Op de juiste dingen wachten is okayquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet wel weken wachten op de schoenen maar hé
ik doe ook simpel vandaag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar een boodschappen doen.
Wraps wordt het denk ik maar.
Lekker, graag met kip en rijst!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar een boodschappen doen.
Wraps wordt het denk ik maar.
Ik ken 2 soorten wraps. Nummer 1 is met zalm, groenten etc. Nummer 2 is falafal, gegrilde groenten en tzatziki.quote:
Ik had toch graag met kip en rijst.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken 2 soorten wraps. Nummer 1 is met zalm, groenten etc. Nummer 2 is falafal, gegrilde groenten en tzatziki.
wrap, groene pesto, brie, gebakken chaps, rode ui en tomaat.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken 2 soorten wraps. Nummer 1 is met zalm, groenten etc. Nummer 2 is falafal, gegrilde groenten en tzatziki.
Chaps:quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wrap, groene pesto, brie, gebakken chaps, rode ui en tomaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Monique___ op 02-06-2023 16:48:13 ]
Uhm ik wist dit ook niet.. zocht op wat je met chaps bedoelde en kom dit tegenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij dit weet ?
doe je de brie laten smelten in de oven of koud erop?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wrap, groene pesto, brie, gebakken chaps, rode ui en tomaat.
In de ovenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
doe je de brie laten smelten in de oven of koud erop?
Zit je niet op een nudistencamping ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ff kleren aan doen anders kijken ze zo raar in de supermarkt
Nee. Gelukkig niet. Ik houd niet zo van naakt bij andere mensenquote:
Eet brie nooit met pesto maar wil het wel een keer uitproberen, lijkt me een lekkere combi op een wrap.quote:
Ik 2x vandaagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dikke bolus heb ik al achtergelaten in de porceleinen troon.
Dan hebben die andere mensen echt pech.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig niet. Ik houd niet zo van naakt bij andere mensen
Heb het helemaal niet over bolusquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dikke bolus heb ik al achtergelaten in de porceleinen troon.
Dat is het zeker.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Eet brie nooit met pesto maar wil het wel een keer uitproberen, lijkt me een lekkere combi op een wrap.
En dan wel nog met pesto erbij ook?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is het zeker.
In plaats van brie kan je ook filet americain nemen.
Gaat ook heel goed samen.
Vraag me af hoelang ik het nog doe... Meeste die ik erover hoor zijn er op gegeven moment mee gestopt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maar aan pret sigaren doe ik al 30 jaar niet meer.
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En dan wel nog met pesto erbij ook?
Wees verstandig en stop als je er echt geen in meer in hebt. Anders heb je alleen maar een rothumeur....quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang ik het nog doe... Meeste die ik erover hoor zijn er op gegeven moment mee gestopt.
Zal ik ook zeker doen. Maar rook over algemeen alleen in het weekend en soms sla ik over, als ik waakdienst heb bijv. Voor nu geniet ik er nog van.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wees verstandig en stop als je er echt geen in meer in hebt. Anders heb je alleen maar een rothumeur....
Champignonsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:54 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat even de bouillon vullen met gebakken champignons.. Latersssssssss
Ik laas wraakdienstquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal ik ook zeker doen. Maar rook over algemeen alleen in het weekend en soms sla ik over, als ik waakdienst heb bijv. Voor nu geniet ik er nog van.
Kan wel wraak gaan nemen op de servers als ze zich niet gedragen maar wordt vast niet in dank afgenomenquote:
Ik wil ook nog meer, maar voor nu zijn 4 wraps met kip en rijst voldoendequote:
Oh hier worden de IT'ers toegejuicht als ze de servers slopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan wel wraak gaan nemen op de servers als ze zich niet gedragen maar wordt vast niet in dank afgenomen
Wou dat ik 4 wraps hier op bed had liggen. Helaasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil ook nog meer, maar voor nu zijn 4 wraps met kip en rijst voldoende
Is dat met droge kip en droge rijst?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil ook nog meer, maar voor nu zijn 4 wraps met kip en rijst voldoende
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Wou dat ik 4 wraps hier op bed had liggen. Helaas
Bijzonder weerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh hier worden de IT'ers toegejuicht als ze de servers slopen
Nee, met zoet/zure saus graagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat met droge kip en droge rijst?
Maar waarom moet daar een wrap omheen?quote:
Laat ook maar, ik sla mijn eigen muis wel richting de keukenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar waarom moet daar een wrap omheen?
Ik maak blauwe kaas en ananas dit weekendquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:02 schreef laforest het volgende:
Vrouw heeft zin pizza vandaag. Hmmm hawaii dan maar
Blauwe kaas?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak blauwe kaas en ananas dit weekend
Ik houd van onbeschimmelde kaasquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:02 schreef laforest het volgende:
Vrouw heeft zin pizza vandaag. Hmmm hawaii dan maar
Oei stonk het in de grot?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:05 schreef laforest het volgende:
Ik ben naar die Roquefort grotten geweest. Man man man
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:05 schreef laforest het volgende:
Ik ben naar die Roquefort grotten geweest. Man man man
Redelijk. Niet extreem, maar dat ga ik dus echt niet etenquote:
Is mij ook te schimmeligquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Redelijk. Niet extreem, maar dat ga ik dus echt niet eten
Dan kan je sneller iemand daten van jouw niveauquote:
Dat is wel heel ambitieusquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan je sneller iemand daten van jouw niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |