Ging iemand naar toilet, tis rustig en nu stil op de streams, na een dag met veel kabaal. Sweet dreams Cossersquote:Op dinsdag 6 juni 2023 01:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoor gerommel, lijkt of er iemand uit bed is
ja Morrie zag ik netquote:Op dinsdag 6 juni 2023 01:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ging iemand naar toilet, tis rustig en nu stil op de streams, na een dag met veel kabaal. Sweet dreams Cossers
Irritainment!!!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:04 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
eunice stream begint al voor paar uur
hoop vandaag op rustige dag zonder dat getreiter van den hartog , maar vrees ervoor die hulzen komen pas vrijdag binnen ook de sigaretten die hij heeft gekocht. dus we gaan nog effe briezende jef zien die blijft steigeren omdat hij niet of amper kan roken
6 jaar en 5 maanden, naast me mag, geen moeite of het moet op mijn strot slaan bah oja 47 jaar gerooktquote:Op dinsdag 6 juni 2023 01:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ben nu 4.5 jaar gestopt met roken, heb 46 jaar gerookt. Je kan gerust naast me gaan zitten
roken ik heb daar geen last van. Vind het afentoe zelfs nog wel lekker ruiken,
Het is iedere keer hetzelfde. Filmpjes van gisteren ook niet terug gekeken. Ken het gejank en gescheld ondertussen wel.quote:
Kan ik me voorstellen, maar ik vind het nog altijd wel grappig. Beter dan klaverjassen, tafeltennis of rubberkutten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:46 schreef engine het volgende:
[..]
Het is iedere keer hetzelfde. Filmpjes van gisteren ook niet terug gekeken. Ken het gejank en gescheld ondertussen wel.
We houden het zo mooi bij allemaalquote:Op maandag 5 juni 2023 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk niet eerder dan donderdag, maar zal a.s. maandag wel weer worden. Op welke dag was de laatste eli trouwens?
En er is ook geen bier.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:04 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
eunice stream begint al voor paar uur
hoop vandaag op rustige dag zonder dat getreiter van den hartog , maar vrees ervoor die hulzen komen pas vrijdag binnen ook de sigaretten die hij heeft gekocht. dus we gaan nog effe briezende jef zien die blijft steigeren omdat hij niet of amper kan roken
wanneer is dat feestjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:27 schreef Limbus het volgende:
Ik hoop stiekem op een 24 uur opdracht zodat dat hele Eunice theater feestje niet doorgaat
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:27 schreef Limbus het volgende:
Ik hoop stiekem op een 24 uur opdracht zodat dat hele Eunice theater feestje niet doorgaat
O ja dat is vandaag. eind van de middag pas. Het zou wel mooi zijn als ze net allemaal netjes zijn omgekleed ze een of andere modderopdracht krijgenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:27 schreef Limbus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |