dat veranderd net zo snel als het weer ligt er maar net aan wanneer de eli is en wat er op dat moment speelt en hoe het stemmen gaat. Wel of geen bedenktijd, enkel of duoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:36 schreef Judiwi het volgende:
Dus Babet, Marciano en Jasper gaan mee om op Jeffrey te stemmen. DAn krijgt hij de meerderheid.
Rupi sowieso onverstaanbaar.Imma zegt niets.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:44 schreef Rhosyn het volgende:
Dat onduidelijke gelul van veel daar.
Nu Zoe..niet te volgen. gesmissel en gsmossel
Vaak ook.
Moirama niet te volgen praat te snel, veel bijgeluiden ( net als die belgen)
Jasper niet te volgen lispel laspel
Mirthe niet te volgen van de hak op de tak en weer terug
hoop toch deze weekn op eliminatie is na woensdag en vele zijn jef spuugzatquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:45 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dat veranderd net zo snel als het weer ligt er maar net aan wanneer de eli is en wat er op dat moment speelt en hoe het stemmen gaat. Wel of geen bedenktijd, enkel of duo
Leuk om te zien hoe ook Moraima hier van geniet.quote:
word zoequote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:48 schreef pingu66 het volgende:
Dat Bep er maar uitgegooid wordt als Jeff de eli wint.
Ja, dat is wel het leukste om naar te kijken.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zo leuk om ze daar plezier te zien hebben...![]()
Yep, lekker nummer met een leuk dansje..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:51 schreef spapaars het volgende:
Jerusalema challenge | Daar heb je heel veel YouTube video's van
[ afbeelding ]
Ze zijn niet goed wijsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:17 schreef spapaars het volgende:
Vloeitjes maken van een A4tje
https://streamable.com/jd4qme
[ afbeelding ]
Dat is roken sowieso alquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn niet goed wijs
Dat is zo ontzettend slecht voor je longen.
Die hard verslaafden gaan ver om hun verslaving te voeden..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn niet goed wijs
Dat is zo ontzettend slecht voor je longen.
Ondanks ik haar een naar mens vind, vind ik ook dat ze goed kan dansen...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Babette mogen ze van mij wel uit beeld knippen
Ik zit net te kijken wat een overdreven mens en die arrogante kop van derquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Babette mogen ze van mij wel uit beeld knippen
Toch hoor je Moraima niet klagen. Met lopen was ze na 10 stappen al aan het klagen dat ze niet meer kon.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:55 schreef mootie het volgende:
Als Bep wil dat Morrie blijft meedoen moet ze niet steeds van die hysterische muziek gebruik. Doe het rustig aan, dansen, op je gemakkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |