Ik keek weer met verbazing, geen idee waarom, ik ken hem natuurijk wel een beetje.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
En dat ze een grote smoel tegen hem hebben...![]()
En die schaar…quote:Op maandag 5 juni 2023 23:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bijna dood..Kop koffie gegooid...Eng Bro
Ja, hij heeft al wat meegemaakt daar...Leila gooide hem bijna dood met die ovenschaal..Marciano gooide hem bijna van de trap af. Kim trapte hem ook al Nu koffie kopje en bijna een schaar...quote:
Maar waarom willen zoveel mensen toch steeds iets naar hem gooien. Hij doet toch niksquote:Op maandag 5 juni 2023 23:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft al wat meegemaakt daar...Leila gooide hem bijna dood met die ovenschaal..Marciano gooide hem bijna van de trap af. Kim trapte hem ook al Nu koffie kopje en bijna een schaar...Slachtofferhulp is wel nodig inmiddels
Aah dat heeft Sas gedaan dusquote:
Slaapt wel een stuk fijner als je dat denktquote:Op maandag 5 juni 2023 23:39 schreef woxxel het volgende:
[..]
En ze denken ook dat sls zecde deur dicht doen dat ie buiten blijft
Ja goed hequote:Op maandag 5 juni 2023 23:39 schreef woxxel het volgende:
[..]
Snap het ook nietquote:Op maandag 5 juni 2023 23:38 schreef woxxel het volgende:
[..]
Maar waarom willen zoveel mensen toch steeds iets naar hem gooien. Hij doet toch niks
quote:Op maandag 5 juni 2023 23:39 schreef woxxel het volgende:
[..]
Je zou hem bijna zielig gaan vinden. Pest gedrag naar Jeff toe. Hoe durven zequote:Op maandag 5 juni 2023 23:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft al wat meegemaakt daar...Leila gooide hem bijna dood met die ovenschaal..Marciano gooide hem bijna van de trap af. Kim trapte hem ook al Nu koffie kopje en bijna een schaar...Slachtofferhulp is wel nodig inmiddels
Die schaar heeft ze overigens nooit vastgepakt maar als je ongecontroleerd met een glas gooit dan belooft dat weinig goedsquote:Op maandag 5 juni 2023 23:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
De camera staat op het bed van Zoe terwijl je daarnaast Babs hoort fluisteren met Tianoquote:Op maandag 5 juni 2023 23:50 schreef woxxel het volgende:
Ligt babette bij marciano in bed? T lijkt of ik hun hoor fluisteren.
Daar was ie met kimw ook zo goed in
De opdracht was grappig, verder geen mooie tv momenten gezien vandaag. Jeff die de hele dag aan het steigeren was, maar dat noem ik geen mooie tv momenten, maar vervuiling van de streamsquote:Op maandag 5 juni 2023 23:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
-knip- Menigeen ligt al in bed. Mooie tv momenten gemaakt vandaag. We hebben wellicht allemaal wel dezelfde wens dat we een eliminatie opdracht willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |