Hier niet. Coño warmquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Deze topicpointer is een leugen, het waait
Het waait door heel Nederlandquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
He? bij jou dan 'alleen' woon je aan de kust?
hier geen zucht wind
op et dak waaide het toch goed met die grote panelen van tegenwoordig…quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*kijkt nog eens de tuin in ook maar![]()
heel klein briesje maar
Hier is de wind in ieder geval weer lekker aan het spelen met mijn parasol. En ja, dicht bij de kust.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*kijkt nog eens de tuin in ook maar![]()
heel klein briesje maar
Ow toch wind hier nattequote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:40 schreef Zucht. het volgende:
[..]
op et dak waaide het toch goed met die grote panelen van tegenwoordig…
Ohh bij de kustquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is de wind in ieder geval weer lekker aan het spelen met mijn parasol. En ja, dicht bij de kust.
zie je natte toch briesjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:42 schreef Zucht. het volgende:
Briesje is met panelen van 2x1 meter best hard als je die rechtop hebt
Zonder broek?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:33 schreef maily het volgende:
[..]
Zwaai even naar die mevrouw met dat rode shirt en witte schoenen.
Als ze terugzwaait ben ik het
Weer is volgens mij wel 'je ding' of niet?quote:
Ook jij kan gewoon de windkaart erbij pakkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Weer is volgens mij wel 'je ding' of niet?
Denk wel dat je er meer in thuis bent![]()
Maar dan nog,nattetwijfel nu.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook jij kan gewoon de windkaart erbij pakken
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar niet veel wind
Wind 3 bft | 6.7 knopen | 3.5 m/s | 12.5 km/h
Windrichting ONO
Nu dusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf windkracht 4 moet ik mijn parasol vastmaken
3 is al behoorlijk.
Airco staat helemaal niet aan. En ja, klopt, maar het alternatief is meer zon, en dat is nog erger.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nu dus![]()
Maar uh.. parasol op balkon en aircoslang.. door die parasol blijft de warmte ook wat meer hangen
Oh hoe warm is het nu bij jou binnen dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Airco staat helemaal niet aan. En ja, klopt, maar het alternatief is meer zon, en dat is nog erger.
Woonkamer 21, slaapkamer 21,5quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh hoe warm is het nu bij jou binnen dan?
hier nu in de woonkamer (airco uit ) 21 graden.
boven wel koeler
Opnieuw bouwenquote:
moet hiermee lachen *kussenfortquote:
Tegeltjestuinquote:
Is in de woonkamer, en de zon schijnt al niet meer op de gevel, dus maakt niet uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
moet hiermee lachen *kussenfort
ai ai ai
voorzie warmte ineens op je slaapkamer nu
Oh heb je een kussenfort nu in de woonkamer?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is in de woonkamer, en de zon schijnt al niet meer op de gevel, dus maakt niet uit.
Vervangen door een gordijn van radiatorfolie jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh heb je een kussenfort nu in de woonkamer?
je had eerst zoiets in de slaapkamer.. toen weg.. dacht nu is ie daar weer terug (ja ja was invulling)
ahaa mijn aanname klopte tochquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vervangen door een gordijn van radiatorfolie ja
En die kwam net naar beneden zetten. Maar kussenfort klinkt leuker.
Dit noemen ze de helikopterlandplaats van MrMickytjuhquote:
Nopequote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:34 schreef Nattekat het volgende:
Zo, als straf voor mij bolken heb ik je punten gegeven.
Dan gooi ik dit topic op slot met mij als sluitpost, en gaat ie pas weer open na de F1.quote:
Filthy animalquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gooi ik dit topic op slot met mij als sluitpost, en gaat ie pas weer open na de F1.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gooi ik dit topic op slot met mij als sluitpost, en gaat ie pas weer open na de F1.
Nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]als je dat dan doet na mijn post dikke
Goddank is het geen glittergordijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je klinkt bozig natte met je korte antwoorden![]()
zeker door het glittergordijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |