SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Qua gezeik met de woningbouw weldegelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:33 schreef Harrie het volgende:
nu doe je net alsof een gat in de muur maken hetzelfde is als een echte airco neer hangen, zo werkt het niet katje
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heeft nattekat ondertussen al iets met onze ideeën gedaan?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Rieten scherm.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft nattekat ondertussen al iets met onze ideeën gedaan?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Een mod die iets met constructieve ideeën van andere doetquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft nattekat ondertussen al iets met onze ideeën gedaan?![]()
Dan zou hij op staande voet ontslagen worden uit zijn mod functie![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
geprobeerd tegenargumenten te bedenken om er niks mee te hoeven doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft nattekat ondertussen al iets met onze ideeën gedaan?![]()
dit slaat nergens op, er is vast wel ergens een uitzondering te vinden en daarbij.... ik ben ook ooit mod geweest en ik deed alles met de feedback van anderen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een mod die iets met constructieve ideeën van andere doet![]()
Dan zou hij op staande voet ontslagen worden uit zijn mod functie![]()
![]()
Gat in de muur hoef ik toch hopelijk niets mee te doen van jouquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
geprobeerd tegenargumenten te bedenken om er niks mee te hoeven doen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ow, had niet eens door dat jij de lapo had. Ik wilde gewoon voorkomen dat paultje weer zat te huntenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee joh ik wist geen TT
zat niet op te letten en opeens lapo
Ik krijg nooit feedbackquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
dit slaat nergens op, er is vast wel ergens een uitzondering te vinden en daarbij.... ik ben ook ooit mod geweest en ik deed alles met de feedback van anderen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zit toch een slang aan, maak je die vast over balkon hekquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mist een beetje context. Het gaat erom dat de warmte van de airco straks nergens meer heen kan, omdat dat vroegah altijd door het hek geblazen werd en daar nu een scherm zit.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zou je er iets mee willen doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gat in de muur hoef ik toch hopelijk niets mee te doen van jou![]()
inkoppertje zorrie![]()
Van mij hoef je helemaal niks te doen maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gat in de muur hoef ik toch hopelijk niets mee te doen van jou![]()
Ja dat is altijd irri als hij dat doet bij iemand, kinderachtig gedrag.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, had niet eens door dat jij de lapo had. Ik wilde gewoon voorkomen dat paultje weer zat te hunten
En nee.. ik wil nooit openen.. altijd microstressmomentje bij het openen omdat ik dan een titel moet weten.
Komt ook omdat ik er nooit op let hoe ver we zitten.. ben dus ook niet op voorhand al met een titel of zo bezig.
En dan altijd plop.. lapo.. kak..![]()
![]()
Hij is alleen blauw omdat de smurfen in de minderheid waren, heeft niks met mod te makenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit je in een forum waar niet veel mis gaat? (waar je mod van bent?).![]()
Het enige wat er mis gaat is dat er af en toe lui komen die er niets te zoeken hebben met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit je in een forum waar niet veel mis gaat? (waar je mod van bent?).100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die opmerking slaat helemaal nergens op natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat er mis gaat is dat er af en toe lui komen die er niets te zoeken hebben met alle gevolgen van dien.
Die er niks te zoeken hebbenwie bepaald dat
Lui die alleen komen om de zaak te verkloten dat zou wel kunnen maar misschien zoeken ze wel iets en bedenken dan, heeeeeeej laat ik eens reageren nu ik er toch bendan hadden ze wel wat te zoeken toch
![]()
![]()
Drie keer radenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:44 schreef Harrie het volgende:
Lui die alleen komen om de zaak te verkloten
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Geen idee, heb ook geen behoefte om te gaan zoeken wie dat zouden kunnen zijn.quote:
Voel me vooral NIET aangesproken als je dat bedoelde dan nog een keer proberen![]()
Ik pak meestal een titel die slaat op het laatste stuk van het vorige topicquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat is altijd irri als hij dat doet bij iemand, kinderachtig gedrag.
En nee.. ik wil nooit openen.. altijd microstressmomentje bij het openen omdat ik dan een titel moet weten.
Komt ook omdat ik er nooit op let hoe ver we zitten.. ben dus ook niet op voorhand al met een titel of zo bezig.
En dan altijd plop.. lapo.. kak..
Ik dacht dat hij het had over de posts van @sturmpie in het topic daarvoorquote:[b]Op zaterdag 3 juni 2023 09:52 schreef SwJ het volgende:
Alleen bij policy- of spelregels-overschrijdende postst, niet bij 'ik kan geen punten scoren want anderen spelen het spel ook' ... voordat mario verkeerde ideeën krijgt.
[..]![]()
Ik volg je nu dus echt totaal niet meer.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen idee, heb ook geen behoefte om te gaan zoeken wie dat zouden kunnen zijn.
Voel me vooral NIET aangesproken als je dat bedoelde dan nog een keer proberen
Ik mod F1. Daar komen af en toe lui die helemaal niets hebben met F1 en daar alleen maar tegen schenen zitten te schoppen. Die hebben daar dus niets te zoeken. Zit geen complot achter.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
zo hoort dat ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pak meestal een titel die slaat op het laatste stuk van het vorige topic![]()
ja weet dat dat 'de bedoeling' is maar uh zit dan even hier en weet niks omdat ik een mini schrik moment heb door de lapoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pak meestal een titel die slaat op het laatste stuk van het vorige topic![]()
![]()
Katje relax.... adem in en uit en herhaal dat gewoon.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik volg je nu dus echt totaal niet meer.
Ik mod F1. Daar komen af en toe lui die helemaal niets hebben met F1 en daar alleen maar tegen schenen zitten te schoppen. Die hebben daar dus niets te zoeken. Zit geen complot achter.
In je vorige leven moet je wel een goudvis zijn geweest.![]()
Dan zal ik je af en toe wel even helpen als je weer eens een lapo hebtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja weet dat dat 'de bedoeling' is maar uh zit dan even hier en weet niks omdat ik een mini schrik moment heb door de lapo
Goed mocht de afstuderen niet lukken. Dan zou ik @Nattekat niet aanraden om de airco industrie in te gaan. Wordt niets.Trotste mama van Ambar
Ik denk dat hij dan rietdekker wordt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed mocht de afstuderen niet lukken. Dan zou ik @:nattekat niet aanraden om de airco industrie in te gaan. Wordt niets.
vorige week ging de cursus niet door trouwens![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smiley kwartiertje, komt vaker voor hierquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
oeps, stond nog onder mijn Ctrl-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit hier zin te maken om te gaan wandelenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daar heb ik dan wel zin in maar had me voorgenomen eerst hier ff op te ruimenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zit hier zin te maken om te gaan wandelen![]()
Dat kun je nu wel zeggen dat je daar wel zin in hebt want je hebt nu een ander voornemen..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel zin in maar had me voorgenomen eerst hier ff op te ruimen![]()
Opschieten dan!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:00 schreef Monique___ het volgende:
![]()
moet ik daarna ook nog doen , hond wil ook nog naar buitenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik haal mijn dagelijkse 10k stappen al een tijdje zeker 6 van de 7 dagen van de week en die dagen dat ik het niet gehaald heb regende het.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel zeggen dat je daar wel zin in hebt want je hebt nu een ander voornemen..![]()
de hont kan ook over het vers gemaakide grasveld rennen tochquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:00 schreef Monique___ het volgende:
![]()
moet ik daarna ook nog doen , hond wil ook nog naar buiten![]()
![]()
Die wil ook veel stappen buiten de tuin makenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
de hont kan ook over het vers gemaakide grasveld rennen toch![]()
Fikkie gestookt hier.
Lapje stof was toch geen 100% katoen.
Katoen fikt overigens lekker, dit lapje smolt lekker.Trotste mama van Ambar
Jajaquote:
Doe ik altijd met een aansteker boven de gootsteen waar water in staat. Ben gekke Henkie nietTrotste mama van Ambar
ondertussen is die kattekop de regenpijp van de buurman er af aan het slopen om zijn slang te kunnen verlengen daarom was die ineens zo stil![]()
![]()
dan ben je voorzichtiger dan ikquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaja
Doe ik altijd met een aansteker boven de gootsteen waar water in staat. Ben gekke Henkie niet![]()
![]()
f1quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:06 schreef Harrie het volgende:
ondertussen is die kattekop de regenpijp van de buurman er af aan het slopen om zijn slang te kunnen verlengen daarom was die ineens zo stil![]()
![]()
En die wil jij ook buiten de tuin zijn behoefte laten doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die wil ook veel stappen buiten de tuin maken![]()
![]()
Katoen fikt flink dus dat wil je wel veilig doenquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:07 schreef maily het volgende:
[..]
En die wil jij ook buiten de tuin zijn behoefte laten doenanders krijg je veel vliegen in je gras
![]()
![]()
![]()
waarom stook je dat op trouwens ??quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Katoen fikt flink dus dat wil je wel veilig doen![]()
nou opschieten jij, stap op die maaitractor van je en maak een rondje door het weilandquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]anders krijg je veel vliegen in je gras
![]()
![]()
Ik kan niks belovenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
alleen als jullie ook gaan..
en ik natuurlijk een laatste bericht hier heb![]()
F1 staat ook nog op al gebeurd daar nu niksquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
nou opschieten jij, stap op die maaitractor van je en maak een rondje door het weiland
en zit nog lekker![]()
![]()
New Kids Gifjes Genotjesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:05 schreef Monique___ het volgende:
@:derrabbit die is leuk jonguh![]()
[ afbeelding ]
14:15 is de F2 sprint race, dus je hebt nog een uurtje voor er weer actie is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
F1 staat ook nog op al gebeurd daar nu niks
en zit nog lekkerOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja dan ben ik al lang weer klaar met maaien.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
14:15 is de F2 sprint race, dus je hebt nog een uurtje voor er weer actie is.
Zat nu even naar new kids te kijken![]()
![]()
Ik moet 7500 euro betalen,quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
@:Mickytjuh, hoe is het afgelopen met de belastign?
Er is iets misgegaan met de fictieve in dienstnemibg die ik had verzocht, daardoor is er geen loonbelasting ingehouden
Helaas pindakaas.Ik heb echt wel zin in die sprintracequote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
14:15 is de F2 sprint race, dus je hebt nog een uurtje voor er weer actie is.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik vroeg mij af of het lapje dat ik nu had wel katoen was.quote:
Dus dan pak je een stukje en kijk je of het brand (organisch) of smelt (synthetisch).Trotste mama van Ambar
Ik heb de eerste film in een bios in Eindhoven gezien en de publieke premiere van de tweede in Edenquote:![]()
Was wel even slikken toen Anthonie Kamerling in beeld kwam. Die was toen net overleden toen die film uit kwam
Leuk feitje: als je warme lucht in het ventilatiesysteem blaast, komt het door de andere ventilatiepunten weer terug je huis in
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mijn grijze haren zijn puur wit en wat meer krullend
En vallen op dit moment ook nog amper op. Kwam er net een tegen.Trotste mama van Ambar
Ja dat verschil dat snap ik wel, gewoon testen of het echt katoen was dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af of het lapje dat ik nu had wel katoen was.
Dus dan pak je een stukje en kijk je of het brand (organisch) of smelt (synthetisch).![]()
Kansloosquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: als je warme lucht in het ventilatiesysteem blaast, komt het door de andere ventilatiepunten weer terug je huis in![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
tienerzoon snapte het stukje niet... vroeg zich waarom ik hier zat te lachen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de eerste film in een bios in Eindhoven gezien en de publieke premiere van de tweede in Eden![]()
Was wel even slikken toen Anthonie Kamerling in beeld kwam. Die was toen net overleden toen die film uit kwam
Ja dat was wel heftig ook toen hij zich opeens het leven benam. Nu komt het vaker in de media.
Dat is dan ook raar om hem opeens op het doek te zien.![]()
Proost!quote:
We kunnen eindelijk weer veilig de weg op nu je motor rijles klaar is
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost!
We kunnen eindelijk weer veilig de weg op nu je motor rijles klaar is
Uitwijken. Ging goed! Nu ging de vertragingsoefening weer kut![]()
Zulke gebeurtenissen zijn altijd treurig en heftig. Robin Williams vond ik ook wel heftig toen ik dat nieuws las/hoorde.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tienerzoon snapte het stukje niet... vroeg zich waarom ik hier zat te lachen.
Ja dat was wel heftig ook toen hij zich opeens het leven benam. Nu komt het vaker in de media.
Dat is dan ook raar om hem opeens op het doek te zien.
Uitwijken heb ik pas echt goed onder de knie gekregen toen ik op Assen circuit training heb gehad. Daarvoor was ik altijd beetje onzeker over het voorwiel als in dat ik die nooit goed onder controle kon krijgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Uitwijken. Ging goed! Nu ging de vertragingsoefening weer kutOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Had ik niet zoveel mee, maar altijd triest als iemand denkt dat dat de enigste uitweg nog is en op dat moment geen andere keus meer kan zien. Gaat veel aan vooraf..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke gebeurtenissen zijn altijd treurig en heftig. Robin Williams vond ik ook wel heftig toen ik dat nieuws las/hoorde.![]()
in de meeste gevallen vind ik het redelijk egoistisch maar goed ze doen heet meestal niet voor hun lol![]()
Egoistisch? Op dat moment kan iemand die dit doet niet aan veel andere dingen denken dan uit het leven stappen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:29 schreef Harrie het volgende:
in de meeste gevallen vind ik het redelijk egoistisch maar goed ze doen heet meestal niet voor hun lol
Dan heb je wel wat anders aan je koppie dan je 'omgeving' en wat het met hun doet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:29 schreef Harrie het volgende:
in de meeste gevallen vind ik het redelijk egoistisch maar goed ze doen heet meestal niet voor hun lolredelijke understatement van de eeuw
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
![]()
Ik schreef ooit een column over zelfmoord...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:29 schreef Harrie het volgende:
in de meeste gevallen vind ik het redelijk egoistisch maar goed ze doen heet meestal niet voor hun lol
https://frontpage.fok.nl/(...)rd-aanstekelijk.htmlIk heb er één en ik ben er trots op
Ik ga ff lezenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik schreef ooit een column over zelfmoord...
https://frontpage.fok.nl/(...)rd-aanstekelijk.html![]()
Gelezen. Helaas verhoogd het juist de kans als een van je ouders zelfmoord heeft gepleegd om het zelf ook te doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
een deel is aangeboren en een deel is aangeleerd zijn mijn oma altijd. Geen idee of het zo werkt maar het zal niet geheel toevallig zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Foshizzlequote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]redelijke understatement van de eeuw
![]()
![]()
![]()
Tijdje niet gezien![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:29 schreef Harrie het volgende:
in de meeste gevallen vind ik het redelijk egoistisch maar goed ze doen heet meestal niet voor hun lol___________!
Trotste mama van Ambar
Neequote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit je te poepen dat je even kunt komen bolken?
Poepen enkel onder de baas zijn tochquote:
Zal het toch maar een klein beetje nuanceren dan.
De gedachte als ik dood ben ben ik overal van af is vooral waar dat egoistisch vandaan komt. Het klopt feitelijk wel maar je denkt er niet bij na dat je nabestaanden achterlaat met een deel van jou probleem (al is het maar een schuldgevoel) Of je de stap daadwerkelijk maakt of dat je eerder hulp krijgt of tot bezinning komt zou best eens voor een deel af kunnen hangen van de ervaring met zelfdoding die de persoon al heeft, geen idee maar zou me niks verbazen.
Mij doet het overiegens echt helemaal niks als ik lees of hoor dat een bepaalde (semi) bekende persoon zichzelf heeft geholpen, ken die mensen niet en hun verhaaal zal best heel zielig zijn maar er is zoveel onrecht op de wereld als ik me dat allemaal aan moet trrekken was ik al lang dood geweest.
zo denk ik er ongeveer over dusen elk geval is uniek en er zijn ook zeker uitzonderingen en andere gevallen en dat ontken ik ook niet maar in de basis vind ik het egoistisch dus.
![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]heb je het leuk?
mooi weer voor een weekendje weg
gaan zo naar een festival geloof ik.
geloof je datquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Jazekergaan zo naar een festival geloof ik.
![]()
![]()
festival mooi weerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
![]()
is![]()
![]()
Eens met deze tekstquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:54 schreef Harrie het volgende:
De gedachte als ik dood ben ben ik overal van af is vooral waar dat egoistisch vandaan komt. Het klopt feitelijk wel maar je denkt er niet bij na dat je nabestaanden achterlaat met een deel van jou probleem (al is het maar een schuldgevoel) Of je de stap daadwerkelijk maakt of dat je eerder hulp krijgt of tot bezinning komt zou best eens voor een deel af kunnen hangen van de ervaring met zelfdoding die de persoon al heeft, geen idee maar zou me niks verbazen.
Mij doet het overiegens echt helemaal niks als ik lees of hoor dat een bepaalde (semi) bekende persoon zichzelf heeft geholpen, ken die mensen niet en hun verhaaal zal best heel zielig zijn maar er is zoveel onrecht op de wereld als ik me dat allemaal aan moet trrekken was ik al lang dood geweest.
zo denk ik er ongeveer over dusen elk geval is uniek en er zijn ook zeker uitzonderingen en andere gevallen en dat ontken ik ook niet maar in de basis vind ik het egoistisch dus.
Zo denk ik er ook over![]()
Heb je het wel eens van dichtbij meegemaakt? zware depressies of zelfdodiing?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:54 schreef Harrie het volgende:
laat ook maar geen zin om het er over te hebben en nee zelf geen depressies gehad , gelukkig.![]()
Heerlijk! Wel goed smeren he!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik lig ook in de tuin![]()
Ik heb trouwens mijn motorrijbewijs gehaald 3 dagen voordat het huidige drama werd ingevoerd en had ik het toen niet gehaald zou ik zijn gestopt met die verschrikkelijke oefeningen die je allemaal moet doen tegenwoordigquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Eens met deze tekst
Zo denk ik er ook over![]()
![]()
oei zie dat uv 8-10 isquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heerlijk! Wel goed smeren he!
Ik lig ook in de tuin![]()
Zit even door m'n herinneringen op Facebook te bladeren, kwam ik deze tegen https://m.facebook.com/st(...)l&id=368482956580443
Hij blijft grappigIk heb er één en ik ben er trots op
Ja heb ik. van heel dicht bij zelfs maar dat veranderd niet mijn manier van denken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb je het wel eens van dichtbij meegemaakt? zware depressies of zelfdodiing?
laat ook maar geen zin om het er over te hebben en nee zelf geen depressies gehad , gelukkig.
Snapte 100% waarom maar dat maakt het niet minder erg voor nabestaanden. Daar komt mijn mening dan ook vandaan.![]()
Ow denk dat het wel goed komtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens mijn motorrijbewijs gehaald 3 dagen voordat het huidige drama werd ingevoerd en had ik het toen niet gehaald zou ik zijn gestopt met die verschrikkelijke oefeningen die je allemaal moet doen tegenwoordig
Nog 3 lessen voor het examen.![]()
Heb je "achteruit inparkeren" al gehad?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow denk dat het wel goed komt
zal een kaarsje voor je branden zou mijn tante tia maria zeggenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow denk dat het wel goed komt
![]()
met een zijspanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je "achteruit inparkeren" al gehad?![]()
![]()
Mensen die denken aan zelfmoord of het doen zien geen andere uitweg meer. Het zit vast in hun hoofd. Ze willen stoppen met het zich zo voelen. De meeste voelen dat ze niets meer waard zijn dat ze niets meer hebben om voor te leven. Dat hun naasten beter af zijn zonder de hen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:54 schreef Harrie het volgende:
Ik denk dat je het helemaal niet snapt hoe het is. En dat je niet verder komt dan oh wat je de mensen aandoet die achterblijven en het is dus egoïstisch.
Kweek wat empathie en heb eens respect voor deze mensen.Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
zal een kaarsje voor je branden zou mijn tante tia maria zeggen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:02 schreef Zucht. het volgende:
13 panelen van 600 liggen erbij 😎
Nu nog kabels tot omvormer en de meterkast trekken![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je "achteruit inparkeren" al gehad?
Wel goede fitnessoefening hoor
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2023 14:04:46 ]![]()
Niets egoïstisch aan zelfmoord plegen. Einde verhaal. Als je dat vindt moet je een wat meer inlezen.
Enig idee hoe kut het is om je zo te voelen dat je denkt dat het de enige manier is zodat alles stopt? Nou dan daar is niets egoïstisch aan.Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Niets egoïstisch aan zelfmoord plegen. Einde verhaal. Als je dat vindt moet je een wat meer inlezen.
Enig idee hoe kut het is om je zo te voelen dat je denkt dat het de enige manier is zodat alles stopt? Nou dan daar is niets egoïstisch aan.![]()
![]()
Op een of andere manier komt het nergens door dat ik het wel begrijp en het niet veroordeel maar dat als je alle emotie weg poetst het best egoistisch is en dat het voor die persoon de laatste mogelijkheid is neemt dat niet weg.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen die denken aan zelfmoord of het doen zien geen andere uitweg meer. Het zit vast in hun hoofd. Ze willen stoppen met het zich zo voelen. De meeste voelen dat ze niets meer waard zijn dat ze niets meer hebben om voor te leven. Dat hun naasten beter af zijn zonder de hen.
Ik denk dat je het helemaal niet snapt hoe het is. En dat je niet verder komt dan oh wat je de mensen aandoet die achterblijven en het is dus egoïstisch.
Kweek wat empathie en heb eens respect voor deze mensen.
Ik veroordeel helemaal niemand die zichzelf van zijn leven beroofd heeft en vaak snap ik het gewoon nog ook. Zal ook niet zeggen dat als mijn moment gekomen is dat ik niet hetzelfde zou doen.
Maar in de basis vind ik het egoistisch is alles wat ik gezegd heb en daar blijf ik bij![]()
Ik vind dat als je het doet, val niemand ermee lastig.
Voor de trein springen geeft zoveel ellende rotzooi en trauma![]()
gelukkig zijn er genoeg mensen die zich puur door de ellende laten voeden en meegaan in die manier van denken en vergeten dat er (bijna) altijd ook andere oplosingen zijn maar goed als je die niet wilt of kunt zien dan is het einde de enige optie en dan is het natuurlijk het meest sociale wat je kunty doen, beter voor iedereen en vooral niet voor jezelfquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Enig idee hoe kut het is om je zo te voelen dat je denkt dat het de enige manier is zodat alles stopt? Nou dan daar is niets egoïstisch aan.![]()
En als je inzit over het lot van nabestaanden dan kun je een boel gaan verbieden voor je naasten. Want er zijn dingen met een hogere kans op sterfte.
Tevens als je er zo over inzit: stem politiek wat beter zodat de ggz niet verder afgetakeld wordt. Zodat mensen hulp krijgen voordat ze pogingen doen tot. Op dit moment is de enige manier bijna om niet op een wachtlijst van 2 jaar te komen is om een poging te doen en in de crisis terecht te komen.
Men staat niet op met de spontane gedachte: oh vandaag maak ik er maar een einde aan. Het groeit en het groeit en het groeit totdat je het niet meer kunt laten krimpen zonder hulp. Hulp die je niet krijgt omdat de samenleving en naasten het ook niet meer weten.
Dus egoïstisch neuh?
Weet je wat wel egoïstisch is? Dat je alleen aan je eigen verdriet denkt als die persoon mss uit het leven stapt of dat je geen zin hebt om weer naar de problemen van die persoon te luisteren, terwijl die persoon echt heel veel moeite moet doen om er open over te zijn.
Dus doe er politiek gezien wat aan en praat met je mensen vraagt wat er echt is, maak mentale gezondheid geen taboe. Ja want er zijn mensen die zelfmoord plegen terwijl je het niet verwacht omdat depressieve mensen vaak alles zijn behalve egoïstisch omdat ze hun naasten niet tot last willen zijn met hun negativiteit en problemen. Ze maskeren hun verdriet.
Dus vertel mij nog een keer hoe egoïstisch ze zijn.Trotste mama van Ambar
Nooit zelf een depressie gehad of iemand in je omgeving? Want dan weet je dat je gewoon poep praat.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
gelukkig zijn er genoeg mensen die zich puur door de ellende laten voeden en meegaan in die manier van denken en vergeten dat er (bijna) altijd ook andere oplosingen zijn maar goed als je die niet wilt of kunt zien dan is het einde de enige optie en dan is het natuurlijk het meest sociale wat je kunty doen, beter voor iedereen en vooral niet voor jezelfTrotste mama van Ambar
Muis, je mag al je politieke frustraties er allemaal uit gooien, geef mij de schuld, maak mij je zondebok. Als het helpt ben ik alleen maar blij.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
En als je inzit over het lot van nabestaanden dan kun je een boel gaan verbieden voor je naasten. Want er zijn dingen met een hogere kans op sterfte.
Tevens als je er zo over inzit: stem politiek wat beter zodat de ggz niet verder afgetakeld wordt. Zodat mensen hulp krijgen voordat ze pogingen doen tot. Op dit moment is de enige manier bijna om niet op een wachtlijst van 2 jaar te komen is om een poging te doen en in de crisis terecht te komen.
Men staat niet op met de spontane gedachte: oh vandaag maak ik er maar een einde aan. Het groeit en het groeit en het groeit totdat je het niet meer kunt laten krimpen zonder hulp. Hulp die je niet krijgt omdat de samenleving en naasten het ook niet meer weten.
Dus egoïstisch neuh?
Weet je wat wel egoïstisch is? Dat je alleen aan je eigen verdriet denkt als die persoon mss uit het leven stapt of dat je geen zin hebt om weer naar de problemen van die persoon te luisteren, terwijl die persoon echt heel veel moeite moet doen om er open over te zijn.
Dus doe er politiek gezien wat aan en praat met je mensen vraagt wat er echt is, maak mentale gezondheid geen taboe. Ja want er zijn mensen die zelfmoord plegen terwijl je het niet verwacht omdat depressieve mensen vaak alles zijn behalve egoïstisch omdat ze hun naasten niet tot last willen zijn met hun negativiteit en problemen. Ze maskeren hun verdriet.
Dus vertel mij nog een keer hoe egoïstisch ze zijn.
Als je denkt dat er ook maar ergens 1 moment komt dat ik me aangesproken voel voor wat er gebeurd in dit compleet verrotte tering land met die leugenachtige teringleiers aan de machtNee op geen enkele manier, nu niet en nooit niet.
Het stuk waar ik schreef dat ik het wel begreep dat wil je niet zien of dat past niet bij het beeld wat je van mij hebthet zal me wel. Veel plezier met jullie mis voor alle sociale doden van de afgelopen eeuw ofzo ik doe niet mee.
![]()
*** Enkele persoonlijke verwensingen welke ik nooit zo letterlijk bedoelde heb ik inmiddels verwijderd voor ik op invoeren klikte.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2023 14:31:29 (geen lieve schat) ]![]()
Einde discussie ik ga naaien.
Ik word hier gewoon ontzettend boos over.
1. Omdat ik er zelf meerdere keren over nagedacht heb
2. Ik ondertussen al 2 mensen in mijn omgeving heb die pogingen tot gedaan hebben. Een daarvan zit in crisis opvang en de andere staat al meer dan een jaar op een wachtlijst. En heeft nog steeds suïcidale gedachten. En dat is niet even te stoppen omdat je het wil. (Evenals een gebroken arm niet ineens niet gebroken is omdat je het wilt).
En hoe moeilijk en vermoeiend het ook voor mij is, blijf ik vechten voor deze mensen en hoor ik al hun verhalen aan en geef ik liefde zodat ze zich gehoord en gewild voelen terwijl ze zichzelf niet meer hoeven. Want daar ben ik wel egoïstisch in: ik wil ze niet verliezen. Maar als ze ooit zichzelf niet meer kunnen stoppen, heb ik er ook vrede mee en ga ik niet egoïstische klootzak roepen, want dan weet ik gewoon dat ze te moe waren om nog te vechten en dat wij gefaald hebben om nog voor hen te vechten.Trotste mama van Ambar
Wil jij je post aanpassen en dat lieve schat eruit halen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lieve schat, je mag al je politieke frustraties er allemaal uit gooien, geef mij de schuld, maak mij je zondebok. Als het helpt ben ik alleen maar blij.
Als je denkt dat er ook maar ergens 1 moment komt dat ik me aangesproken voel voor wat er gebeurd in dit compleet verrotte tering land met die leugenachtige teringleiers aan de machtNee op geen enkele manier, nu niet en nooit niet.
Het stuk waar ik schreef dat ik het wel begreep dat wil je niet zien of dat past niet bij het beeld wat je van mij hebthet zal me wel. Veel plezier met jullie mis voor alle sociale doden van de afgelopen eeuw ofzo ik doe niet mee.
![]()
*** Enkele persoonlijke verwensingen welke ik nooit zo letterlijk bedoelde heb ik inmiddels verwijderd voor ik op invoeren klikte.
Komt zo denigrerend over en gesprekken waarin zo wordt aangesproken lees ik al helemaal niet.Trotste mama van Ambar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-06-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. engine / 213 / +58 / +2 / 171 / 247
2. Monique___ / 150 / +32 / +39 / 791 / 901
3. Emmerdeur / 118 / +52 / +24 / 230 / 282
4. DerRabbit / 85 / +31 / +11 / 336 / 410
5. devzero / 81 / +29 / +52 / 114 / 149
6. laforest / 75 / +70 / +0 / 443 / 477
7. Mazikeen / 72 / +25 / +23 / 263 / 304
8. Zucht. / 67 / +39 / +2 / 289 / 314
9. Lovely / 58 / +13 / +0 / 283 / 308
10. Harrie / 48 / +14 / +33 / 147 / 174
11. Dotteke / 45 / +5 / +28 / 140 / 169
12. Rob / 45 / +1 / +42 / 60 / 78
13. greysbones / 40 / +20 / +3 / 312 / 332
14. DJMO / 36 / +17 / +5 / 97 / 129
15. Nattekat / 36 / +12 / +12 / 143 / 171
16. kree / 31 / +0 / +31 / 28 / 49
17. mario390 / 28 / +3 / +9 / 47 / 74
18. sturmpie / 28 / +11 / +13 / 88 / 123
19. HappyCharly / 27 / +1 / +2 / 230 / 250
20. drakin / 25 / +8 / +17 / 170 / 181SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jaa
maar dan is het : ma mo ma![]()
![]()
![]()
Lekker genietenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zo richting terras lopen. Kijken. Of er nog een plekkie is![]()
![]()
Donequote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil jij je post aanpassen en dat lieve schat eruit halen?
Komt zo denigrerend over en gesprekken waarin zo wordt aangesproken lees ik al helemaal niet.![]()
zal druk zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
![]()
wacht ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zwaai even naar die mevrouw met dat rode shirt en witte schoenen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zo richting terras lopen. Kijken. Of er nog een plekkie is
Als ze terugzwaait ben ik het![]()
![]()
Ben je zo dicht bij mij danquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:33 schreef maily het volgende:
[..]
Zwaai even naar die mevrouw met dat rode shirt en witte schoenen.
Als ze terugzwaait ben ik het
Er zijn maar 2 terassen hier![]()
![]()
He? bij jou dan 'alleen' woon je aan de kust?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Deze topicpointer is een leugen, het waait
hier geen zucht wind![]()
Hier niet. Coño warmquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Deze topicpointer is een leugen, het waait![]()
Het waait door heel Nederlandquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
He? bij jou dan 'alleen' woon je aan de kust?
hier geen zucht wind
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
op et dak waaide het toch goed met die grote panelen van tegenwoordig…quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*kijkt nog eens de tuin in ook maar![]()
heel klein briesje maar![]()
Hier is de wind in ieder geval weer lekker aan het spelen met mijn parasol. En ja, dicht bij de kust.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*kijkt nog eens de tuin in ook maar![]()
heel klein briesje maar100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ow toch wind hier nattequote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:40 schreef Zucht. het volgende:
[..]
op et dak waaide het toch goed met die grote panelen van tegenwoordig…
toch briesje![]()
![]()
Ohh bij de kustquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is de wind in ieder geval weer lekker aan het spelen met mijn parasol. En ja, dicht bij de kust.zee
valt me al in waar je ongeveer woont![]()
![]()
zie je natte toch briesjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:42 schreef Zucht. het volgende:
Briesje is met panelen van 2x1 meter best hard als je die rechtop hebt![]()
![]()
Zonder broek?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:33 schreef maily het volgende:
[..]
Zwaai even naar die mevrouw met dat rode shirt en witte schoenen.
Als ze terugzwaait ben ik hetUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Weer is volgens mij wel 'je ding' of niet?quote:
Denk wel dat je er meer in thuis bent![]()
Maar dan nog,nattetwijfel nu.
![]()
Ook jij kan gewoon de windkaart erbij pakkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Weer is volgens mij wel 'je ding' of niet?
Denk wel dat je er meer in thuis bent![]()
Maar dan nog,nattetwijfel nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook jij kan gewoon de windkaart erbij pakken
maar niet veel wind
Wind 3 bft | 6.7 knopen | 3.5 m/s | 12.5 km/h
Windrichting ONO![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar niet veel wind
Wind 3 bft | 6.7 knopen | 3.5 m/s | 12.5 km/h
Windrichting ONO
Vanaf windkracht 4 moet ik mijn parasol vastmaken
3 is al behoorlijk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nu dusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf windkracht 4 moet ik mijn parasol vastmaken
3 is al behoorlijk.![]()
Maar uh.. parasol op balkon en aircoslang.. door die parasol blijft de warmte ook wat meer hangen![]()
![]()
Airco staat helemaal niet aan. En ja, klopt, maar het alternatief is meer zon, en dat is nog erger.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nu dus![]()
Maar uh.. parasol op balkon en aircoslang.. door die parasol blijft de warmte ook wat meer hangen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh hoe warm is het nu bij jou binnen dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Airco staat helemaal niet aan. En ja, klopt, maar het alternatief is meer zon, en dat is nog erger.
hier nu in de woonkamer (airco uit ) 21 graden.
boven wel koeler![]()
MiddagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Woonkamer 21, slaapkamer 21,5quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh hoe warm is het nu bij jou binnen dan?
hier nu in de woonkamer (airco uit ) 21 graden.
boven wel koeler
Voordeur staat open, dus vanuit daar wordt de woonkamer lekker gekoeld.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Opnieuw bouwenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
moet hiermee lachen *kussenfortquote:
ai ai ai
voorzie warmte ineens op je slaapkamer nuTegeltjestuinquote:![]()
![]()
Is in de woonkamer, en de zon schijnt al niet meer op de gevel, dus maakt niet uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
moet hiermee lachen *kussenfort
ai ai ai
voorzie warmte ineens op je slaapkamer nu100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh heb je een kussenfort nu in de woonkamer?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is in de woonkamer, en de zon schijnt al niet meer op de gevel, dus maakt niet uit.
je had eerst zoiets in de slaapkamer.. toen weg.. dacht nu is ie daar weer terug (ja ja was invulling)![]()
![]()
Vervangen door een gordijn van radiatorfolie jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh heb je een kussenfort nu in de woonkamer?
je had eerst zoiets in de slaapkamer.. toen weg.. dacht nu is ie daar weer terug (ja ja was invulling)
En die kwam net naar beneden zetten. Maar kussenfort klinkt leuker.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ahaa mijn aanname klopte tochquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vervangen door een gordijn van radiatorfolie ja
En die kwam net naar beneden zetten. Maar kussenfort klinkt leuker.![]()
Klinkt ook leuker![]()
Kun je nu weer iets gaan uitdokteren voor je zilverengordijn
Denk dat een discobal op je slaapkamer wel leuk is daarbij![]()
![]()
Dit noemen ze de helikopterlandplaats van MrMickytjuhquote:Nopequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:34 schreef Nattekat het volgende:
Zo, als straf voor mij bolken heb ik je punten gegeven.![]()
![]()
Ik wil ook wel puntjes.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Och ja
Dan maar spelen met mijn eigen puntjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja laten we f1 gaan irriterenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan gooi ik dit topic op slot met mij als sluitpost, en gaat ie pas weer open na de F1.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Filthy animalquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gooi ik dit topic op slot met mij als sluitpost, en gaat ie pas weer open na de F1.![]()
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gooi ik dit topic op slot met mij als sluitpost, en gaat ie pas weer open na de F1.als je dat dan doet na mijn post dikke
![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]als je dat dan doet na mijn post dikke
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Goddank is het geen glittergordijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je klinkt bozig natte met je korte antwoorden![]()
zeker door het glittergordijn
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik wist niet dat ik je vijand was
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Voordat je reageert
Ga ook eens naar *buiten*; het is lekker weer!
hahaha humor!!![]()
en ja.. ik zit buiten nu![]()
![]()
Dat is het al bijna de hele middag.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:08 schreef Monique___ het volgende:
Voordat je reageert
Ga ook eens naar *buiten*; het is lekker weer!
hahaha humor!!![]()
en ja.. ik zit buiten nu100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: