Iedere kijker weet op voorhand al dat Isaac onschuldig isquote:Op maandag 5 juni 2023 22:20 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
gun ik haar ook maar ice moet wel oppassen want als hij 1 stap te ver gaat is zij er zo 1 die hem erbij naait met haar verzinsels en heeft hij een claim aan zn broek hangen
Misschien wel een eliminatie in aantochtquote:Op maandag 5 juni 2023 22:26 schreef pingu66 het volgende:
Bep: eunice mogen we nog kletsen?
Kamer is donker en Eunice gaat naar bed.
40 jaar die Babbet ....
Ja, TT credits moeten naar jouw cap in de vorigequote:Op maandag 5 juni 2023 22:26 schreef engine het volgende:
Ja ik vind ze allebei leuk en nu lekker aan het keuvelen
Om 3:00u vannacht weer zekerquote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien wel een eliminatie in aantocht
Tot op heden zijn eliminaties altijd in de late ochtend of vroege middagquote:
Het gaat over van allesquote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, TT credits moeten naar jouw cap in de vorige
Denk niet eerder dan donderdag, maar zal a.s. maandag wel weer worden. Op welke dag was de laatste eli trouwens?quote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien wel een eliminatie in aantocht
Tot op heden ook maar 1 per managerperiode, maar dat zijn beiden zaken waar ze wel eens verandering in mogen brengenquote:Op maandag 5 juni 2023 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tot op heden zijn eliminaties altijd in de late ochtend of vroege middag
Het tempo zal omgegooid moeten worden dus je geeft gelijk een statement ermeequote:Op maandag 5 juni 2023 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk niet eerder dan donderdag, maar zal a.s. maandag wel weer worden. Op welke dag was de laatste eli trouwens?
Misschien gokken ze nog op vrijwillige quitters en rode kaart pakkers en doen ze het niet zo snel.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het tempo zal omgegooid moeten worden dus je geeft gelijk een statement ermee
De laatste vrijwillige vertrekker was Djedi volgens mij (en die had zelfs al een vakantie geboekt van tevoren)quote:Op maandag 5 juni 2023 22:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien gokken ze nog op vrijwillige quitters en doen ze het niet zo snel.
kim w ging nog weg na djediquote:Op maandag 5 juni 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De laatste vrijwillige vertrekker was Djedi volgens mij (en die had zelfs al een vakantie geboekt van tevoren)
Is gewoonweg weggestuurd en kreeg een zogenaamd 'zelfgekozen exit' voor de bühnequote:
Klopt! Dit gaat ook op voor Eunice, dus in dezelfde zin krijg je dan:quote:Op maandag 5 juni 2023 22:35 schreef Kakadylo het volgende:
Als Babs met Wendy praat dan merk je dat ze zich verheven voelt terwijl Mirthe gewoon op een gelijk level terugpraat
Is zo inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2023 22:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt! Dit gaat ook op voor Eunice, dus in dezelfde zin krijg je dan:
Als Eunice met Mirthe praat dan merk je dat ze zich verheven voelt terwijl Wendy gewoon op een gelijk level terugpraat
Twee hulzen ....quote:Op maandag 5 juni 2023 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nog even terug komen op de hulzen die op zijn. Paar nachten geleden zaten Babet en Marciano buiten en hadden geen hulzen meer. Die hebben ze toen van Jeff gepakt uit zijn kast, hij had er nog genoeg, zeiden ze. Tiano zei, ik geef hem morgen wel wat terug en dat hoefde volgens Babet niet, Jeff vindt dat niet erg. Zoiets was het. Is ook over gepost
Dat heb ik ook gezien. Maar dat heeft toch helemaal niks met de situatie van vandaag te maken?quote:Op maandag 5 juni 2023 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nog even terug komen op de hulzen die op zijn. Paar nachten geleden zaten Babet en Marciano buiten en hadden geen hulzen meer. Die hebben ze toen van Jeff gepakt uit zijn kast, hij had er nog genoeg, zeiden ze. Tiano zei, ik geef hem morgen wel wat terug en dat hoefde volgens Babet niet, Jeff vindt dat niet erg. Zoiets was het. Is ook over gepost
quote:Op maandag 5 juni 2023 22:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy: "Dat is echt gevaarlijk wat je doet he! Oelewapper!"
Mirthe
Ja, mannetje is al vanaf gisteren gefrustreerd, bier op en bijna alle hulzen op. Vanmiddag heet hij een slof sigaretten besteld want hij kreeg keelpijn van de kliksigaretten...Maar ook die zijn niet op tijd binnen..quote:Op maandag 5 juni 2023 22:45 schreef woxxel het volgende:
[..]
We weten toch allemaal wel dat dit hele gedoe is omdat t bier op is.
deze info had ik nietquote:Op maandag 5 juni 2023 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien. Maar dat heeft toch helemaal niks met de situatie van vandaag te maken?
wat gebeurde er bij 0?quote:Op maandag 5 juni 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit joh, en ze bleven maar zoomen op dat ding
Want? Het is niet dat ze een hele doos meegenomen hebben. Ze hebben, zover ik weet, nog even twee sigaretten geklikt. Zoals ze wel vaker dingen met elkaar gedeeld hebben. Deze keer zonder te vragen. Ik vind dat vrij normaal eigenlijk en het is sowieso niet de reden dat de hulzen op zijn.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
deze info had ik niet
maar dat heeft toch juist alles ermee te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik weet gewoon niet eens hoe ik hier op moet reageren... Lijkt me zo overduidelijk een verband...quote:Op maandag 5 juni 2023 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Want? Het is niet dat ze een hele doos meegenomen hebben. Ze hebben, zover ik weet, nog even twee sigaretten geklikt. Zoals ze wel vaker dingen met elkaar gedeeld hebben. Deze keer zonder te vragen. Ik vind dat vrij normaal eigenlijk en het is sowieso niet de reden dat de hulzen op zijn.
Wat ik eerder al poste, als het Babet was geweest die om hulzen had gevraagd, had Zoe het meteen gedaan. In die zin had Jeff gelijk, het gaat om de kopquote:Op maandag 5 juni 2023 23:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet eens hoe ik hier op moet reageren... Lijkt me zo overduidelijk een verband...
En dan ook nog dat Babs ervan wist en dan haar reactie..
Maar nu ben je situaties aan het vergelijken. Dat maakt niet dat er een verband is.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ik eerder al poste, als het Babet was geweest die om hulzen had gevraagd, had Zoe het meteen gedaan. In die zin had Jeff gelijk, het gaat om de kop
rokers hebben laatst 2 hulzen van hem gepakt zonder te zeggenquote:Op maandag 5 juni 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Maar nu ben je situaties aan het vergelijken. Dat maakt niet dat er een verband is.
Nou... het is fascinerend. Het verandert in een soort diertje als het om eten gaatquote:Op maandag 5 juni 2023 23:03 schreef KinKiJan het volgende:
Die oven snapte ik niet, maar de stream vol op Erik steeds als ie aan het eten is blijft me ook een raadsel..
Erg flauw vind ik dat.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:03 schreef KinKiJan het volgende:
Die oven snapte ik niet, maar de stream vol op Erik steeds als ie aan het eten is blijft me ook een raadsel..
Ja, gewoon een kerel die eet. Dat ie z'n eetgerij 'klinisch schoon likt' weten we ook al sinds de eerste week, zo spannend is dat allemaal niet dus waarom nog steeds telkens dat beeld?quote:
misschien gewoon een luie cameramanquote:Op maandag 5 juni 2023 23:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, gewoon een kerel die eet. Dat ie z'n eetgerij 'klinisch schoon likt' weten we ook al sinds de eerste week, zo spannend is dat allemaal niet dus waarom nog steeds telkens dat beeld?
quote:Op maandag 5 juni 2023 22:54 schreef KinKiJan het volgende:
En weer die focus op de oven? Hebben ze honger achter?Volgens mij is Eric gewoon eten aan het opwarmen in de oven en stelt hij hiervoor de klok in en wacht keurig tot die weer op 0 gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
Isaac ook maar daar laten ze het niet iedere dag meerdere keren van zien.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... het is fascinerend. Het verandert in een soort diertje als het om eten gaat
ja kloptquote:Op maandag 5 juni 2023 23:10 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Volgens mij is Eric gewoon eten aan het opwarmen in de oven en stelt hij hiervoor de klok in en wacht keurig tot die weer op 0 gaat
Erik moet een maagverkleining nemen zodra ie eenmaal weer buiten isquote:Op maandag 5 juni 2023 23:03 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac eet als een hork, schuiven maar...quote:Op maandag 5 juni 2023 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac ook maar daar laten ze het niet iedere dag meerdere keren van zien.
En hoe die dan eet..Gadver zijn lippen vol met pap en smurie..Erik eet dan nog beschaafd..quote:Op maandag 5 juni 2023 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Na zoveel maanden mag dat ook wel want je wilt een zo normaal mogelijke setting creëren zodat je je soort van thuis voeltquote:Op maandag 5 juni 2023 23:11 schreef schizolientje het volgende:
de dames ook aan de eiwit shakes. Voor kapitalen gaan die er doorheen Wie betaald dat eigenlijk?
Er staat morgen een waterbak maar dan met champagne erinquote:Op maandag 5 juni 2023 23:14 schreef mangalie het volgende:
Sfeer meteen weg...TV maker loopt weer rond...
Doe maar Pitt bier...quote:Op maandag 5 juni 2023 23:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er staat morgen een waterbak maar dan met champagne erin
En dat ze een grote smoel tegen hem hebben...quote:Op maandag 5 juni 2023 23:18 schreef mootie het volgende:
Filmpjes gekeken.
Jeff die iemand anders asociaal noemt… man man man…
Ik keek weer met verbazing, geen idee waarom, ik ken hem natuurijk wel een beetje.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
En dat ze een grote smoel tegen hem hebben...![]()
En die schaar…quote:Op maandag 5 juni 2023 23:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bijna dood..Kop koffie gegooid...Eng Bro
Ja, hij heeft al wat meegemaakt daar...Leila gooide hem bijna dood met die ovenschaal..Marciano gooide hem bijna van de trap af. Kim trapte hem ook al Nu koffie kopje en bijna een schaar...quote:
Maar waarom willen zoveel mensen toch steeds iets naar hem gooien. Hij doet toch niksquote:Op maandag 5 juni 2023 23:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft al wat meegemaakt daar...Leila gooide hem bijna dood met die ovenschaal..Marciano gooide hem bijna van de trap af. Kim trapte hem ook al Nu koffie kopje en bijna een schaar...Slachtofferhulp is wel nodig inmiddels
Aah dat heeft Sas gedaan dusquote:
Slaapt wel een stuk fijner als je dat denktquote:Op maandag 5 juni 2023 23:39 schreef woxxel het volgende:
[..]
En ze denken ook dat sls zecde deur dicht doen dat ie buiten blijft
Ja goed hequote:Op maandag 5 juni 2023 23:39 schreef woxxel het volgende:
[..]
Snap het ook nietquote:Op maandag 5 juni 2023 23:38 schreef woxxel het volgende:
[..]
Maar waarom willen zoveel mensen toch steeds iets naar hem gooien. Hij doet toch niks
quote:Op maandag 5 juni 2023 23:39 schreef woxxel het volgende:
[..]
Je zou hem bijna zielig gaan vinden. Pest gedrag naar Jeff toe. Hoe durven zequote:Op maandag 5 juni 2023 23:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft al wat meegemaakt daar...Leila gooide hem bijna dood met die ovenschaal..Marciano gooide hem bijna van de trap af. Kim trapte hem ook al Nu koffie kopje en bijna een schaar...Slachtofferhulp is wel nodig inmiddels
Die schaar heeft ze overigens nooit vastgepakt maar als je ongecontroleerd met een glas gooit dan belooft dat weinig goedsquote:Op maandag 5 juni 2023 23:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
De camera staat op het bed van Zoe terwijl je daarnaast Babs hoort fluisteren met Tianoquote:Op maandag 5 juni 2023 23:50 schreef woxxel het volgende:
Ligt babette bij marciano in bed? T lijkt of ik hun hoor fluisteren.
Daar was ie met kimw ook zo goed in
De opdracht was grappig, verder geen mooie tv momenten gezien vandaag. Jeff die de hele dag aan het steigeren was, maar dat noem ik geen mooie tv momenten, maar vervuiling van de streamsquote:Op maandag 5 juni 2023 23:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
-knip- Menigeen ligt al in bed. Mooie tv momenten gemaakt vandaag. We hebben wellicht allemaal wel dezelfde wens dat we een eliminatie opdracht willen.
Bestel er dan twee. Jeff kan er ook één gebruikenquote:Op maandag 5 juni 2023 23:57 schreef Kakadylo het volgende:
Beter bestellen ze eens een muilkorf voor Babbel
Zonder dat "steigeren" van Jeff is dit programma ten dode opgeschreven. Tenzij je klaverjassen en sport streams geweldige tv vind, Ieder zijn ding natuurlijk. Maar denk dat het dan snel afgelopen is.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De opdracht was grappig, verder geen mooie tv momenten gezien vandaag. Jeff die de hele dag aan het steigeren was, maar dat noem ik geen mooie tv momenten, maar vervuiling van de streams
-knip-quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey is gewoon leuk en Wendy is ook erg leuk. Niemand is perfect maar die 2 zijn gewoon erg leuk en dat valt onder smaak en heel veel mensen hebben inmiddels die smaak en over smaak valt niet te twisten.
Die laten ze altijd sportend zien of zich insmerend met baby oliequote:Op maandag 5 juni 2023 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Complete onzin. Er zijn genoeg momenten met andere bewoners/sters, waar je leuke momenten mee kan beleven. Het draait niet alleen maar om Jeff.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:05 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zonder dat "steigeren" van Jeff is dit programma ten dode opgeschreven. Tenzij je klaverjassen en sport streams geweldige tv vind, Ieder zijn ding natuurlijk. Maar denk dat het dan snel afgelopen is.
Jeff leuk? Zijn narcistische trekjes? Dat omschrijf jij als leuk. Het is maar net wat je leuk vind. Wendy is een leuke aardige vrouw, maar verder ook kleurloos. Kleurrijk vind ik Ruppie, daar kun je mee lachen en hij heeft geen grote muil om leuk gevonden te worden. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey is gewoon leuk en Wendy is ook erg leuk. Niemand is perfect maar die 2 zijn gewoon erg leuk en dat valt onder smaak en heel veel mensen hebben inmiddels die smaak en over smaak valt niet te twisten.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Complete onzin. Er zijn genoeg momenten met andere bewoners/sters, waar je leuke momenten mee kan beleven. Het draait niet alleen maar om Jeff.
Het draait in de eerste plaats om tv maken in dit programma en sommigen kunnen dat behoorlijk goed. Maar jij hoeft hem niet leuk te vinden hè. Ik vind hem wel leuk en ik snap het concept van een rls misschien iets beter dan jij. Dat kan ook toch? Ieder zijn smaak.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff leuk? Zijn narcistische trekjes? Dat omschrijf jij als leuk. Het is maar net wat je leuk vind. Wendy is een leuke aardige vrouw, maar verder ook kleurloos. Kleurrijk vind ik Ruppie, daar kun je mee lachen en hij heeft geen grote muil om leuk gevonden te worden. Om maar een voorbeeld te noemen.
Dat zal het zijn. Grappig, moest lachenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
[..]
Het draait in de eerste plaats om tv maken in dit programma en sommigen kunnen dat behoorlijk goed. Maar jij hoeft hem niet leuk te vinden hè. Ik vind hem wel leuk en ik snap het concept van een rls misschien iets beter dan jij. Dat kan ook toch? Ieder zijn smaak.
Misschien is die chips wel voor ieders gebruikquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:33 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe eet weer van alles. Ze weet niet van wie de chips is maar vreet het toch op. Oja en een lepel pindakaas
Jq iedereen heeft persoonlijke doelen gehad,ik niet en dan gunnen jullie mijn roken niet. Het is maar een paar honderd euro voor mensen... bla bla bla. En (al) 5 dagen niet gerookt en telkens de zin beginnen met "toen ik nog rookte" echt wat een clownquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:31 schreef Kakadylo het volgende:
Weet nog dat toen er een stelling voor tabak kwam en die dreigde de verkeerde kant op te gaan zij dagenlang paranoia was
Vaak zijn exrokers (ex-allevormenvanverslaving) het ergste, soort zendingsdrang in combi met 'kijk mij eens goed zijn'quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jq iedereen heeft persoonlijke doelen gehad,ik niet en dan gunnen jullie mijn roken niet. Het is maar een paar honderd euro voor mensen... bla bla bla. En (al) 5 dagen niet gerookt en telkens de zin beginnen met "toen ik nog rookte" echt wat een clown
Eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vaak zijn exrokers (ex-allevormenvanverslaving) het ergste, soort zendingsdrang in combi met 'kijk mij eens goed zijn'
Klopt, maar Babet is geen ex- roker, ze stopt tijdelijk om haar imago te verbeteren, dat was wat ze zei.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vaak zijn exrokers (ex-allevormenvanverslaving) het ergste, soort zendingsdrang in combi met 'kijk mij eens goed zijn'
ze is nu even een exroker, zo gedraagt ze zich iigquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar Babet is geen ex- roker, ze stopt tijdelijk om haar imago te verbeteren, dat was wat ze zei.
Nu doet ze net alsof ze er al jaren af is.
Ja ze voelt zich nu verheven boven het gepeupel waar ze 9 maand mee opgetrokken heeft , tis om te gieren zo doorzichtigquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze is nu even een exroker, zo gedraagt ze zich iig
ik vind het wel grappig
ze doet er zooooo verlicht over
Rupi en Imma gaan de boel runnen en morri maakt er een waar theater van. Net zoals Eunice dat doet maar dan grappigquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
moraima?
ben wel benieywd wat dat voor effect gaat hebben
Babette is te gefocust over hoe ze overkomt op de buitenwereld versus Jeffrey die daar lak aan heeft en lekker tv maakt. Grappig hoe ze allebei totaal verschillend invulling geven aan hun rol in deze rls.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze is nu even een exroker, zo gedraagt ze zich iig
ik vind het wel grappig
ze doet er zooooo verlicht over
ja ik vind dat dus grappig en fascinerendquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ze voelt zich nu verheven boven het gepeupel waar ze 9 maand mee opgetrokken heeft , tis om te gieren zo doorzichtig
Ik ben nu 13 jaar van het roken af, maar zal nooit een ander nooit aanspreken op zijn of haar rookgedrag, dus oneens. Niet iedereen staat daar hetzelfde in.quote:
Babette was in de hele rant tussen Zoe en Jeff zo doorzichtig, dat kan bijna niet echt zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
B
[..]
Babette is te gefocust over hoe ze overkomt op de buitenwereld versus Jeffrey die daar lak aan heeft en lekker tv maakt. Grappig hoe ze allebei totaal verschillend invulling geven aan hun rol in deze rls.
Verlengstuk van de febo. Manager is een te groot woord voor de functie aldaar. Van mij mag Eunice het wel gaan doenquote:
We praten even in algemeenheden? Het is wat ingewikkeld om elk statement die ik maak te nuanceren zodat iedereen op aarde zich er in herkent.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nu 13 jaar van het roken af, maar zal nooit een ander nooit aanspreken op zijn of haar rookgedrag, dus oneens. Niet iedereen staat daar hetzelfde in.
Eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Babette was in de hele rant tussen Zoe en Jeff zo doorzichtig, dat kan bijna niet echt zijn.
Het is idd wisselend, ik ken ex-rokers die er geen bezwaar tegen hebben als je bij ze binnen rookt en ik ken er 1 die wil nog niet hebben dat je voor zijn huis (buiten) rooktquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nu 13 jaar van het roken af, maar zal nooit een ander nooit aanspreken op zijn of haar rookgedrag, dus oneens. Niet iedereen staat daar hetzelfde in.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We praten even in algemeenheden? Het is wat ingewikkeld om elk statement die ik maak te nuanceren zodat iedereen op aarde zich er in herkent.
Hier lees ik het toch anders. Wanneer je gestopt bent van een verslaving, dan mag je daar best trots op zijn, vooral als je daar voor een langere periode mee gestopt bent. Niet zoals Babette, die is er net een blauwe maandag vanafquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je mag zeker trots zijn als je gestopt bent met een verslavingquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[..]
Hier lees ik het toch anders. Wanneer je gestopt bent van een verslaving, dan mag je daar best trots op zijn, vooral als je daar voor een langere periode mee gestopt bent. Niet zoals Babette, die is er net een blauwe maandag vanaf
Toen ik nog rookte, werd er bij mij binnen al niet gerookt. Babette heeft idd geen recht van spreken op dit moment. Die moet het eerst maar eens een paar maanden vol gaan houden, kijken waar ze dan staat.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is idd wisselend, ik ken ex-rokers die er geen bezwaar tegen hebben als je bij ze binnen rookt en ik ken er 1 die wil nog niet hebben dat je voor zijn huis (buiten) rookt
Babet gedraagt zich nu heel extreem, na een paar dagen niet roken, ben je niet van het roken af, het moeilijkste komt nog (spreek uit ervaring)
Die geitenwollensokkennooker, nou nee!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verlengstuk van de febo. Manager is een te groot woord voor de functie aldaar. Van mij mag Eunice het wel gaan doen
Welke verslaving dan ook. Neem mijn hoedje er voor af.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je mag zeker trots zijn als je gestopt bent met een verslaving
Origineelquote:Op dinsdag 6 juni 2023 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die geitenwollensokkennooker, nou nee!
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 01:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Welke verslaving dan ook. Neem mijn hoedje er voor af.
Ging iemand naar toilet, tis rustig en nu stil op de streams, na een dag met veel kabaal. Sweet dreams Cossersquote:Op dinsdag 6 juni 2023 01:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoor gerommel, lijkt of er iemand uit bed is
ja Morrie zag ik netquote:Op dinsdag 6 juni 2023 01:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ging iemand naar toilet, tis rustig en nu stil op de streams, na een dag met veel kabaal. Sweet dreams Cossers
Irritainment!!!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:04 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
eunice stream begint al voor paar uur
hoop vandaag op rustige dag zonder dat getreiter van den hartog , maar vrees ervoor die hulzen komen pas vrijdag binnen ook de sigaretten die hij heeft gekocht. dus we gaan nog effe briezende jef zien die blijft steigeren omdat hij niet of amper kan roken
6 jaar en 5 maanden, naast me mag, geen moeite of het moet op mijn strot slaan bah oja 47 jaar gerooktquote:Op dinsdag 6 juni 2023 01:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ben nu 4.5 jaar gestopt met roken, heb 46 jaar gerookt. Je kan gerust naast me gaan zitten
roken ik heb daar geen last van. Vind het afentoe zelfs nog wel lekker ruiken,
Het is iedere keer hetzelfde. Filmpjes van gisteren ook niet terug gekeken. Ken het gejank en gescheld ondertussen wel.quote:
Kan ik me voorstellen, maar ik vind het nog altijd wel grappig. Beter dan klaverjassen, tafeltennis of rubberkutten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:46 schreef engine het volgende:
[..]
Het is iedere keer hetzelfde. Filmpjes van gisteren ook niet terug gekeken. Ken het gejank en gescheld ondertussen wel.
We houden het zo mooi bij allemaalquote:Op maandag 5 juni 2023 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk niet eerder dan donderdag, maar zal a.s. maandag wel weer worden. Op welke dag was de laatste eli trouwens?
En er is ook geen bier.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:04 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
eunice stream begint al voor paar uur
hoop vandaag op rustige dag zonder dat getreiter van den hartog , maar vrees ervoor die hulzen komen pas vrijdag binnen ook de sigaretten die hij heeft gekocht. dus we gaan nog effe briezende jef zien die blijft steigeren omdat hij niet of amper kan roken
wanneer is dat feestjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:27 schreef Limbus het volgende:
Ik hoop stiekem op een 24 uur opdracht zodat dat hele Eunice theater feestje niet doorgaat
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:27 schreef Limbus het volgende:
Ik hoop stiekem op een 24 uur opdracht zodat dat hele Eunice theater feestje niet doorgaat
O ja dat is vandaag. eind van de middag pas. Het zou wel mooi zijn als ze net allemaal netjes zijn omgekleed ze een of andere modderopdracht krijgenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:27 schreef Limbus het volgende:
DIe gebruiken elkaar voor de ontladingquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:47 schreef spapaars het volgende:
Jappie is zo aardig om zijn reserve neukertje een kop koffie te brengen.
Wel altijd met een slok op.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe gebruiken elkaar voor de ontlading
Dat is zeker waar.quote:
Imadingedingeding heeft zijn manier van roken gevonden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:51 schreef mootie het volgende:
Jeff heeft geprobeerd een peuk te draaien met een koffifilter, dichtgeplakt met honing. Nu gaan ze het overtrekpapier van Ciano pakken.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:51 schreef mootie het volgende:
Jeff heeft geprobeerd een peuk te draaien met een koffifilter, dichtgeplakt met honing. Nu gaan ze het overtrekpapier van Ciano pakken.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Imadingedingeding heeft zijn manier van roken gevonden.
[ afbeelding ]
Best erg zo verslavingquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:51 schreef mootie het volgende:
hij is laatste paar weken al vroeg eruitquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:59 schreef spapaars het volgende:
Geen bier, geen hulzen of vloei.
En Jeffrey is zelden zo vroeg uit bed.
Zou als ik Zoë was achter zijn rug om een bestelling tabak en hulzen cancelen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Het was 1.70 voor hulzen of 10.000 euro zegt Jeff lachend
Je zou het bijna doen, maar is al besteld en ze kunnen niet cancelen helaasquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou als ik Zoë was achter zijn rug om een bestelling tabak en hulzen cancelen.
Zou het in de kachel flikkeren zodra het binnen is met slof peuken en alquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou het bijna doen, maar is al besteld en ze kunnen niet cancelen helaas
Ja is onbegrijpelijk hequote:
Dat kan alleen de Feboquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou als ik Zoë was achter zijn rug om een bestelling tabak en hulzen cancelen.
Ja die is echt verslaafd, zowel aan drank als aan tabakquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:09 schreef Cargamelk het volgende:
Een echte roker is geen onruststoker maar er zijn natuurlijk uitzonderingen ..Sjeff
Haha Marciano mist Kim!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik luister naar Mirthe en Marciano. Een kalm en rustig gesprek.
Zij vraagt wie hij het meest mist.
Dat zijn Kim en Martin.
Het is niet echt promoten zo hoorquote:
Het was eerder "ik doe wat jij zegt" met een buiging er bij of 10.000 euro uit de pot.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Het was 1.70 voor hulzen of 10.000 euro zegt Jeff lachend
bern , sas en zoe ook twijfel nog aan rupiquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:36 schreef Judiwi het volgende:
Dus Babet, Marciano en Jasper gaan mee om op Jeffrey te stemmen. DAn krijgt hij de meerderheid.
Dat gaat een spektakel wordenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:36 schreef Judiwi het volgende:
Dus Babet, Marciano en Jasper gaan mee om op Jeffrey te stemmen. DAn krijgt hij de meerderheid.
Vuile smiecht die Jasper van Bepklep wist ik het al maar hij valt mij iedere keer zo tegenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:24 schreef pingu66 het volgende:
Jappie weer niet te verstaan. En samen met Babbel lachen dat ZE nu niet kunnen roken.
Ik hoor ze nog in een vergadering pleiten voor hun roken met de stelling GJ weet bijv ook wat verslaving is dat je daar moeilijk vanaf kunt komen en vroeg begrip van de groep.
Bep heeft toch een tatoeage van een pakje sigaretten?
dan mss bern-jefquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
"Dus grote kans dat Jeff er op komt. Maar stel dat er weer twee genomineerd moeten worden en tegen elkaar strijden dan moet de rest wel een sterke er op zetten. Niet Janet of Zoe.
dat veranderd net zo snel als het weer ligt er maar net aan wanneer de eli is en wat er op dat moment speelt en hoe het stemmen gaat. Wel of geen bedenktijd, enkel of duoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:36 schreef Judiwi het volgende:
Rupi sowieso onverstaanbaar.Imma zegt niets.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:44 schreef Rhosyn het volgende:
Dat onduidelijke gelul van veel daar.
Nu Zoe..niet te volgen. gesmissel en gsmossel
Vaak ook.
Moirama niet te volgen praat te snel, veel bijgeluiden ( net als die belgen)
Jasper niet te volgen lispel laspel
Mirthe niet te volgen van de hak op de tak en weer terug
hoop toch deze weekn op eliminatie is na woensdag en vele zijn jef spuugzatquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:45 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dat veranderd net zo snel als het weer ligt er maar net aan wanneer de eli is en wat er op dat moment speelt en hoe het stemmen gaat. Wel of geen bedenktijd, enkel of duo
Leuk om te zien hoe ook Moraima hier van geniet.quote:
word zoequote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:48 schreef pingu66 het volgende:
Dat Bep er maar uitgegooid wordt als Jeff de eli wint.
Ja, dat is wel het leukste om naar te kijken.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zo leuk om ze daar plezier te zien hebben...![]()
Yep, lekker nummer met een leuk dansje..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:51 schreef spapaars het volgende:
Jerusalema challenge | Daar heb je heel veel YouTube video's van
[ afbeelding ]
Ze zijn niet goed wijsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:17 schreef spapaars het volgende:
Vloeitjes maken van een A4tje
https://streamable.com/jd4qme
[ afbeelding ]
Dat is roken sowieso alquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn niet goed wijs
Dat is zo ontzettend slecht voor je longen.
Die hard verslaafden gaan ver om hun verslaving te voeden..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn niet goed wijs
Dat is zo ontzettend slecht voor je longen.
Ondanks ik haar een naar mens vind, vind ik ook dat ze goed kan dansen...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Babette mogen ze van mij wel uit beeld knippen
Ik zit net te kijken wat een overdreven mens en die arrogante kop van derquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Babette mogen ze van mij wel uit beeld knippen
Toch hoor je Moraima niet klagen. Met lopen was ze na 10 stappen al aan het klagen dat ze niet meer kon.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:55 schreef mootie het volgende:
Als Bep wil dat Morrie blijft meedoen moet ze niet steeds van die hysterische muziek gebruik. Doe het rustig aan, dansen, op je gemakkie.
Ja ze sporen daar echt niet om ze te gaan roken.quote:
Goede training voor de trappen die ze de komende maand moet gaan lopen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:55 schreef mootie het volgende:
Als Bep wil dat Morrie blijft meedoen moet ze niet steeds van die hysterische muziek gebruik. Doe het rustig aan, dansen, op je gemakkie.
Dat is de muziek he.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch hoor je Moraima niet klagen. Met lopen was ze na 10 stappen al aan het klagen dat ze niet meer kon.
Hier gaat ze onverstoorbaar mee door
Leuk dat hij mee doet hequote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
Mannen die dansen hebben mijn voorkeur.
Go Jasper*O*
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:03 schreef pingu66 het volgende:
Ik geloof niets meer van Bep. Volgens haar LinkedIn werkt ze in Den bosch/Boxtel en is ze mede eigenaar.( al 6 jaar)
Het hoofd kantoor van dat bedrijf zit in lelystad.
Bij Hunted zegt ze dat ze kapster is.
En ze zegt Churros bakkerij zijn en in een coronastaat te hebben gewerkt
En 3 jaar in Spanje gewoont. Wie is de ware Bep?
Ik zag deze caps, en dan kan je het idd wel zienquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Toch is het al goed te zien dat Moraima af is gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
NEE mag niet. Ze heeft toch niets nodig?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Janet wil weer wat van iemand passen voor vanavond
Heb je wel de juiste Bep ?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:03 schreef pingu66 het volgende:
Ik geloof niets meer van Bep. Volgens haar LinkedIn werkt ze in Den bosch/Boxtel en is ze mede eigenaar.( al 6 jaar)
Het hoofd kantoor van dat bedrijf zit in lelystad.
Bij Hunted zegt ze dat ze kapster is.
En ze zegt Churros bakkerij zijn en in een coronastaat te hebben gewerkt
En 3 jaar in Spanje gewoont. Wie is de ware Bep?
melk was toch op?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:22 schreef spapaars het volgende:
Ontbijten en controleren in de kamer van de manager
[ afbeelding ]
Nee, gewoon in het algemeenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dit is de Zumba instructrice van vakantiepark ...?
Want?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze sociaal ICE valt ook door de mand..
Redelijke verdachtmaking, hij is de enige die melk drinkt daar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:43 schreef mootie het volgende:
Weer allemaal conclusies gebaseerd op niks.
Ja maar hij sport en moet goede voeding hebben.🤮quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze sociaal ICE valt ook door de mand..
Zij helpt niet. iedereen helpt haarquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
Janet werkt rommelig, niet precies. Daar moet je wel tegen kunnen als zij je helpt.
Mij zou ze niet hoeven helpen.![]()
Ik zit het net te denken, heb jaren in de keuken gestaan maar heb nog nooit zo'n chaoot gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
Janet werkt rommelig, niet precies. Daar moet je wel tegen kunnen als zij je helpt.
Mij zou ze niet hoeven helpen.![]()
Inderdaad kun je beter Jeff hebben of Wendyquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zit het net te denken, heb jaren in de keuken gestaan maar heb nog nooit zo'n chaoot gezien
Het eten smaakt er niet anders door hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Inderdaad kun je beter Jeff hebben of Wendy
De bereiding ziet er niet appetijtelijk uit met Jef en zijn blote bast.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Het eten smaakt er niet anders door hoor.
Zo is dat en hij heeft nog genoeg power-powders en nog van allerlei creatine meuk om zich sterk te voelenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar hij sport en moet goede voeding hebben.🤮
Hj kan beter een keer beginnen aan de opVOEDING van zijn kinderen.
Ze geloofd blijkbaar erg in exposurequote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:05 schreef pingu66 het volgende:
Babel wil relatietherapeut worden...
Of mediator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |