Klopt, maar Babet is geen ex- roker, ze stopt tijdelijk om haar imago te verbeteren, dat was wat ze zei.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vaak zijn exrokers (ex-allevormenvanverslaving) het ergste, soort zendingsdrang in combi met 'kijk mij eens goed zijn'
ze is nu even een exroker, zo gedraagt ze zich iigquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar Babet is geen ex- roker, ze stopt tijdelijk om haar imago te verbeteren, dat was wat ze zei.
Nu doet ze net alsof ze er al jaren af is.
Ja ze voelt zich nu verheven boven het gepeupel waar ze 9 maand mee opgetrokken heeft , tis om te gieren zo doorzichtigquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze is nu even een exroker, zo gedraagt ze zich iig
ik vind het wel grappig
ze doet er zooooo verlicht over
Rupi en Imma gaan de boel runnen en morri maakt er een waar theater van. Net zoals Eunice dat doet maar dan grappigquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
moraima?
ben wel benieywd wat dat voor effect gaat hebben
Babette is te gefocust over hoe ze overkomt op de buitenwereld versus Jeffrey die daar lak aan heeft en lekker tv maakt. Grappig hoe ze allebei totaal verschillend invulling geven aan hun rol in deze rls.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze is nu even een exroker, zo gedraagt ze zich iig
ik vind het wel grappig
ze doet er zooooo verlicht over
ja ik vind dat dus grappig en fascinerendquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ze voelt zich nu verheven boven het gepeupel waar ze 9 maand mee opgetrokken heeft , tis om te gieren zo doorzichtig
Ik ben nu 13 jaar van het roken af, maar zal nooit een ander nooit aanspreken op zijn of haar rookgedrag, dus oneens. Niet iedereen staat daar hetzelfde in.quote:
Babette was in de hele rant tussen Zoe en Jeff zo doorzichtig, dat kan bijna niet echt zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
B
[..]
Babette is te gefocust over hoe ze overkomt op de buitenwereld versus Jeffrey die daar lak aan heeft en lekker tv maakt. Grappig hoe ze allebei totaal verschillend invulling geven aan hun rol in deze rls.
Verlengstuk van de febo. Manager is een te groot woord voor de functie aldaar. Van mij mag Eunice het wel gaan doenquote:
We praten even in algemeenheden? Het is wat ingewikkeld om elk statement die ik maak te nuanceren zodat iedereen op aarde zich er in herkent.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nu 13 jaar van het roken af, maar zal nooit een ander nooit aanspreken op zijn of haar rookgedrag, dus oneens. Niet iedereen staat daar hetzelfde in.
Eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Babette was in de hele rant tussen Zoe en Jeff zo doorzichtig, dat kan bijna niet echt zijn.
Het is idd wisselend, ik ken ex-rokers die er geen bezwaar tegen hebben als je bij ze binnen rookt en ik ken er 1 die wil nog niet hebben dat je voor zijn huis (buiten) rooktquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nu 13 jaar van het roken af, maar zal nooit een ander nooit aanspreken op zijn of haar rookgedrag, dus oneens. Niet iedereen staat daar hetzelfde in.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We praten even in algemeenheden? Het is wat ingewikkeld om elk statement die ik maak te nuanceren zodat iedereen op aarde zich er in herkent.
Hier lees ik het toch anders. Wanneer je gestopt bent van een verslaving, dan mag je daar best trots op zijn, vooral als je daar voor een langere periode mee gestopt bent. Niet zoals Babette, die is er net een blauwe maandag vanafquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vaak zijn exrokers (ex-allevormenvanverslaving) het ergste, soort zendingsdrang in combi met 'kijk mij eens goed zijn'
Je mag zeker trots zijn als je gestopt bent met een verslavingquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[..]
Hier lees ik het toch anders. Wanneer je gestopt bent van een verslaving, dan mag je daar best trots op zijn, vooral als je daar voor een langere periode mee gestopt bent. Niet zoals Babette, die is er net een blauwe maandag vanaf
Toen ik nog rookte, werd er bij mij binnen al niet gerookt. Babette heeft idd geen recht van spreken op dit moment. Die moet het eerst maar eens een paar maanden vol gaan houden, kijken waar ze dan staat.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is idd wisselend, ik ken ex-rokers die er geen bezwaar tegen hebben als je bij ze binnen rookt en ik ken er 1 die wil nog niet hebben dat je voor zijn huis (buiten) rookt
Babet gedraagt zich nu heel extreem, na een paar dagen niet roken, ben je niet van het roken af, het moeilijkste komt nog (spreek uit ervaring)
Die geitenwollensokkennooker, nou nee!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verlengstuk van de febo. Manager is een te groot woord voor de functie aldaar. Van mij mag Eunice het wel gaan doen
Welke verslaving dan ook. Neem mijn hoedje er voor af.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je mag zeker trots zijn als je gestopt bent met een verslaving
Origineelquote:Op dinsdag 6 juni 2023 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die geitenwollensokkennooker, nou nee!
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 01:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Welke verslaving dan ook. Neem mijn hoedje er voor af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |