Bestel er dan twee. Jeff kan er ook één gebruikenquote:Op maandag 5 juni 2023 23:57 schreef Kakadylo het volgende:
Beter bestellen ze eens een muilkorf voor Babbel
Zonder dat "steigeren" van Jeff is dit programma ten dode opgeschreven. Tenzij je klaverjassen en sport streams geweldige tv vind, Ieder zijn ding natuurlijk. Maar denk dat het dan snel afgelopen is.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De opdracht was grappig, verder geen mooie tv momenten gezien vandaag. Jeff die de hele dag aan het steigeren was, maar dat noem ik geen mooie tv momenten, maar vervuiling van de streams
-knip-quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey is gewoon leuk en Wendy is ook erg leuk. Niemand is perfect maar die 2 zijn gewoon erg leuk en dat valt onder smaak en heel veel mensen hebben inmiddels die smaak en over smaak valt niet te twisten.
Die laten ze altijd sportend zien of zich insmerend met baby oliequote:Op maandag 5 juni 2023 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac ook maar daar laten ze het niet iedere dag meerdere keren van zien.
Complete onzin. Er zijn genoeg momenten met andere bewoners/sters, waar je leuke momenten mee kan beleven. Het draait niet alleen maar om Jeff.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:05 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zonder dat "steigeren" van Jeff is dit programma ten dode opgeschreven. Tenzij je klaverjassen en sport streams geweldige tv vind, Ieder zijn ding natuurlijk. Maar denk dat het dan snel afgelopen is.
Jeff leuk? Zijn narcistische trekjes? Dat omschrijf jij als leuk. Het is maar net wat je leuk vind. Wendy is een leuke aardige vrouw, maar verder ook kleurloos. Kleurrijk vind ik Ruppie, daar kun je mee lachen en hij heeft geen grote muil om leuk gevonden te worden. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey is gewoon leuk en Wendy is ook erg leuk. Niemand is perfect maar die 2 zijn gewoon erg leuk en dat valt onder smaak en heel veel mensen hebben inmiddels die smaak en over smaak valt niet te twisten.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Complete onzin. Er zijn genoeg momenten met andere bewoners/sters, waar je leuke momenten mee kan beleven. Het draait niet alleen maar om Jeff.
Het draait in de eerste plaats om tv maken in dit programma en sommigen kunnen dat behoorlijk goed. Maar jij hoeft hem niet leuk te vinden hè. Ik vind hem wel leuk en ik snap het concept van een rls misschien iets beter dan jij. Dat kan ook toch? Ieder zijn smaak.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff leuk? Zijn narcistische trekjes? Dat omschrijf jij als leuk. Het is maar net wat je leuk vind. Wendy is een leuke aardige vrouw, maar verder ook kleurloos. Kleurrijk vind ik Ruppie, daar kun je mee lachen en hij heeft geen grote muil om leuk gevonden te worden. Om maar een voorbeeld te noemen.
Dat zal het zijn. Grappig, moest lachenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
[..]
Het draait in de eerste plaats om tv maken in dit programma en sommigen kunnen dat behoorlijk goed. Maar jij hoeft hem niet leuk te vinden hè. Ik vind hem wel leuk en ik snap het concept van een rls misschien iets beter dan jij. Dat kan ook toch? Ieder zijn smaak.
Misschien is die chips wel voor ieders gebruikquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:33 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe eet weer van alles. Ze weet niet van wie de chips is maar vreet het toch op. Oja en een lepel pindakaas
Jq iedereen heeft persoonlijke doelen gehad,ik niet en dan gunnen jullie mijn roken niet. Het is maar een paar honderd euro voor mensen... bla bla bla. En (al) 5 dagen niet gerookt en telkens de zin beginnen met "toen ik nog rookte" echt wat een clownquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:31 schreef Kakadylo het volgende:
Weet nog dat toen er een stelling voor tabak kwam en die dreigde de verkeerde kant op te gaan zij dagenlang paranoia was
Vaak zijn exrokers (ex-allevormenvanverslaving) het ergste, soort zendingsdrang in combi met 'kijk mij eens goed zijn'quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jq iedereen heeft persoonlijke doelen gehad,ik niet en dan gunnen jullie mijn roken niet. Het is maar een paar honderd euro voor mensen... bla bla bla. En (al) 5 dagen niet gerookt en telkens de zin beginnen met "toen ik nog rookte" echt wat een clown
Eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vaak zijn exrokers (ex-allevormenvanverslaving) het ergste, soort zendingsdrang in combi met 'kijk mij eens goed zijn'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |