Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
* greysbones pakt Dev bij zijn oren en sleept hem DTS weer inquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
En ik heb al van die flaporenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt Dev bij zijn oren en sleept hem DTS weer in![]()
![]()
je nodigt niet alleen dames uit?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nu ook met trouwe schoenenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef Lovely het volgende:
Maarum kunnen jullie even stil zijn, kan ik punten pakkenTenminste 1 iemand die naar mij luistertquote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Hmm niet echt netjes van die professor.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Achteraf had ik best wat uitgebreider kunnen zijn. Ik had bijvoorbeeld een aantal bestaande algorithmes geimplementeerd, maar de manier waarop ik ze gebruikte was nieuw. Ik had dus maar heel kort beschreven wat die algoritmes deden en hoe ze iets toevoegde aan mijn werk. Dus een paragraaf en iets van 2 relevantie referenties per algorithme. Ik had daar heel makkelijk een heel hoofdstuk aan kunnen wijden. Maar ik had mezelf als deadline 3 weken gegeven om te schrijven en heb me daar redelijk aan gehouden; het onderzoek zelf had iets van 6 maanden geduurd op een stageplek in Frankrijk. Ik had al een promotieplaats aangeboden gekregen en die professor wilde dat ik zo snel mogelijk zou beginnen“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Tenminste 1 iemand die naar mij luistertDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
* greysbones maakt een afspraak voor Dev voor zijn oren bij de plastisch chirurgquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb nieuwe schoenen nodig. En ik zoek juist dit modelletje van het is beetje vintageTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zie post in de quotequote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
ssstttDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: