Heeft ie jou getrakteerd?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar is t voor, zei ik laatst nog tegen een meneer in een eet tentje
Ja en de bruine uit het vorige topicquote:
Nee moest wel zelf betalen.. was tijdens t afrekenenquote:
Nice..draag je alleen dat soort schoenen of ook sneakers/laarsjes?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en de bruine uit het vorige topic
Keek die met verbazing naar je flinke bestellingquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee moest wel zelf betalen.. was tijdens t afrekenen
Sneakers veraf schuw ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nice..draag je alleen dat soort schoenen of ook sneakers/laarsjes?
Waren maar drie drankjes en bitterballenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Keek die met verbazing naar je flinke bestelling
Ah ok, ik hou van sneakersquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sneakers veraf schuw ik.
En als het kouder is heb ik laarzen of chelsea boots.
Drie drankjes is wel veel als het voor jezelf isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waren maar drie drankjes en bitterballen
Ouwe gabbertjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik hou ook van hakken, maar niet van hakken schoenen
Hakken, rammen, tanken, vlammen. Ja Toch!quote:
Nee niet alleen voor mezelf ( ook ouders )quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Drie drankjes is wel veel als het voor jezelf is
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb sneakers nog nooit leuk gevonden, past ook totaal niet bij mijn stijl. Ik vind het zelfs lelijk en zou willen dat mensen het minder zouden dragen.
Lees je PoHi maar eens terug, wellicht brengt dat verheldering.quote:
@engine heb je je minion weer aan het werk gezet hierquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:18 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g doet weer een steun motorblokje bolk.
wat is pohiquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lees je PoHi maar eens terug, wellicht brengt dat verheldering.
Even pauze dus dan maar bolken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@:engine heb je je minion weer aan het werk gezet hier
Wil je zelf niet winnen?quote:
Je wint DTS door DTS niet te winnenquote:
Ik heb niks maar wederom bedankt @m1st1gquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@:engine heb je je minion weer aan het werk gezet hier
Soms moet er net tegen aan lopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Typisch dit. Maanden opzoek naar schoenen. Alles te duur vinden en nu in nog geen uurtje 2 paar kopen
Tijd is kostbaarquote:
Ik had er gewoon helemaal niet aangedacht om met mijn smaak op etsy te kijken.quote:
Ik doe het met plezier.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb niks maar wederom bedankt @:m1st1g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |