Dat zou helemaal zijn. We gaan het zienquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mijn jeweetwel kater had ook suikerziekte.. met injecties etc aan de gang. Na een half jaartje oid bleek eea enigszins hersteld te zijn en ging het goed met alleen suikerziekte eten (dus niet meer de injecties). Hij heeft met dat eten nog 5 jaar geleefd (hij werd 19)dus blijf de goede hoop houden
Dat wilde ik morgen inderdaad aan de dierenarts gaan vragenquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Goed geslapen weer, geen pijn. Van 4x2 paracetamol naar 3x2 gegaan. Alleen omdat ik langer sliep was ik vanochtend toch iets te laat met innemen (toch flink pijn). Maar vergeleken met vorige week is het peanuts.
@:sarabi is er niet iemand (evt via dierenbescherming) die langs zou kunnen komen om te prikken wanneer jullie niet kunnen?
Ach, hoe verdrietig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verdrietig nieuws vandaag. Onze vriend (die in het verpleeghuis) kan elk moment sterven. J is er nu naartoe.
Het is beter zo maar wel echt heel kut. Hij is 45
Sterktequote:Op donderdag 8 juni 2023 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verdrietig nieuws vandaag. Onze vriend (die in het verpleeghuis) kan elk moment sterven. J is er nu naartoe.
Dat zijn de fijnste ochtendenquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:37 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn echtgenote werkt niet op donderdag en ik realiseerde me dat het, nu ik ook thuis ben, zonde is om op die dagen samen te gaan zitten wachten tot schoonmaakster weg is. Dus stonden we vanochtend vroeg al op de heide voor een ommetje en drinken we nu samen koffie in de zon
Sterkte!quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ohohoh.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer een mijlpaal, bh aangekregen zonder al te veel moeite. Wel wat pijnlijk maar goed te doen.
Hopelijk gaat die vanavond net zo makkelijk uit.
Hier ook deze dagen. Er wordt geoefend, aldus de krant.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ohohoh.![]()
Zojuist kwamen 2 Apaches over:zó laag, dat ze bijna de kerktoren en de boomtoppen scheerden.
Wat een klere herrie. Je zal er maar naast wonen.
Weer eens naar de sport machines. Na 2 weken. Kijken of ik het nog kan.
Het is eigenlijk al jaren kut. Zoiets wens je niemand toe. Veel sterkte voor jullie. Wat toch een ellende als je het verkeerde lot uit de loterij hebt getrokkenquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heel oneerlijk inderdaad. Echt het verkeerde lot.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al jaren kut. Zoiets wens je niemand toe. Veel sterkte voor jullie. Wat toch een ellende als je het verkeerde lot uit de loterij hebt getrokken
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:00 schreef AnneX het volgende:
Vanuit de Alpen: wij zijn er voor je Lucky💐
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |