Ja ze sporen daar echt niet om ze te gaan roken.quote:
Goede training voor de trappen die ze de komende maand moet gaan lopen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:55 schreef mootie het volgende:
Als Bep wil dat Morrie blijft meedoen moet ze niet steeds van die hysterische muziek gebruik. Doe het rustig aan, dansen, op je gemakkie.
Dat is de muziek he.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch hoor je Moraima niet klagen. Met lopen was ze na 10 stappen al aan het klagen dat ze niet meer kon.
Hier gaat ze onverstoorbaar mee door
Leuk dat hij mee doet hequote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
Mannen die dansen hebben mijn voorkeur.
Go Jasper*O*
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:03 schreef pingu66 het volgende:
Ik geloof niets meer van Bep. Volgens haar LinkedIn werkt ze in Den bosch/Boxtel en is ze mede eigenaar.( al 6 jaar)
Het hoofd kantoor van dat bedrijf zit in lelystad.
Bij Hunted zegt ze dat ze kapster is.
En ze zegt Churros bakkerij zijn en in een coronastaat te hebben gewerkt
En 3 jaar in Spanje gewoont. Wie is de ware Bep?
Ik zag deze caps, en dan kan je het idd wel zienquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Toch is het al goed te zien dat Moraima af is gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
NEE mag niet. Ze heeft toch niets nodig?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Janet wil weer wat van iemand passen voor vanavond
Heb je wel de juiste Bep ?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:03 schreef pingu66 het volgende:
Ik geloof niets meer van Bep. Volgens haar LinkedIn werkt ze in Den bosch/Boxtel en is ze mede eigenaar.( al 6 jaar)
Het hoofd kantoor van dat bedrijf zit in lelystad.
Bij Hunted zegt ze dat ze kapster is.
En ze zegt Churros bakkerij zijn en in een coronastaat te hebben gewerkt
En 3 jaar in Spanje gewoont. Wie is de ware Bep?
melk was toch op?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:22 schreef spapaars het volgende:
Ontbijten en controleren in de kamer van de manager
[ afbeelding ]
Nee, gewoon in het algemeenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dit is de Zumba instructrice van vakantiepark ...?
Want?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze sociaal ICE valt ook door de mand..
Redelijke verdachtmaking, hij is de enige die melk drinkt daar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:43 schreef mootie het volgende:
Weer allemaal conclusies gebaseerd op niks.
Ja maar hij sport en moet goede voeding hebben.🤮quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze sociaal ICE valt ook door de mand..
Zij helpt niet. iedereen helpt haarquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
Janet werkt rommelig, niet precies. Daar moet je wel tegen kunnen als zij je helpt.
Mij zou ze niet hoeven helpen.![]()
Ik zit het net te denken, heb jaren in de keuken gestaan maar heb nog nooit zo'n chaoot gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
Janet werkt rommelig, niet precies. Daar moet je wel tegen kunnen als zij je helpt.
Mij zou ze niet hoeven helpen.![]()
Inderdaad kun je beter Jeff hebben of Wendyquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zit het net te denken, heb jaren in de keuken gestaan maar heb nog nooit zo'n chaoot gezien
Het eten smaakt er niet anders door hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Inderdaad kun je beter Jeff hebben of Wendy
De bereiding ziet er niet appetijtelijk uit met Jef en zijn blote bast.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Het eten smaakt er niet anders door hoor.
Zo is dat en hij heeft nog genoeg power-powders en nog van allerlei creatine meuk om zich sterk te voelenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar hij sport en moet goede voeding hebben.🤮
Hj kan beter een keer beginnen aan de opVOEDING van zijn kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |