Poepen enkel onder de baas zijn tochquote:
Jazekerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]heb je het leuk?
mooi weer voor een weekendje weg
geloof je datquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Jazekergaan zo naar een festival geloof ik.
festival mooi weerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Eens met deze tekstquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:54 schreef Harrie het volgende:
Zal het toch maar een klein beetje nuanceren dan.
De gedachte als ik dood ben ben ik overal van af is vooral waar dat egoistisch vandaan komt. Het klopt feitelijk wel maar je denkt er niet bij na dat je nabestaanden achterlaat met een deel van jou probleem (al is het maar een schuldgevoel) Of je de stap daadwerkelijk maakt of dat je eerder hulp krijgt of tot bezinning komt zou best eens voor een deel af kunnen hangen van de ervaring met zelfdoding die de persoon al heeft, geen idee maar zou me niks verbazen.
Mij doet het overiegens echt helemaal niks als ik lees of hoor dat een bepaalde (semi) bekende persoon zichzelf heeft geholpen, ken die mensen niet en hun verhaaal zal best heel zielig zijn maar er is zoveel onrecht op de wereld als ik me dat allemaal aan moet trrekken was ik al lang dood geweest.
zo denk ik er ongeveer over dusen elk geval is uniek en er zijn ook zeker uitzonderingen en andere gevallen en dat ontken ik ook niet maar in de basis vind ik het egoistisch dus.
Heb je het wel eens van dichtbij meegemaakt? zware depressies of zelfdodiing?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:54 schreef Harrie het volgende:
De gedachte als ik dood ben ben ik overal van af is vooral waar dat egoistisch vandaan komt. Het klopt feitelijk wel maar je denkt er niet bij na dat je nabestaanden achterlaat met een deel van jou probleem (al is het maar een schuldgevoel) Of je de stap daadwerkelijk maakt of dat je eerder hulp krijgt of tot bezinning komt zou best eens voor een deel af kunnen hangen van de ervaring met zelfdoding die de persoon al heeft, geen idee maar zou me niks verbazen.
Mij doet het overiegens echt helemaal niks als ik lees of hoor dat een bepaalde (semi) bekende persoon zichzelf heeft geholpen, ken die mensen niet en hun verhaaal zal best heel zielig zijn maar er is zoveel onrecht op de wereld als ik me dat allemaal aan moet trrekken was ik al lang dood geweest.
zo denk ik er ongeveer over dusen elk geval is uniek en er zijn ook zeker uitzonderingen en andere gevallen en dat ontken ik ook niet maar in de basis vind ik het egoistisch dus.
Heerlijk! Wel goed smeren he!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb trouwens mijn motorrijbewijs gehaald 3 dagen voordat het huidige drama werd ingevoerd en had ik het toen niet gehaald zou ik zijn gestopt met die verschrikkelijke oefeningen die je allemaal moet doen tegenwoordigquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Eens met deze tekst
Zo denk ik er ook over
oei zie dat uv 8-10 isquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heerlijk! Wel goed smeren he!
Ik lig ook in de tuin
Ja heb ik. van heel dicht bij zelfs maar dat veranderd niet mijn manier van denken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb je het wel eens van dichtbij meegemaakt? zware depressies of zelfdodiing?
laat ook maar geen zin om het er over te hebben en nee zelf geen depressies gehad , gelukkig.
Ow denk dat het wel goed komtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens mijn motorrijbewijs gehaald 3 dagen voordat het huidige drama werd ingevoerd en had ik het toen niet gehaald zou ik zijn gestopt met die verschrikkelijke oefeningen die je allemaal moet doen tegenwoordig
Heb je "achteruit inparkeren" al gehad?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow denk dat het wel goed komt
Nog 3 lessen voor het examen.
zal een kaarsje voor je branden zou mijn tante tia maria zeggenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow denk dat het wel goed komt
Nog 3 lessen voor het examen.
met een zijspanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je "achteruit inparkeren" al gehad?
Mensen die denken aan zelfmoord of het doen zien geen andere uitweg meer. Het zit vast in hun hoofd. Ze willen stoppen met het zich zo voelen. De meeste voelen dat ze niets meer waard zijn dat ze niets meer hebben om voor te leven. Dat hun naasten beter af zijn zonder de hen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:54 schreef Harrie het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
zal een kaarsje voor je branden zou mijn tante tia maria zeggen
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:02 schreef Zucht. het volgende:
13 panelen van 600 liggen erbij 😎
Nu nog kabels tot omvormer en de meterkast trekken
Jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je "achteruit inparkeren" al gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |