Met 30 graden ga ik niet heel veel doen denk ikquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:34 schreef Barreltje het volgende:
Morguh! Is het al weekend?![]()
Wat zijn jullie weekend plannen?
Lekker eten en de airco aan zetten, wat video monteren, wat filmen en chillen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:34 schreef Barreltje het volgende:
Sterkte met de rugpijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:07 schreef yinu het volgende:
Groetjes terug vanaf een bankje bij het ziekenhuis. Ik had een mri om 8.05en helaas was ik te laat ondanks heel erg op tijd vertrokken. Want mijn fiets was ingebouwd door een busje en de doorgang die ze hadden opengelaten was te smal voor mijn stuur. Dus moest ik C uit bed halen om me te helpen m’n fiets over het busje heen te tillen. Daarna hard fietsen en 25 minuten stilliggen in mri = best wel rugpijn. Nu zon en koffie en wachten op de afspraak met de neuroloog.
Ik ben een mooiboii dus drink persoonlijk geen koffie vanwege het effect dat het op je gebit heeft. Doorgaans worden koffie en thee gezien als acceptabel tijdens een vast alhoewel je altijd extremisten er tussen hebt zitten.quote:Klinkt interessant. Maar… ook geen koffie dus?
Vanmiddag het kind laten kortwieken bij de kapperquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:34 schreef Barreltje het volgende:
Ga je ver ?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:03 schreef Candaasje het volgende:
Morgen dan huis nog wat poetsen (joepie) en spullen pakken voor de vakantie.
Oeh lijkt me leuk! Lekker ruig en zo. Gaan ook wat treintjes daarquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Corsica, dus geen wereldreis maar wel veel kampeerspullen die mee moeten
Coolquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Corsica, dus geen wereldreis maar wel veel kampeerspullen die mee moeten
Is echt een heel mooi eilandquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh lijkt me leuk! Lekker ruig en zo. Gaan ook wat treintjes daar
Heerlijk zeg. Veel plezier!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Is echt een heel mooi eilandinderdaad ruiger binnenland met tof bergen en rotsen, en dan dobberen in de middellandse zee
![]()
Vriend wil het liefst bij die laatste beginnen, hij is normaal de actiefste van ons twee, maar is toe aan luiheid zegt ie zelf. Ik ben benieuwd hoe lang ie het stilzitten gaat volhouden
Ik vind dat oprecht zo bevredigend na afloop. Vorige week de tuin aangepakt en betrap mezelf er meermaals per dag op dat ik doelloos trots naar mijn creatie kijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:03 schreef Candaasje het volgende:
Morgen dan huis nog wat poetsen (joepie)
Enjoy.quote:Nu eerst eens koffie
Thanks! Je mag gewoon Alex zeggen hoorquote:Welkom Alexandrian!
Oh, echt. Die vrienden waar ik het over had zijn namelijk allemaal mannen van een bepaald kaliber zeg maar die ook voor andere dingen geen echte passie lijken te hebben. Vind je het ook niet gezellig om met dit weer bijvoorbeeld in het park te picknicken met vriendinnen ofzo?quote:Ik ben vaak wel voedsel = benzine
Da's niet zo raar toch? Je hebt het ook gewoon nodig om je nuttig te voelen. Dat je het ergens voor doet zeg maar.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:28 schreef Alexandrian het volgende:
Ik vind dat oprecht zo bevredigend na afloop. Vorige week de tuin aangepakt en betrap mezelf er meermaals per dag op dat ik doelloos trots naar mijn creatie kijk.
Geen! Zo aan toe na eerst een week schoonouders en daarna een week avondvierdaagsequote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:34 schreef Barreltje het volgende:
Ja, zit wel wat in inderdaad. Misschien een beetje last van imposter syndrome. Hiervoor zat ik eigenlijk nooit in de tuin. Nu met m’n nieuwe lifestyle is zo’n tuin toch wel handig om te grillen bijvoorbeeld maar omdat het allemaal zo snel is gegaan voelt het alsof je bepaalde dingen forceert ofzo, terwijl dat bij dit specifieke voorbeeld niet zo is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's niet zo raar toch? Je hebt het ook gewoon nodig om je nuttig te voelen. Dat je het ergens voor doet zeg maar.
Volgende week staat het weer twee scheuten hoog natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |