Is al heel lang zo. Zonder abo krijg je een database foutmelding die je met niet meer krijgt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:54 schreef Lovely het volgende:
Waarom kan ik nu ineens snel posten met mijn abo
Kloptquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is al heel lang zo. Zonder abo krijg je een database foutmelding die je met niet meer krijgt.
Jawel, met snel posten nog wel als ik ga tellenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is al heel lang zo. Zonder abo krijg je een database foutmelding die je met niet meer krijgt.
Dat moeten we niet hebben nee, maar ik weet nog steeds niet hoe en wat je nu gedaan hebtquote:
houdt de vingers bij de 112quote:
Zonnesteek heequote:
mijn duim verwondquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben nee, maar ik weet nog steeds niet hoe en wat je nu gedaan hebt
Zullen we op datequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Zullen we op date* Lovely zegt nee, want er is nog niks mis met mijn hersenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely ze zegt nee, want er is nog niks mis met mijn hersens
mythologische wezens vallen niet onder dieren zeggen ze aan de andere kant van de lijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |