Op de juiste dingen wachten is okayquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet wel weken wachten op de schoenen maar hé
ik doe ook simpel vandaag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar een boodschappen doen.
Wraps wordt het denk ik maar.
Lekker, graag met kip en rijst!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar een boodschappen doen.
Wraps wordt het denk ik maar.
Ik ken 2 soorten wraps. Nummer 1 is met zalm, groenten etc. Nummer 2 is falafal, gegrilde groenten en tzatziki.quote:
Ik had toch graag met kip en rijst.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken 2 soorten wraps. Nummer 1 is met zalm, groenten etc. Nummer 2 is falafal, gegrilde groenten en tzatziki.
wrap, groene pesto, brie, gebakken chaps, rode ui en tomaat.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken 2 soorten wraps. Nummer 1 is met zalm, groenten etc. Nummer 2 is falafal, gegrilde groenten en tzatziki.
Chaps:quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wrap, groene pesto, brie, gebakken chaps, rode ui en tomaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Monique___ op 02-06-2023 16:48:13 ]
Uhm ik wist dit ook niet.. zocht op wat je met chaps bedoelde en kom dit tegenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij dit weet ?
doe je de brie laten smelten in de oven of koud erop?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wrap, groene pesto, brie, gebakken chaps, rode ui en tomaat.
In de ovenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
doe je de brie laten smelten in de oven of koud erop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |