Wil jij je post aanpassen en dat lieve schat eruit halen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lieve schat, je mag al je politieke frustraties er allemaal uit gooien, geef mij de schuld, maak mij je zondebok. Als het helpt ben ik alleen maar blij.
Als je denkt dat er ook maar ergens 1 moment komt dat ik me aangesproken voel voor wat er gebeurd in dit compleet verrotte tering land met die leugenachtige teringleiers aan de machtNee op geen enkele manier, nu niet en nooit niet.
Het stuk waar ik schreef dat ik het wel begreep dat wil je niet zien of dat past niet bij het beeld wat je van mij hebthet zal me wel. Veel plezier met jullie mis voor alle sociale doden van de afgelopen eeuw ofzo ik doe niet mee.
![]()
*** Enkele persoonlijke verwensingen welke ik nooit zo letterlijk bedoelde heb ik inmiddels verwijderd voor ik op invoeren klikte.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-06-2023 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jaa
maar dan is het : ma mo ma
Lekker genietenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zo richting terras lopen. Kijken. Of er nog een plekkie is
Donequote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil jij je post aanpassen en dat lieve schat eruit halen?
Komt zo denigrerend over en gesprekken waarin zo wordt aangesproken lees ik al helemaal niet.
zal druk zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
wacht ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zwaai even naar die mevrouw met dat rode shirt en witte schoenen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ben je zo dicht bij mij danquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:33 schreef maily het volgende:
[..]
Zwaai even naar die mevrouw met dat rode shirt en witte schoenen.
Als ze terugzwaait ben ik het
He? bij jou dan 'alleen' woon je aan de kust?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Deze topicpointer is een leugen, het waait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |