melk was toch op?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:22 schreef spapaars het volgende:
Ontbijten en controleren in de kamer van de manager
[ afbeelding ]
Nee, gewoon in het algemeenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dit is de Zumba instructrice van vakantiepark ...?
Want?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze sociaal ICE valt ook door de mand..
Redelijke verdachtmaking, hij is de enige die melk drinkt daar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:43 schreef mootie het volgende:
Weer allemaal conclusies gebaseerd op niks.
Ja maar hij sport en moet goede voeding hebben.🤮quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze sociaal ICE valt ook door de mand..
Zij helpt niet. iedereen helpt haarquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
Janet werkt rommelig, niet precies. Daar moet je wel tegen kunnen als zij je helpt.
Mij zou ze niet hoeven helpen.![]()
Ik zit het net te denken, heb jaren in de keuken gestaan maar heb nog nooit zo'n chaoot gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
Janet werkt rommelig, niet precies. Daar moet je wel tegen kunnen als zij je helpt.
Mij zou ze niet hoeven helpen.![]()
Inderdaad kun je beter Jeff hebben of Wendyquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zit het net te denken, heb jaren in de keuken gestaan maar heb nog nooit zo'n chaoot gezien
Het eten smaakt er niet anders door hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Inderdaad kun je beter Jeff hebben of Wendy
De bereiding ziet er niet appetijtelijk uit met Jef en zijn blote bast.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Het eten smaakt er niet anders door hoor.
Zo is dat en hij heeft nog genoeg power-powders en nog van allerlei creatine meuk om zich sterk te voelenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar hij sport en moet goede voeding hebben.🤮
Hj kan beter een keer beginnen aan de opVOEDING van zijn kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |