abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209417676
Insert gare taart.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:21:52 #2
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209417705
Voel jij je een gare taart? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209417709
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Voel jij je een gare taart? :?
Ja, dat is beetje mn default setting.
pi_209417733
Ik kan de slaap ook nog niet echt afschudden. #duf. Even wat in huis prutsen (toch wel), Dora eruit, werken, aansluitend fysio om 1900 en dan ga ik heel erg ergens een borrel drinken.
pi_209417735
Soms vind ik taart die net niet gaar is veel lekkerder :9

Mocht nog iemand willen berekenen hoe lang je buiten moet zijn zonder zonnebrandcreme voor voldoende vitamine D aanmaak: https://fastrt.nilu.no/VitD-ez_quartMED.html Blijkbaar zijn nu 8 minuten voldoende op dit tijdstip.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209417741
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:26 schreef Isabeau het volgende:

Mocht nog iemand willen berekenen hoe lang je buiten moet zijn zonder zonnebrandcreme voor voldoende vitamine D aanmaak: https://fastrt.nilu.no/VitD-ez_quartMED.html Blijkbaar zijn nu 8 minuten voldoende op dit tijdstip.
In the pocket dan al hier.
pi_209417748
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:27 schreef Lonaa het volgende:
In the pocket dan al hier.
Ik heb ook al 3 kwartier gewandeld, maar dat was wat eerder in de ochtend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209417753
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb ook al 3 kwartier gewandeld, maar dat was wat eerder in de ochtend.
10 minuten met Dora en kopje koffie in de zon.

Straks nog uurtje met Dora en ik fiets vandaag ook uh ruim een uur. :')
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:29:17 #9
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209417754
Hallo. Gare taart hier.
Spoilers!
pi_209417756
Oh ja en ik draai een BBQ dus dat is vast ook buiten hihaho. inb4 mokerbruin.
pi_209417766
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:29 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja en ik draai een BBQ dus dat is vast ook buiten hihaho. inb4 mokerbruin.
Of huidkanker.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:33:08 #12
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209417778
Ik ben ook bruin. Ik lig op bed en ik kan zonder bril zelfs de bruine strepen van mijn slippers op mijn voet zien.
Spoilers!
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:37:01 #13
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209417808
quote:

"if no dietary vitamin D is available"

eerst pillen proberen, dan pas naar de natuur kijken :D
pi_209417915
quote:

Ik krijg er een veel hoger getal uit, zelfs als ik als pale caucasianin in de sneeuw op drie kilometer hoogte zit :? Of is de Nederlandse ozonlaag dun? Want dan gaat ie fors omlaag. Of als je in de middag buiten bent.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:52:19 #15
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209417931
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik krijg er een veel hoger getal uit, zelfs als ik als pale caucasianin in de sneeuw op drie kilometer hoogte zit :? Of is de Nederlandse ozonlaag dun? Want dan gaat ie fors omlaag.
Staat je locatie nog op Tromsø?
pi_209417944
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Staat je locatie nog op Tromsø?
Nee, coördinaten ingevoerd. Maar Londen geeft vergelijkbare getallen.
pi_209417961
Als ik nú buiten op het terras zit met blond haar, een onbewolkte lucht en een gemiddelde ozonlaag, dan heb ik 26 minuten nodig. Een uur geleden, toen ik er ook echt zat, 53.
pi_209417976
Je zult maar tijd over hebben hè? :')
pi_209418043
(Very) pale caucasian boks!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209418054
Also waarom ik niet zonder zonnebrand de zon inga en ik dus immer ultrapale blijf :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_209418066
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Also waarom ik niet zonder zonnebrand de zon inga en ik dus immer ultrapale blijf :'(
Ja, nou, ik smeer me dus altijd wel in met factor 50 (want zonne-allergie) maar ik word dus wel mokerbruin.
pi_209418076
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 10:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, nou, ik smeer me dus altijd wel in met factor 50 (want zonne-allergie) maar ik word dus wel mokerbruin.
Zou ik misschien ook worden als ik genoeg daadwerkelijk in die zon ging zitten, maar ik ben een ontwijker.
pi_209418079
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 10:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zou ik misschien ook worden als ik genoeg daadwerkelijk in die zon ging zitten, maar ik ben een ontwijker.
Same. Ik heb gewoon zo'n huid.
pi_209418085
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 10:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Hhheerlak.
pi_209418122
Ik zat van de week een uurtje in de zon. Rood. Nu weer wit . ;(
pi_209418191
Ik moet hoognodig nieuwe BH’s kopen.

:r

Ik stel het al weken uit. Stom gedoe altijd. Maar vandaag dus maar naar de stad. Bah.
pi_209418197
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
"if no dietary vitamin D is available"

eerst pillen proberen, dan pas naar de natuur kijken :D
Dietary = uit je voeding
pi_209418218
Ik heb geen afspraken oid vandaag *O* voor het eerst in weken O+

(ik had wel een afspraak met iemand, maar daar kwam een overlijden in haar familie tussen...)
pi_209418227
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik krijg er een veel hoger getal uit, zelfs als ik als pale caucasianin in de sneeuw op drie kilometer hoogte zit :? Of is de Nederlandse ozonlaag dun? Want dan gaat ie fors omlaag. Of als je in de middag buiten bent.
Ik zal zo nog eens kijken! Misschien keek ik niet goed. Coördinaten van hier, blonde, onbewolkt, asfalt, medium ozonlaag ingevuld.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 10:34:20 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_209418261
Ik smeer altijd als een razende en ik spuit lekker gewoon de vitamine D :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209418456
Net terug van de dierenarts. Hij heeft suikerziekte.....Dat gaat de komende tijd wel even heftig worden.
We gaan ook veel in ons leven aan moeten gaan passen omdat hij voortaan 2x per dag op vaste tijden insuline moet krijgen.

Zondag dus geen Bruce Springsteen voor ons. En maandag kijken of we een auto kunnen lenen zodat iemand later naar de brouwerij kan komen om te helpen met bottelen.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:06:42 #32
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209418482
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:03 schreef Sarabi het volgende:
Net terug van de dierenarts. Hij heeft suikerziekte.....Dat gaat de komende tijd wel even heftig worden.
We gaan ook veel in ons leven aan moeten gaan passen omdat hij voortaan 2x per dag op vaste tijden insuline moet krijgen.

Zondag dus geen Bruce Springsteen voor ons. En maandag kijken of we een auto kunnen lenen zodat iemand later naar de brouwerij kan komen om te helpen met bottelen.
Oh wauw, dat is echt wel heel ingewikkeld en sneu zeg ;(
Spoilers!
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:11:52 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_209418529
quote:

Nou ben ik totaal niet van Bruce, maar ik kan me voorstellen dat dit wel heel erg zuur is, los van de rest. Is er niet iemand die tijdens dat concert voor de medicatie kan zorgen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209418547
Jongens ik heb alweer een mokergrote kloof onder mn voet. }:|
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:14:59 #35
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209418565
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:13 schreef Lonaa het volgende:
ja ik ook. Vijlen en Gehwol Klovenzalf smeren.
pi_209418586
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Er zit helemaal niet zoveel eelt. Het is ook altijd op dezelfde plek }:|

Klovenzalf gaat op het lijstje.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:19:29 #37
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209418604
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Er zit helemaal niet zoveel eelt.
Kennelijk wel te veel anders krijg je geen kloven :o Gewoon bij de Kruidvat te koop, meteen beginnen want kloven zijn kut.
pi_209418620
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kennelijk wel te veel anders krijg je geen kloven :o Gewoon bij de Kruidvat te koop, meteen beginnen want kloven zijn kut.
Ja, nee, ik was nog geen 8 weken geleden bij de pedicure. Er zit een gewoon laagje eelt.

Huid eronder is ook al gescheurd. }:|
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:22:56 #39
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209418638
ik was vorige week nog bij de pedicure. Ga elke 7 weken trouwens. En die gescheurde huid eronder is dus precies wat er kut is aan een kloof. Ga dat spul halen. }:|
pi_209418646
quote:

Oh wat shit. Ik gok dat je dierenarts ook dieetvoeding heeft aangeraden? Dat is soms wel de moeite waard: er zijn toch nog best wat katten die na een aantal maanden gestabiliseerd zijn en het daarna zonder insuline maar op dieetvoer het goed doen.

Niemand in het omgeving die de medicatie kan (leren) geven?
pi_209418667
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ik was vorige week nog bij de pedicure. Ga elke 7 weken trouwens. En die gescheurde huid eronder is dus precies wat er kut is aan een kloof. Ga dat spul halen. }:|
Ja, morgen. Eerste ven 7 uur op m'n voeten staan.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:29:11 #42
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209418690
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, morgen. Eerste ven 7 uur op m'n voeten staan.
Succes.
pi_209418743
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh wauw, dat is echt wel heel ingewikkeld en sneu zeg ;(
Ik had hier ook geen moment aangedacht.

quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:11 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou ben ik totaal niet van Bruce, maar ik kan me voorstellen dat dit wel heel erg zuur is, los van de rest. Is er niet iemand die tijdens dat concert voor de medicatie kan zorgen?
Ik kan zo 1,2,3 nog niemand verzinnen maar we hebben nog een paar dagen.

quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh wat shit. Ik gok dat je dierenarts ook dieetvoeding heeft aangeraden? Dat is soms wel de moeite waard: er zijn toch nog best wat katten die na een aantal maanden gestabiliseerd zijn en het daarna zonder insuline maar op dieetvoer het goed doen.

Niemand in het omgeving die de medicatie kan (leren) geven?
Yep, dieetvoeding is besteld :) maar aangezien hij ook de medicatie voor de tumor in zijn kop heeft kan ik me voorstellen dat de insuline wel altijd nodig gaat zijn. Maar we gaan het zien.

Mijn moeder zorgt normaal voor de katten maar die is niet zo'n held. Ik durf het nu zelf ook nog niet :') Maar in de toekomst zal er vast toch wel een kattenoppas in de buurt te vinden zijn die dit soort medicatie kan toevoegen.
pi_209418777
Kut Sarabi. Kan me voorstellen dat het zo kort op de diagnose en zelf nog uitvogelen hoe je dit moet aanvliegen met je beestje, het niet goed voelt om gelijk al iemand in te vliegen.
pi_209418943
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik had hier ook geen moment aangedacht.
[..]
Ik kan zo 1,2,3 nog niemand verzinnen maar we hebben nog een paar dagen.
[..]
Yep, dieetvoeding is besteld :) maar aangezien hij ook de medicatie voor de tumor in zijn kop heeft kan ik me voorstellen dat de insuline wel altijd nodig gaat zijn. Maar we gaan het zien.

Mijn moeder zorgt normaal voor de katten maar die is niet zo'n held. Ik durf het nu zelf ook nog niet :') Maar in de toekomst zal er vast toch wel een kattenoppas in de buurt te vinden zijn die dit soort medicatie kan toevoegen.
Oh de tumor had ik even gemist. Pred zeker? Dat is lastig ja.

Wat ik zelf vaak goed vind werken is de kat wat eten geven en dan prikken. Zijn ze afgeleid, hoewel veel katten nauwelijks reageren op het gelukkig heel dunne naaldje.

Maar het blijft rot, vooral omdat je je leven zo moet aanpassen :*
pi_209418970
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kut Sarabi. Kan me voorstellen dat het zo kort op de diagnose en zelf nog uitvogelen hoe je dit moet aanvliegen met je beestje, het niet goed voelt om gelijk al iemand in te vliegen.
Ja precies :) Later zal dat vast afentoe wel kunnen, want het toedienen stelt niet veel voor.

quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh de tumor had ik even gemist. Pred zeker? Dat is lastig ja.

Wat ik zelf vaak goed vind werken is de kat wat eten geven en dan prikken. Zijn ze afgeleid, hoewel veel katten nauwelijks reageren op het gelukkig heel dunne naaldje.

Maar het blijft rot, vooral omdat je je leven zo moet aanpassen :*
Pred inderdaad :Y

En bedankt voor de tip! Ik ben vooral bang dat ik iets fout doe. Maar mijn man heeft het net al gedaan en die mag het de komende tijd doen. Dan kan ik nog even aan het idee wennen.

En ergens ben ik al lang blij dat we nog iets kunnen doen :) Ik had me eigenlijk op heel iets anders ingesteld. Maar het is wel even wat wennen en plannen.
pi_209419298
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja precies :) Later zal dat vast afentoe wel kunnen, want het toedienen stelt niet veel voor.
[..]
Pred inderdaad :Y

En bedankt voor de tip! Ik ben vooral bang dat ik iets fout doe. Maar mijn man heeft het net al gedaan en die mag het de komende tijd doen. Dan kan ik nog even aan het idee wennen.

En ergens ben ik al lang blij dat we nog iets kunnen doen :) Ik had me eigenlijk op heel iets anders ingesteld. Maar het is wel even wat wennen en plannen.
Sneu ;( Ik dacht ook meteen aan de pred. Maar ja, alternatief destijds was vast niet-bestaand.

Dat prikje zetten stelt weinig voor, het is vooral handigheid krijgen en over je eigen vrees heenstappen. Hopelijk pikt de alvleesklier het met dieetvoeding weer wat op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209419325
Dat je telefonisch theaterkaartjes bestelt omdat dat online niet lukt.
Er dan gevraagd wordt of mijn mailadres bij hen bekend is.

:Y

Ik bleek er twee keer in te staan. Best logisch want dit voorjaar had ik ook achter de schermen contact voor onze voorstelling.

‘O u heeft al flink wat besteld :D

Klopt, meestal kaartjes voor mensen die naar mij komen luisteren. En soms ben ik zelf te gast _O-

Komende zondag weer op de planken daar. En in oktober met tante naar Piaf O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209419330
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:13 schreef Lonaa het volgende:
Een week (of 2) slapen met een dikke laag vaseline op je poot en sokken aan.
Dan snij je de kloofomgeving zo weg en voelt alles baby
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 6 juni 2023 @ 12:42:03 #50
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209419344
De zon komt door.. vanmiddag maar weer een beetje grasmaaien :7 komt het vast goed met de vitD

Verder heb ik een aambei en geen motivatie.. (8>

Tevens kreeg frida gister een beter plekje in de tuin.. met dank aan chef die haar opgroef en weer begroef..
Nu onder de grote boom in het achtergazon ipv op een doorlopend pad (omdat er daar in min paniek plek was om te graven)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_209419873
:O :O :O :O :O
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209420044
Wat een rotnieuws @Sarabi
Het is ook zo lastig dat je nauwelijks kunt smokkelen met de tijden.

Huis hier is weer schoon. Over 2 weken komt ze weer en hopelijk kan ik het daarna weer zelf
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 6 juni 2023 @ 15:43:30 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_209421099
Heeft eindelijk de ING geen storing, doet de RABO het niet :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 juni 2023 @ 16:01:19 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209421231
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 10:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Same. Mijn armen lijken ook kleurtechnisch niet bij de rest van mijn lijf te horen.
En sinds brommer chronisch licht verbrande neus.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator dinsdag 6 juni 2023 @ 16:45:34 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209421611
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 15:43 schreef Troel het volgende:
Heeft eindelijk de ING geen storing, doet de RABO het niet :(
Dit doet het altijd
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209421641
Ik haat (haaaaaaaaaat) winkelen. Dus doe het meestal online, want makkelijker filteren op beetje duurzaam/tweedehands /beetje lokaal en ik hoef de deur niet uit.

Maar iets met tijdnood en dat icm hoge nood aan bh’s en en passende korte broek…(er is er als het goed is wel een onderweg… hopelijk komt ie nog op tijd voor de vakantie…)
Dus….. ik stond net dan toch maar in een winkel, in zo’n onflatteuze paskamer waarin je elke deuk en ader zo goed uitgelicht ziet… afijn, ze hadden zo op het oog best aardige dingetjes… maar 15 euro voor een korte broek uit Birma…. Dat kan natuurlijk niet. Dus heel de zooi weer uit :')

Wel een lading bh’s gekocht. Dat doe ik eens in de 3 jaar als het echt niet meer gaat :@ Gelukkig hadden ze van veel mijn maat niet en het was een beetje een duffe winkel. Met als bonus ‘goh mevrouw, u had vorige week moeten komen, toen was het de tweede halve prijs! ‘

Ja heel fijn om te weten }:|
pi_209421645
/liefdagboek

:D
pi_209421664
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 13:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een rotnieuws @:Sarabi
Het is ook zo lastig dat je nauwelijks kunt smokkelen met de tijden.

Ja, het wordt echt even wennen.

Ondertussen is er ruzie in huis omdat de kat raar ruikt en zijn broer dat niet oké vindt. Dat gaat nog leuk worden nu hij vaak op controle moet.
pi_209421927
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 16:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja, het wordt echt even wennen.

Ondertussen is er ruzie in huis omdat de kat raar ruikt en zijn broer dat niet oké vindt. Dat gaat nog leuk worden nu hij vaak op controle moet.
Hoor dat wel vaker dat de ander zo reageert. Een keer meenemen, laten knuffelen door de da? Zou dat een idee zijn? Of bij terug wrijven met het dekentje waar de patiënt op lag?
pi_209421983
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoor dat wel vaker dat de ander zo reageert. Een keer meenemen, laten knuffelen door de da? Zou dat een idee zijn? Of bij terug wrijven met het dekentje waar de patiënt op lag?
Dat dekentje doen we al afentoe :Y
Echt meenemen vind ik weer te ver omdat hij door de stress daarvan waarschijnlijk ook weer moeilijk gaat doen. Het is nogal een moeilijke kat :+
pi_209422007
Ik neem dan vaak een dekentje van de bank waar ze vaak liggen mee in de auto, en als kat dan klaar is bij dierenarts haal ik het andere dekentje uit de mand en stop ik die 'nieuwe' van de bank erin. Dan ruikt ie bij thuiskomst al weer iets meer naar 'zichzelf'.
Wel rot Sarabi, ook van je concert dan nu.. hopelijk werkt dieetvoer straks toch al goed genoeg!
pi_209422144
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 17:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik neem dan vaak een dekentje van de bank waar ze vaak liggen mee in de auto, en als kat dan klaar is bij dierenarts haal ik het andere dekentje uit de mand en stop ik die 'nieuwe' van de bank erin. Dan ruikt ie bij thuiskomst al weer iets meer naar 'zichzelf'.
Wel rot Sarabi, ook van je concert dan nu.. hopelijk werkt dieetvoer straks toch al goed genoeg!
Ach toen ik zag dat het 30 graden werd, werd ik al een beetje bang hoe ik dat concert vol ging houden :') Het is erger voor mijn man.

En verder ben ik vooral heel blij dat we hem gewoon weer mee naar huis kregen O+ daar ging ik eerlijk gezegd niet van uit.
pi_209422318
Sterkte met kat Sarabi ;( Gedoe joh.
pi_209422337
Met de voetjes in zee geweest, maar brrrr :D
Noorderwind aan het strand. Gelukkig lange broek en vest aan.
Ook nog gekeken bij het verbrande/vernielde Blloomingdale (strandpaviljoen) en omdat we er toch langs reden, een bezoek aan de eerebegraafplaats in de duinen.
Afgesloten met boodschappen in Zandvoort, de bieb en een dutje :P
  dinsdag 6 juni 2023 @ 18:07:10 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_209422448
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 16:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dit doet het altijd
[ afbeelding ]
Klopt, maar het kind wilde geen contant geld mee :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 juni 2023 @ 18:21:45 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209422626
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 17:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ach toen ik zag dat het 30 graden werd, werd ik al een beetje bang hoe ik dat concert vol ging houden :') Het is erger voor mijn man.

En verder ben ik vooral heel blij dat we hem gewoon weer mee naar huis kregen O+ daar ging ik eerlijk gezegd niet van uit.
Kat O+

Zonde van Bruce wel. Ben ook blij dat ik niet mee hoef, die hittegolf vorig jaar bij pinkpop was ook kut. _O-
pi_209422670
Nog nachtmerries van mn eerste keer pinkpop en van met een kop vol blaren terug naar huis. 2 weken niet kunnen lachen zonder dat er iets knapte en begon te lekken :'( toch dichter bij de evenaar :')

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 06-06-2023 18:31:25 ]
pi_209422674
Daar zag ik toevallig ook Bruce Springsteen. En :') Krezip :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 juni 2023 @ 18:42:18 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209422803
Vermoeiende dag.
Nieuwe website aan het testen. Wat ik moest testen werkte voor geen meter. Niet alleen mijn deel trouwens.
Afijn de websiteboer gaat vanavond aan de slag en morgen verder.

[ Bericht 8% gewijzigd door borisz op 06-06-2023 18:47:28 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209422969
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 16:48 schreef Candaasje het volgende:
Ik haat (haaaaaaaaaat) winkelen. Dus doe het meestal online, want makkelijker filteren op beetje duurzaam/tweedehands /beetje lokaal en ik hoef de deur niet uit.
Een medehaatster O+

Maar helaas meestal op eckte winkels aangewezen, omdat het mij te vaak niet staat of gewoon niet goed zit en ik wil niet meedoen met het hele retourcircus.
pi_209423025
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nog nachtmerries van mn eerste keer pinkpop en van met een kop vol blaren terug naar huis. 2 weken niet kunnen lachen zonder dat er iets knapte en begon te lekken :'( toch dichter bij de evenaar :')
Mijn eerste keer Pinkpop was het volgens mij ook 1000 graden.

In 1991 :')
pi_209423142
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 18:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Een medehaatster O+

Maar helaas meestal op eckte winkels aangewezen, omdat het mij te vaak niet staat of gewoon niet goed zit en ik wil niet meedoen met het hele retourcircus.
Ja dat is altijd wel een ding, ik bestel dus maar van enkele merken, want daarvan weet ik een beetje hoe het zit inmiddels.

Hoewel ik van mudjeans net een maatje te klein had, maar die zitten in NL en recyclen juist oude broeken, dus die gaan daar wel beter mee om. (Een broekje kost dan ook wel een klein fortuin)
pi_209423224
Net voor het eerst in maanden weer kleding besteld, 2 rokken en 3 blouses met knopen. De rokken zijn alvast veel te lang, maar dat hoop ik wel zelf korter te kunnen maken. Blouses komen morgen. Hopelijk hoef ik daar niets aan te doen. Dan kan ik ook weer wat anders aan.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 19:40:04 #74
63722 z80
I fink you freaky
pi_209423261
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Uierzalf doet het ook goed. Duur bij een drogist of goedkoop bij welkoop/boerenbond.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_209423300
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 19:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja dat is altijd wel een ding, ik bestel dus maar van enkele merken, want daarvan weet ik een beetje hoe het zit inmiddels.

Hoewel ik van mudjeans net een maatje te klein had, maar die zitten in NL en recyclen juist oude broeken, dus die gaan daar wel beter mee om. (Een broekje kost dan ook wel een klein fortuin)
Is dit merk een beetje stevig? Ik heb het idee dat kwaliteit van kleding achteruit holt en ook jeans steeds flodderiger worden. Ik zoek een merk dat helpt mn muffintop onder controle te houden.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 19:48:59 #76
63722 z80
I fink you freaky
pi_209423384
Bij de Duitse Aldi overhemden gekocht. 55% linnen 45% katoen. Geen antikreuk maar 100% natuurproduct.
Ook in papier/karton verpakt. ^O^
pi_209423498
Het was een lange volle middag met veel sjouwen door tuincentrum, met kruiwagen heen en weer van auto naar voor- en naar achtertuin. Met spade uit schuur etc. heen en weer.
Plantjes erin, water geven ( slang aansluiten = heen en weer).
Achter van alles klaargezet onder de parasol voor morgen om potten te vullen.
Zelfs zaaien zou nog kunnen. Pffft.
Auto stond uurtje onder een boom ondertussen. Vorige week naar de wasstraat.
Kon ik met een emmer heen en weer voor de vogelschijt o|O
En toen heen en weer naar de parkeerplaats. Dat zijn zeker 5093 stappen vanmiddag. w/

Mijn middag.

@Candaasje ben je met de lastige rug toch goed terecht bij de bh winkel van Clubsoda? Die heb ik al langer op een toshop lijstje staan.
Of zijn bh’s tegenwoordig ook verantwoord gemaakt?

Voor mn.X heb ik mij vannacht suf gegoogled op t shirts met v hals.
Leuke t shirts dan. Nada.
pi_209423539
En vanmorgen een energie contract voor 1 jaar vast bij Vattenfall afgesloten.

Van nadenken daarover kreeg ik ook het heen en weer. w/
  dinsdag 6 juni 2023 @ 20:04:56 #79
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209423592
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:00 schreef AnneX het volgende:
En vanmorgen een energie contract voor 1 jaar vast bij Vattenfall afgesloten.

Van nadenken daarover kreeg ik ook het heen en weer. w/
Heb ik van de week ook gedaan maar dan bij greenchoice. Zekerheid over mijn gasprijs deze winter is wel fijn. :)
pi_209423664
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Is dit merk een beetje stevig? Ik heb het idee dat kwaliteit van kleding achteruit holt en ook jeans steeds flodderiger worden. Ik zoek een merk dat helpt mn muffintop onder controle te houden.
Ik durf het je niet te zeggen, dit is mijn eerste mudjeans. Vriend heeft wel al vaker broeken gekocht bij hen, maar ik weet niet of ze bij vrouwen er niet altijd net wat meer elastische materialen doorheen gooien. (Ik heb langere broeken van Kuyichi, en die gaan helaas wel lubberen na verloop van niet al te lange tijd)

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 19:57 schreef AnneX het volgende:
Het was een lange volle middag met veel sjouwen door tuincentrum, met kruiwagen heen en weer van auto naar voor- en naar achtertuin. Met spade uit schuur etc. heen en weer.
En toen heen en weer naar de parkeerplaats. Dat zijn zeker 5093 stappen vanmiddag. w/

Mijn middag.

@:Candaasje ben je met de lastige rug toch goed terecht bij de bh winkel van Clubsoda? Die heb ik al langer op een toshop lijstje staan.

Ik weet niet welke winkel dat is? :)
Ik ben vandaag naar de Livera geweest. Nog wat mooiere, vast ook duurdere lingerie moet ik nog eens ergens anders halen. Voor nu is het vooral functioneel, hoewel 3 vd 4 nog best mooi zijn.
Echt heel duurzaam zal het niet zijn, hoewel er aan eentje wel een ‘recycle blabla’ kaartje hangt. (Beetje greenwashing vibezz kreeg ik er bij) .

Maar met mijn bochel/ vooruitstekende ribbenkast is het inderdaad wat lastig om dit ergens duurzaam en online te bestellen. (Of je moet meer sport bh’s of zonder beugel enzo willen, dan is het wel te doen). Ik moet altijd vrij veel passen en weer terug hangen. En de ene keer zit een 80B goed, de andere keer toch 85. Zelfs binnen hetzelfde merk.
pi_209423772
Oh, dat is bij superbra https://www.superbra.nl/pages/onze-winkels
Om mij eraan te herinneren, volg ik ze op fb. Prachtige dingen komen voorbij.
De laatste keer bij een andere zaak was geen succes.
Op maten staar ik mij niet blind. Dat hangt ook af van het model volgens mij. Het model bh dan.
* schuift wat heen en weer. Er zou een zakdoekje bijkunnen in de cup. O-)
pi_209423800
En ik zoek voor 13 juli (ja jullie lezen het goed) een kerst t shirt.
Artsen hebben besloten geen kerstborrel te houden in december, lastig met al die dagen, rooster rondkrijgen enz enz, maar in Wijk aan Zee in de zomer een kerstborrel op het strand te houden _O-
pi_209423815
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:19 schreef Blues het volgende:
Artsen hebben besloten geen kerstborrel te houden in december, lastig met al die dagen, rooster rondkrijgen enz enz, maar in Wijk aan Zee in de zomer een kerstborrel op het strand te houden _O-
Wat een leuk idee! Er zijn toch Kerstthema winkels het hele jaar open?
pi_209423822
Mud jeans moest ik opzoeken.
Mij veel te duur :+
pi_209423829
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:20 schreef AnneX het volgende:

Wat een leuk idee! Er zijn toch Kerstthema winkels het hele jaar open?
:Y
Ik zoek voor niet veel geld gewoon een gek kerst tshirt. Op mijn dunne zomerbroek met slippers helemaal perfect.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 20:23:39 #86
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209423845
quote:
Vinted! Daar moet je zoiets kunnen vinden.
pi_209423847
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 19:57 schreef AnneX het volgende:

Mijn middag.

@:Candaasje ben je met de lastige rug toch goed terecht bij de bh winkel van Clubsoda? Die heb ik al langer op een toshop lijstje staan.

Wij hadden de auto ook gewassen (nou ja, wij, g dus en uitgezogen en zo), gaan we vandaag een schelpenpad op naar die eerebegraafplaats (ja met dubbel e :P ) dus auto wit en omdat we van het strand kwamen en door de duinen hebben gestiefeld liggen de matten ook weer helemaal vol troep ~O>

We rijden nog steeds op luxemburgse benzine *G* Nog een kwart tank! :D
pi_209423862
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Vinted! Daar moet je zoiets kunnen vinden.
Goeie! Nog nooit iets gekocht. Hebben die ook wel maat 46/XL? Had al wel iets op MP gezien.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 20:27:51 #89
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209423905
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Goeie! Nog nooit iets gekocht. Hebben die ook wel maat 46/XL? Had al wel iets op MP gezien.
Ja je kan op alle maten zoeken. Ik koop regelmatig via vinted. Ik vind het geweldig
pi_209423974
quote:
Ik heb een paar jaar geleden een kerst shirt gemaakt, wel met lange mouwen. Kan m opsturen?
pi_209424226
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb een paar jaar geleden een kerst shirt gemaakt, wel met lange mouwen. Kan m opsturen?
Heel lief, ik verwacht dat het op 13 juli warm is dus ik ben op zoek naar korte mouwen, dun en gek/fout.
Kan je eerst ff een foto maken?
pi_209424261
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Heel lief, ik verwacht dat het op 13 juli warm is dus ik ben op zoek naar korte mouwen, dun en gek/fout.
Kan je eerst ff een foto maken?
Doe ik morgen even. En je mag de mouwen afknippen hoor. Was ooit een eenmalig gekkigheidje. En had die dag ook spijt van lange mouwen want er moest een vest over. T is van dunne tshirt stof maar dan dubbele mouwen was te warm
pi_209424353
3/4 mouw dus

pi_209424370
pi_209424674
Oh ja dat is echt een kersterige! 😃 maat?
Die lijkt me wel wat lang.. ?
pi_209424766
Heb op vinted ook al wat gevonden trouwens.
Een dunne witte goud en een rendier :D

Even verder neuzen daar.
pi_209424883
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 21:25 schreef Blues het volgende:
Oh ja dat is echt een kersterige! 😃 maat?
Die lijkt me wel wat lang.. ?
Ja het is een lang shirt, meer een tuniek. Geen idee wat voor maat. Tussen 48 en 52 denk ik, heb m in 2019 gemaakt.
pi_209424970
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja het is een lang shirt, meer een tuniek. Geen idee wat voor maat. Tussen 48 en 52 denk ik, heb m in 2019 gemaakt.
Ah nee ik zoek echt max 46. En t shirt lengte.
Tnx voor t aanbod.

Deze is ook grappig
pi_209425283
Vinted O+

@Sarabi & poes :*

@Candaasje & winkelen :* (BH's vind ik wel ongeveer het ergste, maar ik heb een fijne Livera met een fijne verkoopster die eindeloos heen en weer loopt voor mij en er dan een stuk beter oog op heeft dan ikzelf, qua maat enzo)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209425321
Jullie kennen vast de uitdrukking "Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker" wel. Ik vraag me steeds meer af hoe de problemen eruitzien wanneer elke oplossing een moker is.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209425363
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 21:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah nee ik zoek echt max 46. En t shirt lengte.
Tnx voor t aanbod.

Deze is ook grappig[ afbeelding ]
Die is inderdaad veel leuker
  dinsdag 6 juni 2023 @ 22:11:57 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_209425487
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
3/4 mouw dus

[ afbeelding ]

Hahaha super dit!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209427024
Ik heb de witte besteld *O*
Dank voor de geweldige Vinted tip @gcjoel
pi_209427090
Goedemorgen!
pi_209427294
Goedemorgen, dit was niet de beste nacht ooit -O-
pi_209427459
Wordt het te warm voor de bouw vandaag? Ze waren hier om zes uur begonnen met een steiger bouwen en dan moet je al die stalen buizen steeds tegelijk op de grond gooien.

Blues, die Oh Deer! is leuk O+

Mijn moeder heeft de prachtigste rokken op Vinted gekocht. Voor 2,3,5 euro. Aan sommigen hingen nog prijskaartjes.
pi_209427478
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Wordt het te warm voor de bouw vandaag? Ze waren hier om zes uur begonnen met een steiger bouwen en dan moet je al die stalen buizen steeds tegelijk op de grond gooien.
Nee dat is imo gewoon onderdeel van: als ik vroeg op moet, zul jij ook >:)
pi_209427483
Door die Pinkpopopmerking van @DancingPhoebe gister zit ik nu weer Bettie Serveert te luisteren 8)7
  woensdag 7 juni 2023 @ 08:37:58 #109
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209427572
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 22:02 schreef sigme het volgende:
Jullie kennen vast de uitdrukking "Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker" wel. Ik vraag me steeds meer af hoe de problemen eruitzien wanneer elke oplossing een moker is.
Nu ben ik in het bezit van een moker, en ehm. Problemem raken wel snel onder het maaiveld.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 7 juni 2023 @ 08:38:20 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209427574
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 08:27 schreef Isabeau het volgende:

Blues, die Oh Deer! is leuk O+

Mijn moeder heeft de prachtigste rokken op Vinted gekocht. Voor 2,3,5 euro. Aan sommigen hingen nog prijskaartjes.
Die zullen gewoon vroeg beginnen. Elke keer die buizen rustig neerleggen schieten ook niet op :P
pi_209428287
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 08:38 schreef derLudolf het volgende:
Die zullen gewoon vroeg beginnen. Elke keer die buizen rustig neerleggen schieten ook niet op :P
Nee, ik snap ook wel dat ze één voor één zachtjes neerleggen niet opschiet. Maar was er geen ander klusje om 6 uur :'( Netten ophangen of zo. Nou ja, vroeg op is ook nuttig, ik heb al een boel gedaan en mag van mezelf nu even wow spelen *O* Elk nadeel heb z'n voordeel, zeg maar.
  woensdag 7 juni 2023 @ 10:12:50 #112
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209428413
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 09:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, ik snap ook wel dat ze één voor één zachtjes neerleggen niet opschiet. Maar was er geen ander klusje om 6 uur :'( Netten ophangen of zo. Nou ja, vroeg op is ook nuttig, ik heb al een boel gedaan en mag van mezelf nu even wow spelen *O* Elk nadeel heb z'n voordeel, zeg maar.
WoW spelen is sowieso gewoon een activiteit die thuishoort bij de " must do's "
  woensdag 7 juni 2023 @ 10:13:55 #113
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209428423
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 08:02 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, dit was niet de beste nacht ooit -O-
Same. Jeuk, warmte, rare dromen. Ik geloof dat ik 20 keer wakker ben geworden ofzo. Zo voelt het in elk geval wel.

Ik zit nu een stomme administratieve klus uit te stellen terwijl ik wacht tot iemand de gasmeter komt vervangen. Die meter besloot in april ineens dat we op 1 dag 4500 kuub verbruikten en gaf daarna geen gegevens meer door aan de netbeheerder.
Spoilers!
  woensdag 7 juni 2023 @ 10:21:11 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_209428499
Ik heb mezelf verslapen vanochtend. Ik heb dus blijkbaar de wekker uitgedrukt en ben verder gaan slapen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209428503
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Same. Jeuk, warmte, rare dromen. Ik geloof dat ik 20 keer wakker ben geworden ofzo. Zo voelt het in elk geval wel.

Ik zit nu een stomme administratieve klus uit te stellen terwijl ik wacht tot iemand de gasmeter komt vervangen. Die meter besloot in april ineens dat we op 1 dag 4500 kuub verbruikten en gaf daarna geen gegevens meer door aan de netbeheerder.
Ze begrepen wel dat 4500 kuub in 1 dag niet zo logisch was? :D
pi_209428519
APK keuring van het lijf gehad. Alles goed, deze weegschaal gaf met kleding en schoenen, en ontbijt 1,5 kg minder aan dan vanochtend “schoon aan de haak”. Mocht m niet meenemen -O-

Fietsen ging erg goed, alleen is er iets mis met de fiets, dus zo even naar de fietsenmaker.
pi_209428578
Geen waarde hechten aan weegschalen van ziekenhuizen/huisartsen hoor :D

We hadden op de pre-operatieve poli 3 spreekkamers met 3 weegschalen en alle 3 gaven ze wat anders aan. Zat zeker 3 kg verschil tussen.
pi_209428753
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Geen waarde hechten aan weegschalen van ziekenhuizen/huisartsen hoor :D

We hadden op de pre-operatieve poli 3 spreekkamers met 3 weegschalen en alle 3 gaven ze wat anders aan. Zat zeker 3 kg verschil tussen.
Weet ik, maar ik vond deze zo lief voor mij :D
Op mijn weegschaal weet ik exact hoeveel er af/bij gaat
  woensdag 7 juni 2023 @ 10:49:20 #119
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209428799
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:21 schreef Troel het volgende:
Ik heb mezelf verslapen vanochtend. Ik heb dus blijkbaar de wekker uitgedrukt en ben verder gaan slapen.
Ik had hetzelfde.. een uur te laat wakker geworden.. :o
pi_209428919
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:22 schreef Kaatje1 het volgende:
APK keuring van het lijf gehad. Alles goed, deze weegschaal gaf met kleding en schoenen, en ontbijt 1,5 kg minder aan dan vanochtend “schoon aan de haak”. Mocht m niet meenemen -O-

Fietsen ging erg goed, alleen is er iets mis met de fiets, dus zo even naar de fietsenmaker.
Fietsen ging goed, mèt nare arm, is alleen al *O*
APK ook.

Zit ik met een jurkje aan en natuurlijk blote benen, want die mogen wel eens licht en lucht. Is het akelig fris nog. Zal ik nou wel of niet omkleden?
Zo de deur uit.
#issues
pi_209428920
Wat gebruiken sommige artikelen toch buitengewoon idiote stockfoto's....

woensdag 7 juni 2023 @ 11:02:58 #122
217702 Lonaa
Honger!
pi_209428957
Ik ben vandaag vrij :7
pi_209428967
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben vandaag vrij :7
Fijn :7
  woensdag 7 juni 2023 @ 11:11:53 #124
217702 Lonaa
Honger!
pi_209429050
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Fijn :7
Erg fijn. :7
pi_209429144
Even alles op een rijtje gezet wat we de komende maanden moeten gaan fixen in onze planning. Ik heb nog geen oplossingen maar dan is het in ieder geval een beetje uit mijn hoofd. Hopelijk gaat slapen dan ook beter :+
  woensdag 7 juni 2023 @ 11:34:45 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209429293
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ze begrepen wel dat 4500 kuub in 1 dag niet zo logisch was? :D
Nou, we zijn een uur bezig geweest met heen en weer bellen. Dit is wel echt een gedoe hoor. Uiteindelijk moet de meter toch wel worden vervangen en wordt ons verbruik gecorrigeerd door een 'speciale afdeling' omdat het buiten de norm valt. We worden op de hoogte gehouden maar het is niet bekend door wie, op welke termijn en hoe. Dit verhaal is vast nog niet klaar.
Spoilers!
  woensdag 7 juni 2023 @ 11:36:38 #127
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209429305
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat gebruiken sommige artikelen toch buitengewoon idiote stockfoto's....

[ afbeelding ]
Ik ben $beroemdeactrice ik ben 296 jaar maar met $smeerseltje straalt mijn huid nog net als in 1870 *O* KOOPDAN!
pi_209429356
quote:
84s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik ben $beroemdeactrice ik ben 296 jaar maar met $smeerseltje straalt mijn huid nog net als in 1870 *O* KOOPDAN!
Haar huid ziet er wel beter uit dan de mijne.

Ik dronk afgelopen weekend namelijk een halve liter cola (je mot wat om wakker te blijven en de koffie op het werk niet sterk genoeg is :+ ). Daar pluk ik nu de vruchten van; overal puisten ;(

/thoughlife
  woensdag 7 juni 2023 @ 11:44:26 #129
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209429402
Krijg je puisten van cola ja? :o Wauw -O-
pi_209429445
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

Nou, we zijn een uur bezig geweest met heen en weer bellen. Dit is wel echt een gedoe hoor. Uiteindelijk moet de meter toch wel worden vervangen en wordt ons verbruik gecorrigeerd door een 'speciale afdeling' omdat het buiten de norm valt. We worden op de hoogte gehouden maar het is niet bekend door wie, op welke termijn en hoe. Dit verhaal is vast nog niet klaar.
Als je niet in een hokje past wordt alles ineens gedoe :Y
  woensdag 7 juni 2023 @ 11:48:28 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_209429458
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:18 schreef Sarabi het volgende:
Even alles op een rijtje gezet wat we de komende maanden moeten gaan fixen in onze planning. Ik heb nog geen oplossingen maar dan is het in ieder geval een beetje uit mijn hoofd. Hopelijk gaat slapen dan ook beter :+
Sterkte. Heel vele mensen doen lacherig over dit soort dingen en over lijstjes enzo, maar het geeft zoveel rust als je het overzicht hebt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209429465
quote:
11s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg je puisten van cola ja? :o Wauw -O-
Jup, uitslag en puisten op m'n benen. Ik dacht eerst dat het door de shitload aan suiker kwam, want ik heb het ook met Ice Tea en dat is al niet veel beter natuurlijk.
Maar met Ginger Ale heb ik geen last, en dat is ook 9 gram per 100ml ....

Maar het is wel altijd duidelijk een gevalletje actie--> reactie. Dus ik probeer het drinken van cola wel enigszins te beperken, tenzij nachtdienst ditdat.
  woensdag 7 juni 2023 @ 11:51:37 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209429490
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Jup, uitslag en puisten op m'n benen. Ik dacht eerst dat het door de shitload aan suiker kwam, want ik heb het ook met Ice Tea en dat is al niet veel beter natuurlijk.
Maar met Ginger Ale heb ik geen last, en dat is ook 9 gram per 100ml ....

Maar het is wel altijd duidelijk een gevalletje actie--> reactie. Dus ik probeer het drinken van cola wel enigszins te beperken, tenzij nachtdienst ditdat.
Je kan ook overstappen op the real Thing: koffie ?
pi_209429498
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het is geen of/of kwestie :+

(Maar het was weer eens uitgelopen, en ik had overdag weinig geslapen, dus ik had bergen caffeine en suiker nodig...)
pi_209429500
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:48 schreef Troel het volgende:

[..]
Sterkte. Heel vele mensen doen lacherig over dit soort dingen en over lijstjes enzo, maar het geeft zoveel rust als je het overzicht hebt!
Thanks :) en ja overzicht is altijd wel fijn. Verder heb ik het lijstje doorgestuurd naar mijn man, kan hij ook mooi meedenken :D
  woensdag 7 juni 2023 @ 11:55:51 #136
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209429527
ik drink eigenlijk nooit cola :@
  woensdag 7 juni 2023 @ 11:56:15 #137
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209429533
Wel bier he Fles? :?

Jaaa wel bier :Y Veel bier :Y
pi_209429564
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 22:02 schreef sigme het volgende:
Hier is tot nu toe de oplossing "staafmixer erop". Doet wonderen. ^O^
pi_209429611
:W
Gisteren Ethiopisch gegeten, vorig jaar was dat "ja er is niet zoveel te eten in Ethiopië, neem nog een zuurdesem pannenkoek" maar dit jaar hadden we opgeschaald en was er genoeg.
De kinders gaan voor eiwitrijke producten dit jaar, zodra de kip op is worden de vega-schalen leeggeschraapt. Dus we doen wat meer vega komende dagen -- vlees opschalen hebben we geen zin in. Vanavond gaan we al 140 gehaktballetjes draaien :')

@Sarabi sterkte met de kat
  woensdag 7 juni 2023 @ 12:12:36 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209429712
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als je niet in een hokje past wordt alles ineens gedoe :Y
Nou inderdaad. Die kerel is hier bijna 2 uur geweest. Het was ook zo'n simpele ziel, dat helpt ook niet. Heus heel welwillend gelukkig. Ik heb de opmerkingen die hij moest maken op zijn tablet gedicteerd. Ik wil niet dat door zijn simpelheid, dit langer duurt dan strikt noodzakelijk.

Hij kon alleen zijn opdracht niet verzenden want de meterstand was buiten de verwachte waarden. No shit :')
Spoilers!
  woensdag 7 juni 2023 @ 12:12:45 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209429714
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Kennelijk ben ik immuun voor cafeïne.
Ik slurp de hele dag koffie, soms 20+ bakken lungo/espresso en het doet niks met me.
Ik blijf er zeker niet wakker van, de laatste bak koffie gaat er soms vlak voor het slapen gaan nog in en ik slaap daarna als een roos.
Mocht iemand nog een ander 'natuurlijk' middel weten om echt wakker te blijven, dan houd ik me aanbevolen…
pi_209429935
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik drink eigenlijk nooit cola :@
Idem :D
Het smaakt zo… zoet chemisch :N

quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel bier he Fles? :?

Jaaa wel bier :Y Veel bier :Y
Hier is de idem meteen weer verdwenen :')
Laatste biertje was twee weken geleden, in biercafe. Op mijn verzoek liet ik me verrassen met een wijvenbiertje. En ze leverden ^O^

Tevens regent het hier :o
  woensdag 7 juni 2023 @ 12:41:39 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209430084
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Kennelijk ben ik immuun voor cafeïne.
Ik slurp de hele dag koffie, soms 20+ bakken lungo/espresso en het doet niks met me.
Ik blijf er zeker niet wakker van, de laatste bak koffie gaat er soms vlak voor het slapen gaan nog in en ik slaap daarna als een roos.
Mocht iemand nog een ander 'natuurlijk' middel weten om echt wakker te blijven, dan houd ik me aanbevolen…
Dit heb / had ik ook; het doet niets met mijn spijsvertering (de lol van toilet memes met een kop koffie ontgaat me dan ook volkomen) en al helemaal niets met mn nachtrust..
  woensdag 7 juni 2023 @ 12:50:16 #144
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209430177
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
W000t _O_
pi_209430185
Ook geen cola drinker hier. Wel vaak op vakanties in Afrika slokjes van medereizigers gedronken, want goed voor de ingewanden. Maar ik hou sowieso niet van koolzuurhoudende dranken (behalve champagne enzo :D )

Hier net ook wat regen, maar nu is het wel droog.

Drukke ochtend achter de rug. Pakjes opgehaald, fiets laten maken (bleek dat het spatbord verbogen was) en een wasmachine en droger besteld. Van dat laatste had ik nooit gedacht dat te schrijven. Volgende week dinsdag worden ze geleverd. Moet dus snel de badkamer kasten anders inrichten want nu heb ik een kastje naast de smalle bovenlader en daar is geen ruimte voor.

Arm heeft er nu genoeg van, dus ga de rest van de middag niet veel doen.
pi_209430219
Dit weekend voor het eerst in lange tijd weer cola gedronken. Ideaal om te mixen met goedkope whiskey :')
  woensdag 7 juni 2023 @ 13:04:57 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209430338
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Que? Op vakantie ?
  woensdag 7 juni 2023 @ 13:17:40 #148
217702 Lonaa
Honger!
pi_209430477
Het drupt hier ook.
pi_209430478
Oh ik hou echt enorm van cola O+

Gisteren dronk ik tijdens het lezen van een zeer saaie en omslachtig opgeschreven scriptie een 25cl biertje met mojito limonadesiroop want lekker zoet :P dus tot zover mijn goede smaak haha.
  woensdag 7 juni 2023 @ 13:22:31 #150
217702 Lonaa
Honger!
pi_209430538
Ik drink maar weinig cola. Zo wel even traytje kopen want het is wel mijn to-go op festivals met vodka, want lauw ook goed te drinken :')
  woensdag 7 juni 2023 @ 13:23:04 #151
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209430549
Dat zullen dan die donkergrijze ribbels zijn geweest zoals die hier vanmorgen even overkwamen. Hier strak zonnetje en frisjes.
pi_209430566
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:23 schreef fietsie het volgende:
Dat zullen dan die donkergrijze ribbels zijn geweest zoals die hier vanmorgen even overkwamen. Hier strak zonnetje en frisjes.
Hier ook frisjes. Was blij dat het lukte om een jas aan te trekken.
pi_209430673
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Die kerel is hier bijna 2 uur geweest. Het was ook zo'n simpele ziel, dat helpt ook niet. Heus heel welwillend gelukkig. Ik heb de opmerkingen die hij moest maken op zijn tablet gedicteerd. Ik wil niet dat door zijn simpelheid, dit langer duurt dan strikt noodzakelijk.

Hij kon alleen zijn opdracht niet verzenden want de meterstand was buiten de verwachte waarden. No shit :')
Meterstand paste ook niet in het hokje :D
pi_209430727
Ik ben dol op Coca Cola, koud, glazen flesje boh O+ maar drink het echt zelden. Denk dit jaar tot nu toe nul glazen.
pi_209430758
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op Coca Cola, koud, glazen flesje boh O+ maar drink het echt zelden. Denk dit jaar tot nu toe nul glazen.
0.2 glazen flesjes zijn zo snel op :(

IJskoude cola na een lange fietstocht :9
  woensdag 7 juni 2023 @ 14:11:53 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209431084
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Meterstand paste ook niet in het hokje :D

De meterstand is zo hoog geworden dat hij voorbij de 4 cijfers voor de komma is gekomen en dus weer bij 1 is begonnen. Dat is deel van de verwarring.

Het is hier heerlijk weer. Vanochtend toen ik het gras sproeide was er een koude wind maar nu is het weer gewoon zomers weer O+ Er staan weer wat nieuwe planten in de tuin. Nu maar eens lunchen.
Spoilers!
pi_209431110
Net maar eens een mailtje gedaan naar een recruiter. Werd gelijk afgewezen omdat ik overgekwalificeerd ben. Vond het zelf zeker niet en het was een hele leuke vacature. Eens zien of ze er nog iets mee gaan doen.
pi_209431136
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Net maar eens een mailtje gedaan naar een recruiter. Werd gelijk afgewezen omdat ik overgekwalificeerd ben. Vond het zelf zeker niet en het was een hele leuke vacature. Eens zien of ze er nog iets mee gaan doen.
Te oud, Kaatje. Maar dat mogen ze niet zeggen. 'Overgekwalificeerd' klinkt veel aardiger O+
(ik vind er echt wat van, overal roepen dat er personeelstekort is, maar 40+'ers niet aan willen nemen)
pi_209431175
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 14:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Te oud, Kaatje. Maar dat mogen ze niet zeggen. 'Overgekwalificeerd' klinkt veel aardiger O+
(ik vind er echt wat van, overal roepen dat er personeelstekort is, maar 40+'ers niet aan willen nemen)
Daar ga ik ook vanuit. Maar ben benieuwd met wat voor antwoord ze komen
pi_209431400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 14:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Daar ga ik ook vanuit. Maar ben benieuwd met wat voor antwoord ze komen
‘Gewoon’ lekker in discussie gaan.
Of een chat GT (?) argumenten gebruiken… O-)

Zo waar een zinnig en ontspannen bieb overleg gehad met de ass teamleider.
Zo kan het ook.
De teamleider is sinds begin april ziek gemeld. Burn out. En vorige week zag ik dat zij de wa berichtjes las ‘s morgens om half zeven. 🙃Lijkt mij niet bevorderlijk voor herstel.
  woensdag 7 juni 2023 @ 17:26:04 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209433413
B:)B
  Moderator woensdag 7 juni 2023 @ 17:33:20 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209433489
Weekend. Morgen richting Normandië
pi_209433529
Hoiiii gare taart hier :W :%
Wat is inwerken toch vermoeiend :X
Maarrrrrr wat een leuke nieuwe slimme collega *O*
Ik zag al kleine dingetjes die mij nu al heel positief stemmen w/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 juni 2023 @ 17:39:42 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209433566
Website testen dag II was weer :|W
Vanavond RPM, want favo RPM-docent is na lange tijd weer terug *O*
Daarna ook de Yin :P
pi_209433578
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 14:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wij hebben nu 2x 50+
De 1e is dus nu al een succes.

En ik werd n.a.v. mijn verjaardag vorige week 2x eind 50 geschat :D
pi_209433607
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 17:36 schreef Blues het volgende:
Hoiiii gare taart hier :W :%
Wat is inwerken toch vermoeiend :X
Maarrrrrr wat een leuke nieuwe slimme collega *O*
Ik zag al kleine dingetjes die mij nu al heel positief stemmen w/
Fijn *O*
pi_209433617
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 17:26 schreef fietsie het volgende:
B:)B
Wijntje hier :9
Omdat t kan.
g staat te kokkerellen en ik zit buiten naar onze Marie de Merel te luisteren O+
pi_209433635
Klinkt goed @Blues Zowel de nieuwe collega als de leeftijdsschatting. Klopt ook zeker wel.
pi_209434467
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 17:40 schreef Blues het volgende:

Wij hebben nu 2x 50+
De 1e is dus nu al een succes.

En ik werd n.a.v. mijn verjaardag vorige week 2x eind 50 geschat :D
_O_ heel fijn! En met lekker veel levenservaring en wijsheid. Ik snap de focus op heel jong nooit zo goed. (en deze gaan niet met zwangerschapsverlof :@ daar hebben wij er nu een aantal van, maar dat krijg je als je allemaal jonge vrouwen aanneemt)

Ik zou je ook niet ouder dan eind 50 schatten hoor *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 14:46 schreef AnneX het volgende:

Zo waar een zinnig en ontspannen bieb overleg gehad met de ass teamleider.
Zo kan het ook.
De teamleider is sinds begin april ziek gemeld. Burn out. En vorige week zag ik dat zij de wa berichtjes las ‘s morgens om half zeven. 🙃Lijkt mij niet bevorderlijk voor herstel.
Dus de assistent teamleider is niet aan het micromanagen? (zou dat niet een rol hebben gespeeld bij die burnout des teamleidsters?)
pi_209435660
We kregen gisteravond laat bericht van mijn zus. Die was naar de HAP geweest. Ze was gisteren aan het coachen (en nee, ze zat op een stoel niet op de fiets) en toen vloog er een beest in haar oor en die kreeg zij en niemand anders op de club eruit. Beest bleef ook fladderen in haar oor. Dus naar de HAP en daar hebben ze het ding in stukjes en beetjes eruit geplukt en goed gekeken of er niets achter was gebleven.
Brrrrr
  woensdag 7 juni 2023 @ 20:28:27 #171
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209435661
@Clubsoda en @Tele6, kennen jullie deze gerookte amandeltofu van DM al? Ik deed hem net door een stamppot met paksoi, wortel en atjar :9 :9
Spoilers!
pi_209435684
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
_O_ heel fijn! En met lekker veel levenservaring en wijsheid. Ik snap de focus op heel jong nooit zo goed. (en deze gaan niet met zwangerschapsverlof :@ daar hebben wij er nu een aantal van, maar dat krijg je als je allemaal jonge vrouwen aanneemt)

Ik zou je ook niet ouder dan eind 50 schatten hoor *O*
[..]
Dus de assistent teamleider is niet aan het micromanagen? (zou dat niet een rol hebben gespeeld bij die burnout des teamleidsters?)
Eens met het eerste.

En met de tweede opmerking.

En wat derde betreft:
Zeker weten, dat micromanagen een factor is! En geen vertrouwen in de mensen.
Mensen, meest vrouwen, die verantwoording hebben gehad voor werk, gezin etc.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Affijn, vanmiddag onder de sol nieuwe plantjes in de terraspotten gezet.
Beter bijhouden. En toch spaarzaam met water zijn. w/
pi_209435730
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:clubsoda en @:tele6, kennen jullie deze gerookte amandeltofu van DM al? Ik deed hem net door een stamppot met paksoi, wortel en atjar :9 :9
Ja, maar al een poos niet meer gehaald. We gaan binnenkort op volksverhuizing een weekendje weg naar het oosten van het land, dan kan je wel op de lijst :9
pi_209435742
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ik hou echt enorm van cola O+

Gisteren dronk ik tijdens het lezen van een zeer saaie en omslachtig opgeschreven scriptie een 25cl biertje met mojito limonadesiroop want lekker zoet :P dus tot zover mijn goede smaak haha.
Ach, ik heb de pornstar-martini-dubbelfriss gekocht :') (handig ook met een kind wat inmiddels heel behoorlijk Engels spreekt...)
pi_209435767
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 20:30 schreef AnneX het volgende:

Affijn, vanmiddag onder de sol nieuwe plantjes in de terraspotten gezet.
Beter bijhouden. En toch spaarzaam met water zijn. w/
Ik moest lachen om hetgeen in je spoiler staat :D

Plantjes in leven houden is dus niet iets wat tzt met de jaren beter gaat? Want ik ben er ook nog steeds heel slecht in :') Maar het balkon heeft weer plantjes. Ben benieuwd of ze de zomer overleven (volop in de zon daar).
  woensdag 7 juni 2023 @ 20:47:26 #176
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209435843
Even klagen hoor...Oef, mijn peuter heeft koorts en buikpijn en flinke verkoudheid en slaapt nog niet. Staat steeds rechtop in bed te huilen. En ik ben alleen thuis en ook erg verkouden }:|
  woensdag 7 juni 2023 @ 20:50:12 #177
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209435865
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 20:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ach, ik heb de pornstar-martini-dubbelfriss gekocht :') (handig ook met een kind wat inmiddels heel behoorlijk Engels spreekt...)
Klinkt interessant! Heb je 'm al geproefd?

Ik wil minder alcohol drinken (niet meer elk weekend) en vind het altijd leuk om nieuwe dingen uit te proberen.

https://www.hartvannederl(...)ubbelfrisss-kinderen :D
pi_209435882
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 20:50 schreef Morgane89 het volgende:

[..]

Ik wil minder alcohol drinken (niet meer elk weekend) en vind het altijd leuk om nieuwe dingen uit te proberen.
Iemand hier kwam met de tip teisseire spritz en die is heerlijk
  woensdag 7 juni 2023 @ 20:53:35 #179
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209435911
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dank je, staat genoteerd :)
  woensdag 7 juni 2023 @ 21:04:58 #180
63722 z80
I fink you freaky
pi_209436040
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Waarom zo moeilijk doen. Storing gemeld, is ook in het systeem te zien.
Laat de monteur gewoon de meter vervangen zonder op of aanmerkingen. Daar kan hij helemaal niets mee. En je bent "zeur" nummer zoveel die dag.
Er gaat nu een automatisch proces lopen. En er komt vanzelf een bericht. Indien je het er niet mee eens bent met het voorstel kun je in beroep gaan. Staat nietjes uitgelegd.
Maar meestal in de gecorrigeerde stand dusdanig gunstig dat niemand beroep aantekent.
pi_209436095
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 20:50 schreef Morgane89 het volgende:

[..]

https://www.hartvannederl(...)ubbelfrisss-kinderen :D
Ja en het is niet bijzonder :N er zijn ook mensen die het mixen met wodka maar dat schiet een beetje z'n doel voorbij. De Albert Heijn had laatst een heel magazine met non- en laag-alcoholische drankjes: https://www.ah.nl/no-low
  woensdag 7 juni 2023 @ 21:13:27 #182
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209436127
Hahaha een mocktail mixen met wodka :')
  woensdag 7 juni 2023 @ 21:30:47 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209436364
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 21:04 schreef z80 het volgende:

[..]
Waarom zo moeilijk doen. Storing gemeld, is ook in het systeem te zien.
Laat de monteur gewoon de meter vervangen zonder op of aanmerkingen. Daar kan hij helemaal niets mee. En je bent "zeur" nummer zoveel die dag.
Er gaat nu een automatisch proces lopen. En er komt vanzelf een bericht. Indien je het er niet mee eens bent met het voorstel kun je in beroep gaan. Staat nietjes uitgelegd.
Maar meestal in de gecorrigeerde stand dusdanig gunstig dat niemand beroep aantekent.
Moeilijk doen _O- Ga jij zomaar het risico lopen op het ontvangen van een rekening van dik 16.000 euro?

Ze hadden niet door dat er iets gecorrigeerd moest worden he? Dat bedachten ze pas na 2 uur nadenken. Als de administratie en IT van Enexis gewoon zou kloppen, zouden we dit hele gedoe niet hebben. Ze snappen überhaupt niet wat er aan de hand is, dat er een totaal ander probleem is dan waar die kerel er vandaag voor was. Als zij niet zelf zien dat er dingen fout gaan, moet ik het ze blijkbaar vertellen. Dat is absoluut niet iets dat zomaar vanzelf boven water komt. Ze wisten niet eens dat er een probleem was.

Ik verwachtte niet dat dit vandaag opgelost zou zijn. Zo werken dit soort bedrijven niet. Dat gaat over tig schijven die allemaal slecht met elkaar communiceren. Ben benieuwd hoe dat afloopt.

Overigens hadden beide medewerkers alle begrip voor mijn lichte bezorgdheid over deze situatie. Ik heb op geen enkele manier moeilijk gedaan. De medewerkers vandaag hebben hun uiterste best gedaan. Hoe het nu verder loopt is wat mij betreft nog wel 50% kans op een clusterfuck van jewelste maar daar konden de mensen van vandaag niets aan doen. Afwachten maar.
Spoilers!
pi_209436411
Lucky toch. Wat een gedoe! 8)7
  woensdag 7 juni 2023 @ 21:37:29 #185
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209436484
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 21:33 schreef AnneX het volgende:
Lucky toch. Wat een gedoe! 8)7
Ach ja. Het komt vast wel goed vroeg of laat. Ik wacht het af. Ik hoop dat dit snel is geregeld want ik wil een nieuw energiecontract.

Nu overstappen is de kat op het spek binden natuurlijk :D
Spoilers!
  woensdag 7 juni 2023 @ 21:38:56 #186
63722 z80
I fink you freaky
pi_209436512
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Moeilijk doen _O- Ga jij zomaar het risico lopen op het ontvangen van een rekening van dik 16.000 euro?

Ze hadden niet door dat er iets gecorrigeerd moest worden he? Dat bedachten ze pas na 2 uur nadenken. Als de administratie en IT van Enexis gewoon zou kloppen, zouden we dit hele gedoe niet hebben. Ze snappen überhaupt niet wat er aan de hand is, dat er een totaal ander probleem is dan waar die kerel er vandaag voor was. Als zij niet zelf zien dat er dingen fout gaan, moet ik het ze blijkbaar vertellen. Dat is absoluut niet iets dat zomaar vanzelf boven water komt. Ze wisten niet eens dat er een probleem was.

Ik verwachtte niet dat dit vandaag opgelost zou zijn. Zo werken dit soort bedrijven niet. Dat gaat over tig schijven die allemaal slecht met elkaar communiceren. Ben benieuwd hoe dat afloopt.

Overigens hadden beide medewerkers alle begrip voor mijn lichte bezorgdheid over deze situatie. Ik heb op geen enkele manier moeilijk gedaan. De medewerkers vandaag hebben hun uiterste best gedaan. Hoe het nu verder loopt is wat mij betreft nog wel 50% kans op een clusterfuck van jewelste maar daar konden de mensen van vandaag niets aan doen. Afwachten maar.
Ik heb het over dat je de monteur opdracht gaf iets op te schrijven.
En na het melden van de storing komt er GEEN rekening die afwijkt van wat normaal is. En was deze rekening wel gekomen omdat je niet gezien had dat de meter stuk was. Dan werd deze direct geblokkeerd.

Er is namelijk een compleet proces rond defecte meters opgebouwd. Die dingen gaan bij bosjes stuk.
En ja ik heb er inmiddels ervaring mee. Niet bij me zelf maar wel bij meerdere familieleden.
  woensdag 7 juni 2023 @ 21:46:37 #187
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209436633
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 21:38 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik heb het over dat je de monteur opdracht gaf iets op te schrijven.
En na het melden van de storing komt er GEEN rekening die afwijkt van wat normaal is. En was deze rekening wel gekomen omdat je niet gezien had dat de meter stuk was. Dan werd deze direct geblokkeerd.

Er is namelijk een compleet proces rond defecte meters opgebouwd. Die dingen gaan bij bosjes stuk.
En ja ik heb er inmiddels ervaring mee. Niet bij me zelf maar wel bij meerdere familieleden.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Niemand had door dat er een afwijkend gebruik was in de afgelopen 7 weken, ook vandaag niet. Dus het is leuk dat er in theorie een proces is maar daar is tot nu toe niets van te merken.

Hij vroeg me wat hij op moest schrijven overigens.
Spoilers!
pi_209436694
Bij ons gaf de gasmeter maanden geen waarde door aan de energiemaatschappij maar het duurde ook maanden voordat ze een monteur stuurden. Al die tijd was ik bang dat ze een heel ongunstige herberekening zouden doen maar die viel echt heel erg mee, was gunstiger zelfs. O+
  woensdag 7 juni 2023 @ 22:03:59 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209436847
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 21:51 schreef Jeroboam het volgende:
Bij ons gaf de gasmeter maanden geen waarde door aan de energiemaatschappij maar het duurde ook maanden voordat ze een monteur stuurden. Al die tijd was ik bang dat ze een heel ongunstige herberekening zouden doen maar die viel echt heel erg mee, was gunstiger zelfs. O+
Beter!

Bij ons is de meter dus op 1 dag 4500 kuub verder gelopen. Dat had niemand door behalve wij :D Er is geen systeem dat dan een alarmmelding doorgeeft aan een ander systeem of wat dan ook.

Ik heb er wel vertrouwen in dat de herberekening netjes gaat zijn nu ze eenmaal doorhebben dat er iets fout is gegaan.
Spoilers!
pi_209436874
quote:

[..]
8-) die tip ik aan iedereen *O*

En mik 'm zelf soms in de prosecco oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_209436888
quote:

[..]
Ik vind deze als enige juist niet zo lekker, beetje bitter. De tesseire mojito vind ik erg lekker, eigenlijk alle die ik heb geproefd verder vind ik prima tot heel lekker.

@Clubsoda die klinkt best wel lekker :9
  woensdag 7 juni 2023 @ 22:15:58 #192
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209436985
Jammer dat ze geen proefflesjes hebben, ik doe eeuwen met zo'n fles :D
pi_209437126
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 22:06 schreef Syrena het volgende:

[..]
8-) die tip ik aan iedereen *O*

En mik 'm zelf soms in de prosecco oO<
Ohhhh wat een idee
pi_209437176
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik vind deze als enige juist niet zo lekker, beetje bitter. De tesseire mojito vind ik erg lekker, eigenlijk alle die ik heb geproefd verder vind ik prima tot heel lekker.

@:Clubsoda die klinkt best wel lekker :9
Daar hou ik juist wel van, een beetje bitter, net niet teveel. daarom was ik er zo blij mee.
pi_209439017
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

Beter!

Bij ons is de meter dus op 1 dag 4500 kuub verder gelopen. Dat had niemand door behalve wij :D Er is geen systeem dat dan een alarmmelding doorgeeft aan een ander systeem of wat dan ook.

Ik heb er wel vertrouwen in dat de herberekening netjes gaat zijn nu ze eenmaal doorhebben dat er iets fout is gegaan.
Het zou mij ook niet opvallen als de meter plots heel erg veel meer aangeeft. Wie kijkt er nou regelmatig op de watermeter?

Goedemorgen *O* Vandaag weer zon *O*
  donderdag 8 juni 2023 @ 08:29:05 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_209439051
Goedemorgen! Vandaag lekker voor een paar dagen off the grid
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209439085
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 08:29 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen! Vandaag lekker voor een paar dagen off the grid
Geniet ervan *O*

Gisteren 4u liggen piekeren 's nachts. Vannacht nog maar 2u, het gaat de goede kant op :')
  donderdag 8 juni 2023 @ 08:45:04 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209439126
Goedemorgen! Ik sliep zowaar 6.5 uur vanacht, it's a win *O*
Nu alweer zo'n 1.5 uur aan het werk nadat ik vast stond achter 3 windmolen wieken.. altijd fijn omdat tijdens de ochtendspits (hier tussen 6 en 8) te verplaatsen..

Vanmiddag komt nls vriendinnetje langs en blijft slapen, heerlijk vooruitzicht om weer even Nederlands te praten :+
Tevens schijnt de zon, al was het vanmorgen nog wel koud, er stond 10 graden op de thermometer :o
  donderdag 8 juni 2023 @ 08:47:01 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209439137
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 08:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Geniet ervan *O*

Gisteren 4u liggen piekeren 's nachts. Vannacht nog maar 2u, het gaat de goede kant op :')
Mijn jeweetwel kater had ook suikerziekte.. met injecties etc aan de gang. Na een half jaartje oid bleek eea enigszins hersteld te zijn en ging het goed met alleen suikerziekte eten (dus niet meer de injecties). Hij heeft met dat eten nog 5 jaar geleefd (hij werd 19) O+ dus blijf de goede hoop houden :*
pi_209439168
Mogge!

Goed geslapen weer, geen pijn. Van 4x2 paracetamol naar 3x2 gegaan. Alleen omdat ik langer sliep was ik vanochtend toch iets te laat met innemen (toch flink pijn). Maar vergeleken met vorige week is het peanuts.

@Sarabi is er niet iemand (evt via dierenbescherming) die langs zou kunnen komen om te prikken wanneer jullie niet kunnen?
pi_209439227
Ik werd om half 6 wakker en sliep tot mijn grote verrassing toch nog op en af tot 8 uur. Verder nies ik me 3 slagen in de rondte dus ik wacht met smart tot de antihistamine inkickt.
pi_209439290
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 08:47 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Mijn jeweetwel kater had ook suikerziekte.. met injecties etc aan de gang. Na een half jaartje oid bleek eea enigszins hersteld te zijn en ging het goed met alleen suikerziekte eten (dus niet meer de injecties). Hij heeft met dat eten nog 5 jaar geleefd (hij werd 19) O+ dus blijf de goede hoop houden :*
Dat zou helemaal zijn. We gaan het zien :)
Ben sowieso al heel dankbaar dat het behandelbaar is.

quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 08:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Goed geslapen weer, geen pijn. Van 4x2 paracetamol naar 3x2 gegaan. Alleen omdat ik langer sliep was ik vanochtend toch iets te laat met innemen (toch flink pijn). Maar vergeleken met vorige week is het peanuts.

@:sarabi is er niet iemand (evt via dierenbescherming) die langs zou kunnen komen om te prikken wanneer jullie niet kunnen?
Dat wilde ik morgen inderdaad aan de dierenarts gaan vragen :) en anders sowieso op social media een oproepje plaatsen.

Fijn dat het steeds wat beter met de arm gaat :)
pi_209439666
Mogguh. Wat een avond. Veel patiënten, kwam geen eind aan. 3 uur thuis. Nu weer om 13 uur beginnen }:|
(Daar ging iets fout in de roostering, maar gezien rondom mijn vakantie heel royaal bedeeld ben met vrije weekenden en echt niet mag mopperen, het voor deze keer maar even zo gelaten.)

We hadden wel heel leuke dieren in de opname hoor O+
  donderdag 8 juni 2023 @ 10:07:56 #204
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209439703
Mogguh. Lekker in het zonnetje op de tor naar t werk vandaag.

Weer wat geleerd. Stapvoets door een diepliggend aquaduct achter een vrachtwaggel is Volkomen K*t
  donderdag 8 juni 2023 @ 10:33:27 #205
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209439912
Verdrietig nieuws vandaag. Onze vriend (die in het verpleeghuis) kan elk moment sterven. J is er nu naartoe.

Het is beter zo maar wel echt heel kut. Hij is 45 ;(
Spoilers!
pi_209439941
Wat heftig Lucky ;( zo'n intense kloteziekte. Sterkte voor jou en J.
pi_209439965
Mijn echtgenote werkt niet op donderdag en ik realiseerde me dat het, nu ik ook thuis ben, zonde is om op die dagen samen te gaan zitten wachten tot schoonmaakster weg is. Dus stonden we vanochtend vroeg al op de heide voor een ommetje en drinken we nu samen koffie in de zon O+
pi_209439991
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verdrietig nieuws vandaag. Onze vriend (die in het verpleeghuis) kan elk moment sterven. J is er nu naartoe.

Ach, hoe verdrietig.
(Wilde vorige week nog ernaar vragen). Sterkte zeg. :*
pi_209440002
Wat een verschrikkelijk nieuws @Lucky_Strike vooral voor zijn naasten
  donderdag 8 juni 2023 @ 10:44:54 #210
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209440019
We zijn al zo lang aan het hopen dat hij snel overlijdt. En nu het zo ver is, is het toch zo verdrietig.
Spoilers!
pi_209440107
Ach Lucky, wat verdrietig :'(
  Moderator donderdag 8 juni 2023 @ 11:01:32 #212
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209440148
quote:

Sterkte
  donderdag 8 juni 2023 @ 11:05:40 #213
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209440176
Veel sterkte samen @Lucky_Strike :*
pi_209440292
Heel veel sterkte @Lucky_Strike :* Bitterzoet.
pi_209440302
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 10:37 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn echtgenote werkt niet op donderdag en ik realiseerde me dat het, nu ik ook thuis ben, zonde is om op die dagen samen te gaan zitten wachten tot schoonmaakster weg is. Dus stonden we vanochtend vroeg al op de heide voor een ommetje en drinken we nu samen koffie in de zon O+
Dat zijn de fijnste ochtenden O+
pi_209440313
Goed, eigen konijnenkinders eten/medicatie, oppaskonijnen geïnstalleerd en blij met een oude verhuisdoos gemaakt, zelf aangekleed..... op naar het zuiden. Ik mag op zich best rustig beginnen vandaag, neurologie/MRI.

Fijne dag allen :* :W
pi_209440346
quote:

Sterkte!
pi_209440473
Weer een mijlpaal, bh aangekregen zonder al te veel moeite. Wel wat pijnlijk maar goed te doen.
Hopelijk gaat die vanavond net zo makkelijk uit.
pi_209440684
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 11:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer een mijlpaal, bh aangekregen zonder al te veel moeite. Wel wat pijnlijk maar goed te doen.
Ohohoh. w/

Zojuist kwamen 2 Apaches over:zó laag, dat ze bijna de kerktoren en de boomtoppen scheerden.
Wat een klere herrie. Je zal er maar naast wonen.

Weer eens naar de sport machines. Na 2 weken. Kijken of ik het nog kan.
  donderdag 8 juni 2023 @ 12:34:17 #220
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209440881
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:13 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ohohoh. w/

Zojuist kwamen 2 Apaches over:zó laag, dat ze bijna de kerktoren en de boomtoppen scheerden.
Wat een klere herrie. Je zal er maar naast wonen.

Weer eens naar de sport machines. Na 2 weken. Kijken of ik het nog kan.
Hier ook deze dagen. Er wordt geoefend, aldus de krant.

Kaatje *O*

Ik moet in theorie ook naar de sportmachines maar weet niet of ik me er toe kan zetten vandaag. Ik ben gisteren en eergisteren ook al geweest dus overslaan is geen drama.
Spoilers!
pi_209441409
quote:

Het is eigenlijk al jaren kut. Zoiets wens je niemand toe. Veel sterkte voor jullie. Wat toch een ellende als je het verkeerde lot uit de loterij hebt getrokken :(
  donderdag 8 juni 2023 @ 13:27:25 #222
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209441496
Sterkte @Lucky_Strike en @JFlip
  donderdag 8 juni 2023 @ 13:37:50 #223
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209441635
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het is eigenlijk al jaren kut. Zoiets wens je niemand toe. Veel sterkte voor jullie. Wat toch een ellende als je het verkeerde lot uit de loterij hebt getrokken :(
Heel oneerlijk inderdaad. Echt het verkeerde lot.

Ze zijn er nu met de hele vriendengroep. Fijn voor hen, mooi dat ze zo hecht zijn. Maar het maakt wel dat ik me enorm eenzaam voel vandaag. Ook al heb ik er destijds zelf voor gekozen om geen contact meer met de vrouw van de zieke vriend te hebben.
Spoilers!
pi_209441909
Vanuit de Alpen: wij zijn er voor je Lucky💐
  donderdag 8 juni 2023 @ 14:04:49 #225
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209441943
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 14:00 schreef AnneX het volgende:
Vanuit de Alpen: wij zijn er voor je Lucky💐
O+
Spoilers!
pi_209441968
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+
ja, klinkt wel klef :@
pi_209441974
🙃
  donderdag 8 juni 2023 @ 14:09:13 #228
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209441986
Spoilers!
pi_209442829
quote:

Heel kut ;(

Gisteren 4 jonge mensen onder de 50 op de onco-poli die niet heel lang meer hebben. Best veel op 1 dag...spookt de hele dag al door mn hoofd. :{
pi_209442881
Verder wel een goede vrije dag.
Nieuwe pianoles gedaan, in de tuin gewerkt, nr 10 (film) afgekeken, wel een hele vreemde film, een echte Warmerdam.
Vreemd boek zitten lezen :D iets met permafrost.

En zo ff een dutje :P omdat t kèn.
pi_209443172
Fysio geweest. Hij was ook blij verrast dat het zo goed ging. Wel oefeningen meegekregen en een katrolding voor oefeningen om meer beweging erin te krijgen zonder forceren.
Toen ik thuis wegging stond er achter het gebouw een wrakkige scooter/brommer, deel van de voorkant eraf, geen nummerbord, er hing een hangslot aan het zadel. Foto’s gemaakt en toen ik terugkwam was dat slot weg :? Politie gebeld en die zouden een wagen sturen
  Moderator donderdag 8 juni 2023 @ 16:36:16 #232
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209443326
Twee vrachtwagens in de fik op de A16, vlak bij de Belgische grens. Gelukkig de andere kant op, wat een file. Net na die file drie vrachtwagens op elkaar, cabine van de tweede vrachtauto zag er echt niet best uit.

Wij enkel de standaard ellende rondom Antwerpen...
pi_209443781
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Heel oneerlijk inderdaad. Echt het verkeerde lot.

Ze zijn er nu met de hele vriendengroep. Fijn voor hen, mooi dat ze zo hecht zijn. Maar het maakt wel dat ik me enorm eenzaam voel vandaag. Ook al heb ik er destijds zelf voor gekozen om geen contact meer met de vrouw van de zieke vriend te hebben.
:* :*
pi_209444429
@Lucky_Strike :* :*

@Kaatje1 fijn dat er al wat vooruitgang in zit!

Ik ging 7.20 de deur uit en hoop rond 19.15 thuis te zijn. Ben gesloopt :Z sliep rond 23u en wekker 6.45, maar was vanaf 5.30 al aan het woelen. Van 9-18.15 bij presentaties gezeten.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 juni 2023 @ 19:22:13 #235
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209444805
Zo. Weekend. Ben er wat meer aan toe als normaal.
Geen productief gevoel, ook al heb je je best gedaan. OV deze week was echt de hele week een drama.

Nou ja weekend *O*. Geen wandeling morgen. Denk wel om 7u in het Buitenbad te liggen :P En daarna naar de kapper.
pi_209444961
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn al zo lang aan het hopen dat hij snel overlijdt. En nu het zo ver is, is het toch zo verdrietig.
Dat is dan zo dubbel he ;( Sterkte.
pi_209444968
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 11:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijlpaal ^O^
pi_209445437
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mijlpaal ^O^
Mijlpaal 2, bh is uit. Dat ging minder fijn.

Wat een dag @vlindertje89. Hopelijk ben je morgen vrij of kan je later beginnen.
  donderdag 8 juni 2023 @ 20:41:05 #239
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209445686
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2023 09:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik werd om half 6 wakker en sliep tot mijn grote verrassing toch nog op en af tot 8 uur. Verder nies ik me 3 slagen in de rondte dus ik wacht met smart tot de antihistamine inkickt.
Een vriend van zweert bij een aktive luchtfilter, zo eentje met koolfilter, electrostatische filter en een fan. Die zuigt alle lucht rond en bevrijdt die van (bijna) alle zwevende deeltjes en geurtjes.
pi_209446394
Morgen weer 7.20 deur uit :')
Weer presentaties, van 9-17.45, maar ik word dit keer om 15.45 afgelost O+ wel dan meteen door naar afscheidsborrel van mn onderzoeksassistent op oude uni, dus denk niet heel veel eerder thuis, maar dat is wel leuk natuurlijk. Wel intensieve dagen zo, dus blij als het morgenavond is :)
pi_209446445
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgen weer 7.20 deur uit :')
Weer presentaties, van 9-17.45, maar ik word dit keer om 15.45 afgelost O+ wel dan meteen door naar afscheidsborrel van mn onderzoeksassistent op oude uni, dus denk niet heel veel eerder thuis, maar dat is wel leuk natuurlijk. Wel intensieve dagen zo, dus blij als het morgenavond is :)
Werk je wel hard genoeg, vlindertje?

quote:
De gemiddelde wetenschapper wordt voor 40 uur per week betaald maar werkt 48 uur. Bij bèta’s en hoogleraren ligt dat gemiddeld nog hoger, blijkt uit onderzoek van ScienceGuide naar het Erkennen en Waarderen-programma.
complete artikel: https://www.scienceguide.(...)dag-per-week-gratis/
pi_209446537
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:37 schreef sigme het volgende:

[..]
Werk je wel hard genoeg, vlindertje?
[..]
complete artikel: https://www.scienceguide.(...)dag-per-week-gratis/
De 48 uur haal ik gelukkig niet structureel gemiddeld denk ik :X al hou ik het eigenlijk nooit echt bij en heb ik dus eigenlijk geen idee hoeveel wel. Vind dat ook altijd lastig, omdat ik indien thuis het werken vaak wat meer over de dag verspreid (lange pauze na lunch en dan in avond wel) - en tel je dan 'netto' werktijd of wanneer stop je met tellen (want op kantoor zit je ook niet 8u effectief te werken, maar neem je ook weer geen 3u pauze tussendoor).

Maar het verbaast me helaas ook weer niks. Ik heb bv ook niet per se de ambitie om door te groeien tot hoogleraar, als ik kijk naar de voorbeelden die ik daarin heb gehad - 6 dagen per week werken van ochtend tot avond en dan na het eten nog even twee uurtjes. Nee, dank je.
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:48:14 #243
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209446587
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
De 48 uur haal ik gelukkig niet structureel gemiddeld denk ik :X al hou ik het eigenlijk nooit echt bij en heb ik dus eigenlijk geen idee hoeveel wel. Vind dat ook altijd lastig, omdat ik indien thuis het werken vaak wat meer over de dag verspreid (lange pauze na lunch en dan in avond wel) - en tel je dan 'netto' werktijd of wanneer stop je met tellen (want op kantoor zit je ook niet 8u effectief te werken, maar neem je ook weer geen 3u pauze tussendoor).

Maar het verbaast me helaas ook weer niks. Ik heb bv ook niet per se de ambitie om door te groeien tot hoogleraar, als ik kijk naar de voorbeelden die ik daarin heb gehad - 6 dagen per week werken van ochtend tot avond en dan na het eten nog even twee uurtjes. Nee, dank je.
Welk vakgebied doe je onderzoek naar?
Géén Oostenrijkse schilder
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:49:13 #244
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209446600
Hey, ik ben Alex overigens :P. In mijn stam-SC is de helft geband dus kom even bij de buren kijken.
pi_209446627
Deze twee dagen presentaties had ik niet zelf ingedeeld overigens, en heb ik ook van aangegeven bij degene die dit normaal doet (nu verlof) dat ik dit niet normaal vind en of dat niet anders moet volgend jaar. Maar dan is zij gewoon terug en doet ze t zelf, dus haar probleem dan haha.

Wel weer in een wat meer dan 40 uren periode nu (regelmatig én overdag én avond werken), maar probeer dat wel altijd wat te compenseren daarna. Ik plak bv na m'n grote opleiding deadline eind juni twee dagen aan mn weekend vast zonder daar vrij voor te nemen (extra uren die ik werk worden nergens geregistreerd). En afhankelijk van hoeveel extra uren ik de komende weken nog maak, neem ik in de zomer ook wel 4 wk vrij maar niet allemaal ook officieel.
pi_209446674
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:48 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Welk vakgebied doe je onderzoek naar?
Hi Alex!
Ik zit in het vakgebied van psychologie, tot een half jaar geleden vooral als onderzoeker, momenteel vooral als docent en vanaf volgend jaar als het goed is wat meer gebalanceerd allebei.
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:58:28 #247
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209446774
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hi Alex!
Ik zit in het vakgebied van psychologie, tot een half jaar geleden vooral als onderzoeker, momenteel vooral als docent en vanaf volgend jaar als het goed is wat meer gebalanceerd allebei.
Oh, grappig. Vriendin van me is promovenda in Tilburg aan de psychologie-faculteit.
pi_209446801
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:58 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Oh, grappig. Vriendin van me is promovenda in Tilburg aan de psychologie-faculteit.
Leuk! Wat voor onderwerp zit ze op, weet je dat?
pi_209446873
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:58 schreef Alexandrian het volgende:

Daar is een goede vriend van mijn net gepromoveerd :+ Tilburg. Psychologie. Onder Em. Prof. Dr. Vingerhoets.
  donderdag 8 juni 2023 @ 22:10:15 #250
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209446964
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 22:00 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Leuk! Wat voor onderwerp zit ze op, weet je dat?
Medische psychologie. Jij?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als leek heb ik het deelgebied van de psychologie dat zich bezighoudt met persoonlijkheden altijd wel interessant gevonden.
  Moderator donderdag 8 juni 2023 @ 22:19:57 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209447135
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:49 schreef Alexandrian het volgende:
Hey, ik ben Alex overigens :P. In mijn stam-SC is de helft geband dus kom even bij de buren kijken.
Met die introductie nemen we geen genoegen... Eieren heb je die wel of niet in de koelkast liggen? Lust je bloedworst?
  donderdag 8 juni 2023 @ 22:27:57 #252
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209447258
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 22:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Met die introductie nemen we geen genoegen... Eieren heb je die wel of niet in de koelkast liggen? Lust je bloedworst?
Onbewust snijd je hiermee een onderwerp aan dat naar mijn bescheiden mening best interessant is.

Ik ben namelijk aan het watervasten en heb derhalve momenteel helemaal niets in de koelkast liggen. Sinds carnaval 20 kilo lichter.

Normaliter doe ik eieren wel het liefst in de koelkast, voelt toch beter op de een of andere irrationele manier. Wat vlees betreft eet ik vrijwel alleen kip dus de bloedworst laat ik doorgaans staan.
pi_209447328
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 22:10 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
SPOILER
Als leek heb ik het deelgebied van de psychologie dat zich bezighoudt met persoonlijkheden altijd wel interessant gevonden.
Leuk vakgebied! Ik heb ruim 4 jaar in een academisch ziekenhuis gezeten voor mijn promotie, niet helemaal op dat vakgebied (meer richting klinische/neuro/ontwikkelings) maar wel veel meegekregen van die afdeling daar. Zit nu nog steeds beetje op datzelfde snijvlak van drie richtingen (waarom kiezen als je ook kunt combineren :P )
pi_209447416
Mensen ik wil graag dat jullie ook The Ultimatum: Queer love kijken. Dan kan ik met jullie gnorken en wenen over het grootste Dyke drama ooit op tv O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 08-06-2023 22:56:52 ]
pi_209447464
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 22:10 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
SPOILER
Psychologie binnen een medische setting.
  Moderator donderdag 8 juni 2023 @ 22:44:41 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209447499
quote:
6s.gif Op donderdag 8 juni 2023 22:27 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Onbewust snijd je hiermee een onderwerp aan dat naar mijn bescheiden mening best interessant is.

Ik ben namelijk aan het watervasten en heb derhalve momenteel helemaal niets in de koelkast liggen. Sinds carnaval 20 kilo lichter.

Normaliter doe ik eieren wel het liefst in de koelkast, voelt toch beter op de een of andere irrationele manier. Wat vlees betreft eet ik vrijwel alleen kip dus de bloedworst laat ik doorgaans staan.
Watervasten? Dan eet je niets en drink je alleen water? :?
  donderdag 8 juni 2023 @ 22:45:13 #257
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209447510
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 22:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Psychologie binnen een medische setting.
Psychologie is altijd binnen een medische setting toch?
  Moderator donderdag 8 juni 2023 @ 22:45:58 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209447523
Nog 23km :)
pi_209447529
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2023 22:45 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Psychologie is altijd binnen een medische setting toch?
Nee hoor, medische psychologie is maar een klein vakgebied. Verreweg de meeste psychologen werken in de GGZ en niet in ziekenhuizen.

Het gros van de psychologen schrikt zich het apezuur van diabetes, kanker of hersenaandoeningen :+
  donderdag 8 juni 2023 @ 22:48:51 #260
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209447558
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 22:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Watervasten? Dan eet je niets en drink je alleen water? :?
Klopt maar het is minder idioot dan het klinkt en niet alleen om gewicht te verliezen. Doorgaans toon je na een aantal dagen zelfs verschijnselen van een high, kun je je erg goed focussen en zit je vol energie om maar een aantal dingen te noemen.
  donderdag 8 juni 2023 @ 22:50:11 #261
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209447575
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 22:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee hoor, medische psychologie is maar een klein vakgebied. Verreweg de meeste psychologen werken in de GGZ en niet in ziekenhuizen.

Het gros van de psychologen schrikt zich het apezuur van diabetes, kanker of hersenaandoeningen :+
Ah, op die fiets. Duidelijk. Ik vatte de term medisch wat breder op.

Begeef jij je ook in dit vakgebied?
pi_209447721
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2023 22:48 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Klopt maar het is minder idioot dan het klinkt en niet alleen om gewicht te verliezen. Doorgaans toon je na een aantal dagen zelfs verschijnselen van een high, kun je je erg goed focussen en zit je vol energie om maar een aantal dingen te noemen.
Maar sinds februari heb je alleen water genuttigd? :o
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 8 juni 2023 @ 23:09:26 #263
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209447784
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 23:04 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Maar sinds februari heb je alleen water genuttigd? :o
Gelukkig niet hahaha.

Ik eet doorgaans drie dagen niet, dan een of twee dagen wel enzv. Langzaamaan opgebouwd. Dus begonnen met één maaltijd per dag eten, dan één dag eten en één dag niet. Record was zeven dagen.

Ik sta onder supervisie van een huisarts overigens. Tot mijn verbazing was ie gelijk enthousiast toen ik hiermee op de proppen kwam.

Er zijn overigens wel mensen die het echt voor bizar lange tijd volhouden. Bij Jinek zat er tijdens corona ook een. Wereldrecord staat op 382 dagen.
pi_209447785
pi_209447833
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 23:09 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Gelukkig niet hahaha.

Ik eet doorgaans drie dagen niet, dan een of twee dagen wel enzv. Langzaamaan opgebouwd. Dus begonnen met één maaltijd per dag eten, dan één dag eten en één dag niet. Record was zeven dagen.

Ik sta onder supervisie van een huisarts overigens. Tot mijn verbazing was ie gelijk enthousiast toen ik hiermee op de proppen kwam.
Ohhh gelukkig! :D Een soort intermittent fasting maar dan iets extremer. Ik kreeg al associaties met die beweging die meent van lucht te kunnen leven :P.

Hoe is jouw relatie met eten nu? Ik bedoel, de meeste posters in dit topic houden van eten. En 72 uur of langer niet kunnen eten klinkt ook een beetje eenzaam en liefdeloos ofzo. Niet als kritiek hoor, maar van een leven met voornamelijk functioneel eten zou ik denk ik wel ongelukkig worden. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het juist helpend is als het lastig is om maat te houden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 8 juni 2023 @ 23:30:05 #266
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209447936
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 23:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ohhh gelukkig! :D Een soort intermittent fasting maar dan iets extremer. Ik kreeg al associaties met die beweging die meent van lucht te kunnen leven :P.

Hoe is jouw relatie met eten nu? Ik bedoel, de meeste posters in dit topic houden van eten. En 72 uur of langer niet kunnen eten klinkt ook een beetje eenzaam en liefdeloos ofzo. Niet als kritiek hoor, maar van een leven met voornamelijk functioneel eten zou ik denk ik wel ongelukkig worden. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het juist helpend is als het lastig is om maat te houden.
Ik ben opgegroeid in de horeca dus de liefde voor eten is er bij mij in vrij letterlijke zin met de paplepel ingegoten :P.

Maar juist door het vasten waardeer ik de momenten waarop ik mag eten veel meer. Ook kwam ik er achter hoe zout veel dingen die we eten eigenlijk zijn. We eten daarnaast vaak ook niet per se vanwege trek maar uit verveling. Door het vasten ben ik dit soort patronen gaan zien.

Ik was vroeger ook nooit zo’n fan van ontbijten maar m’n mams forceerde me toch iets te eten want ‘ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag’. Toen ik er achter kwam dat dat een marketingslogan was bedacht door Dr. Kellogg van de welbekende ontbijtgranen ging er een wereld voor me open.

Ik ben al met al heel blij dat ik hieraan ben begonnen. Mijn relatie met eten is nu veel gezonder. Ik eet veel bewuster en ook echt met meer plezier omdat ik het echt leuk vind om me te verdiepen in allerlei processen waar ik hiervoor helemaal niet bij stil stond.

Ik besteed momenteel overigens meerdere uren per dag aan het kijken van allerlei eet-gerelateerde programma’s als een soort therapie :D. De liefde voor eten zal er dus altijd zijn en ik begrijp vrienden die eten vooral zien als een soort benzine dan ook oprecht niet. Het is vooral de manier waarop ik invulling geef aan die liefde die is verander.
pi_209447989
Zo klinkt het wel als een fijne manier voor jou! En programma’s over eten en koken zijn altijd goed *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209448804
:( mug :(
  vrijdag 9 juni 2023 @ 07:55:27 #269
217702 Lonaa
Honger!
pi_209449210
Groetjes vanaf Manana manana. In het zonnetje, met koffie.
pi_209449780
Groetjes terug vanaf een bankje bij het ziekenhuis. Ik had een mri om 8.05 :') en helaas was ik te laat ondanks heel erg op tijd vertrokken. Want mijn fiets was ingebouwd door een busje en de doorgang die ze hadden opengelaten was te smal voor mijn stuur. Dus moest ik C uit bed halen om me te helpen m’n fiets over het busje heen te tillen. Daarna hard fietsen en 25 minuten stilliggen in mri = best wel rugpijn. Nu zon en koffie en wachten op de afspraak met de neuroloog.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 23:30 schreef Alexandrian het volgende:

[..]

Ik ben al met al heel blij dat ik hieraan ben begonnen. Mijn relatie met eten is nu veel gezonder. Ik eet veel bewuster en ook echt met meer plezier omdat ik het echt leuk vind om me te verdiepen in allerlei processen waar ik hiervoor helemaal niet bij stil stond.

Ik besteed momenteel overigens meerdere uren per dag aan het kijken van allerlei eet-gerelateerde programma’s als een soort therapie :D. De liefde voor eten zal er dus altijd zijn en ik begrijp vrienden die eten vooral zien als een soort benzine dan ook oprecht niet. Het is vooral de manier waarop ik invulling geef aan die liefde die is verander.
Klinkt interessant. Maar… ook geen koffie dus?
  vrijdag 9 juni 2023 @ 09:15:10 #271
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209449854
Groetjes vanuit bed. Ik had echt een epische droom. Daar zou een geweldig spannende en komische film van gemaakt kunnen worden. Ik weet alleen niet meer hoe het ging.

De vriend leeft nog, eigenwijs als hij is. Raar om op zo'n telefoontje te wachten.
Spoilers!
  vrijdag 9 juni 2023 @ 09:16:17 #272
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209449866
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 09:07 schreef yinu het volgende:
Groetjes terug vanaf een bankje bij het ziekenhuis. Ik had een mri om 8.05 :') en helaas was ik te laat ondanks heel erg op tijd vertrokken. Want mijn fiets was ingebouwd door een busje en de doorgang die ze hadden opengelaten was te smal voor mijn stuur. Dus moest ik C uit bed halen om me te helpen m’n fiets over het busje heen te tillen. Daarna hard fietsen en 25 minuten stilliggen in mri = best wel rugpijn. Nu zon en koffie en wachten op de afspraak met de neuroloog.
[..]
Wat frustrerend van je fiets :o Hoop dat de pijn wegtrekt in de loop van de dag.
Spoilers!
  vrijdag 9 juni 2023 @ 09:27:29 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209449964
Goedemorgen.

Ik maak er een rustig ochtendje van: WOGgen.

c_/
pi_209449997
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Groetjes vanuit bed. Ik had echt een epische droom. Daar zou een geweldig spannende en komische film van gemaakt kunnen worden. Ik weet alleen niet meer hoe het ging.

De vriend leeft nog, eigenwijs als hij is. Raar om op zo'n telefoontje te wachten.
Oh wat naar ja. Sterkte.
pi_209450015
quote:
[..]
Wat onhandig van je fiets. Maar wel fijn dat je wel je mri hebt gehad en niet nog een keer terug hoeft te komen. Hopelijk trekt de pijn zo weg.

Echt apart inderdaad wachten op zo’n telefoontje.

Veel plezier @Lonaa is het werk of plezier?

Ik heb straks een afspraak bij het FNV. Kijken of zij meer snappen van uitkeringen en leeftijd dan ik. Leek me handiger dan navragen bij het uwv wat altijd nog kan. Volgende week een afspraak bij het uwv en dan kan ik me hoop ik daarna weer aanmelden bij vluchtelingenwerk. Er komen nog 2 asielboten hier dus denk dat ze best nog iemand kunnen gebruiken.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 09:34:24 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209450030
Morguh! Is het al weekend? O+
Wat zijn jullie weekend plannen?
pi_209450045
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 09:34 schreef Barreltje het volgende:
Met 30 graden ga ik niet heel veel doen denk ik
  vrijdag 9 juni 2023 @ 09:42:26 #278
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209450089
quote:
Lekker eten en de airco aan zetten, wat video monteren, wat filmen en chillen.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 09:47:54 #279
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209450138
quote:
Sterkte met de rugpijn.
quote:
Ik ben een mooiboii dus drink persoonlijk geen koffie vanwege het effect dat het op je gebit heeft. Doorgaans worden koffie en thee gezien als acceptabel tijdens een vast alhoewel je altijd extremisten er tussen hebt zitten.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 09:56:05 #280
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209450213
quote:
Vanmiddag het kind laten kortwieken bij de kapper
Morgen een dubbele 80-jarigen verjaardag
Zondag denk ik vrijwel niks. (Mijn hoofd zegt : weg op de motor. Maar dat denken vast 250.000 anderen ook en er zijn dan veel auto's op de weg die een bestuurder hebben die ehm, passagier is).
  vrijdag 9 juni 2023 @ 09:58:25 #281
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209450248
De snelwegen naar D zullen Zondag druk zijn, laatste dag van vakantie. Verder was Donderdag een feestdag in grote delen van D en dus een lang weekeinde. Reed Wo terug naar huis, was erg druk
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:00:07 #282
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209450269
Nee hier ook geen weekendplannen. Veel te warm voor. Tevens goemoggel :W
pi_209450313
Ik moest eigenlijk om 13 uur beginnen vandaag, maar zieke collega waardoor ik uiteindelijk haar dienst om 16 uur overneem. Dus ik heb nu wat uren extra om wat boodschappen voor de vakantie te doen en van de zon te genieten.

Morgen dan huis nog wat poetsen (joepie) en spullen pakken voor de vakantie. Zondag vriendin die hier komt oppassen ophalen. Niet allemaal ideaal met de warmte, maar ‘t mot maar.

Nu eerst eens koffie 8-)

Welkom Alexandrian!
Ik ben vaak wel voedsel = benzine :P
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:06:03 #284
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209450342
Het Woggen wordt hier waanzinnig goed ondersteund.
De team-chat doet het niet, conf-calls worden last-minute afgezegd en er is voldoende koffie.

Ik kan me er in vinden vandaag.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:09:46 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209450383
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:03 schreef Candaasje het volgende:

Morgen dan huis nog wat poetsen (joepie) en spullen pakken voor de vakantie.
Ga je ver ?
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:12:02 #286
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209450406
ja hee.

https://nos.nl/artikel/24(...)nnebrandcreme-smeren

Ik net voor een godsvermogen Garnier Ambre Solaire Sensitive turbozestienklepper met rode biesjes gekocht. Zie je dit.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:17:00 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209450446
Ik moet nog wel op zoek naar goede zonneblock voor op m'n neus.
pi_209450458
Weekendplan: airco + hyrule
pi_209450479
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ga je ver ?
Corsica, dus geen wereldreis maar wel veel kampeerspullen die mee moeten :)
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:19:54 #290
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209450486
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oeh lijkt me leuk! Lekker ruig en zo. Gaan ook wat treintjes daar :9
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:22:08 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209450506
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Cool

Een van mn guilty pleasures., zeilkanalen kijken op Youtube, leverde schitterende filmpjes van daar op
pi_209450524
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oeh lijkt me leuk! Lekker ruig en zo. Gaan ook wat treintjes daar :9
Is echt een heel mooi eiland :Y inderdaad ruiger binnenland met tof bergen en rotsen, en dan dobberen in de middellandse zee 8-)

Vriend wil het liefst bij die laatste beginnen, hij is normaal de actiefste van ons twee, maar is toe aan luiheid zegt ie zelf. Ik ben benieuwd hoe lang ie het stilzitten gaat volhouden :+
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:25:58 #293
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209450539
Nou heel veel plezier dan alvast *O*
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:26:40 #294
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209450545
Ik heb geen idee hoe mijn weekend er uit ziet. Een wasje draaien en twee keer per dag de tuin sproeien sowieso. J is al dan niet een paar nachten weg wegens een festival en/of zijn zieke vriend. Verder maar Netflix, een puzzel en airco denk ik. Ik heb ook nog twee screens die ik op ramen op het zuiden op moet hangen.

Ik ga straks een paar TGTG boxen ophalen en daarna naar een Jumbo Foodcourt. Ik ga goed voor mezelf zorgen dit weekend :9
Spoilers!
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:27:06 #295
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209450554
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Is echt een heel mooi eiland :Y inderdaad ruiger binnenland met tof bergen en rotsen, en dan dobberen in de middellandse zee 8-)

Vriend wil het liefst bij die laatste beginnen, hij is normaal de actiefste van ons twee, maar is toe aan luiheid zegt ie zelf. Ik ben benieuwd hoe lang ie het stilzitten gaat volhouden :+
Heerlijk zeg. Veel plezier!
Spoilers!
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:28:10 #296
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209450570
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:03 schreef Candaasje het volgende:
Morgen dan huis nog wat poetsen (joepie)
Ik vind dat oprecht zo bevredigend na afloop. Vorige week de tuin aangepakt en betrap mezelf er meermaals per dag op dat ik doelloos trots naar mijn creatie kijk.
quote:
Nu eerst eens koffie 8-)
Enjoy.
quote:
Welkom Alexandrian!
Thanks! Je mag gewoon Alex zeggen hoor ;).
quote:
Ik ben vaak wel voedsel = benzine :P
Oh, echt. Die vrienden waar ik het over had zijn namelijk allemaal mannen van een bepaald kaliber zeg maar die ook voor andere dingen geen echte passie lijken te hebben. Vind je het ook niet gezellig om met dit weer bijvoorbeeld in het park te picknicken met vriendinnen ofzo?
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:29:41 #297
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209450590
quote:
80s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:28 schreef Alexandrian het volgende:
Ik vind dat oprecht zo bevredigend na afloop. Vorige week de tuin aangepakt en betrap mezelf er meermaals per dag op dat ik doelloos trots naar mijn creatie kijk.
Da's niet zo raar toch? Je hebt het ook gewoon nodig om je nuttig te voelen. Dat je het ergens voor doet zeg maar.

Volgende week staat het weer twee scheuten hoog natuurlijk :') -O-
pi_209450678
quote:
Geen! Zo aan toe na eerst een week schoonouders en daarna een week avondvierdaagse O+ Hoewel, als ik net als @Lucky_Strike wassen als agendapunt heb, dan wordt het best druk :P Verder gaan we allebei sporten maar dat was het wel qua plannen.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:41:52 #299
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209450716
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Da's niet zo raar toch? Je hebt het ook gewoon nodig om je nuttig te voelen. Dat je het ergens voor doet zeg maar.

Volgende week staat het weer twee scheuten hoog natuurlijk :') -O-
Ja, zit wel wat in inderdaad. Misschien een beetje last van imposter syndrome. Hiervoor zat ik eigenlijk nooit in de tuin. Nu met m’n nieuwe lifestyle is zo’n tuin toch wel handig om te grillen bijvoorbeeld maar omdat het allemaal zo snel is gegaan voelt het alsof je bepaalde dingen forceert ofzo, terwijl dat bij dit specifieke voorbeeld niet zo is.

Wel interessante materie. Een van Peterson’s (mag die naam hier genoemd worden :P?) rules for life is ook ‘Clean up your room before you try to clean up the world’ of iets in die richting.
pi_209450732
:W
Vanavond Grieks koken. Een van de hulpkoks meldt zich net ziek dus we gaan de reservelijst bellen. Dit is het meest uitgebreide menu van de week dus zou onhandig zijn zonder hulpjes. (En de andere hulpkok die ingepland staat is niet zo'n keukenprins)
Ik ben benieuwd of de pita's lukken, vorige keer dat we dit menu kookten was het ook zo heet en toen wandelden ze zelf de keuken uit :X

Welkom Alex :W
pi_209450767
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heel veel plezier dan alvast *O*
Dank! Gaat goed komen O+

Ik kwam dit net tegen op mijn FB, vast omdat je het net over treinen had _O-
https://fb.watch/l2E3g7Qp9v/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: