Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
* greysbones pakt Dev bij zijn oren en sleept hem DTS weer inquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
En ik heb al van die flaporenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt Dev bij zijn oren en sleept hem DTS weer in![]()
![]()
je nodigt niet alleen dames uit?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nu ook met trouwe schoenenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef Lovely het volgende:
Maarum kunnen jullie even stil zijn, kan ik punten pakkenTenminste 1 iemand die naar mij luistertquote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Hmm niet echt netjes van die professor.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Achteraf had ik best wat uitgebreider kunnen zijn. Ik had bijvoorbeeld een aantal bestaande algorithmes geimplementeerd, maar de manier waarop ik ze gebruikte was nieuw. Ik had dus maar heel kort beschreven wat die algoritmes deden en hoe ze iets toevoegde aan mijn werk. Dus een paragraaf en iets van 2 relevantie referenties per algorithme. Ik had daar heel makkelijk een heel hoofdstuk aan kunnen wijden. Maar ik had mezelf als deadline 3 weken gegeven om te schrijven en heb me daar redelijk aan gehouden; het onderzoek zelf had iets van 6 maanden geduurd op een stageplek in Frankrijk. Ik had al een promotieplaats aangeboden gekregen en die professor wilde dat ik zo snel mogelijk zou beginnen“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Tenminste 1 iemand die naar mij luistertDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
* greysbones maakt een afspraak voor Dev voor zijn oren bij de plastisch chirurgquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb nieuwe schoenen nodig. En ik zoek juist dit modelletje van het is beetje vintageTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zie post in de quotequote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
ssstttDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die schoenen stonden al in het vorige topicDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zijn die andere mooierquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ieni deelt graag veelvuldigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:41 schreef drakin het volgende:
Die schoenen stonden al in het vorige topic
Misschien moet boem dan eens gaan studeren ofzoquote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Proost, vind pepsi en coca cola beide lekker..quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
en poetst ze even opquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
whyyyyyyyyquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien moet boem dan eens gaan studeren ofzoEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dezen van Miu Miu vind ik wel leuk
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Omdat het wel duidelijk is dat diegene niet begrijpt dat "een vrouw achter het stuur is bloed aan de muur" betekend.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee, ik vroeg of jij een rattenverjager kentquote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat het wel duidelijk is dat diegene niet begrijpt dat "een vrouw achter het stuur geen bloed aan de muur" betekend.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg of jij een rattenverjager kent
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die zijn nog leukerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
En deze zijn heel mooi nude kleurig
Ik heb thee
Ik heb niks, zo even water pakkenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ijskoffie![]()
Klopt, maar ik heb ook bruine nodig. Dus ik ga gek doen en ze allebei bestellen.quote:
Heb ik er 2 voor waar ik in eerste instantie 1 paar schoenen voor zagTrotste mama van Ambar
colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vanavond misschien cola zeroA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Of ijsthee of iets andersA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Misschien maar even wat koud zetten, voor ik het vergeetA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Want dan is t niet koud genoegA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
En is het niet lekkerA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Dus datA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik heb een bolk... voor jou“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Bedankt, ik bolk u even terugA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Is de bolk verstuurdA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
test testA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja het is geluktA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Waarom kan ik nu ineens snel posten met mijn aboA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
meestal krijg ik een error in beeldA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
1A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
oh met tellen welA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Is al heel lang zo. Zonder abo krijg je een database foutmelding die je met niet meer krijgt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:54 schreef Lovely het volgende:
Waarom kan ik nu ineens snel posten met mijn aboOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kloptquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is al heel lang zo. Zonder abo krijg je een database foutmelding die je met niet meer krijgt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nog even een broodje erbijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jawel, met snel posten nog wel als ik ga tellenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is al heel lang zo. Zonder abo krijg je een database foutmelding die je met niet meer krijgt.
Als ik maar niet nog ernstiger gewond raakDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat moeten we niet hebben nee, maar ik weet nog steeds niet hoe en wat je nu gedaan hebtquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
houdt de vingers bij de 112quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zonnesteek heequote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Of 114 ze is tenslotte een draak
mijn duim verwondquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben nee, maar ik weet nog steeds niet hoe en wat je nu gedaan hebtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zouden ze wel komen, als we melding maken dat een draak gewond is? ;oA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Zullen we op datequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Straks komen ze niet, denken ze dat het een grap isA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Zullen we op date* Lovely zegt nee, want er is nog niks mis met mijn hersenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely ze zegt nee, want er is nog niks mis met mijn hersens![]()
![]()
mythologische wezens vallen niet onder dieren zeggen ze aan de andere kant van de lijnquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
wie??quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:58 schreef Lovely het volgende:
Straks komen ze niet, denken ze dat het een grap isEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oh dus gewoon 112 dusquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
mythologische wezens vallen niet onder dieren zeggen ze aan de andere kant van de lijnA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Lekker hoor, ik had starbucks hazelnootquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
* Neemt nu slok ijskoffie caramelsmaakje
doet nieuwe pleister erop, bloed eindelijk wat minder nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als we 114 bellenquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Draak van een vrouw is een mens
Die zijn op de aanbieding bij de AH bij de plus is DE nu in de aanbiedingquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik had starbucks hazelnoot![]()
Ik heb ervoor gestudeerd dat je voor deze verwonding geen 112 hoeft te bellen.quote:
vingers zijn wel ernstig raar koudDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mens mensA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik kom niet meer bij de AH deze week..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die zijn op de aanbieding bij de AH bij de plus is DE nu in de aanbiedingA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik heb zat pleisters in huisDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar er zit wel een vertraging op voor mensen zonder abbo.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, met snel posten nog wel als ik ga tellenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Anders maand verband er op plakken
ook hechtpleisters?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat is waar, daarom ook abo.. zonde is niet te doenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar er zit wel een vertraging op voor mensen zonder abbo.
of gewoon 10 seconde lijmEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee, misschien volgende week wel weer ergens anders in de aanbiedingquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ook niet en geen zin om erheen te moeten rijden voor koude koffie bekersA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
nee deze raak ik niet aan gehecht, ik kan ze makkelijk loslatenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hier wel altijd in huis van de DMquote:![]()
Zit nu weer één over een topje heeniets met mes verkeerd opgepakt en flap los
![]()
![]()
Moet je dan ook tot 10 tellen?quote:
Sorry ben in een vervelende bui
11quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
er ligt hier een ruftende hond tussen mijn benen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
er ligt hier een ruftende hond tussen mijn benen![]()
![]()
plak er een pleister opquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
er ligt hier een ruftende hond tussen mijn benenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En als je dat niet kan dan?quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Stuur hem maar naar buitenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
er ligt hier een ruftende hond tussen mijn benenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Onaardig om je man zo te noemenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
er ligt hier een ruftende hond tussen mijn benenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
back to schoolquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely zegt nee, want er is nog niks mis met mijn hersenen
Of opnieuw tellen dus na 10 weer bij 1 beginnenquote:
Sorryquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
of betere lijm kopenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Probeer het via je dagbesteding, past meer bij jouquote:Uw ADH vitamine Worst
ochDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zit niet op een dagbestedingquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Probeer het via je dagbesteding, past meer bij jou
De roze?quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Wat wat?!!quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Daar is t voor, zei ik laatst nog tegen een meneer in een eet tentjequote:
Heeft ie jou getrakteerd?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar is t voor, zei ik laatst nog tegen een meneer in een eet tentjeUw ADH vitamine Worst
meer thee en dan . . .Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja en de bruine uit het vorige topicquote:Trotste mama van Ambar
Nee moest wel zelf betalen.. was tijdens t afrekenenquote:
Nice..draag je alleen dat soort schoenen of ook sneakers/laarsjes?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en de bruine uit het vorige topicA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Keek die met verbazing naar je flinke bestellingquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee moest wel zelf betalen.. was tijdens t afrekenenUw ADH vitamine Worst
Sneakers veraf schuw ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nice..draag je alleen dat soort schoenen of ook sneakers/laarsjes?
En als het kouder is heb ik laarzen of chelsea boots.Trotste mama van Ambar
Waren maar drie drankjes en bitterballenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Keek die met verbazing naar je flinke bestelling
Ah ok, ik hou van sneakersquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sneakers veraf schuw ik.
En als het kouder is heb ik laarzen of chelsea boots.
Ik hou ook van hakken, maar niet van hakken schoenen
Ik heb sneakers nog nooit leuk gevonden, past ook totaal niet bij mijn stijl. Ik vind het zelfs lelijk en zou willen dat mensen het minder zouden dragen.Trotste mama van Ambar
Drie drankjes is wel veel als het voor jezelf isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waren maar drie drankjes en bitterballenUw ADH vitamine Worst
Ouwe gabbertjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik hou ook van hakken, maar niet van hakken schoenenUw ADH vitamine Worst
Hakken, rammen, tanken, vlammen. Ja Toch!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee niet alleen voor mezelf ( ook ouders )quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Drie drankjes is wel veel als het voor jezelf isA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb sneakers nog nooit leuk gevonden, past ook totaal niet bij mijn stijl. Ik vind het zelfs lelijk en zou willen dat mensen het minder zouden dragen.![]()
![]()
je kunt nooit genoeg sneakers hebben![]()
Lees je PoHi maar eens terug, wellicht brengt dat verheldering.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
@engine heb je je minion weer aan het werk gezet hierquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:18 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g doet weer een steun motorblokje bolk.![]()
![]()
Sneakers zijn raar en lelijk. Ik prefereer gewoon netjes lederen schoenen zoals schoenen ooit bedoeld zijn.
Maar ik ben lekker ouderwets.Trotste mama van Ambar
wat is pohiquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lees je PoHi maar eens terug, wellicht brengt dat verheldering.
Even pauze dus dan maar bolken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@:engine heb je je minion weer aan het werk gezet hier![]()
![]()
Wil je zelf niet winnen?quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Je wint DTS door DTS niet te winnenquote:
* ieniminimuis Zet smurfen op met ik heb nieuwe schoenen, schoenen!!!!Trotste mama van Ambar
Typisch dit. Maanden opzoek naar schoenen. Alles te duur vinden en nu in nog geen uurtje 2 paar kopen
Trotste mama van Ambar
Ik heb niks maar wederom bedankt @m1st1gquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@:engine heb je je minion weer aan het werk gezet hier
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Soms moet er net tegen aan lopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Typisch dit. Maanden opzoek naar schoenen. Alles te duur vinden en nu in nog geen uurtje 2 paar kopen
* Lovely gaat richting te keuken
Tijd is kostbaarquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik had er gewoon helemaal niet aangedacht om met mijn smaak op etsy te kijken.quote:Trotste mama van Ambar
Ik doe het met plezier.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb niks maar wederom bedankt @:m1st1g![]()
Moet wel weken wachten op de schoenen maar héTrotste mama van Ambar
Op de juiste dingen wachten is okayquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet wel weken wachten op de schoenen maar hé“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Zo maar een boodschappen doen.
Wraps wordt het denk ik maar.Trotste mama van Ambar
ik doe ook simpel vandaag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Wraps wordt het denk ik maar.
Heldere champsoep en daarna kipshoarma.![]()
Lekker, graag met kip en rijst!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Wraps wordt het denk ik maar.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ken 2 soorten wraps. Nummer 1 is met zalm, groenten etc. Nummer 2 is falafal, gegrilde groenten en tzatziki.quote:Trotste mama van Ambar
Ik had toch graag met kip en rijst.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken 2 soorten wraps. Nummer 1 is met zalm, groenten etc. Nummer 2 is falafal, gegrilde groenten en tzatziki.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
wrap, groene pesto, brie, gebakken chaps, rode ui en tomaat.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken 2 soorten wraps. Nummer 1 is met zalm, groenten etc. Nummer 2 is falafal, gegrilde groenten en tzatziki.![]()
Ohja en ik ging pizza blauwe kaas ananas proberen
Trotste mama van Ambar
Chaps:quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wrap, groene pesto, brie, gebakken chaps, rode ui en tomaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Monique___ op 02-06-2023 16:48:13 ]![]()
Uhm ik wist dit ook niet.. zocht op wat je met chaps bedoelde en kom dit tegenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij dit weet ?![]()
doe je de brie laten smelten in de oven of koud erop?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wrap, groene pesto, brie, gebakken chaps, rode ui en tomaat.![]()
Ff kleren aan doen anders kijken ze zo raar in de supermarktTrotste mama van Ambar
In de ovenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
doe je de brie laten smelten in de oven of koud erop?![]()
![]()
Zit je niet op een nudistencamping ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ff kleren aan doen anders kijken ze zo raar in de supermarkt![]()
![]()
Nee. Gelukkig niet. Ik houd niet zo van naakt bij andere mensenquote:Trotste mama van Ambar
BlokDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Eet brie nooit met pesto maar wil het wel een keer uitproberen, lijkt me een lekkere combi op een wrap.quote:![]()
Ik 2x vandaagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dikke bolus heb ik al achtergelaten in de porceleinen troon.
Trotste mama van Ambar
Ook zongedroogde tomaatjes erbijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan hebben die andere mensen echt pech.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig niet. Ik houd niet zo van naakt bij andere mensen![]()
Heb het helemaal niet over bolusquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dikke bolus heb ik al achtergelaten in de porceleinen troon.![]()
![]()
Dat is het zeker.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Eet brie nooit met pesto maar wil het wel een keer uitproberen, lijkt me een lekkere combi op een wrap.
In plaats van brie kan je ook filet americain nemen.
Gaat ook heel goed samen.![]()
Mijn reactie was op de wrap
Niet op gedraaide bolussen
En dan wel nog met pesto erbij ook?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is het zeker.
In plaats van brie kan je ook filet americain nemen.
Gaat ook heel goed samen.![]()
Vraag me af hoelang ik het nog doe... Meeste die ik erover hoor zijn er op gegeven moment mee gestopt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maar aan pret sigaren doe ik al 30 jaar niet meer.![]()
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En dan wel nog met pesto erbij ook?![]()
![]()
O no er staat iets te barstenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wees verstandig en stop als je er echt geen in meer in hebt. Anders heb je alleen maar een rothumeur....quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang ik het nog doe... Meeste die ik erover hoor zijn er op gegeven moment mee gestopt.![]()
Zal ik ook zeker doen. Maar rook over algemeen alleen in het weekend en soms sla ik over, als ik waakdienst heb bijv. Voor nu geniet ik er nog van.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wees verstandig en stop als je er echt geen in meer in hebt. Anders heb je alleen maar een rothumeur....![]()
Champignonsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:54 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat even de bouillon vullen met gebakken champignons.. Latersssssssss
Laters.
Ik laas wraakdienstquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal ik ook zeker doen. Maar rook over algemeen alleen in het weekend en soms sla ik over, als ik waakdienst heb bijv. Voor nu geniet ik er nog van.
Trotste mama van Ambar
Kan wel wraak gaan nemen op de servers als ze zich niet gedragen maar wordt vast niet in dank afgenomenquote:![]()
![]()
Ik wil ook nog meer, maar voor nu zijn 4 wraps met kip en rijst voldoendequote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh hier worden de IT'ers toegejuicht als ze de servers slopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan wel wraak gaan nemen op de servers als ze zich niet gedragen maar wordt vast niet in dank afgenomenTrotste mama van Ambar
Wou dat ik 4 wraps hier op bed had liggen. Helaasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil ook nog meer, maar voor nu zijn 4 wraps met kip en rijst voldoende![]()
![]()
Is dat met droge kip en droge rijst?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil ook nog meer, maar voor nu zijn 4 wraps met kip en rijst voldoendeTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Wou dat ik 4 wraps hier op bed had liggen. Helaas![]()
Bijzonder weerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh hier worden de IT'ers toegejuicht als ze de servers slopen
Moet lief zijn voor de servertjes, heb er immers ook paar van de baas gekregen voor niets en daar draait monitor nu op![]()
![]()
Nee, met zoet/zure saus graagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat met droge kip en droge rijst?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar waarom moet daar een wrap omheen?quote:Trotste mama van Ambar
Vrouw heeft zin pizza vandaag. Hmmm hawaii dan maar“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Laat ook maar, ik sla mijn eigen muis wel richting de keukenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar waarom moet daar een wrap omheen?
Ik maak blauwe kaas en ananas dit weekendquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:02 schreef laforest het volgende:
Vrouw heeft zin pizza vandaag. Hmmm hawaii dan maarTrotste mama van Ambar
Blauwe kaas?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak blauwe kaas en ananas dit weekend
Schimmel?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik houd van onbeschimmelde kaasquote:
Ik ben naar die Roquefort grotten geweest. Man man man“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:02 schreef laforest het volgende:
Vrouw heeft zin pizza vandaag. Hmmm hawaii dan maar![]()
![]()
Oei stonk het in de grot?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:05 schreef laforest het volgende:
Ik ben naar die Roquefort grotten geweest. Man man man![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:05 schreef laforest het volgende:
Ik ben naar die Roquefort grotten geweest. Man man man
Trotste mama van Ambar
Redelijk. Niet extreem, maar dat ga ik dus echt niet etenquote:
Is mij ook te schimmeligquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Redelijk. Niet extreem, maar dat ga ik dus echt niet eten![]()
Dan kan je sneller iemand daten van jouw niveauquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat is wel heel ambitieusquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan je sneller iemand daten van jouw niveau
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: