Dan kun je het niet hebben als het avond is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar wat nou als het Suzan & Freek-week is?
Met een beetje mazzel is het stil aan de overkantquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan kun je het niet hebben als het avond is.
Maar het is nog steeds een blauwe dag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel is het stil aan de overkant
Nederland is een smakeloos land!quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, geen zorgen die spelen toch niet het Malieveld vol, maar ik zie dat ze 4x de Ziggo Dome hebben uitverkocht.
De uitvinders van de viandel smakeloos?quote:
De korfbaltempel is toch echt Ahoyquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is dan ook een korfbaltempel van jewelste
Ik verheug me op de gevechten tussen de Suzan & Freek-fans in de Ziggo Dome en de Coldplay-fans in de Arena. "Nee, jij hebt geen smaak! Nee, jij bent een burgerlijke trut! Nee, jij bent doof!"quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, geen zorgen die spelen toch niet het Malieveld vol, maar ik zie dat ze 4x de Ziggo Dome hebben uitverkocht.
In de kabelkubus hebben ze het ook wel eens gehadquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De korfbaltempel is toch echt Ahoy
'Voor jullie is losse witte rijst al te pittig!'quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik verheug me op de gevechten tussen de Suzan & Freek-fans in de Ziggo Dome en de Coldplay-fans in de Arena. "Nee, jij hebt geen smaak! Nee, jij bent een burgerlijke trut! Nee, jij bent doof!"
(geen idee of ze tegelijk spelen, zal wel niet)
Zij 4x in de Ziggo, Coldplay 4x in de Arena, misschien ligt het aan ons!quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik verheug me op de gevechten tussen de Suzan & Freek-fans in de Ziggo Dome en de Coldplay-fans in de Arena. "Nee, jij hebt geen smaak! Nee, jij bent een burgerlijke trut! Nee, jij bent doof!"
(geen idee of ze tegelijk spelen, zal wel niet)
Topbandquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja gisteren meer dan 60.000 mensen bij Muse las ik
Niet alleen qua muziek!quote:
Ik keek net in het Tennis-topic en zeg ook al de hele week wat jij ook zei, zoveel lege plaatsen steeds?!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet alleen qua muziek!
Voetbalstadions zitten ook ieder weekend vol, terwijl er veel verfijnder sporten zijn
* ijs_beer Em31 uit vriendenboekje scheurtquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja gisteren meer dan 60.000 mensen bij Muse las ik
Er is een grens Em! Ik ga Muse niet verloochenen!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Speel nou even mee, ik wil Hamlapjes boos zien!
En de Efteling is ook saai!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is een grens Em! Ik ga Muse niet verloochenen!
Ik wil wel even kwijt dat Heracles een kutclub is
Nee!quote:
Ik wil je best helpen Em, maar ik heb ook mijn grenzen en principes!quote:
Straks ga je ook nog zeggen dat katten stom zijn.quote:
Nee dat soort dingen moet je denken, niet zeggen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat katten stom zijn.
Mooiste stad van Twente is Hengelo!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is een grens Em! Ik ga Muse niet verloochenen!
Ik wil wel even kwijt dat Heracles een kutclub is
Geen idee… het is zo zonde. Ik zou er dolgraag bij zijn op zo’n dag als vandaag, ik zou er alles voor over hebben. Zelfs zoiets als Muse verloochenen!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik keek net in het Tennis-topic en zeg ook al de hele week wat jij ook zei, zoveel lege plaatsen steeds?!eerste week oké, maar deze week ook nog. Minder aansprekende namen ofzo?
Misschien kunnen we nog wat wilder hier rondmeppen door wat metalbands uit te maken voor eftelingmetal?quote:
Is dat niet gewoon zo dan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat katten stom zijn.
* ontvriendt IJs_beerquote:
Niemand kijkt daar ook naarquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
En zo'n songfestival is toch gewoon een oostblokfeestje voor vriendjespolitiek een circusacts.
Zou nog best kunnenquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mooiste stad van Twente is Hengelo!
Daar moet je niet naar willen kijkenquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
En zo'n songfestival is toch gewoon een oostblokfeestje voor vriendjespolitiek een circusacts.
Hoe dan ook het beste sportstadion!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou nog best kunnenEnschede is niet heel mooi en Almelo is natuurlijk gewoon een kapsonesdorp
Ja toch!quote:
Misschien zouden ze daar eens internationale atletiekwedstrijden moeten organiseren.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe dan ook het beste sportstadion!
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
En daarna van links naar rechts met de Snollebollekes.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja toch!
Ben dit jaar toch overigens zo leuk naar de Toppers geweest, dat is pas vermaak!
Goed idee!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien zouden ze daar eens internationale atletiekwedstrijden moeten organiseren.
Nog eventjes Ademloos door de nacht met Helene.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En daarna van links naar rechts met de Snollebollekes.
En uiteraard willen we allemaal Claudia de Breij af laten spelen op onze uitvaart.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog eventjes Ademloos door de nacht met Helene.
Je kan ook te ver gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
En uiteraard willen we allemaal Claudia de Breij af laten spelen op onze uitvaart.
Dan kies jij toch lekker voor Leef van Dre'tje Hazesquote:
Dan noemen we het de Foekje Dillema Games ofzo.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien zouden ze daar eens internationale atletiekwedstrijden moeten organiseren.
Nee, ik heb het te druk met het kijken naar Massa is Kassa en Vandaag Inside.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef Em31 het volgende:
Hebben jullie ook al kaartjes voor Marco Schuitmaker?
Lijkt mij een prima plan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan noemen we het de Foekje Dillema Games ofzo.
Nee, ik heb niet eens een schuit. Hooguit beschuit, maar een beschuitje zou ik liever met iemand anders eten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef Em31 het volgende:
Dat is pas muziekquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef Em31 het volgende:
Ah daar kijk ik toch niet naar, dus ik mag lekker elitair blijven doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Wat zijn we ook lekker elitair hier, terwijl we over een paar maanden weer naar de audities van Moldavië zitten te kijken.
Je weet niet wat je mist!quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah daar kijk ik toch niet naar, dus ik mag lekker elitair blijven doen
Niet veel.quote:
* heeft vanmiddag stiekem mee gezongen. NQ houd voor de zekerheid haar mond maar evenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef Em31 het volgende:
Hoe doet Gio Swikkergodquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon nummer 4 op Spotify dus dan móet het wel goed zijn
Laten we San Marino niet vergeten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Wat zijn we ook lekker elitair hier, terwijl we over een paar maanden weer naar de audities van Moldavië zitten te kijken.
Over de kwaliteit valt enigszins te twisten, maar dit antwoord is toch wel enorm onwaar hoor.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Ja ik had eerst nog getypt, Moldavië en San Marino zijn het ergst.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laten we San Marino niet vergeten.
Ik heb dit nog regelmatig in mijn hoofd zittenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Soroka-Voroka - Potato aka Бульба (Ðртем Сорока и Виталий Воронко) eurovision song contest 2019
#neverforget
Mwah. Ik heb links en rechts wat verhalen erover gehoord. En ik lig er geen seconde wakker van dat ik het niet heb gezien. Ook geen behoefte om het terug te kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over de kwaliteit valt enigszins te twisten, maar dit antwoord is toch wel enorm onwaar hoor.
Voorronde van jewelstequote:Op donderdag 8 juni 2023 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb dit nog regelmatig in mijn hoofd zitten
Is wel Wit-Rusland, die hadden pas auditiesquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Soroka-Voroka - Potato aka Бульба (Ðртем Сорока и Виталий Воронко) eurovision song contest 2019
#neverforget
Jij hebt gewoon deze heerlijke Tros muziekfeest op het plein gemistquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb links en rechts wat verhalen erover gehoord. En ik lig er geen seconde wakker van dat ik het niet heb gezien. Ook geen behoefte om het terug te kijken.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Is wel Wit-Rusland, die hadden pas audities![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb absoluut niet passief agressief posts zitten liken!!!
Dat was wel Moldaviëquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij welke voorronde zat de presentatrice totaal ongeïnteresseerd teksten van haar telefoon voor te lezen?
Ben blij dat ik niet heb gekeken. Scheelt weer een paar minuten van mijn leven.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon deze heerlijke Tros muziekfeest op het plein gemist
Nee dit kan nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg gewoon bij zin in een Nederlandse Tros muziekfeest op het plein-audities
Joh doe niet zo serieusquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet heb gekeken. Scheelt weer een paar minuten van mijn leven.
Dan krijgen Wit-Russische tennissers ook weer een handje.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:28 schreef Momo het volgende:
Nog een reden waarom Loekasjenko zo snel mogelijk de pijp uit moet... weer Wit-Russische audities.
Dan moeten jullie maar met kwaliteit op de proppen komen hoorquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Joh doe niet zo serieusje zit hier nou eenmaal in een Songfestival subforum
Je hebt niets gezien en gehoord dus dat weet jij helemaal niet Redefinequote:Op donderdag 8 juni 2023 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moeten jullie maar met kwaliteit op de proppen komen hoor
quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mooiste stad van Twente is Hengelo!
Ik weet wie het posten, dat is genoegquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebt niets gezien en gehoord dus dat weet jij helemaal niet Redefine
'Vanavond in 'Ben ik te Minsk', natuurlijk bij 6'quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan krijgen Wit-Russische tennissers ook weer een handje.
Moeten we 112 voor je bellenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja ik moet echt oppassen. Straks wil ik nog naar Suzan en Freek
Komst uut Hengel voart?quote:
Sowieso twee mods beledigd nu, tijd voor een ban!quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet wie het posten, dat is genoeg
Dontcha wish your boyfriend was a Freek like me?quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja ik moet echt oppassen. Straks wil ik nog naar Suzan en Freek
De waarheid mag altijd gezegd wordenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sowieso twee mods beledigd nu, tijd voor een ban!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |