
ESF / De Österdeals deel 5: De (lengte van de) intervalact
Mijn goedkeuring heb je in elk geval, en ik denk dat we het allemaal erover eens zijn dat die zwaarder weegt dan die van je teamleiderquote:Op maandag 12 juni 2023 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
Gaat m'n teamleider het goed vinden dat ik de hele dag rond tour in m'n auto met de ramen open? Dit kantoor is me te warm.
Uiteraard. Hopelijk heeft het verder geen vervelende consequenties.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn goedkeuring heb je in elk geval, en ik denk dat we het allemaal erover eens zijn dat die zwaarder weegt dan die van je teamleider
In ruil voor een milkshake wil ik ook wel mijn zegen gevenquote:Op maandag 12 juni 2023 10:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn goedkeuring heb je in elk geval, en ik denk dat we het allemaal erover eens zijn dat die zwaarder weegt dan die van je teamleider
Ik rijd graag met je mee.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
Gaat m'n teamleider het goed vinden dat ik de hele dag rond tour in m'n auto met de ramen open? Dit kantoor is me te warm.
Ik moet morgen naar kantoor. Alwaar ze eindelijk nieuwe airco’s hebben opgehangen! Top, zou je denkenquote:Op maandag 12 juni 2023 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
Andere plek zoeken dus.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar kantoor. Alwaar ze eindelijk nieuwe airco’s hebben opgehangen! Top, zou je denkenWare het niet dat de airco in ons kantoor recht boven mijn hoofd is geplaatst
Is er niet, ruimtetekortquote:
Tropisch klimaat!quote:Op maandag 12 juni 2023 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier in kantoor zou climate control zijn of zo, maar ik weet alleen niet op welk klimaat het staat ingesteld.
Ja, daar lijkt het wel op.quote:
En moest je vanwege die gedachte heel erg zweten? Begrijp ik wel.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:56 schreef Arizona het volgende:
@:meke heb je trouwens al wat van die contactpersoon voor de vacature gehoord?
Moest ik tijdens het wandelen aan denken
quote:Op maandag 12 juni 2023 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het wel op.
En ik heb last van mijn rechteroog.
Dat heb ik nu ook. Op zich vond ik het buiten wel goed te doen. Ik had het warmer verwacht. Alleen in de zon uit de wind, was het wel bloedheet.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:54 schreef Arizona het volgende:
Net een lunchwandeling gemaakt, ik zweet me kapot nu
Ik verwacht vanwege de pollen dat ik er last van heb.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]![]()
Ik ook! Ik heb al bijna twee maanden af en toe last van mijn rechteroog.
Waarom heb jij last en heb je nu ook moeite om lenzen te dragen?
Wij houden geen siëstaquote:Op maandag 12 juni 2023 13:34 schreef Strani het volgende:
Oké misschien een hele gekke vraag maar waarom gaan jullie allemaal op dit tijdstip wandelen als het zo heet is? Dat doe je dan toch in de vroege ochtend of juist 's avonds?
Omdat het een lunchwandeling is.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:34 schreef Strani het volgende:
Oké misschien een hele gekke vraag maar waarom gaan jullie allemaal op dit tijdstip wandelen als het zo heet is? Dat doe je dan toch in de vroege ochtend of juist 's avonds?
Ik vrees dat dit gebrek aan flexibiliteit jullie een hoop ellende gaat opleverenquote:Op maandag 12 juni 2023 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het een lunchwandeling is.
Omdat het ‘s ochtends vroeg of ‘s avonds laat niet midden in mijn werkdag is en ik snak naar wat beweging en frisse luchtquote:Op maandag 12 juni 2023 13:34 schreef Strani het volgende:
Wat voor training is het?quote:Op maandag 12 juni 2023 14:24 schreef Arizona het volgende:
Ik ben bezig met een online training, ik wilde die vandaag afronden maar ik heb nu 0,0 concentratie meer
Een verdiepende training van het programma waarin ik mijn dagelijkse werk doe. Heel interessant, ik leer echt allemaal nieuwe opties en toepassingen. Maar ook behoorlijk pittigquote:
Dat is altijd wel prettig als het een cursus/training is waarbij je ook het gevoel hebt, dat je nieuwe dingen leert.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een verdiepende training van het programma waarin ik mijn dagelijkse werk doe. Heel interessant, ik leer echt allemaal nieuwe opties en toepassingen. Maar ook behoorlijk pittig![]()
Ik maak hem later in de week wel af
Ja, ik heb hier echt wat aanquote:Op maandag 12 juni 2023 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is altijd wel prettig als het een cursus/training is waarbij je ook het gevoel hebt, dat je nieuwe dingen leert.
Overigens ben ik héél flexibel! Wie gebruikte er ook alweer laatst douchegel met de naam “good morning” in de middag?quote:Op maandag 12 juni 2023 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit gebrek aan flexibiliteit jullie een hoop ellende gaat opleveren
Door de warmte of vervelende collega?quote:Op maandag 12 juni 2023 14:24 schreef Arizona het volgende:
Ik ben bezig met een online training, ik wilde die vandaag afronden maar ik heb nu 0,0 concentratie meer
Ik werk lekker thuisquote:Op maandag 12 juni 2023 15:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Door de warmte of vervelende collega?
Ja, dat is wel beter. Ik had pas zo'n bijeenkomst waar het luisteren was en verder niks. Ik ging op gegeven moment maar verder met werken en had de bijeenkomst meer als achtergrondgeluid.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier echt wat aan![]()
Dus daarom wíl ik ook scherp zijn bij het volgen ervan, het is niet zo’n “ik leun wel achterover en de tijd gaat voorbij en de cursus ook” ding.
Ja maar ja als je alleen maar bezweet terugkomt heeft het weinig zin. Ga dan beter fietsen om nog wat wind in je gezicht te krijgen.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Omdat het ‘s ochtends vroeg of ‘s avonds laat niet midden in mijn werkdag is en ik snak naar wat beweging en frisse lucht
Of andere mensen moet me ronddragen en me met palmbladeren koelte toewuivenquote:Op maandag 12 juni 2023 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja als je alleen maar bezweet terugkomt heeft het weinig zin. Ga dan beter fietsen om nog wat wind in je gezicht te krijgen.
Nee ik heb vorige week gebeld, had ik dat gezegd? Hij had het cv doorgezet, en zou er dinsdag nog even achteraanquote:Op maandag 12 juni 2023 12:56 schreef Arizona het volgende:
@:meke heb je trouwens al wat van die contactpersoon voor de vacature gehoord?
Moest ik tijdens het wandelen aan denken
Succes alvastquote:Op maandag 12 juni 2023 15:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik heb vorige week gebeld, had ik dat gezegd? Hij had het cv doorgezet, en zou er dinsdag nog even achteraanNu ga ik echt niets meer ondernemen.
Ik heb wel morgen en donderdag twee andere gesprekken![]()
Ook heel leuk, maar deze zou gewoon echt perfect aansluiten. Hoop stiekem dat ik snel wat hoor - en niet net als je ergens anders getekend hebt, dat zou ik echt heeel lastig vinden
Ja, dat je had gebeld had je gezegd, maar het verdere verloop was me nog niet bekendquote:Op maandag 12 juni 2023 15:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik heb vorige week gebeld, had ik dat gezegd? Hij had het cv doorgezet, en zou er dinsdag nog even achteraanNu ga ik echt niets meer ondernemen.
Ik heb wel morgen en donderdag twee andere gesprekken![]()
Ook heel leuk, maar deze zou gewoon echt perfect aansluiten. Hoop stiekem dat ik snel wat hoor - en niet net als je ergens anders getekend hebt, dat zou ik echt heeel lastig vinden
Omdat we willen weten hoe je hierop reageert!quote:Op maandag 12 juni 2023 13:34 schreef Strani het volgende:
Met 30 graden doe ik dat liever in de vroege avond ja. Maar nu is het in huis ook niet uit te houden.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:34 schreef Strani het volgende:
quote:
Ja stom hèquote:Op maandag 12 juni 2023 15:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dat je had gebeld had je gezegd, maar het verdere verloop was me nog niet bekend![]()
Wat slecht
![]()
Wel heel tof dat je andere gesprekken hebt deze week! Ben je zenuwachtig of valt het mee? Veel succes vast
quote:Op maandag 12 juni 2023 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of andere mensen moet me ronddragen en me met palmbladeren koelte toewuiven
Dan is het geen lunchwandeling, maar een ontbijt- of diner wandeling hequote:Op maandag 12 juni 2023 13:34 schreef Strani het volgende:
Je moet die jongen alles uitleggen hè.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het geen lunchwandeling, maar een ontbijt- of diner wandeling he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |