een winterjasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Deze loopt met een dikke winterjas
[..]
Ik ga stuk
Nee gelukkig niet. Maar wil weekend om.half 6. Ik had die winkel nooit open gegooid....quote:
Uhuh het is omdat het moet. Van mij hoeft die hele winkel niet.quote:
Bij de gedachte alleen al kon hij de DRUK niet aan en omdat hij niet als een snelkookpan wilde ontploffen is hij snel vertrokken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Deze loopt met een dikke winterjas
[..]
Ik ga stuk
op de web ruik je mensen ook niet dat scheelt een hoop zorgenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar wil weekend om.half 6. Ik had die winkel nooit open gegooid....
[..]
Uhuh het is omdat het moet. Van mij hoeft die hele winkel niet.
Gewoon web only.daar verkopen we het meest
Wiens winkel gooi jij dan mensen uitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar wil weekend om.half 6. Ik had die winkel nooit open gegooid....
[..]
Uhuh het is omdat het moet. Van mij hoeft die hele winkel niet.
Gewoon web only.daar verkopen we het meest
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bij de gedachte alleen al kon hij de DRUK niet aan en omdat hij niet als een snelkookpan wilde ontploffen is hij snel vertrokken.
Ik snap dat, het is weekend
Ja serieus. Een kanariegele.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
een winterjas![]()
![]()
komt echt niks normaals in die winkel
de vraag stellen.......quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik eten bestellen of nog naar de winkel. Ook chips wil ik..
ohh heb je nog steeds geen chips gehad???quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik eten bestellen of nog naar de winkel. Ook chips wil ik..
zit hier te lachenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja serieus. Een kanariegele.
Afvoerputje van Rotterdam. Daar wonen hele rare mensen
Lachen is gezondquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit hier te lachen
een kanariegele winterjas![]()
![]()
![]()
jij zult toch ook wel eens moeten lachen bij wat je daar ziet
Ja dat welquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit hier te lachen
een kanariegele winterjas![]()
![]()
![]()
jij zult toch ook wel eens moeten lachen bij wat je daar ziet
whohoeeeeeeeeeeee dikke winst weer vandaag NOT hahahaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat wel
Maar het is weg
Kassa afsluiten, heb wel voor 6,50 verkocht. Whoehoeeee
Sowwww, dat word gelijk langs de Ducati shop en 20 splinternieuwe motoren bestellen met de winst van vandaag!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat wel
Maar het is weg
Kassa afsluiten, heb wel voor 6,50 verkocht. Whoehoeeee
Ik weet nog niet wat ik wilquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
Eigenlijk lijkt @:mazikeen me meer een custom Harley-esk of trike type
Ik heb bij jou gewoon het idee van een stoere Harley motor chick waar je niet mee moet fucken in mijn hoofdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik wil
Heb er 3 gezien die ik mooi vind
Ik juist het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb bij jou gewoon het idee van een stoere Harley motor chick waar je niet mee moet fucken in mijn hoofd![]()
Een timide, lieflijke 125cc motor muis die bang is om scooters in te halenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik juist het tegenovergesteldeNee hoor
Heb je koortsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een timide, lieflijke 125cc motor muis die bang is om scooters in te halen![]()
![]()
Toch wel zonder ananas mag ik hopen. Ik zou het zonde vinden als je klappen krijgt van de bezorgerquote:
#teamananasoppizzaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel zonder ananas mag ik hopen. Ik zou het zonde vinden als je klappen krijgt van de bezorger
Ananas peperoniquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel zonder ananas mag ik hopen. Ik zou het zonde vinden als je klappen krijgt van de bezorger
Chips kocht!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh heb je nog steeds geen chips gehad???
Dan zeker naar de winkel en chips kopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |