Dan kun je het niet hebben als het avond is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar wat nou als het Suzan & Freek-week is?
Met een beetje mazzel is het stil aan de overkantquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan kun je het niet hebben als het avond is.
Maar het is nog steeds een blauwe dag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel is het stil aan de overkant
Nederland is een smakeloos land!quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, geen zorgen die spelen toch niet het Malieveld vol, maar ik zie dat ze 4x de Ziggo Dome hebben uitverkocht.
De uitvinders van de viandel smakeloos?quote:
De korfbaltempel is toch echt Ahoyquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is dan ook een korfbaltempel van jewelste
Ik verheug me op de gevechten tussen de Suzan & Freek-fans in de Ziggo Dome en de Coldplay-fans in de Arena. "Nee, jij hebt geen smaak! Nee, jij bent een burgerlijke trut! Nee, jij bent doof!"quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, geen zorgen die spelen toch niet het Malieveld vol, maar ik zie dat ze 4x de Ziggo Dome hebben uitverkocht.
In de kabelkubus hebben ze het ook wel eens gehadquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De korfbaltempel is toch echt Ahoy
'Voor jullie is losse witte rijst al te pittig!'quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik verheug me op de gevechten tussen de Suzan & Freek-fans in de Ziggo Dome en de Coldplay-fans in de Arena. "Nee, jij hebt geen smaak! Nee, jij bent een burgerlijke trut! Nee, jij bent doof!"
(geen idee of ze tegelijk spelen, zal wel niet)
Zij 4x in de Ziggo, Coldplay 4x in de Arena, misschien ligt het aan ons!quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik verheug me op de gevechten tussen de Suzan & Freek-fans in de Ziggo Dome en de Coldplay-fans in de Arena. "Nee, jij hebt geen smaak! Nee, jij bent een burgerlijke trut! Nee, jij bent doof!"
(geen idee of ze tegelijk spelen, zal wel niet)
Topbandquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja gisteren meer dan 60.000 mensen bij Muse las ik
Niet alleen qua muziek!quote:
Ik keek net in het Tennis-topic en zeg ook al de hele week wat jij ook zei, zoveel lege plaatsen steeds?!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet alleen qua muziek!
Voetbalstadions zitten ook ieder weekend vol, terwijl er veel verfijnder sporten zijn
* ijs_beer Em31 uit vriendenboekje scheurtquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja gisteren meer dan 60.000 mensen bij Muse las ik
Er is een grens Em! Ik ga Muse niet verloochenen!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Speel nou even mee, ik wil Hamlapjes boos zien!
En de Efteling is ook saai!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is een grens Em! Ik ga Muse niet verloochenen!
Ik wil wel even kwijt dat Heracles een kutclub is
Nee!quote:
Ik wil je best helpen Em, maar ik heb ook mijn grenzen en principes!quote:
Straks ga je ook nog zeggen dat katten stom zijn.quote:
Nee dat soort dingen moet je denken, niet zeggen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat katten stom zijn.
Mooiste stad van Twente is Hengelo!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is een grens Em! Ik ga Muse niet verloochenen!
Ik wil wel even kwijt dat Heracles een kutclub is
Geen idee… het is zo zonde. Ik zou er dolgraag bij zijn op zo’n dag als vandaag, ik zou er alles voor over hebben. Zelfs zoiets als Muse verloochenen!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik keek net in het Tennis-topic en zeg ook al de hele week wat jij ook zei, zoveel lege plaatsen steeds?!eerste week oké, maar deze week ook nog. Minder aansprekende namen ofzo?
Misschien kunnen we nog wat wilder hier rondmeppen door wat metalbands uit te maken voor eftelingmetal?quote:
Is dat niet gewoon zo dan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat katten stom zijn.
* ontvriendt IJs_beerquote:
Niemand kijkt daar ook naarquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
En zo'n songfestival is toch gewoon een oostblokfeestje voor vriendjespolitiek een circusacts.
Zou nog best kunnenquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mooiste stad van Twente is Hengelo!
Daar moet je niet naar willen kijkenquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
En zo'n songfestival is toch gewoon een oostblokfeestje voor vriendjespolitiek een circusacts.
Hoe dan ook het beste sportstadion!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou nog best kunnenEnschede is niet heel mooi en Almelo is natuurlijk gewoon een kapsonesdorp
Ja toch!quote:
Misschien zouden ze daar eens internationale atletiekwedstrijden moeten organiseren.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe dan ook het beste sportstadion!
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
En daarna van links naar rechts met de Snollebollekes.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja toch!
Ben dit jaar toch overigens zo leuk naar de Toppers geweest, dat is pas vermaak!
Goed idee!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien zouden ze daar eens internationale atletiekwedstrijden moeten organiseren.
Nog eventjes Ademloos door de nacht met Helene.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En daarna van links naar rechts met de Snollebollekes.
En uiteraard willen we allemaal Claudia de Breij af laten spelen op onze uitvaart.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog eventjes Ademloos door de nacht met Helene.
Je kan ook te ver gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
En uiteraard willen we allemaal Claudia de Breij af laten spelen op onze uitvaart.
Dan kies jij toch lekker voor Leef van Dre'tje Hazesquote:
Dan noemen we het de Foekje Dillema Games ofzo.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien zouden ze daar eens internationale atletiekwedstrijden moeten organiseren.
Nee, ik heb het te druk met het kijken naar Massa is Kassa en Vandaag Inside.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef Em31 het volgende:
Hebben jullie ook al kaartjes voor Marco Schuitmaker?
Lijkt mij een prima plan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan noemen we het de Foekje Dillema Games ofzo.
Nee, ik heb niet eens een schuit. Hooguit beschuit, maar een beschuitje zou ik liever met iemand anders eten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef Em31 het volgende:
Dat is pas muziekquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef Em31 het volgende:
Ah daar kijk ik toch niet naar, dus ik mag lekker elitair blijven doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Wat zijn we ook lekker elitair hier, terwijl we over een paar maanden weer naar de audities van Moldavië zitten te kijken.
Je weet niet wat je mist!quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah daar kijk ik toch niet naar, dus ik mag lekker elitair blijven doen
Niet veel.quote:
* heeft vanmiddag stiekem mee gezongen. NQ houd voor de zekerheid haar mond maar evenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef Em31 het volgende:
Hoe doet Gio Swikkergodquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon nummer 4 op Spotify dus dan móet het wel goed zijn
Laten we San Marino niet vergeten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Wat zijn we ook lekker elitair hier, terwijl we over een paar maanden weer naar de audities van Moldavië zitten te kijken.
Over de kwaliteit valt enigszins te twisten, maar dit antwoord is toch wel enorm onwaar hoor.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Ja ik had eerst nog getypt, Moldavië en San Marino zijn het ergst.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laten we San Marino niet vergeten.
Ik heb dit nog regelmatig in mijn hoofd zittenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Soroka-Voroka - Potato aka Бульба (Ðртем Сорока и Виталий Воронко) eurovision song contest 2019
#neverforget
Mwah. Ik heb links en rechts wat verhalen erover gehoord. En ik lig er geen seconde wakker van dat ik het niet heb gezien. Ook geen behoefte om het terug te kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over de kwaliteit valt enigszins te twisten, maar dit antwoord is toch wel enorm onwaar hoor.
Voorronde van jewelstequote:Op donderdag 8 juni 2023 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb dit nog regelmatig in mijn hoofd zitten
Is wel Wit-Rusland, die hadden pas auditiesquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Soroka-Voroka - Potato aka Бульба (Ðртем Сорока и Виталий Воронко) eurovision song contest 2019
#neverforget
Jij hebt gewoon deze heerlijke Tros muziekfeest op het plein gemistquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb links en rechts wat verhalen erover gehoord. En ik lig er geen seconde wakker van dat ik het niet heb gezien. Ook geen behoefte om het terug te kijken.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Is wel Wit-Rusland, die hadden pas audities![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb absoluut niet passief agressief posts zitten liken!!!
Dat was wel Moldaviëquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij welke voorronde zat de presentatrice totaal ongeïnteresseerd teksten van haar telefoon voor te lezen?
Ben blij dat ik niet heb gekeken. Scheelt weer een paar minuten van mijn leven.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon deze heerlijke Tros muziekfeest op het plein gemist
Nee dit kan nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg gewoon bij zin in een Nederlandse Tros muziekfeest op het plein-audities
Joh doe niet zo serieusquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet heb gekeken. Scheelt weer een paar minuten van mijn leven.
Dan krijgen Wit-Russische tennissers ook weer een handje.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:28 schreef Momo het volgende:
Nog een reden waarom Loekasjenko zo snel mogelijk de pijp uit moet... weer Wit-Russische audities.
Dan moeten jullie maar met kwaliteit op de proppen komen hoorquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Joh doe niet zo serieusje zit hier nou eenmaal in een Songfestival subforum
Je hebt niets gezien en gehoord dus dat weet jij helemaal niet Redefinequote:Op donderdag 8 juni 2023 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moeten jullie maar met kwaliteit op de proppen komen hoor
quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mooiste stad van Twente is Hengelo!
Ik weet wie het posten, dat is genoegquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebt niets gezien en gehoord dus dat weet jij helemaal niet Redefine
'Vanavond in 'Ben ik te Minsk', natuurlijk bij 6'quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan krijgen Wit-Russische tennissers ook weer een handje.
Moeten we 112 voor je bellenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja ik moet echt oppassen. Straks wil ik nog naar Suzan en Freek
Komst uut Hengel voart?quote:
Sowieso twee mods beledigd nu, tijd voor een ban!quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet wie het posten, dat is genoeg
Dontcha wish your boyfriend was a Freek like me?quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja ik moet echt oppassen. Straks wil ik nog naar Suzan en Freek
De waarheid mag altijd gezegd wordenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sowieso twee mods beledigd nu, tijd voor een ban!
Nee maar was wel de dichtstbijzijnde stadquote:
Ah, dan had ik het toch goed onthoudenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar was wel de dichtstbijzijnde stad
Oh dus jij vertrouwt mij gewoon niet met goede kwaliteit?quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet wie het posten, dat is genoeg
Ik vertrouw Ed Sheeran fans niet als het op smaak aankomt, dus nee.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh dus jij vertrouwt mij gewoon niet met goede kwaliteit?
That's it! Nou ga je te ver! Mensen, hou mij tegen!quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vertrouw Ed Sheeran fans niet als het op smaak aankomt, dus nee.
Jij als grootste fan zou dit toch wel vaker moeten horen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
That's it! Nou ga je te ver! Mensen, hou mij tegen!
[ afbeelding ]
Ik zou als ik jou was met één oog open slapen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij als grootste fan zou dit toch wel vaker moeten horen.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was met één oog open slapen.
Moet ik ook een oog open houden?quote:
Ah, dus dat ligt niet aan mijquote:
Er zijn wel manieren om je even in de time out te zetten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
That's it! Nou ga je te ver! Mensen, hou mij tegen!
[ afbeelding ]
Oke, oke. Ik ben al rustig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zijn wel manieren om je even in de time out te zetten.
Wat vaag! Nog (meer) schade of was dat het?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:46 schreef AgnesGru het volgende:
Wij zijn net heerlijk uit eten geweest![]()
Wel een verrassing bij thuiskomst, lijkt wel of iemand onze tuinslang heeft gebruikt. Tuintegels daaronder zijn nat en slang hing niet goed in de houder
Wat raarquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:46 schreef AgnesGru het volgende:
Wel een verrassing bij thuiskomst, lijkt wel of iemand onze tuinslang heeft gebruikt. Tuintegels daaronder zijn nat en slang hing niet goed in de houder
Is die fysieke winkel dan hetzelfde bedrijf als waar je online besteld hebt, anders vind ik het een vreemd verhaalquote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Vandaag naar een winkel fietsen een dorp verderop om geld terug te krijgen van een online bestelling die nooit geleverd is.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat raar![]()
En de tuinslang hangt achter het huis?
[..]
Is die fysieke winkel dan hetzelfde bedrijf als waar je online besteld hebt, anders vind ik het een vreemd verhaal
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:46 schreef AgnesGru het volgende:
Kerst is nog ver weg volgens onze huis-AIquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:15 schreef Nova het volgende:
[..]
Goede vraag @:Oriente! Momenteel zijn er nog ongeveer 869 dagen tot Kerst op 25 december in het jaar 2023. Dat lijkt misschien nog ver weg, maar de tijd vliegt altijd sneller dan je denkt
Oef, dan vraag ik haar ook maar niet naar hoelang mijn werkdag nog duurtquote:
Komt goed schatje!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vandaag een 'mantra' dat noodgevallen niet op de vrijdag(middag) komen. Vooral omdat ik vandaag alleen op kantoor ben.
Vorig week kwamen er twee klanten met een noodgeval aanzetten waardoor ik de hele dag in de stress zat
869 dagen.quote:
Mijn werkdag:quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oef, dan vraag ik haar ook maar niet naar hoelang mijn werkdag nog duurt
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi Luctor.et.Emergo, dat kan ik helaas niet voor je bepalen omdat ik geen informatie heb over jouw werkschema en planning vandaag. Het is waarschijnlijk beter om te kijken naar de rest van je takenlijst of agenda om zo in te kunnen schatten hoeveel tijd er nog nodig zal zijn voor het afronden daarvan. En misschien kun je ook even navragen bij collega's die meer weten over eventuele deadlines? Ik hoop dat dit helpt!
Ik heb het voor je gevraagd, maar daar komt weinig zinnigs uit helaasquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oef, dan vraag ik haar ook maar niet naar hoelang mijn werkdag nog duurt
Misschien kunnen jullie samen iets gezelligs gaan doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het voor je gevraagd, maar daar komt weinig zinnigs uit helaas
Ik las hetquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het voor je gevraagd, maar daar komt weinig zinnigs uit helaas
Sorry, ik had dorst.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:46 schreef AgnesGru het volgende:
Het antwoord als Nova in deze SC had gezeten.quote:
Ja, hier ook!quote:
Dan schiet het inderdaad niet meer op. Ik ga straks de ventilator maar van zolder halen voor wat luchtcirculatie.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, hier ook!
Ik wilde vanmorgen lekker alles tegen elkaar openzetten, maar het was buiten al net zo warm als binnen.
Wij slingeren de airco wel aan als het te heet wordt, het is nu nog prima te doenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan schiet het inderdaad niet meer op. Ik ga straks de ventilator maar van zolder halen voor wat luchtcirculatie.
Hier geen airco, alleen erko.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij slingeren de airco wel aan als het te heet wordt, het is nu nog prima te doen
Het voelt alweer zo ver weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:21 schreef NailQueen het volgende:
Een maand geleden was de eerste halve finale. (9 mei)
Gisteren hadden we anders heel wat reuringquote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik steun je hierin onvoorwaardelijk, al is het maar om deze SC eens écht wat reuring te geven
Nou ja kerst is verder weg aldus Nova.quote:
Moet dat niet ekro zijn?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier geen airco, alleen erko.
Er Kunnen Ramen Openquote:
Een Raam Kan Open is bij mij van toepassing.quote:
Dat valt nu toch wel mee? Het is zo'n 23 of 24 graden nu.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht 'dat zal wel weer meevallen, jullie kennende'
Maar oké, ik zie dat het echt warm is.
Dat kan niet overal. Al is er dan meestal wel aircoquote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een Raam Kan Open is bij mij van toepassing.
Maar de Straan weet dat 23 hier hetzelfde is als 45 graden daar.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat valt nu toch wel mee? Het is zo'n 23 of 24 graden nu.
26 in Utrecht en het wordt 29 graden, dus toch best wel warm.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat valt nu toch wel mee? Het is zo'n 23 of 24 graden nu.
Ja, Utrecht, dat is de grote stad. Daar moet je ook niet zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
26 in Utrecht en het wordt 29 graden, dus toch best wel warm.
Dat is hier de maximum temperatuur vandaag. Nu nog 22 graden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:02 schreef Strani het volgende:
Hier is het nu 27 maar daar blijft het dan ook bij voor vandaag.
Vind jij ook álle achtbanen stom Strani?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik steun je hierin onvoorwaardelijk, al is het maar om deze SC eens écht wat reuring te geven
Apart. In mijn tijd waren die gewoon op donderdag klaarquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:41 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond is er hier nog gewoon een avondvierdaagse.
Een chille weekend muziekje met dit warme weer:quote:
Wat weet die man van tv maken? Meer dan wat de gemiddelde bezoeker van dit forum er vanaf weet, zeg maar?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik loop net tegen dit artikel aan en toen viel mijn oog op de naam Akwasi, die blijkbaar voor 2 jaar is benoemd in het EBU TV Commitee. Geen idee in hoeverre dat comite ook iets te zeggen heeft over het ESF, maar ik vind het nogal een opvallende naam.
https://esctoday.com/1913(...)-assembly-in-warsaw/
De één nog stommer dan de ander Em!quote:
Dus ook geen blender meer?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:21 schreef H_T het volgende:
Ik liep net langs een supermarkt waar ik twee of drie weken geleden nog boodschappen heb gedaan. Nu is die helemaal leeggehaaldGeen kassa's, schappen, koelingen, gastendoekjes, NIKS!
Dit kan het plan zijn dat banken transacties al moeten controleren op verdachtheid als ze boven de 100 euro zijn, wat een belachelijk laag drempelbedrag isquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:25 schreef AgnesGru het volgende:
Heb ik iets gemist? Reed net viaduct vol omgekeerde vlaggen onder door en spandoeken met teksten als: betaal contant
Heb je wel goed opgelet dat je dat niet verkeerd om hebt gedaan?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:30 schreef NailQueen het volgende:
De korte broek is aan en de pizza zit in de oven
De oven is aan en de pizza zit in de korte broekquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je wel goed opgelet dat je dat niet verkeerd om hebt gedaan?
De pinpas van Caroline van der Plas is geblokkeerd.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:25 schreef AgnesGru het volgende:
Heb ik iets gemist? Reed net viaduct vol omgekeerde vlaggen onder door en spandoeken met teksten als: betaal contant
Ah ik vond het al zo vreemd.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De oven is aan en de pizza zit in de korte broek
Wappie zijn lijkt me wel vermoeiend, elke keer weer andere complotten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:25 schreef AgnesGru het volgende:
Daar zitten de vrijmetselaars achter! Zo houden ze het gepeupel bezig!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wappie zijn lijkt me wel vermoeiend, elke keer weer andere complotten.
Kun je nagaan hoe vermoeiend het is als lid van het WEF, elke week krijg je een andere opdracht. En dat allemaal in het diepste geheim.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar staat weer tegenover dat je altijd een upgrade krijgt in een Bilderberg-hotelquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vermoeiend het is als lid van het WEF, elke week krijg je een andere opdracht. En dat allemaal in het diepste geheim.
En dat het elke keer weer geheim blijftquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vermoeiend het is als lid van het WEF, elke week krijg je een andere opdracht. En dat allemaal in het diepste geheim.
Zag net een TikTok met hem waarin de automatische ondertiteling zijn naam beschreef als Joker Bitchquote:
Dat was het.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat vaag! Nog (meer) schade of was dat het?
Ja, hangt naast de achterdeur.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat raar![]()
En de tuinslang hangt achter het huis?
[..]
Ja, was weer een feestje. Zes gangen en bijpassende wijnenquote:
Weer hoop gezucht/gesteun/geschreeuw?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:02 schreef Arizona het volgende:
Het is nog maar 9 uur en ik ben al helemaal klaar met de werkdag, heb totaal geen zin meer![]()
Doet Djoko nou ook al aan schaken?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht echt even na het einde van de tweede zet/begin derde, ja dit wordt ‘m.
Godverquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Doet Djoko nou ook al aan schaken?
Maar zij doen wel eigen onderzoek!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dat het elke keer weer geheim blijftzo knap van hun allemaal!
Dit is toch wel een rare regel bij tennis. Voetballers kunnen minuten over de grond rollen met kramp.quote:
quote:Krampaanval
Aan het begin van de derde set ging het mis voor Alcaraz, die na twee games opeens naar zijn kuit greep. De Spanjaard liet de dokter op de baan komen, maar omdat het een krampaanval betrof kostte het hem zijn servicegame.
Een regel die met veel boegeroep werd ontvangen door het Franse publiek.
Alcaraz bleef daarna veel last houden van de pijnlijke kuit en hij kwam nog maar moeizaam vooruit op het Franse gravel. Djokovic toonde geen genade en pakte na een paar snelle games de derde set met 6-1.
Wellicht is het ook omdat kramp te 'makkelijk' te simuleren valt om een tegenstander uit te wedstrijd te halen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit is toch wel een rare regel bij tennis. Voetballers kunnen minuten over de grond rollen met kramp.
[ twitter ]
[..]
Ik dacht ook, kan gewoon liegen dat het wat anders is niet?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit is toch wel een rare regel bij tennis. Voetballers kunnen minuten over de grond rollen met kramp.
[ twitter ]
[..]
Of Alcaraz had door de pijn heen moeten bijten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ook, kan gewoon liegen dat het wat anders is niet?zodat dit niet gebeurt.
Ze zijn hier aan het lopen en zingen het onvermijdelijke "van je hela hela hela ho la la"quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Apart. In mijn tijd waren die gewoon op donderdag klaar
Woont er nog steeds een stier bovenop die berg?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze zijn hier aan het lopen en zingen het onvermijdelijke "van je hela hela hela ho la la"
Ik hoorde wel iets over zwemmen zonder zwembroekie aanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Woont er nog steeds een stier bovenop die berg?
Ik vraag me echt af hoe wappies het bedenken om in een keer omgekeerde vlaggen/spandoeken enzo op te hangen. Ze voelen zich dan waarschijnlijk ook ontzettend stoer en dapperquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat moest ik ook als kind en ik vond het helemaal niet leuk. Dat zijn echt van die dingen waarvan wordt aangenomen dat iedereen het leuk vindt, geloof ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest vroeger een keer van verplicht van school meedoen met de avondvierdaagse. Dat was de eerste en ook gelijk de laatste keer dat ik meedeed
Ja omdat zij de enige zijn die het écht snappen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe wappies het bedenken om in een keer omgekeerde vlaggen/spandoeken enzo op te hangen. Ze voelen zich dan waarschijnlijk ook ontzettend stoer en dapper
Oh ja, zij denken zelf na natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja omdat zij de enige zijn die het écht snappen.I
Nietquote:k scrolde net langs een bericht van de NOS over gratis zonnebrand, ik dacht waarom heeft dit meer dan 200 reacties? Vandaag geleerd dat er vaccins in zonnebrand zitten en je er juist huidkanker van krijgt.
2.1 half-automatisch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:16 schreef AgnesGru het volgende:
Oh en magnums in de aanbieding, het zou verboden moeten worden.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vandaag geleerd dat er vaccins in zonnebrand zitten en je er juist huidkanker van krijgt.
Ik heb gewoon elk jaar meegedaan op de basisschoolquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest vroeger een keer verplicht van school meedoen met de avondvierdaagse. Dat was de eerste en ook gelijk de laatste keer dat ik meedeed
Maar welke vaccins zitten er dan in zonnebrand?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja omdat zij de enige zijn die het écht snappen.Ik scrolde net langs een bericht van de NOS over gratis zonnebrand, ik dacht waarom heeft dit meer dan 200 reacties? Vandaag geleerd dat er vaccins in zonnebrand zitten en je er juist huidkanker van krijgt.
Vooral ook zo mooi dat ze altijd hun mond vol hebben over dat wij schapen zijn en zij de kritische denkers. Terwijl de boeren met het omdraaien van de vlaggen begonnen en dat nu massaal het symbool van de wappies is om ergens tegen te zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe wappies het bedenken om in een keer omgekeerde vlaggen/spandoeken enzo op te hangen. Ze voelen zich dan waarschijnlijk ook ontzettend stoer en dapper
Je zou je nog verbazen hoeveel mensen zo weinig ergens van wetenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:47 schreef Strani het volgende:
Vandaag in Lang Leve de Liefde (wat ik een heel leuk programma vind) een Rotterdamse vrouw die Lelystad niet kende en toen de man zei dat het bij Almere lag had ze dáár ook nog nooit van gehoord
![]()
Hoe kunnen die mensen bestaan!
Nou, ik heb lopen zoeken op onderstaande kaart maar ik kan Lelystad en Almere ook niet vinden hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:47 schreef Strani het volgende:
Vandaag in Lang Leve de Liefde (wat ik een heel leuk programma vind) een Rotterdamse vrouw die Lelystad niet kende en toen de man zei dat het bij Almere lag had ze dáár ook nog nooit van gehoord
![]()
Ja oké maar het leven is ook gewoon een beetje lijden, Redefinequote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:49 schreef Redefine het volgende:
Aan de andere kant lijkt mij wel prettig om zo onwetend te zijn. Ik bedoel gewoon niet weten dat Almere bestaat, dat scheelt toch veel slapeloze nachten.
Huh nou snap ik er níks meer vanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou, ik heb lopen zoeken op onderstaande kaart maar ik kan Lelystad en Almere ook niet vinden hoor.
[ afbeelding ]
Nou precies.quote:
Ik denk dat ze dat programma niet uitzenden buiten Rotterdamquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou precies.
Oh en die Rotterdamse had ooit meegedaan aan Ik Vertrek (de 'scheetjes', minigolfbaan op Bonaire voor de kenners), en was totaal verbouwereerd toen de man aangaf haar daar niet van te kennen. Dat kan natuurlijk écht niet.
Hm, dat vers van het hymne staat me niet direct bij. Wel een vers over een inwoner van de Oriënt die bruine schoenveters verkocht zonder alle belastingen af te dragen. Zijn naam was net zoiets als Keesquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoorde wel iets over zwemmen zonder zwembroekie aan
Vijf keer meegedaan, ik vond het best geinigquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat moest ik ook als kind en ik vond het helemaal niet leuk. Dat zijn echt van die dingen waarvan wordt aangenomen dat iedereen het leuk vindt, geloof ik.
Beetje als pretparken eigenlijk.
Lijden ken ik wel. Dat ligt in Zuid-Holland.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké maar het leven is ook gewoon een beetje lijden, Redefine
Ik vond het ook prima. Maar die Avondvierdaagse-liedjes zijn inderdaad wel voor amoebes met geheugenproblemen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Vijf keer meegedaan, ik vond het best geinig
Ja daarom zitten wij ook in deze SC he, zodat de anderen kunnen lijden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké maar het leven is ook gewoon een beetje lijden, Redefine
Oh ja daar wonen Lijers.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lijden ken ik wel. Dat ligt in Zuid-Holland.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:43 schreef Redefine het volgende:
Laatst was het wel een leuke dat Kaag er mee kwam dat ze ervoor pleit om contact geld in tact te houden en dat de banken daar geen geld voor mogen gaan rekenen etc.
Nou zijn een deel van de wappies enorm pro contact geld, maar enorm anti Kaag. Dus dat was wel een zware dag voor ze.
Ik ook Rosj, ik ookquote:
Iemand zou er eigenlijk wat aan moeten doen.quote:
We kunnen helaas allemaal net niet bij de thermostaat.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iemand zou er eigenlijk wat aan moeten doen.
Ik schijn (volgens sommigen iig) redelijk lang te zijn, waar hangt dat ding ongeveer ergens?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
We kunnen helaas allemaal net niet bij de thermostaat.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik schijn (volgens sommigen iig) redelijk lang te zijn, waar hangt dat ding ongeveer ergens?
Is dat lichtje de knop?quote:
Jeetje mina.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:56 schreef Strani het volgende:
Laatst ook een heel dommig meisje dat in Nijmegen woonde en geen kennis had van het bestaan van Tilburg en Breda. Nou dat vind ik dan bijna knap hoor.
27 graden hier binnen, dat mag best wat minder. En die 27 is met de ramen tegen elkaar openquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iemand zou er eigenlijk wat aan moeten doen.
Zo voelt het hier ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
27 graden hier binnen, dat mag best wat minder. En die 27 is met de ramen tegen elkaar open
Het zou eigenlijk wel op prijs gesteld worden als je de exacte temperatuur zou kunnen geven.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo voelt het hier ook wel een beetje.
Ik heb echter nu geen thermometer bij de hand en heb ook geen zin er een te gaan zoeken, dus zeker weten doe ik het niet.
Ja, probleem is alleen dat die steeds weg schiet.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat lichtje de knop?
Even kijken of ik die kan vinden, je zou denken dat dit niet moeilijk moest zijn.
Maar dat is echt best wel lastig zonder thermometer.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk wel op prijs gesteld worden als je de exacte temperatuur zou kunnen geven.
Heb je al geprobeerd het met een elastiekje vast te zetten?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, probleem is alleen dat die steeds weg schiet.
Pak er anders even wat gallium bijquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat is echt best wel lastig zonder thermometer.
quote:Gallium is bij kamertemperatuur een vast, glanzend metaal. Maar het smelt al bij 30 graden Celsius - in je hand bijvoorbeeld.
Ik zie dat het Francium nog net aan gesmolten is, dus ik denk dat ik de exacte temperatuur gevonden heb.quote:
Doe zelf onderzoek!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar welke vaccins zitten er dan in zonnebrand?
Helaas brand het elastiekje steeds doorquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd het met een elastiekje vast te zetten?
Doe ik ook vaak als iets niet blijft zitten, werkt prima.
Nee dat kan nooit moeilijk zijn, die knop lijkt echt supergroot!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat lichtje de knop?
Even kijken of ik die kan vinden, je zou denken dat dit niet moeilijk moest zijn.
Hier nu 23 binnen en 23 buiten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Hier is het 24 binnen en 24 buiten trouwens.
Dat lijkt me een beetje vol in huis.quote:
Ik probeer er een paar te defenestrerenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Tijd om wat graden de deur uit te sturen.
Misschien Gerard Cox even uitnodigen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Tijd om wat graden de deur uit te sturen.
Nu misschien, het lichtje lijkt uit te zijn, want ik zie die knop echt nergens meer.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helaas brand het elastiekje steeds door
En toch kon ik hem niet vinden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee dat kan nooit moeilijk zijn, die knop lijkt echt supergroot!
Kennelijk nog nooit buiten de ring geweest.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:47 schreef Strani het volgende:
![]()
Breda, is dat de broer van Gerda?quote:
quote:
Ja oké behalve Bonaire dan maar goed da's in principe gewoon Caribisch Rotterdam.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kennelijk nog nooit buiten de ring geweest.
Goh dat je dat nog eens zou zeggen van een niet-amsterdammert
Ik had wel altijd een vermoeden dat Greda uit het zuiden kwam ja. Zo stelde ik me dat ook voor.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Breda, is dat de broer van Gerda?
Greda ut dn Grevelingen, jonguh!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had wel altijd een vermoeden dat Greda uit het zuiden kwam ja. Zo stelde ik me dat ook voor.
Ergens leek mij dat ook altijd het meest logisch.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had wel altijd een vermoeden dat Greda uit het zuiden kwam ja. Zo stelde ik me dat ook voor.
quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
Weet niet helemaal wat ik hierboven zeg, maar komt wel slim lekker brabants uit mn snoet vind ik.
Je ziet geen hand voor ogen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu misschien, het lichtje lijkt uit te zijn, want ik zie die knop echt nergens meer.
Die bouwden toch faaltreinen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Breda, is dat de broer van Gerda?
Lapjes, wat denk jij over Bosz in Eindhoven?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
WILL OF THE PEOPLE, THE WILL OF THE SHEEPLE
THE WILL OF THE, WILL OF THE
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet uit Oss?quote:
Fyra, wie is er niet groot mee geworden.quote:
Ik was dat knopje aan het zoeken, dan ga ik toch niet met mijn handen voor mijn ogen lopen man.quote:
Deze kan ook, scheelt maar een letter.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
WILL OF THE PEOPLE, THE WILL OF THE SHEEPLE
THE WILL OF THE, WILL OF THE
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Blijf dan maar op je handen zitten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was dat knopje aan het zoeken, dan ga ik toch niet met mijn handen voor mijn ogen lopen man.
Iedereen!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Fyra, wie is er niet groot mee geworden.
Het wás nou net gezelligquote:
Groot wel, ver dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Fyra, wie is er niet groot mee geworden.
Gerda en haar broer?quote:
Wil je beweren dat Gerda wel gezellig is danquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het wás nou net gezelligbegin je over die plaats.
Gevoelsmatig niet veel vaker verder van huis geweest hoor, als ie weer eens stilstond!quote:
Nou misschien wel op een kneuterige kringverjaardag blokjes kaas en worst manier.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wil je beweren dat Gerda wel gezellig is dan
Nee zelfs dat niet. Want dan hoor je aan de lopende band verhalen wat op feesboek hep gestaanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou misschien wel op een kneuterige kringverjaardag blokjes kaas en worst manier.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik blijk iemand te kennen die in Oss woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |