Zit je niet op een nudistencamping ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ff kleren aan doen anders kijken ze zo raar in de supermarkt
Nee. Gelukkig niet. Ik houd niet zo van naakt bij andere mensenquote:
Eet brie nooit met pesto maar wil het wel een keer uitproberen, lijkt me een lekkere combi op een wrap.quote:
Ik 2x vandaagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dikke bolus heb ik al achtergelaten in de porceleinen troon.
Dan hebben die andere mensen echt pech.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig niet. Ik houd niet zo van naakt bij andere mensen
Heb het helemaal niet over bolusquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dikke bolus heb ik al achtergelaten in de porceleinen troon.
Dat is het zeker.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Eet brie nooit met pesto maar wil het wel een keer uitproberen, lijkt me een lekkere combi op een wrap.
En dan wel nog met pesto erbij ook?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is het zeker.
In plaats van brie kan je ook filet americain nemen.
Gaat ook heel goed samen.
Vraag me af hoelang ik het nog doe... Meeste die ik erover hoor zijn er op gegeven moment mee gestopt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maar aan pret sigaren doe ik al 30 jaar niet meer.
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En dan wel nog met pesto erbij ook?
Wees verstandig en stop als je er echt geen in meer in hebt. Anders heb je alleen maar een rothumeur....quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang ik het nog doe... Meeste die ik erover hoor zijn er op gegeven moment mee gestopt.
Zal ik ook zeker doen. Maar rook over algemeen alleen in het weekend en soms sla ik over, als ik waakdienst heb bijv. Voor nu geniet ik er nog van.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wees verstandig en stop als je er echt geen in meer in hebt. Anders heb je alleen maar een rothumeur....
Champignonsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:54 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat even de bouillon vullen met gebakken champignons.. Latersssssssss
Ik laas wraakdienstquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal ik ook zeker doen. Maar rook over algemeen alleen in het weekend en soms sla ik over, als ik waakdienst heb bijv. Voor nu geniet ik er nog van.
Kan wel wraak gaan nemen op de servers als ze zich niet gedragen maar wordt vast niet in dank afgenomenquote:
Ik wil ook nog meer, maar voor nu zijn 4 wraps met kip en rijst voldoendequote:
Oh hier worden de IT'ers toegejuicht als ze de servers slopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan wel wraak gaan nemen op de servers als ze zich niet gedragen maar wordt vast niet in dank afgenomen
Wou dat ik 4 wraps hier op bed had liggen. Helaasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil ook nog meer, maar voor nu zijn 4 wraps met kip en rijst voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |