SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Qua gezeik met de woningbouw weldegelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:33 schreef Harrie het volgende:
nu doe je net alsof een gat in de muur maken hetzelfde is als een echte airco neer hangen, zo werkt het niet katje
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heeft nattekat ondertussen al iets met onze ideeën gedaan?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Rieten scherm.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft nattekat ondertussen al iets met onze ideeën gedaan?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Een mod die iets met constructieve ideeën van andere doetquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft nattekat ondertussen al iets met onze ideeën gedaan?![]()
Dan zou hij op staande voet ontslagen worden uit zijn mod functie![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
geprobeerd tegenargumenten te bedenken om er niks mee te hoeven doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft nattekat ondertussen al iets met onze ideeën gedaan?![]()
dit slaat nergens op, er is vast wel ergens een uitzondering te vinden en daarbij.... ik ben ook ooit mod geweest en ik deed alles met de feedback van anderen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een mod die iets met constructieve ideeën van andere doet![]()
Dan zou hij op staande voet ontslagen worden uit zijn mod functie![]()
![]()
Gat in de muur hoef ik toch hopelijk niets mee te doen van jouquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
geprobeerd tegenargumenten te bedenken om er niks mee te hoeven doen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ow, had niet eens door dat jij de lapo had. Ik wilde gewoon voorkomen dat paultje weer zat te huntenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee joh ik wist geen TT
zat niet op te letten en opeens lapo
Ik krijg nooit feedbackquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
dit slaat nergens op, er is vast wel ergens een uitzondering te vinden en daarbij.... ik ben ook ooit mod geweest en ik deed alles met de feedback van anderen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zit toch een slang aan, maak je die vast over balkon hekquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mist een beetje context. Het gaat erom dat de warmte van de airco straks nergens meer heen kan, omdat dat vroegah altijd door het hek geblazen werd en daar nu een scherm zit.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zou je er iets mee willen doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gat in de muur hoef ik toch hopelijk niets mee te doen van jou![]()
inkoppertje zorrie![]()
Van mij hoef je helemaal niks te doen maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gat in de muur hoef ik toch hopelijk niets mee te doen van jou![]()
Ja dat is altijd irri als hij dat doet bij iemand, kinderachtig gedrag.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, had niet eens door dat jij de lapo had. Ik wilde gewoon voorkomen dat paultje weer zat te hunten
En nee.. ik wil nooit openen.. altijd microstressmomentje bij het openen omdat ik dan een titel moet weten.
Komt ook omdat ik er nooit op let hoe ver we zitten.. ben dus ook niet op voorhand al met een titel of zo bezig.
En dan altijd plop.. lapo.. kak..![]()
![]()
Hij is alleen blauw omdat de smurfen in de minderheid waren, heeft niks met mod te makenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit je in een forum waar niet veel mis gaat? (waar je mod van bent?).![]()
Het enige wat er mis gaat is dat er af en toe lui komen die er niets te zoeken hebben met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit je in een forum waar niet veel mis gaat? (waar je mod van bent?).100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die opmerking slaat helemaal nergens op natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat er mis gaat is dat er af en toe lui komen die er niets te zoeken hebben met alle gevolgen van dien.
Die er niks te zoeken hebbenwie bepaald dat
Lui die alleen komen om de zaak te verkloten dat zou wel kunnen maar misschien zoeken ze wel iets en bedenken dan, heeeeeeej laat ik eens reageren nu ik er toch bendan hadden ze wel wat te zoeken toch
![]()
![]()
Drie keer radenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:44 schreef Harrie het volgende:
Lui die alleen komen om de zaak te verkloten
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Geen idee, heb ook geen behoefte om te gaan zoeken wie dat zouden kunnen zijn.quote:
Voel me vooral NIET aangesproken als je dat bedoelde dan nog een keer proberen![]()
Ik pak meestal een titel die slaat op het laatste stuk van het vorige topicquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat is altijd irri als hij dat doet bij iemand, kinderachtig gedrag.
En nee.. ik wil nooit openen.. altijd microstressmomentje bij het openen omdat ik dan een titel moet weten.
Komt ook omdat ik er nooit op let hoe ver we zitten.. ben dus ook niet op voorhand al met een titel of zo bezig.
En dan altijd plop.. lapo.. kak..
Ik dacht dat hij het had over de posts van @sturmpie in het topic daarvoorquote:[b]Op zaterdag 3 juni 2023 09:52 schreef SwJ het volgende:
Alleen bij policy- of spelregels-overschrijdende postst, niet bij 'ik kan geen punten scoren want anderen spelen het spel ook' ... voordat mario verkeerde ideeën krijgt.
[..]![]()
Ik volg je nu dus echt totaal niet meer.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen idee, heb ook geen behoefte om te gaan zoeken wie dat zouden kunnen zijn.
Voel me vooral NIET aangesproken als je dat bedoelde dan nog een keer proberen
Ik mod F1. Daar komen af en toe lui die helemaal niets hebben met F1 en daar alleen maar tegen schenen zitten te schoppen. Die hebben daar dus niets te zoeken. Zit geen complot achter.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
zo hoort dat ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pak meestal een titel die slaat op het laatste stuk van het vorige topic![]()
ja weet dat dat 'de bedoeling' is maar uh zit dan even hier en weet niks omdat ik een mini schrik moment heb door de lapoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pak meestal een titel die slaat op het laatste stuk van het vorige topic![]()
![]()
Katje relax.... adem in en uit en herhaal dat gewoon.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik volg je nu dus echt totaal niet meer.
Ik mod F1. Daar komen af en toe lui die helemaal niets hebben met F1 en daar alleen maar tegen schenen zitten te schoppen. Die hebben daar dus niets te zoeken. Zit geen complot achter.
In je vorige leven moet je wel een goudvis zijn geweest.![]()
Dan zal ik je af en toe wel even helpen als je weer eens een lapo hebtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja weet dat dat 'de bedoeling' is maar uh zit dan even hier en weet niks omdat ik een mini schrik moment heb door de lapo
Goed mocht de afstuderen niet lukken. Dan zou ik @Nattekat niet aanraden om de airco industrie in te gaan. Wordt niets.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik denk dat hij dan rietdekker wordt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed mocht de afstuderen niet lukken. Dan zou ik @:nattekat niet aanraden om de airco industrie in te gaan. Wordt niets.
vorige week ging de cursus niet door trouwens![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smiley kwartiertje, komt vaker voor hierquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
oeps, stond nog onder mijn Ctrl-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: