Erg ruim begripquote:
Kijk ik niet, thrillers soms mits ze niet te eng zijn hahaquote:
Er is geen enkele horror die je leuk vindt?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk ik niet, thrillers soms mits ze niet te eng zijn haha
Neinquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Er is geen enkele horror die je leuk vindt?
Jammer. Sommigen zijn erg goed zoals Warlock 1 en 2 bv.quote:
Dat zal allemaal wel, maar ik sla die genre wel overquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Jammer. Sommigen zijn erg goed zoals Warlock 1 en 2 bv.
Deze zijn niet echt eng.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar ik sla die genre wel over
Awwwww superquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Een klein lief schattig jongetje had de sleutels gevonden in de supermarkt en ze netjes afgegeven![]()
Zo erg zijn kinderen dus helemaal nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Een klein lief schattig jongetje had de sleutels gevonden in de supermarkt en ze netjes afgegeven![]()
Je hebt het klein lieve schattige jongetje toch wel een zak snoep gekocht mag ik hopen!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
De vrouw achter de balie wist niet wie het was. Anders had het jongetje iets uit de supermarkt mogen kiezen ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt het klein lieve schattige jongetje toch wel een zak snoep gekocht mag ik hopen!
Frikandelbroodje en red bullquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt het klein lieve schattige jongetje toch wel een zak snoep gekocht mag ik hopen!
Dat is geen voer voor lieve schattige jochiesquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is geen voer voor lieve schattige jochies
Gewoon volkoren boterhammenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is geen voer voor lieve schattige jochies
Volkoren paprika chips lijkt me leuker voor dat jochiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |