Iedere kijker weet op voorhand al dat Isaac onschuldig isquote:Op maandag 5 juni 2023 22:20 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
gun ik haar ook maar ice moet wel oppassen want als hij 1 stap te ver gaat is zij er zo 1 die hem erbij naait met haar verzinsels en heeft hij een claim aan zn broek hangen
Misschien wel een eliminatie in aantochtquote:Op maandag 5 juni 2023 22:26 schreef pingu66 het volgende:
Bep: eunice mogen we nog kletsen?
Kamer is donker en Eunice gaat naar bed.
40 jaar die Babbet ....
Ja, TT credits moeten naar jouw cap in de vorigequote:Op maandag 5 juni 2023 22:26 schreef engine het volgende:
Ja ik vind ze allebei leuk en nu lekker aan het keuvelen
Om 3:00u vannacht weer zekerquote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien wel een eliminatie in aantocht
Tot op heden zijn eliminaties altijd in de late ochtend of vroege middagquote:
Het gaat over van allesquote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, TT credits moeten naar jouw cap in de vorige
Denk niet eerder dan donderdag, maar zal a.s. maandag wel weer worden. Op welke dag was de laatste eli trouwens?quote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien wel een eliminatie in aantocht
Tot op heden ook maar 1 per managerperiode, maar dat zijn beiden zaken waar ze wel eens verandering in mogen brengenquote:Op maandag 5 juni 2023 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tot op heden zijn eliminaties altijd in de late ochtend of vroege middag
Het tempo zal omgegooid moeten worden dus je geeft gelijk een statement ermeequote:Op maandag 5 juni 2023 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk niet eerder dan donderdag, maar zal a.s. maandag wel weer worden. Op welke dag was de laatste eli trouwens?
Misschien gokken ze nog op vrijwillige quitters en rode kaart pakkers en doen ze het niet zo snel.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het tempo zal omgegooid moeten worden dus je geeft gelijk een statement ermee
De laatste vrijwillige vertrekker was Djedi volgens mij (en die had zelfs al een vakantie geboekt van tevoren)quote:Op maandag 5 juni 2023 22:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien gokken ze nog op vrijwillige quitters en doen ze het niet zo snel.
kim w ging nog weg na djediquote:Op maandag 5 juni 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De laatste vrijwillige vertrekker was Djedi volgens mij (en die had zelfs al een vakantie geboekt van tevoren)
Is gewoonweg weggestuurd en kreeg een zogenaamd 'zelfgekozen exit' voor de bühnequote:
Klopt! Dit gaat ook op voor Eunice, dus in dezelfde zin krijg je dan:quote:Op maandag 5 juni 2023 22:35 schreef Kakadylo het volgende:
Als Babs met Wendy praat dan merk je dat ze zich verheven voelt terwijl Mirthe gewoon op een gelijk level terugpraat
Is zo inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2023 22:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt! Dit gaat ook op voor Eunice, dus in dezelfde zin krijg je dan:
Als Eunice met Mirthe praat dan merk je dat ze zich verheven voelt terwijl Wendy gewoon op een gelijk level terugpraat
Twee hulzen ....quote:Op maandag 5 juni 2023 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nog even terug komen op de hulzen die op zijn. Paar nachten geleden zaten Babet en Marciano buiten en hadden geen hulzen meer. Die hebben ze toen van Jeff gepakt uit zijn kast, hij had er nog genoeg, zeiden ze. Tiano zei, ik geef hem morgen wel wat terug en dat hoefde volgens Babet niet, Jeff vindt dat niet erg. Zoiets was het. Is ook over gepost
Dat heb ik ook gezien. Maar dat heeft toch helemaal niks met de situatie van vandaag te maken?quote:Op maandag 5 juni 2023 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nog even terug komen op de hulzen die op zijn. Paar nachten geleden zaten Babet en Marciano buiten en hadden geen hulzen meer. Die hebben ze toen van Jeff gepakt uit zijn kast, hij had er nog genoeg, zeiden ze. Tiano zei, ik geef hem morgen wel wat terug en dat hoefde volgens Babet niet, Jeff vindt dat niet erg. Zoiets was het. Is ook over gepost
quote:Op maandag 5 juni 2023 22:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy: "Dat is echt gevaarlijk wat je doet he! Oelewapper!"
Mirthe
Ja, mannetje is al vanaf gisteren gefrustreerd, bier op en bijna alle hulzen op. Vanmiddag heet hij een slof sigaretten besteld want hij kreeg keelpijn van de kliksigaretten...Maar ook die zijn niet op tijd binnen..quote:Op maandag 5 juni 2023 22:45 schreef woxxel het volgende:
[..]
We weten toch allemaal wel dat dit hele gedoe is omdat t bier op is.
deze info had ik nietquote:Op maandag 5 juni 2023 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien. Maar dat heeft toch helemaal niks met de situatie van vandaag te maken?
wat gebeurde er bij 0?quote:Op maandag 5 juni 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit joh, en ze bleven maar zoomen op dat ding
Want? Het is niet dat ze een hele doos meegenomen hebben. Ze hebben, zover ik weet, nog even twee sigaretten geklikt. Zoals ze wel vaker dingen met elkaar gedeeld hebben. Deze keer zonder te vragen. Ik vind dat vrij normaal eigenlijk en het is sowieso niet de reden dat de hulzen op zijn.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
deze info had ik niet
maar dat heeft toch juist alles ermee te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Ik weet gewoon niet eens hoe ik hier op moet reageren... Lijkt me zo overduidelijk een verband...quote:Op maandag 5 juni 2023 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Want? Het is niet dat ze een hele doos meegenomen hebben. Ze hebben, zover ik weet, nog even twee sigaretten geklikt. Zoals ze wel vaker dingen met elkaar gedeeld hebben. Deze keer zonder te vragen. Ik vind dat vrij normaal eigenlijk en het is sowieso niet de reden dat de hulzen op zijn.
Wat ik eerder al poste, als het Babet was geweest die om hulzen had gevraagd, had Zoe het meteen gedaan. In die zin had Jeff gelijk, het gaat om de kopquote:Op maandag 5 juni 2023 23:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet eens hoe ik hier op moet reageren... Lijkt me zo overduidelijk een verband...
En dan ook nog dat Babs ervan wist en dan haar reactie..
Maar nu ben je situaties aan het vergelijken. Dat maakt niet dat er een verband is.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ik eerder al poste, als het Babet was geweest die om hulzen had gevraagd, had Zoe het meteen gedaan. In die zin had Jeff gelijk, het gaat om de kop
rokers hebben laatst 2 hulzen van hem gepakt zonder te zeggenquote:Op maandag 5 juni 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Maar nu ben je situaties aan het vergelijken. Dat maakt niet dat er een verband is.
Nou... het is fascinerend. Het verandert in een soort diertje als het om eten gaatquote:Op maandag 5 juni 2023 23:03 schreef KinKiJan het volgende:
Die oven snapte ik niet, maar de stream vol op Erik steeds als ie aan het eten is blijft me ook een raadsel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |