Heel kutquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verdrietig nieuws vandaag. Onze vriend (die in het verpleeghuis) kan elk moment sterven. J is er nu naartoe.
Het is beter zo maar wel echt heel kut. Hij is 45
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heel oneerlijk inderdaad. Echt het verkeerde lot.
Ze zijn er nu met de hele vriendengroep. Fijn voor hen, mooi dat ze zo hecht zijn. Maar het maakt wel dat ik me enorm eenzaam voel vandaag. Ook al heb ik er destijds zelf voor gekozen om geen contact meer met de vrouw van de zieke vriend te hebben.
Dat is dan zo dubbel hequote:Op donderdag 8 juni 2023 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn al zo lang aan het hopen dat hij snel overlijdt. En nu het zo ver is, is het toch zo verdrietig.
Mijlpaalquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer een mijlpaal, bh aangekregen zonder al te veel moeite. Wel wat pijnlijk maar goed te doen.
Hopelijk gaat die vanavond net zo makkelijk uit.
Mijlpaal 2, bh is uit. Dat ging minder fijn.quote:
Een vriend van zweert bij een aktive luchtfilter, zo eentje met koolfilter, electrostatische filter en een fan. Die zuigt alle lucht rond en bevrijdt die van (bijna) alle zwevende deeltjes en geurtjes.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik werd om half 6 wakker en sliep tot mijn grote verrassing toch nog op en af tot 8 uur. Verder nies ik me 3 slagen in de rondte dus ik wacht met smart tot de antihistamine inkickt.
Werk je wel hard genoeg, vlindertje?quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgen weer 7.20 deur uit![]()
Weer presentaties, van 9-17.45, maar ik word dit keer om 15.45 afgelostwel dan meteen door naar afscheidsborrel van mn onderzoeksassistent op oude uni, dus denk niet heel veel eerder thuis, maar dat is wel leuk natuurlijk. Wel intensieve dagen zo, dus blij als het morgenavond is
complete artikel: https://www.scienceguide.(...)dag-per-week-gratis/quote:De gemiddelde wetenschapper wordt voor 40 uur per week betaald maar werkt 48 uur. Bij bèta’s en hoogleraren ligt dat gemiddeld nog hoger, blijkt uit onderzoek van ScienceGuide naar het Erkennen en Waarderen-programma.
De 48 uur haal ik gelukkig niet structureel gemiddeld denk ikquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Werk je wel hard genoeg, vlindertje?
[..]
complete artikel: https://www.scienceguide.(...)dag-per-week-gratis/
Welk vakgebied doe je onderzoek naar?quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De 48 uur haal ik gelukkig niet structureel gemiddeld denk ikal hou ik het eigenlijk nooit echt bij en heb ik dus eigenlijk geen idee hoeveel wel. Vind dat ook altijd lastig, omdat ik indien thuis het werken vaak wat meer over de dag verspreid (lange pauze na lunch en dan in avond wel) - en tel je dan 'netto' werktijd of wanneer stop je met tellen (want op kantoor zit je ook niet 8u effectief te werken, maar neem je ook weer geen 3u pauze tussendoor).
Maar het verbaast me helaas ook weer niks. Ik heb bv ook niet per se de ambitie om door te groeien tot hoogleraar, als ik kijk naar de voorbeelden die ik daarin heb gehad - 6 dagen per week werken van ochtend tot avond en dan na het eten nog even twee uurtjes. Nee, dank je.
Hi Alex!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:48 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Welk vakgebied doe je onderzoek naar?
Oh, grappig. Vriendin van me is promovenda in Tilburg aan de psychologie-faculteit.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hi Alex!
Ik zit in het vakgebied van psychologie, tot een half jaar geleden vooral als onderzoeker, momenteel vooral als docent en vanaf volgend jaar als het goed is wat meer gebalanceerd allebei.
Leuk! Wat voor onderwerp zit ze op, weet je dat?quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:58 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Oh, grappig. Vriendin van me is promovenda in Tilburg aan de psychologie-faculteit.
Daar is een goede vriend van mijn net gepromoveerdquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:58 schreef Alexandrian het volgende:
Oh, grappig. Vriendin van me is promovenda in Tilburg aan de psychologie-faculteit.
Medische psychologie. Jij?quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Leuk! Wat voor onderwerp zit ze op, weet je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als leek heb ik het deelgebied van de psychologie dat zich bezighoudt met persoonlijkheden altijd wel interessant gevonden.Géén Oostenrijkse schilder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |