Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mijn snelkookpan zei BOEMDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Boem boemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een boodschappenlijstje. Dus ik ben er klaar voorTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Glibberig vooralquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik maakte zeepquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Komen ze je boodschappen niet brengenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een boodschappenlijstje. Dus ik ben er klaar voor![]()
![]()
Vereist teveel planning van mijn kant.quote:Trotste mama van Ambar
Ik heb weer GEEN Nederlands sprekende mensen in de winkel.
Volgens mij italiaans. En ze stinken heeeeel.erg naar sigaretten. Maar echt zo'n walm![]()
Proostquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat kan ik niet inschatten voor jouquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vereist teveel planning van mijn kant.
Ik bedenk altijd, ow morgen ff kijken, tijdslot van een uur klaar.. weinig planning aan![]()
Me no speak no Italianoquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:15 schreef Mazikeen het volgende:
Volgens mij italiaans. En ze stinken heeeeel.erg naar sigaretten. Maar echt zo'n walmOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bah Bah.....quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:15 schreef Mazikeen het volgende:
Volgens mij italiaans. En ze stinken heeeeel.erg naar sigaretten. Maar echt zo'n walm![]()
whoehaha het zit je weer mee.. dan krijsende kids.. nu ditquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:15 schreef Mazikeen het volgende:
Volgens mij italiaans. En ze stinken heeeeel.erg naar sigaretten. Maar echt zo'n walm
maaar wel de rest van de dag rustig gehad?![]()
Misschien heeft ie zijn trui met een Wok gestrekenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:16 schreef Mazikeen het volgende:
Die man is lang en dun. Maar heeft een hele bolle buik.... ziet er vaag uit![]()
![]()
Ja eerste klanten dit. Ben nu al aan het bedenken hoe ik ga zeggen dat we zo gaan sluitenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
whoehaha het zit je weer mee.. dan krijsende kids.. nu dit
maaar wel de rest van de dag rustig gehad?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Misschien heeft ie zijn trui met een Wok gestreken![]()
![]()
Jouw winkel?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:15 schreef Mazikeen het volgende:
Volgens mij italiaans. En ze stinken heeeeel.erg naar sigaretten. Maar echt zo'n walmDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gvd wat een ravage in de keuken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan had ik ze eruit gegooidquote:quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Pezzo di merda![]()
of vaffanculodie doen het altijd goed
stronza
porca dia
rest weet ik niet meer
Die man doet heel raar ook. Met z'n lippen
Soms zou ik het wel eens op willen nemen![]()
En een nieuwe afzuigkap, die is stuk door de klapquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, hoef je het alleen maar op te dweilen en klaar. Vloer ook meteen schoonDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
haha je hebt weer een apart soort mens daarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan had ik ze eruit gegooid
[..]
![]()
Er hangen geen bewakingscamera's waar je volledig anoniem een linkje online kunt gooien?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan had ik ze eruit gegooid
[..]
Hij ploptquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha je hebt weer een apart soort mens daar
Komt door z'n buik![]()
Dat is liefquote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Hij zat verkeerd dicht denk ikquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Chemische processen in een snelkookpan is geen aanrader begrijp ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
dan is hij vast wel heel raar... benieuwd wat er mee isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:23 schreef Mazikeen het volgende:
Ze z9jn weg. Nu de volgende klant. Die stinkt niet. Maar die gooi ik er wel uit over 5 min![]()
![]()
Toch jouw winkelquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:23 schreef Mazikeen het volgende:
Ze z9jn weg. Nu de volgende klant. Die stinkt niet. Maar die gooi ik er wel uit over 5 min
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
wat ben je toch klantvriendelijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:23 schreef Mazikeen het volgende:
Ze z9jn weg. Nu de volgende klant. Die stinkt niet. Maar die gooi ik er wel uit over 5 min![]()
![]()
Deze loopt met een dikke winterjasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dan is hij vast wel heel raar... benieuwd wat er mee isIk ga stukquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een opgeblazen gevoel, prik er met een vork in, is hij ook weer opgelucht![]()
![]()
een winterjasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Deze loopt met een dikke winterjas
[..]
Ik ga stuk![]()
![]()
komt echt niks normaals in die winkel![]()
![]()
En ik had natuurlijk net de keuken schoon.
Het wordt nu wel heel shinyDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee gelukkig niet. Maar wil weekend om.half 6. Ik had die winkel nooit open gegooid....quote:Uhuh het is omdat het moet. Van mij hoeft die hele winkel niet.quote:
Gewoon web only.daar verkopen we het meest![]()
Bij de gedachte alleen al kon hij de DRUK niet aan en omdat hij niet als een snelkookpan wilde ontploffen is hij snel vertrokken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Deze loopt met een dikke winterjas
[..]
Ik ga stuk
Ik snap dat, het is weekend![]()
![]()
op de web ruik je mensen ook niet dat scheelt een hoop zorgenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar wil weekend om.half 6. Ik had die winkel nooit open gegooid....
[..]
Uhuh het is omdat het moet. Van mij hoeft die hele winkel niet.
Gewoon web only.daar verkopen we het meest![]()
Wiens winkel gooi jij dan mensen uitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar wil weekend om.half 6. Ik had die winkel nooit open gegooid....
[..]
Uhuh het is omdat het moet. Van mij hoeft die hele winkel niet.
Gewoon web only.daar verkopen we het meest
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bij de gedachte alleen al kon hij de DRUK niet aan en omdat hij niet als een snelkookpan wilde ontploffen is hij snel vertrokken.
Ik snap dat, het is weekend.
![]()
Ja serieus. Een kanariegele.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
een winterjas![]()
![]()
komt echt niks normaals in die winkel
Afvoerputje van Rotterdam. Daar wonen hele rare mensen![]()
de vraag stellen.......quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik eten bestellen of nog naar de winkel. Ook chips wil ik..![]()
ohh heb je nog steeds geen chips gehad???quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik eten bestellen of nog naar de winkel. Ook chips wil ik..
Dan zeker naar de winkel en chips kopen!![]()
zit hier te lachenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja serieus. Een kanariegele.
Afvoerputje van Rotterdam. Daar wonen hele rare mensen
een kanariegele winterjas![]()
![]()
![]()
jij zult toch ook wel eens moeten lachen bij wat je daar ziet![]()
Lachen is gezondquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit hier te lachen
![]()
![]()
jij zult toch ook wel eens moeten lachen bij wat je daar ziet![]()
![]()
Ja dat welquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit hier te lachen
![]()
![]()
jij zult toch ook wel eens moeten lachen bij wat je daar ziet
Maar het is weg
Kassa afsluiten, heb wel voor 6,50 verkocht. Whoehoeeee![]()
![]()
whohoeeeeeeeeeeee dikke winst weer vandaag NOT hahahaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat wel
Maar het is weg
Kassa afsluiten, heb wel voor 6,50 verkocht. Whoehoeeee
maaaar jij hebt wieeekenttt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowwww, dat word gelijk langs de Ducati shop en 20 splinternieuwe motoren bestellen met de winst van vandaag!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat wel
Maar het is weg
Kassa afsluiten, heb wel voor 6,50 verkocht. Whoehoeeee![]()
Eigenlijk lijkt @Mazikeen me meer een custom Harley-esk of trike type
Ik weet nog niet wat ik wilquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
Eigenlijk lijkt @:mazikeen me meer een custom Harley-esk of trike type
Heb er 3 gezien die ik mooi vind![]()
Ik heb bij jou gewoon het idee van een stoere Harley motor chick waar je niet mee moet fucken in mijn hoofdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik wil
Heb er 3 gezien die ik mooi vind![]()
Ik juist het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb bij jou gewoon het idee van een stoere Harley motor chick waar je niet mee moet fucken in mijn hoofd![]()
Nee hoor
![]()
Een timide, lieflijke 125cc motor muis die bang is om scooters in te halenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik juist het tegenovergesteldeNee hoor
![]()
![]()
Heb je koortsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een timide, lieflijke 125cc motor muis die bang is om scooters in te halen![]()
![]()
![]()
![]()
Toch wel zonder ananas mag ik hopen. Ik zou het zonde vinden als je klappen krijgt van de bezorgerquote:
#teamananasoppizzaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel zonder ananas mag ik hopen. Ik zou het zonde vinden als je klappen krijgt van de bezorger
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ananas peperoniquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel zonder ananas mag ik hopen. Ik zou het zonde vinden als je klappen krijgt van de bezorger“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Chips kocht!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh heb je nog steeds geen chips gehad???
Dan zeker naar de winkel en chips kopen!
♡♡♡♡![]()
Absoluutquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]Jij zit bij het ananas+peperoni team
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ga ik net door mijn enkel, tijdens het lopen
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
wordt ook op hamburger en zo erbij gestopt.quote:
kan me daar nog wat bij voorstellen
zou het zelf niet eten maar jij zegt: lekker![]()
Oh Jee. Heb je een koel compress bij de hand?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:00 schreef Lovely het volgende:
Ga ik net door mijn enkel, tijdens het lopenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ah nee!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:00 schreef Lovely het volgende:
Ben je aan het koelen?![]()
Nee, viel gelukkig nog meequote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh Jee. Heb je een koel compress bij de hand?
Niet nodig, maar deed wel even auquote:
Zou toch maar wel even koelen. Al is het maar een kwartiertje.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Niet bestquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:00 schreef Lovely het volgende:
Gaat het?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Doe ik thuis wel danquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zou toch maar wel even koelen. Al is het maar een kwartiertje.
Primaquote:
Die ligt bij warm fruit dat bij gerechten buiten vlaai word geserveerd.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kloptquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wat van ver komt is niet altijd goed“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Nee sorryquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb bij jou gewoon het idee van een stoere Harley motor chick waar je niet mee moet fucken in mijn hoofd![]()
![]()
![]()
Heel goed zelfs, Perez 2equote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Had hij het goed gedaan? Kijk nooit naar de vrije training![]()
lekker lieverdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:26 schreef Mazikeen het volgende:
Ik eet een hamburger zonder broodje met heeeeel veeeeel uiWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Eerst pasta en dan chipsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
he eindelijk kun je je chips behoefte bevredigen![]()
![]()
mij is happy voor jou
♡♡♡♡![]()
Au!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:00 schreef Lovely het volgende:
Ernstig?♡♡♡♡![]()
Je kunt ook pasta met crushed chips etenquote:
Oeh wie weetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook pasta met crushed chips eten♡♡♡♡![]()
Jamjamquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:26 schreef Mazikeen het volgende:
Ik eet een hamburger zonder broodje met heeeeel veeeeel ui♡♡♡♡![]()
Gewoon elke soort warm fruit is fout, buiten vlaai en taart?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die ligt bij warm fruit dat bij gerechten buiten vlaai word geserveerd.♡♡♡♡![]()
Zo ff sportschool en dan ladies nightOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oké.. iets met n motor. Same v HCquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik heb een Honda hornet gezien. Kawasaki ninja of toch een yamaha mt07
♡♡♡♡![]()
Ik ga Zelda spelen en als zoontje slaapt dan gaan we een griezelfilm kijken“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Welke griezelfilm?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:31 schreef laforest het volgende:
Ik ga Zelda spelen en als zoontje slaapt dan gaan we een griezelfilm kijken![]()
Warm fruit dat word geserveerd buiten vlaai, taart en ijs is voor mensen zonder enige vorm van smaakquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gewoon elke soort warm fruit is fout, buiten vlaai en taart?
Echt leuk voor je Paul. Dat past ook echt bij je. Superveel plezier toegewenst.quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik ga de walk of shame door het dorp doen, ben mijn sleutels kwijtTrotste mama van Ambar
Nog niet besloten. Via IPTV. Ontelbaar veel op. Wss eentje eind jaren 80 begin 90'squote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Waarom shame? Kan gebeuren toch.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga de walk of shame door het dorp doen, ben mijn sleutels kwijt“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik wil een keer een hele enge zien. Maar nog niet gevondenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Nog niet besloten. Via IPTV. Ontelbaar veel op. Wss eentje eind jaren 80 begin 90'sTuurlijk die woont erquote:![]()
Nee maar ik heef afgesproken in Rotterdam en we kwamen er achter dat er gaypride is, dus wel lagge, messchien ff dansje doen daarWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee gelukkig viel het wel meequote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
Wat vind je eng?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wil een keer een hele enge zien. Maar nog niet gevonden
[..]
Tuurlijk die woont er“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Horror
Kijk ik niet, thrillers soms mits ze niet te eng zijn hahaquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Er is geen enkele horror die je leuk vindt?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk ik niet, thrillers soms mits ze niet te eng zijn haha“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Neinquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Er is geen enkele horror die je leuk vindt?
Jammer. Sommigen zijn erg goed zoals Warlock 1 en 2 bv.quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dat zal allemaal wel, maar ik sla die genre wel overquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Jammer. Sommigen zijn erg goed zoals Warlock 1 en 2 bv.
Deze zijn niet echt eng.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar ik sla die genre wel over“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Een klein lief schattig jongetje had de sleutels gevonden in de supermarkt en ze netjes afgegeven![]()
Trotste mama van Ambar
Awwwww superquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Een klein lief schattig jongetje had de sleutels gevonden in de supermarkt en ze netjes afgegeven![]()
Zo erg zijn kinderen dus helemaal nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt het klein lieve schattige jongetje toch wel een zak snoep gekocht mag ik hopen!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Een klein lief schattig jongetje had de sleutels gevonden in de supermarkt en ze netjes afgegeven
De vrouw achter de balie wist niet wie het was. Anders had het jongetje iets uit de supermarkt mogen kiezen ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt het klein lieve schattige jongetje toch wel een zak snoep gekocht mag ik hopen!Trotste mama van Ambar
Overigens kon ik nog wel mijn huis in, maar wat een stress verder.Trotste mama van Ambar
Ik kan ondertussen een boek beginnen met alle verhalen van voorwerpen die ik verloren ben en dat ik ze ergens weer op moest halen.Trotste mama van Ambar
Frikandelbroodje en red bullquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt het klein lieve schattige jongetje toch wel een zak snoep gekocht mag ik hopen!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is geen voer voor lieve schattige jochiesquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is geen voer voor lieve schattige jochies“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Gewoon volkoren boterhammenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is geen voer voor lieve schattige jochiesUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Volkoren paprika chips lijkt me leuker voor dat jochiequote:
Ik heb als zijne konijnlijkheid daar de bevoegdheid voorOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb een royal bolk de lafofobolkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb als zijne konijnlijkheid daar de bevoegdheid voor“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Die is niet goed gekeurd door zijne konijnlijkheid nog zijn regeringquote:
Staat in mijn gedichtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is niet goed gekeurd door zijne konijnlijkheid nog zijn regering
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Warm fruit dat word geserveerd buiten vlaai, taart en ijs is voor mensen zonder enige vorm van smaak
♡♡♡♡![]()
Helemaal strakblauw en warmer dan het de hele middag geweest is
Dat belooft wat voor morgen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu merkte het gisterenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:13 schreef Nattekat het volgende:
Helemaal strakblauw en warmer dan het de hele middag geweest is
Dat belooft wat voor morgen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja warm fruit is geen konijnenvoerquote:
Bij konijnlijk besluit word dit gedicht beschouwd als schending van de konijnlijke grondrechten ergo het mag nimmer meer gepubliceerd worden op straffe der executie!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gisteren trok het juist dicht rond 16:00. En toen koelde het ook heel hard af 's avonds.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:13 schreef Paul het volgende:
[..]
nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu merkte het gisteren100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij konijnlijk besluit word dit gedicht beschouwd als schending van de konijnlijke grondrechten ergo het mag nimmer meer gepubliceerd worden op straffe der executie!
Hmmmm aan de groene thee
Verse Japanese“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Bij deze bent u geïnformeerd dat de konijnlijke garde onderweg is naar uw locatie voor het ten uitvoeren brengen van de doodstraf.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waar de f heb je het over? Gaat over ananas op pizza.quote:
Tikkeltje obsessief“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Lolquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze bent u geïnformeerd dat de konijnlijke garde onderweg is naar uw locatie voor het ten uitvoeren brengen van de doodstraf.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Waar de f heb je het over? Gaat over ananas op pizza.
Tikkeltje obsessief
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Goed. Wat gaan we de rest van de dag doen?Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze bent u geïnformeerd dat de konijnlijke garde onderweg is naar uw locatie voor het ten uitvoeren brengen van de doodstraf.
Hopen dat er geen telefoon over gaatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Wat gaan we de rest van de dag doen?![]()
Jammer dat dat ego hem uiteindelijk zo heeft behandeldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
snap dat je dat grote ego mist.. is ook niet snel te vervangen zoiets![]()
morgen veel los in bleiburg
1000de dansende jonge dancers
uit oostenrijk slowenie,slowakei
maar de gaa ik niet zien![]()
Had je willen gaan als je niet ziek was?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:37 schreef mario390 het volgende:
morgen veel los in bleiburg
1000de dansende jonge dancers
uit oostenrijk slowenie,slowakei
maar de gaa ik niet zien![]()
Paul stop maar met mario na praten, zelf vind je het ook niet leuk als mensen je pestenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
nee ik gaa voetbalquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Had je willen gaan als je niet ziek was?![]()
Niet mij pestenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:45 schreef Lovely het volgende:
Paul stop maar met mario na praten, zelf vind je het ook niet leuk als mensen je pesten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Doe zelf dan ook niet sukkelquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Doe t dan zelf ook niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:43 schreef Paul het volgende:
is te hhh uilen, ik kreg de p osts erst alle
m in inutjesF.K.A. SuperwormJim![]()
Sorry, ben al wegquote:
quote:![]()
hoe gaat het met de rug?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Heb net radler gepaktquote:
Ga zo bankhangen enzquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
jij ook hierblijvenquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: