abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209441968
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+
ja, klinkt wel klef :@
pi_209441974
🙃
  donderdag 8 juni 2023 @ 14:09:13 #228
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209441986
:D
Spoilers!
pi_209442829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verdrietig nieuws vandaag. Onze vriend (die in het verpleeghuis) kan elk moment sterven. J is er nu naartoe.

Het is beter zo maar wel echt heel kut. Hij is 45 ;(
Heel kut ;(

Gisteren 4 jonge mensen onder de 50 op de onco-poli die niet heel lang meer hebben. Best veel op 1 dag...spookt de hele dag al door mn hoofd. :{
pi_209442881
Verder wel een goede vrije dag.
Nieuwe pianoles gedaan, in de tuin gewerkt, nr 10 (film) afgekeken, wel een hele vreemde film, een echte Warmerdam.
Vreemd boek zitten lezen :D iets met permafrost.

En zo ff een dutje :P omdat t kèn.
pi_209443172
Fysio geweest. Hij was ook blij verrast dat het zo goed ging. Wel oefeningen meegekregen en een katrolding voor oefeningen om meer beweging erin te krijgen zonder forceren.
Toen ik thuis wegging stond er achter het gebouw een wrakkige scooter/brommer, deel van de voorkant eraf, geen nummerbord, er hing een hangslot aan het zadel. Foto’s gemaakt en toen ik terugkwam was dat slot weg :? Politie gebeld en die zouden een wagen sturen
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 8 juni 2023 @ 16:36:16 #232
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209443326
Twee vrachtwagens in de fik op de A16, vlak bij de Belgische grens. Gelukkig de andere kant op, wat een file. Net na die file drie vrachtwagens op elkaar, cabine van de tweede vrachtauto zag er echt niet best uit.

Wij enkel de standaard ellende rondom Antwerpen...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209443781
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Heel oneerlijk inderdaad. Echt het verkeerde lot.

Ze zijn er nu met de hele vriendengroep. Fijn voor hen, mooi dat ze zo hecht zijn. Maar het maakt wel dat ik me enorm eenzaam voel vandaag. Ook al heb ik er destijds zelf voor gekozen om geen contact meer met de vrouw van de zieke vriend te hebben.
:* :*
pi_209444429
@Lucky_Strike :* :*

@Kaatje1 fijn dat er al wat vooruitgang in zit!

Ik ging 7.20 de deur uit en hoop rond 19.15 thuis te zijn. Ben gesloopt :Z sliep rond 23u en wekker 6.45, maar was vanaf 5.30 al aan het woelen. Van 9-18.15 bij presentaties gezeten.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 juni 2023 @ 19:22:13 #235
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209444805
Zo. Weekend. Ben er wat meer aan toe als normaal.
Geen productief gevoel, ook al heb je je best gedaan. OV deze week was echt de hele week een drama.

Nou ja weekend *O*. Geen wandeling morgen. Denk wel om 7u in het Buitenbad te liggen :P En daarna naar de kapper.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209444961
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn al zo lang aan het hopen dat hij snel overlijdt. En nu het zo ver is, is het toch zo verdrietig.
Dat is dan zo dubbel he ;( Sterkte.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209444968
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 11:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer een mijlpaal, bh aangekregen zonder al te veel moeite. Wel wat pijnlijk maar goed te doen.
Hopelijk gaat die vanavond net zo makkelijk uit.
Mijlpaal ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209445437
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mijlpaal ^O^
Mijlpaal 2, bh is uit. Dat ging minder fijn.

Wat een dag @vlindertje89. Hopelijk ben je morgen vrij of kan je later beginnen.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 8 juni 2023 @ 20:41:05 #239
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209445686
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2023 09:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik werd om half 6 wakker en sliep tot mijn grote verrassing toch nog op en af tot 8 uur. Verder nies ik me 3 slagen in de rondte dus ik wacht met smart tot de antihistamine inkickt.
Een vriend van zweert bij een aktive luchtfilter, zo eentje met koolfilter, electrostatische filter en een fan. Die zuigt alle lucht rond en bevrijdt die van (bijna) alle zwevende deeltjes en geurtjes.
pi_209446394
Morgen weer 7.20 deur uit :')
Weer presentaties, van 9-17.45, maar ik word dit keer om 15.45 afgelost O+ wel dan meteen door naar afscheidsborrel van mn onderzoeksassistent op oude uni, dus denk niet heel veel eerder thuis, maar dat is wel leuk natuurlijk. Wel intensieve dagen zo, dus blij als het morgenavond is :)
pi_209446445
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgen weer 7.20 deur uit :')
Weer presentaties, van 9-17.45, maar ik word dit keer om 15.45 afgelost O+ wel dan meteen door naar afscheidsborrel van mn onderzoeksassistent op oude uni, dus denk niet heel veel eerder thuis, maar dat is wel leuk natuurlijk. Wel intensieve dagen zo, dus blij als het morgenavond is :)
Werk je wel hard genoeg, vlindertje?

quote:
De gemiddelde wetenschapper wordt voor 40 uur per week betaald maar werkt 48 uur. Bij bèta’s en hoogleraren ligt dat gemiddeld nog hoger, blijkt uit onderzoek van ScienceGuide naar het Erkennen en Waarderen-programma.
complete artikel: https://www.scienceguide.(...)dag-per-week-gratis/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209446537
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:37 schreef sigme het volgende:

[..]
Werk je wel hard genoeg, vlindertje?
[..]
complete artikel: https://www.scienceguide.(...)dag-per-week-gratis/
De 48 uur haal ik gelukkig niet structureel gemiddeld denk ik :X al hou ik het eigenlijk nooit echt bij en heb ik dus eigenlijk geen idee hoeveel wel. Vind dat ook altijd lastig, omdat ik indien thuis het werken vaak wat meer over de dag verspreid (lange pauze na lunch en dan in avond wel) - en tel je dan 'netto' werktijd of wanneer stop je met tellen (want op kantoor zit je ook niet 8u effectief te werken, maar neem je ook weer geen 3u pauze tussendoor).

Maar het verbaast me helaas ook weer niks. Ik heb bv ook niet per se de ambitie om door te groeien tot hoogleraar, als ik kijk naar de voorbeelden die ik daarin heb gehad - 6 dagen per week werken van ochtend tot avond en dan na het eten nog even twee uurtjes. Nee, dank je.
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:48:14 #243
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209446587
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
De 48 uur haal ik gelukkig niet structureel gemiddeld denk ik :X al hou ik het eigenlijk nooit echt bij en heb ik dus eigenlijk geen idee hoeveel wel. Vind dat ook altijd lastig, omdat ik indien thuis het werken vaak wat meer over de dag verspreid (lange pauze na lunch en dan in avond wel) - en tel je dan 'netto' werktijd of wanneer stop je met tellen (want op kantoor zit je ook niet 8u effectief te werken, maar neem je ook weer geen 3u pauze tussendoor).

Maar het verbaast me helaas ook weer niks. Ik heb bv ook niet per se de ambitie om door te groeien tot hoogleraar, als ik kijk naar de voorbeelden die ik daarin heb gehad - 6 dagen per week werken van ochtend tot avond en dan na het eten nog even twee uurtjes. Nee, dank je.
Welk vakgebied doe je onderzoek naar?
Géén Oostenrijkse schilder
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:49:13 #244
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209446600
Hey, ik ben Alex overigens :P. In mijn stam-SC is de helft geband dus kom even bij de buren kijken.
pi_209446627
Deze twee dagen presentaties had ik niet zelf ingedeeld overigens, en heb ik ook van aangegeven bij degene die dit normaal doet (nu verlof) dat ik dit niet normaal vind en of dat niet anders moet volgend jaar. Maar dan is zij gewoon terug en doet ze t zelf, dus haar probleem dan haha.

Wel weer in een wat meer dan 40 uren periode nu (regelmatig én overdag én avond werken), maar probeer dat wel altijd wat te compenseren daarna. Ik plak bv na m'n grote opleiding deadline eind juni twee dagen aan mn weekend vast zonder daar vrij voor te nemen (extra uren die ik werk worden nergens geregistreerd). En afhankelijk van hoeveel extra uren ik de komende weken nog maak, neem ik in de zomer ook wel 4 wk vrij maar niet allemaal ook officieel.
pi_209446674
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:48 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Welk vakgebied doe je onderzoek naar?
Hi Alex!
Ik zit in het vakgebied van psychologie, tot een half jaar geleden vooral als onderzoeker, momenteel vooral als docent en vanaf volgend jaar als het goed is wat meer gebalanceerd allebei.
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:58:28 #247
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209446774
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hi Alex!
Ik zit in het vakgebied van psychologie, tot een half jaar geleden vooral als onderzoeker, momenteel vooral als docent en vanaf volgend jaar als het goed is wat meer gebalanceerd allebei.
Oh, grappig. Vriendin van me is promovenda in Tilburg aan de psychologie-faculteit.
pi_209446801
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:58 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Oh, grappig. Vriendin van me is promovenda in Tilburg aan de psychologie-faculteit.
Leuk! Wat voor onderwerp zit ze op, weet je dat?
pi_209446873
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:58 schreef Alexandrian het volgende:

Daar is een goede vriend van mijn net gepromoveerd :+ Tilburg. Psychologie. Onder Em. Prof. Dr. Vingerhoets.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 juni 2023 @ 22:10:15 #250
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209446964
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 22:00 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Leuk! Wat voor onderwerp zit ze op, weet je dat?
Medische psychologie. Jij?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als leek heb ik het deelgebied van de psychologie dat zich bezighoudt met persoonlijkheden altijd wel interessant gevonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')