Ja, hoiquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik blijk iemand te kennen die in Oss woont.
Jij woont in Ossquote:
@ijs_beer dan wel even sportfreak waarschuwen als de fik erin gaat.quote:
Will of the People heerlijk nummerquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
WILL OF THE PEOPLE, THE WILL OF THE SHEEPLE
THE WILL OF THE, WILL OF THE
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe collega die uit Oss komtquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oeh, wellicht dus nog een. Degene die ik ken heeft niet veel met sport en ik kan me maar niet aan het idee onttrekken dat jij dat misschien wel hebt.quote:
Jullie zijn allemaal niet meer te redden, maar wij rennen voor ons leven.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe collega die uit Oss komt
Ja Oss is een mooie stad maar net iets te ver weg?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal niet meer te redden, maar wij rennen voor ons leven.
Kennen we hier ook iemand uit Ter Aar?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:ijs_beer dan wel even sportfreak waarschuwen als de fik erin gaat.
Nee en niet ver genoegquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Oss is een mooie stad maar net iets te ver weg?
Dat is een flinke brandquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kennen we hier ook iemand uit Ter Aar?
Want volgens mij is @:ijs_beer daar vanavond aan het oefenen geslagen.
[ twitter ]
Ik zie alleen maar dat bordje wat aangeeft hoe je er zo snel mogelijk wegkomt/quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar hier wil je toch wonen?
Ja, blijkbaar een plasticbedrijf en een houthandel.quote:
Prachtig, niks meer aan doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar hier wil je toch wonen?
Dan gaat het wel hard ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar een plasticbedrijf en een houthandel.
Stiekem toch gehoopt dat het niet door zou gaan, grotere kans dat hij op een of andere manier uiteindelijk bij Heracles terecht zou komen. PSV had Lammers zo over mogen nemen van onsquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lapjes, wat denk jij over Bosz in Eindhoven?
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prachtig, niks meer aan doen.
Alhoewel het wel heel erg groen is met die heg, die zou nog weg kunnen.
Dat is mijn beeld ook wel, had hem op zich ook best terug willen zien bij Ajax. De hebben er daar iig een kundige trainer aan, en het zal vast een vermakelijk seizoen worden. Succes hangt grotendeels af of ze een beetje fatsoenlijke verdedigers erbij weten te vinden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Stiekem toch gehoopt dat het niet door zou gaan, grotere kans dat hij op een of andere manier uiteindelijk bij Heracles terecht zou komen. PSV had Lammers zo over mogen nemen van ons
Maar verrassende combi wel! Ben zelf fan van Bosz, maakt spelers beter, leuke spelopvatting, snapt het spelletje stiekem best goed. Dat gezeik over prijzen pakken altijd is nogal overdreven in mijn optiek, algeheel amateurkampioen worden met AGOVV en in de eerste divisie kampioen worden met Heracles zijn heel goede prestaties en hij heeft toch niet zo heel veel seizoenen verder bij clubs gezeten waar met enige regelmaat een prijs verwacht wordt. Denk dat ze er veel plezier aan kunnen beleven in Eindhoven!
Die hebben de heg geruild voor bloemen, dat is helemaal vreselijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm, deze dan? Mooie stenen zijn zeker niet lelijk.
Die foto is genomen net voordat die auto links vol die muur in rijdt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm, deze dan? Mooie stenen zijn zeker niet lelijk.
Ja, of niet, dan gaat Bosz gewoon weer extra middenvelders opstellen, deed hij bij Heracles ook toen het met 4-3-3 totaal niet liep en hij een tekort aan goede verdedigers en overschat aan goede middenvelders had (allemaal voor Heraclesbegrippen uiteraard). Speelden we maar met twee pure verdedigersquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is mijn beeld ook wel, had hem op zich ook best terug willen zien bij Ajax. De hebben er daar iig een kundige trainer aan, en het zal vast een vermakelijk seizoen worden. Succes hangt grotendeels af of ze een beetje fatsoenlijke verdedigers erbij weten te vinden.
Je ziet rechts zelfs al het eerste groen door de tegels heenkomen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die hebben de heg geruild voor bloemen, dat is helemaal vreselijk natuurlijk.
Straks gaat dat allemaal bloeien en zit je met allemaal kleur voor de deur.
Ja precies. Tijd voor een lading azijn en kokend water.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je ziet rechts zelfs al het eerste groen door de tegels heenkomen.
Is dat een vrouw met groene huid en vliegende apen als huisdier? Dan had je het kunnen vermoedenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zat eigenlijk meer hieraan te denken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja precies. Tijd voor een lading azijn en kokend water.
Al het groen weg en je bent ook meteen van al dat vage bodemleven af.
Met een geel tuinpad.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat een vrouw met groene huid en vliegende apen als huisdier? Dan had je het kunnen vermoeden
Volgens mij niet. Het is een vriend van me die ik nog van school ken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat een vrouw met groene huid en vliegende apen als huisdier? Dan had je het kunnen vermoeden
Oh wacht, hij valt ineens.quote:
Ook goed, scheutje azijn erbij en gaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer hieraan te denken.
[ afbeelding ]
Wel Gerda uit de buurt houden, want daar zit al genoeg azijn in.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook goed, scheutje azijn erbij en gaan.
Maar das bij de burenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die hebben de heg geruild voor bloemen, dat is helemaal vreselijk natuurlijk.
Straks gaat dat allemaal bloeien en zit je met allemaal kleur voor de deur.
Maar daar kijk je dan wel elke dag tegenaan.quote:
Ben je lekker mee, zulke buren.quote:
Waren dat een paar jaar terug die mensen die elke ochtend pure appelazijn oid dronken omdat dat zogenaamd zo goed voor je lijf zou zijn?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel Gerda uit de buurt houden, want daar zit al genoeg azijn in.
quote:
Dat is bij al bijna de hele week al zoquote:
Ook zo vroeg op de dag al?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is bij al bijna de hele week al zo
quote:
Je moet ook nu niet de verwarming aan hebben he.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is bij al bijna de hele week al zo
Ik heb het bovenste appartement in het gebouw met lekker veel donkere dakpannen erop. Dat vangt behoorlijk wat warmte, die keurig wordt vastgehouden door de isolatie. Kromtrekkende kaarsen heb ik nog niet gehad, maar ik heb ook weinig kaarsen staanquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:20 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht eerst hoe kan dat, maar ik woonde ooit ook in een appartementje waar het al bloedheet was als alleen de zon scheen. Ook bij 15 graden ofzo.
En als het dan echt warm was bogen de kaarsen gewoon om.
Je hebt van die woningen waar het heel snel warm wordt ja. En ook andersom.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:20 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht eerst hoe kan dat, maar ik woonde ooit ook in een appartementje waar het al bloedheet was als alleen de zon scheen. Ook bij 15 graden ofzo.
En als het dan echt warm was bogen de kaarsen gewoon om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |