Heel lief, ik verwacht dat het op 13 juli warm is dus ik ben op zoek naar korte mouwen, dun en gek/fout.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden een kerst shirt gemaakt, wel met lange mouwen. Kan m opsturen?
Doe ik morgen even. En je mag de mouwen afknippen hoor. Was ooit een eenmalig gekkigheidje. En had die dag ook spijt van lange mouwen want er moest een vest over. T is van dunne tshirt stof maar dan dubbele mouwen was te warmquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Heel lief, ik verwacht dat het op 13 juli warm is dus ik ben op zoek naar korte mouwen, dun en gek/fout.
Kan je eerst ff een foto maken?
Ja het is een lang shirt, meer een tuniek. Geen idee wat voor maat. Tussen 48 en 52 denk ik, heb m in 2019 gemaakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:25 schreef Blues het volgende:
Oh ja dat is echt een kersterige! 😃 maat?
Die lijkt me wel wat lang.. ?
Ah nee ik zoek echt max 46. En t shirt lengte.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja het is een lang shirt, meer een tuniek. Geen idee wat voor maat. Tussen 48 en 52 denk ik, heb m in 2019 gemaakt.
Die is inderdaad veel leukerquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah nee ik zoek echt max 46. En t shirt lengte.
Tnx voor t aanbod.
Deze is ook grappig[ afbeelding ]
Nee dat is imo gewoon onderdeel van: als ik vroeg op moet, zul jij ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Wordt het te warm voor de bouw vandaag? Ze waren hier om zes uur begonnen met een steiger bouwen en dan moet je al die stalen buizen steeds tegelijk op de grond gooien.
Nu ben ik in het bezit van een moker, en ehm. Problemem raken wel snel onder het maaiveld.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:02 schreef sigme het volgende:
Jullie kennen vast de uitdrukking "Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker" wel. Ik vraag me steeds meer af hoe de problemen eruitzien wanneer elke oplossing een moker is.
Die zullen gewoon vroeg beginnen. Elke keer die buizen rustig neerleggen schieten ook niet opquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Wordt het te warm voor de bouw vandaag? Ze waren hier om zes uur begonnen met een steiger bouwen en dan moet je al die stalen buizen steeds tegelijk op de grond gooien.
Blues, die Oh Deer! is leuk
Mijn moeder heeft de prachtigste rokken op Vinted gekocht. Voor 2,3,5 euro. Aan sommigen hingen nog prijskaartjes.
Nee, ik snap ook wel dat ze één voor één zachtjes neerleggen niet opschiet. Maar was er geen ander klusje om 6 uurquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:38 schreef derLudolf het volgende:
Die zullen gewoon vroeg beginnen. Elke keer die buizen rustig neerleggen schieten ook niet op
WoW spelen is sowieso gewoon een activiteit die thuishoort bij de " must do's "quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik snap ook wel dat ze één voor één zachtjes neerleggen niet opschiet. Maar was er geen ander klusje om 6 uurNetten ophangen of zo. Nou ja, vroeg op is ook nuttig, ik heb al een boel gedaan en mag van mezelf nu even wow spelen
Elk nadeel heb z'n voordeel, zeg maar.
Same. Jeuk, warmte, rare dromen. Ik geloof dat ik 20 keer wakker ben geworden ofzo. Zo voelt het in elk geval wel.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:02 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, dit was niet de beste nacht ooit
Ze begrepen wel dat 4500 kuub in 1 dag niet zo logisch was?quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Same. Jeuk, warmte, rare dromen. Ik geloof dat ik 20 keer wakker ben geworden ofzo. Zo voelt het in elk geval wel.
Ik zit nu een stomme administratieve klus uit te stellen terwijl ik wacht tot iemand de gasmeter komt vervangen. Die meter besloot in april ineens dat we op 1 dag 4500 kuub verbruikten en gaf daarna geen gegevens meer door aan de netbeheerder.
Weet ik, maar ik vond deze zo lief voor mijquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Geen waarde hechten aan weegschalen van ziekenhuizen/huisartsen hoor
We hadden op de pre-operatieve poli 3 spreekkamers met 3 weegschalen en alle 3 gaven ze wat anders aan. Zat zeker 3 kg verschil tussen.
Ik had hetzelfde.. een uur te laat wakker geworden..quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:21 schreef Troel het volgende:
Ik heb mezelf verslapen vanochtend. Ik heb dus blijkbaar de wekker uitgedrukt en ben verder gaan slapen.
Fietsen ging goed, mèt nare arm, is alleen alquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:22 schreef Kaatje1 het volgende:
APK keuring van het lijf gehad. Alles goed, deze weegschaal gaf met kleding en schoenen, en ontbijt 1,5 kg minder aan dan vanochtend “schoon aan de haak”. Mocht m niet meenemen![]()
Fietsen ging erg goed, alleen is er iets mis met de fiets, dus zo even naar de fietsenmaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |