abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209417676
Insert gare taart.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:21:52 #2
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209417705
Voel jij je een gare taart? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209417709
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Voel jij je een gare taart? :?
Ja, dat is beetje mn default setting.
pi_209417733
Ik kan de slaap ook nog niet echt afschudden. #duf. Even wat in huis prutsen (toch wel), Dora eruit, werken, aansluitend fysio om 1900 en dan ga ik heel erg ergens een borrel drinken.
pi_209417735
Soms vind ik taart die net niet gaar is veel lekkerder :9

Mocht nog iemand willen berekenen hoe lang je buiten moet zijn zonder zonnebrandcreme voor voldoende vitamine D aanmaak: https://fastrt.nilu.no/VitD-ez_quartMED.html Blijkbaar zijn nu 8 minuten voldoende op dit tijdstip.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209417741
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:26 schreef Isabeau het volgende:

Mocht nog iemand willen berekenen hoe lang je buiten moet zijn zonder zonnebrandcreme voor voldoende vitamine D aanmaak: https://fastrt.nilu.no/VitD-ez_quartMED.html Blijkbaar zijn nu 8 minuten voldoende op dit tijdstip.
In the pocket dan al hier.
pi_209417748
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:27 schreef Lonaa het volgende:
In the pocket dan al hier.
Ik heb ook al 3 kwartier gewandeld, maar dat was wat eerder in de ochtend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209417753
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb ook al 3 kwartier gewandeld, maar dat was wat eerder in de ochtend.
10 minuten met Dora en kopje koffie in de zon.

Straks nog uurtje met Dora en ik fiets vandaag ook uh ruim een uur. :')
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:29:17 #9
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209417754
Hallo. Gare taart hier.
Spoilers!
pi_209417756
Oh ja en ik draai een BBQ dus dat is vast ook buiten hihaho. inb4 mokerbruin.
pi_209417766
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:29 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja en ik draai een BBQ dus dat is vast ook buiten hihaho. inb4 mokerbruin.
Of huidkanker.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:33:08 #12
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209417778
Ik ben ook bruin. Ik lig op bed en ik kan zonder bril zelfs de bruine strepen van mijn slippers op mijn voet zien.
Spoilers!
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:37:01 #13
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209417808
quote:

"if no dietary vitamin D is available"

eerst pillen proberen, dan pas naar de natuur kijken :D
pi_209417915
quote:

Ik krijg er een veel hoger getal uit, zelfs als ik als pale caucasianin in de sneeuw op drie kilometer hoogte zit :? Of is de Nederlandse ozonlaag dun? Want dan gaat ie fors omlaag. Of als je in de middag buiten bent.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:52:19 #15
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209417931
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik krijg er een veel hoger getal uit, zelfs als ik als pale caucasianin in de sneeuw op drie kilometer hoogte zit :? Of is de Nederlandse ozonlaag dun? Want dan gaat ie fors omlaag.
Staat je locatie nog op Tromsø?
pi_209417944
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Staat je locatie nog op Tromsø?
Nee, coördinaten ingevoerd. Maar Londen geeft vergelijkbare getallen.
pi_209417961
Als ik nú buiten op het terras zit met blond haar, een onbewolkte lucht en een gemiddelde ozonlaag, dan heb ik 26 minuten nodig. Een uur geleden, toen ik er ook echt zat, 53.
pi_209417976
Je zult maar tijd over hebben hè? :')
pi_209418043
(Very) pale caucasian boks!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209418054
Also waarom ik niet zonder zonnebrand de zon inga en ik dus immer ultrapale blijf :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_209418066
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Also waarom ik niet zonder zonnebrand de zon inga en ik dus immer ultrapale blijf :'(
Ja, nou, ik smeer me dus altijd wel in met factor 50 (want zonne-allergie) maar ik word dus wel mokerbruin.
pi_209418076
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 10:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, nou, ik smeer me dus altijd wel in met factor 50 (want zonne-allergie) maar ik word dus wel mokerbruin.
Zou ik misschien ook worden als ik genoeg daadwerkelijk in die zon ging zitten, maar ik ben een ontwijker.
pi_209418079
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 10:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zou ik misschien ook worden als ik genoeg daadwerkelijk in die zon ging zitten, maar ik ben een ontwijker.
Same. Ik heb gewoon zo'n huid.
pi_209418085
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 10:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Same. Ik heb gewoon zo'n huid.
Hhheerlak.
pi_209418122
Ik zat van de week een uurtje in de zon. Rood. Nu weer wit . ;(
pi_209418191
Ik moet hoognodig nieuwe BH’s kopen.

:r

Ik stel het al weken uit. Stom gedoe altijd. Maar vandaag dus maar naar de stad. Bah.
pi_209418197
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
"if no dietary vitamin D is available"

eerst pillen proberen, dan pas naar de natuur kijken :D
Dietary = uit je voeding
pi_209418218
Ik heb geen afspraken oid vandaag *O* voor het eerst in weken O+

(ik had wel een afspraak met iemand, maar daar kwam een overlijden in haar familie tussen...)
pi_209418227
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik krijg er een veel hoger getal uit, zelfs als ik als pale caucasianin in de sneeuw op drie kilometer hoogte zit :? Of is de Nederlandse ozonlaag dun? Want dan gaat ie fors omlaag. Of als je in de middag buiten bent.
Ik zal zo nog eens kijken! Misschien keek ik niet goed. Coördinaten van hier, blonde, onbewolkt, asfalt, medium ozonlaag ingevuld.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 10:34:20 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_209418261
Ik smeer altijd als een razende en ik spuit lekker gewoon de vitamine D :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209418456
Net terug van de dierenarts. Hij heeft suikerziekte.....Dat gaat de komende tijd wel even heftig worden.
We gaan ook veel in ons leven aan moeten gaan passen omdat hij voortaan 2x per dag op vaste tijden insuline moet krijgen.

Zondag dus geen Bruce Springsteen voor ons. En maandag kijken of we een auto kunnen lenen zodat iemand later naar de brouwerij kan komen om te helpen met bottelen.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:06:42 #32
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209418482
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:03 schreef Sarabi het volgende:
Net terug van de dierenarts. Hij heeft suikerziekte.....Dat gaat de komende tijd wel even heftig worden.
We gaan ook veel in ons leven aan moeten gaan passen omdat hij voortaan 2x per dag op vaste tijden insuline moet krijgen.

Zondag dus geen Bruce Springsteen voor ons. En maandag kijken of we een auto kunnen lenen zodat iemand later naar de brouwerij kan komen om te helpen met bottelen.
Oh wauw, dat is echt wel heel ingewikkeld en sneu zeg ;(
Spoilers!
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:11:52 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_209418529
quote:

Nou ben ik totaal niet van Bruce, maar ik kan me voorstellen dat dit wel heel erg zuur is, los van de rest. Is er niet iemand die tijdens dat concert voor de medicatie kan zorgen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209418547
Jongens ik heb alweer een mokergrote kloof onder mn voet. }:|
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:14:59 #35
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209418565
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:13 schreef Lonaa het volgende:
ja ik ook. Vijlen en Gehwol Klovenzalf smeren.
pi_209418586
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ja ik ook. Vijlen en Gehwol Klovenzalf smeren.
Er zit helemaal niet zoveel eelt. Het is ook altijd op dezelfde plek }:|

Klovenzalf gaat op het lijstje.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:19:29 #37
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209418604
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Er zit helemaal niet zoveel eelt.
Kennelijk wel te veel anders krijg je geen kloven :o Gewoon bij de Kruidvat te koop, meteen beginnen want kloven zijn kut.
pi_209418620
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kennelijk wel te veel anders krijg je geen kloven :o Gewoon bij de Kruidvat te koop, meteen beginnen want kloven zijn kut.
Ja, nee, ik was nog geen 8 weken geleden bij de pedicure. Er zit een gewoon laagje eelt.

Huid eronder is ook al gescheurd. }:|
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:22:56 #39
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209418638
ik was vorige week nog bij de pedicure. Ga elke 7 weken trouwens. En die gescheurde huid eronder is dus precies wat er kut is aan een kloof. Ga dat spul halen. }:|
pi_209418646
quote:

Oh wat shit. Ik gok dat je dierenarts ook dieetvoeding heeft aangeraden? Dat is soms wel de moeite waard: er zijn toch nog best wat katten die na een aantal maanden gestabiliseerd zijn en het daarna zonder insuline maar op dieetvoer het goed doen.

Niemand in het omgeving die de medicatie kan (leren) geven?
pi_209418667
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ik was vorige week nog bij de pedicure. Ga elke 7 weken trouwens. En die gescheurde huid eronder is dus precies wat er kut is aan een kloof. Ga dat spul halen. }:|
Ja, morgen. Eerste ven 7 uur op m'n voeten staan.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:29:11 #42
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209418690
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, morgen. Eerste ven 7 uur op m'n voeten staan.
Succes.
pi_209418743
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh wauw, dat is echt wel heel ingewikkeld en sneu zeg ;(
Ik had hier ook geen moment aangedacht.

quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:11 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou ben ik totaal niet van Bruce, maar ik kan me voorstellen dat dit wel heel erg zuur is, los van de rest. Is er niet iemand die tijdens dat concert voor de medicatie kan zorgen?
Ik kan zo 1,2,3 nog niemand verzinnen maar we hebben nog een paar dagen.

quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh wat shit. Ik gok dat je dierenarts ook dieetvoeding heeft aangeraden? Dat is soms wel de moeite waard: er zijn toch nog best wat katten die na een aantal maanden gestabiliseerd zijn en het daarna zonder insuline maar op dieetvoer het goed doen.

Niemand in het omgeving die de medicatie kan (leren) geven?
Yep, dieetvoeding is besteld :) maar aangezien hij ook de medicatie voor de tumor in zijn kop heeft kan ik me voorstellen dat de insuline wel altijd nodig gaat zijn. Maar we gaan het zien.

Mijn moeder zorgt normaal voor de katten maar die is niet zo'n held. Ik durf het nu zelf ook nog niet :') Maar in de toekomst zal er vast toch wel een kattenoppas in de buurt te vinden zijn die dit soort medicatie kan toevoegen.
pi_209418777
Kut Sarabi. Kan me voorstellen dat het zo kort op de diagnose en zelf nog uitvogelen hoe je dit moet aanvliegen met je beestje, het niet goed voelt om gelijk al iemand in te vliegen.
pi_209418943
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik had hier ook geen moment aangedacht.
[..]
Ik kan zo 1,2,3 nog niemand verzinnen maar we hebben nog een paar dagen.
[..]
Yep, dieetvoeding is besteld :) maar aangezien hij ook de medicatie voor de tumor in zijn kop heeft kan ik me voorstellen dat de insuline wel altijd nodig gaat zijn. Maar we gaan het zien.

Mijn moeder zorgt normaal voor de katten maar die is niet zo'n held. Ik durf het nu zelf ook nog niet :') Maar in de toekomst zal er vast toch wel een kattenoppas in de buurt te vinden zijn die dit soort medicatie kan toevoegen.
Oh de tumor had ik even gemist. Pred zeker? Dat is lastig ja.

Wat ik zelf vaak goed vind werken is de kat wat eten geven en dan prikken. Zijn ze afgeleid, hoewel veel katten nauwelijks reageren op het gelukkig heel dunne naaldje.

Maar het blijft rot, vooral omdat je je leven zo moet aanpassen :*
pi_209418970
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kut Sarabi. Kan me voorstellen dat het zo kort op de diagnose en zelf nog uitvogelen hoe je dit moet aanvliegen met je beestje, het niet goed voelt om gelijk al iemand in te vliegen.
Ja precies :) Later zal dat vast afentoe wel kunnen, want het toedienen stelt niet veel voor.

quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh de tumor had ik even gemist. Pred zeker? Dat is lastig ja.

Wat ik zelf vaak goed vind werken is de kat wat eten geven en dan prikken. Zijn ze afgeleid, hoewel veel katten nauwelijks reageren op het gelukkig heel dunne naaldje.

Maar het blijft rot, vooral omdat je je leven zo moet aanpassen :*
Pred inderdaad :Y

En bedankt voor de tip! Ik ben vooral bang dat ik iets fout doe. Maar mijn man heeft het net al gedaan en die mag het de komende tijd doen. Dan kan ik nog even aan het idee wennen.

En ergens ben ik al lang blij dat we nog iets kunnen doen :) Ik had me eigenlijk op heel iets anders ingesteld. Maar het is wel even wat wennen en plannen.
pi_209419298
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja precies :) Later zal dat vast afentoe wel kunnen, want het toedienen stelt niet veel voor.
[..]
Pred inderdaad :Y

En bedankt voor de tip! Ik ben vooral bang dat ik iets fout doe. Maar mijn man heeft het net al gedaan en die mag het de komende tijd doen. Dan kan ik nog even aan het idee wennen.

En ergens ben ik al lang blij dat we nog iets kunnen doen :) Ik had me eigenlijk op heel iets anders ingesteld. Maar het is wel even wat wennen en plannen.
Sneu ;( Ik dacht ook meteen aan de pred. Maar ja, alternatief destijds was vast niet-bestaand.

Dat prikje zetten stelt weinig voor, het is vooral handigheid krijgen en over je eigen vrees heenstappen. Hopelijk pikt de alvleesklier het met dieetvoeding weer wat op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209419325
Dat je telefonisch theaterkaartjes bestelt omdat dat online niet lukt.
Er dan gevraagd wordt of mijn mailadres bij hen bekend is.

:Y

Ik bleek er twee keer in te staan. Best logisch want dit voorjaar had ik ook achter de schermen contact voor onze voorstelling.

‘O u heeft al flink wat besteld :D

Klopt, meestal kaartjes voor mensen die naar mij komen luisteren. En soms ben ik zelf te gast _O-

Komende zondag weer op de planken daar. En in oktober met tante naar Piaf O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209419330
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:13 schreef Lonaa het volgende:
Een week (of 2) slapen met een dikke laag vaseline op je poot en sokken aan.
Dan snij je de kloofomgeving zo weg en voelt alles baby
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 6 juni 2023 @ 12:42:03 #50
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209419344
De zon komt door.. vanmiddag maar weer een beetje grasmaaien :7 komt het vast goed met de vitD

Verder heb ik een aambei en geen motivatie.. (8>

Tevens kreeg frida gister een beter plekje in de tuin.. met dank aan chef die haar opgroef en weer begroef..
Nu onder de grote boom in het achtergazon ipv op een doorlopend pad (omdat er daar in min paniek plek was om te graven)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')