abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juni 2023 @ 19:48:59 #76
63722 z80
I fink you freaky
pi_209423384
Bij de Duitse Aldi overhemden gekocht. 55% linnen 45% katoen. Geen antikreuk maar 100% natuurproduct.
Ook in papier/karton verpakt. ^O^
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_209423498
Het was een lange volle middag met veel sjouwen door tuincentrum, met kruiwagen heen en weer van auto naar voor- en naar achtertuin. Met spade uit schuur etc. heen en weer.
Plantjes erin, water geven ( slang aansluiten = heen en weer).
Achter van alles klaargezet onder de parasol voor morgen om potten te vullen.
Zelfs zaaien zou nog kunnen. Pffft.
Auto stond uurtje onder een boom ondertussen. Vorige week naar de wasstraat.
Kon ik met een emmer heen en weer voor de vogelschijt o|O
En toen heen en weer naar de parkeerplaats. Dat zijn zeker 5093 stappen vanmiddag. w/

Mijn middag.

@Candaasje ben je met de lastige rug toch goed terecht bij de bh winkel van Clubsoda? Die heb ik al langer op een toshop lijstje staan.
Of zijn bh’s tegenwoordig ook verantwoord gemaakt?

Voor mn.X heb ik mij vannacht suf gegoogled op t shirts met v hals.
Leuke t shirts dan. Nada.
pi_209423539
En vanmorgen een energie contract voor 1 jaar vast bij Vattenfall afgesloten.

Van nadenken daarover kreeg ik ook het heen en weer. w/
  dinsdag 6 juni 2023 @ 20:04:56 #79
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209423592
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:00 schreef AnneX het volgende:
En vanmorgen een energie contract voor 1 jaar vast bij Vattenfall afgesloten.

Van nadenken daarover kreeg ik ook het heen en weer. w/
Heb ik van de week ook gedaan maar dan bij greenchoice. Zekerheid over mijn gasprijs deze winter is wel fijn. :)
pi_209423664
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Is dit merk een beetje stevig? Ik heb het idee dat kwaliteit van kleding achteruit holt en ook jeans steeds flodderiger worden. Ik zoek een merk dat helpt mn muffintop onder controle te houden.
Ik durf het je niet te zeggen, dit is mijn eerste mudjeans. Vriend heeft wel al vaker broeken gekocht bij hen, maar ik weet niet of ze bij vrouwen er niet altijd net wat meer elastische materialen doorheen gooien. (Ik heb langere broeken van Kuyichi, en die gaan helaas wel lubberen na verloop van niet al te lange tijd)

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 19:57 schreef AnneX het volgende:
Het was een lange volle middag met veel sjouwen door tuincentrum, met kruiwagen heen en weer van auto naar voor- en naar achtertuin. Met spade uit schuur etc. heen en weer.
En toen heen en weer naar de parkeerplaats. Dat zijn zeker 5093 stappen vanmiddag. w/

Mijn middag.

@:Candaasje ben je met de lastige rug toch goed terecht bij de bh winkel van Clubsoda? Die heb ik al langer op een toshop lijstje staan.

Ik weet niet welke winkel dat is? :)
Ik ben vandaag naar de Livera geweest. Nog wat mooiere, vast ook duurdere lingerie moet ik nog eens ergens anders halen. Voor nu is het vooral functioneel, hoewel 3 vd 4 nog best mooi zijn.
Echt heel duurzaam zal het niet zijn, hoewel er aan eentje wel een ‘recycle blabla’ kaartje hangt. (Beetje greenwashing vibezz kreeg ik er bij) .

Maar met mijn bochel/ vooruitstekende ribbenkast is het inderdaad wat lastig om dit ergens duurzaam en online te bestellen. (Of je moet meer sport bh’s of zonder beugel enzo willen, dan is het wel te doen). Ik moet altijd vrij veel passen en weer terug hangen. En de ene keer zit een 80B goed, de andere keer toch 85. Zelfs binnen hetzelfde merk.
pi_209423772
Oh, dat is bij superbra https://www.superbra.nl/pages/onze-winkels
Om mij eraan te herinneren, volg ik ze op fb. Prachtige dingen komen voorbij.
De laatste keer bij een andere zaak was geen succes.
Op maten staar ik mij niet blind. Dat hangt ook af van het model volgens mij. Het model bh dan.
* schuift wat heen en weer. Er zou een zakdoekje bijkunnen in de cup. O-)
pi_209423800
En ik zoek voor 13 juli (ja jullie lezen het goed) een kerst t shirt.
Artsen hebben besloten geen kerstborrel te houden in december, lastig met al die dagen, rooster rondkrijgen enz enz, maar in Wijk aan Zee in de zomer een kerstborrel op het strand te houden _O-
pi_209423815
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:19 schreef Blues het volgende:
Artsen hebben besloten geen kerstborrel te houden in december, lastig met al die dagen, rooster rondkrijgen enz enz, maar in Wijk aan Zee in de zomer een kerstborrel op het strand te houden _O-
Wat een leuk idee! Er zijn toch Kerstthema winkels het hele jaar open?
pi_209423822
Mud jeans moest ik opzoeken.
Mij veel te duur :+
pi_209423829
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:20 schreef AnneX het volgende:

Wat een leuk idee! Er zijn toch Kerstthema winkels het hele jaar open?
:Y
Ik zoek voor niet veel geld gewoon een gek kerst tshirt. Op mijn dunne zomerbroek met slippers helemaal perfect.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 20:23:39 #86
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209423845
quote:
Vinted! Daar moet je zoiets kunnen vinden.
pi_209423847
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 19:57 schreef AnneX het volgende:

Mijn middag.

@:Candaasje ben je met de lastige rug toch goed terecht bij de bh winkel van Clubsoda? Die heb ik al langer op een toshop lijstje staan.

Wij hadden de auto ook gewassen (nou ja, wij, g dus en uitgezogen en zo), gaan we vandaag een schelpenpad op naar die eerebegraafplaats (ja met dubbel e :P ) dus auto wit en omdat we van het strand kwamen en door de duinen hebben gestiefeld liggen de matten ook weer helemaal vol troep ~O>

We rijden nog steeds op luxemburgse benzine *G* Nog een kwart tank! :D
pi_209423862
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Vinted! Daar moet je zoiets kunnen vinden.
Goeie! Nog nooit iets gekocht. Hebben die ook wel maat 46/XL? Had al wel iets op MP gezien.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 20:27:51 #89
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209423905
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Goeie! Nog nooit iets gekocht. Hebben die ook wel maat 46/XL? Had al wel iets op MP gezien.
Ja je kan op alle maten zoeken. Ik koop regelmatig via vinted. Ik vind het geweldig
pi_209423974
quote:
Ik heb een paar jaar geleden een kerst shirt gemaakt, wel met lange mouwen. Kan m opsturen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_209424226
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb een paar jaar geleden een kerst shirt gemaakt, wel met lange mouwen. Kan m opsturen?
Heel lief, ik verwacht dat het op 13 juli warm is dus ik ben op zoek naar korte mouwen, dun en gek/fout.
Kan je eerst ff een foto maken?
pi_209424261
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 20:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Heel lief, ik verwacht dat het op 13 juli warm is dus ik ben op zoek naar korte mouwen, dun en gek/fout.
Kan je eerst ff een foto maken?
Doe ik morgen even. En je mag de mouwen afknippen hoor. Was ooit een eenmalig gekkigheidje. En had die dag ook spijt van lange mouwen want er moest een vest over. T is van dunne tshirt stof maar dan dubbele mouwen was te warm
pi_209424353
3/4 mouw dus

pi_209424370
pi_209424674
Oh ja dat is echt een kersterige! 😃 maat?
Die lijkt me wel wat lang.. ?
pi_209424766
Heb op vinted ook al wat gevonden trouwens.
Een dunne witte goud en een rendier :D

Even verder neuzen daar.
pi_209424883
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 21:25 schreef Blues het volgende:
Oh ja dat is echt een kersterige! 😃 maat?
Die lijkt me wel wat lang.. ?
Ja het is een lang shirt, meer een tuniek. Geen idee wat voor maat. Tussen 48 en 52 denk ik, heb m in 2019 gemaakt.
pi_209424970
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja het is een lang shirt, meer een tuniek. Geen idee wat voor maat. Tussen 48 en 52 denk ik, heb m in 2019 gemaakt.
Ah nee ik zoek echt max 46. En t shirt lengte.
Tnx voor t aanbod.

Deze is ook grappig
pi_209425283
Vinted O+

@Sarabi & poes :*

@Candaasje & winkelen :* (BH's vind ik wel ongeveer het ergste, maar ik heb een fijne Livera met een fijne verkoopster die eindeloos heen en weer loopt voor mij en er dan een stuk beter oog op heeft dan ikzelf, qua maat enzo)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209425321
Jullie kennen vast de uitdrukking "Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker" wel. Ik vraag me steeds meer af hoe de problemen eruitzien wanneer elke oplossing een moker is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')