Nooit zelf een depressie gehad of iemand in je omgeving? Want dan weet je dat je gewoon poep praat.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
gelukkig zijn er genoeg mensen die zich puur door de ellende laten voeden en meegaan in die manier van denken en vergeten dat er (bijna) altijd ook andere oplosingen zijn maar goed als je die niet wilt of kunt zien dan is het einde de enige optie en dan is het natuurlijk het meest sociale wat je kunty doen, beter voor iedereen en vooral niet voor jezelf
Muis, je mag al je politieke frustraties er allemaal uit gooien, geef mij de schuld, maak mij je zondebok. Als het helpt ben ik alleen maar blij.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
En als je inzit over het lot van nabestaanden dan kun je een boel gaan verbieden voor je naasten. Want er zijn dingen met een hogere kans op sterfte.
Tevens als je er zo over inzit: stem politiek wat beter zodat de ggz niet verder afgetakeld wordt. Zodat mensen hulp krijgen voordat ze pogingen doen tot. Op dit moment is de enige manier bijna om niet op een wachtlijst van 2 jaar te komen is om een poging te doen en in de crisis terecht te komen.
Men staat niet op met de spontane gedachte: oh vandaag maak ik er maar een einde aan. Het groeit en het groeit en het groeit totdat je het niet meer kunt laten krimpen zonder hulp. Hulp die je niet krijgt omdat de samenleving en naasten het ook niet meer weten.
Dus egoïstisch neuh?
Weet je wat wel egoïstisch is? Dat je alleen aan je eigen verdriet denkt als die persoon mss uit het leven stapt of dat je geen zin hebt om weer naar de problemen van die persoon te luisteren, terwijl die persoon echt heel veel moeite moet doen om er open over te zijn.
Dus doe er politiek gezien wat aan en praat met je mensen vraagt wat er echt is, maak mentale gezondheid geen taboe. Ja want er zijn mensen die zelfmoord plegen terwijl je het niet verwacht omdat depressieve mensen vaak alles zijn behalve egoïstisch omdat ze hun naasten niet tot last willen zijn met hun negativiteit en problemen. Ze maskeren hun verdriet.
Dus vertel mij nog een keer hoe egoïstisch ze zijn.
Wil jij je post aanpassen en dat lieve schat eruit halen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lieve schat, je mag al je politieke frustraties er allemaal uit gooien, geef mij de schuld, maak mij je zondebok. Als het helpt ben ik alleen maar blij.
Als je denkt dat er ook maar ergens 1 moment komt dat ik me aangesproken voel voor wat er gebeurd in dit compleet verrotte tering land met die leugenachtige teringleiers aan de machtNee op geen enkele manier, nu niet en nooit niet.
Het stuk waar ik schreef dat ik het wel begreep dat wil je niet zien of dat past niet bij het beeld wat je van mij hebthet zal me wel. Veel plezier met jullie mis voor alle sociale doden van de afgelopen eeuw ofzo ik doe niet mee.
![]()
*** Enkele persoonlijke verwensingen welke ik nooit zo letterlijk bedoelde heb ik inmiddels verwijderd voor ik op invoeren klikte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jaa
maar dan is het : ma mo ma
Lekker genietenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zo richting terras lopen. Kijken. Of er nog een plekkie is
Donequote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil jij je post aanpassen en dat lieve schat eruit halen?
Komt zo denigrerend over en gesprekken waarin zo wordt aangesproken lees ik al helemaal niet.
zal druk zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
wacht ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zwaai even naar die mevrouw met dat rode shirt en witte schoenen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ben je zo dicht bij mij danquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:33 schreef maily het volgende:
[..]
Zwaai even naar die mevrouw met dat rode shirt en witte schoenen.
Als ze terugzwaait ben ik het
He? bij jou dan 'alleen' woon je aan de kust?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Deze topicpointer is een leugen, het waait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |