Ik heb een royal bolk de lafofobolkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb als zijne konijnlijkheid daar de bevoegdheid voor
Die is niet goed gekeurd door zijne konijnlijkheid nog zijn regeringquote:
Staat in mijn gedichtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is niet goed gekeurd door zijne konijnlijkheid nog zijn regering
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Warm fruit dat word geserveerd buiten vlaai, taart en ijs is voor mensen zonder enige vorm van smaak
nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu merkte het gisterenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:13 schreef Nattekat het volgende:
Helemaal strakblauw en warmer dan het de hele middag geweest is
Dat belooft wat voor morgen.
Ja warm fruit is geen konijnenvoerquote:
Bij konijnlijk besluit word dit gedicht beschouwd als schending van de konijnlijke grondrechten ergo het mag nimmer meer gepubliceerd worden op straffe der executie!quote:
Gisteren trok het juist dicht rond 16:00. En toen koelde het ook heel hard af 's avonds.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:13 schreef Paul het volgende:
[..]
nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu merkte het gisteren
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij konijnlijk besluit word dit gedicht beschouwd als schending van de konijnlijke grondrechten ergo het mag nimmer meer gepubliceerd worden op straffe der executie!
Bij deze bent u geïnformeerd dat de konijnlijke garde onderweg is naar uw locatie voor het ten uitvoeren brengen van de doodstraf.quote:
Waar de f heb je het over? Gaat over ananas op pizza.quote:
Lolquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze bent u geïnformeerd dat de konijnlijke garde onderweg is naar uw locatie voor het ten uitvoeren brengen van de doodstraf.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Waar de f heb je het over? Gaat over ananas op pizza.
Tikkeltje obsessief
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze bent u geïnformeerd dat de konijnlijke garde onderweg is naar uw locatie voor het ten uitvoeren brengen van de doodstraf.
Hopen dat er geen telefoon over gaatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Wat gaan we de rest van de dag doen?
Jammer dat dat ego hem uiteindelijk zo heeft behandeldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
snap dat je dat grote ego mist.. is ook niet snel te vervangen zoiets![]()
Had je willen gaan als je niet ziek was?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:37 schreef mario390 het volgende:
morgen veel los in bleiburg
1000de dansende jonge dancers
uit oostenrijk slowenie,slowakei
maar de gaa ik niet zien
nee ik gaa voetbalquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Had je willen gaan als je niet ziek was?
Niet mij pestenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:45 schreef Lovely het volgende:
Paul stop maar met mario na praten, zelf vind je het ook niet leuk als mensen je pesten
Doe zelf dan ook niet sukkelquote:
quote:
Doe t dan zelf ook niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:43 schreef Paul het volgende:
is te hhh uilen, ik kreg de p osts erst alle
m in inutjes
Sorry, ben al wegquote:
quote:
Heb net radler gepaktquote:
Ga zo bankhangen enzquote:
jij ook hierblijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |