Maar hoe krijg je dat voor elkaar, dat je bloed in je mond hebt?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:27 schreef drakin het volgende:
[..]
huishouden, niet doen meer dus, veel te gevaarlijk
En hoeveel daarvan tijdens het doen van huishouden?quote:
google is je vriendquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:28 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan tijdens het doen van huishouden?
Heeft Google vrienden?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en deelt heel graag je gegevens met al zijn vrienden
Slechte vriend. Vuile rat dan zegquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en deelt heel graag je gegevens met al zijn vrienden
stuur de rattenbestrijder er op afquote:
Schoenen voor mezelf, maar ik ben deels oma.quote:
Achteraf had ik best wat uitgebreider kunnen zijn. Ik had bijvoorbeeld een aantal bestaande algorithmes geimplementeerd, maar de manier waarop ik ze gebruikte was nieuw. Ik had dus maar heel kort beschreven wat die algoritmes deden en hoe ze iets toevoegde aan mijn werk. Dus een paragraaf en iets van 2 relevantie referenties per algorithme. Ik had daar heel makkelijk een heel hoofdstuk aan kunnen wijden. Maar ik had mezelf als deadline 3 weken gegeven om te schrijven en heb me daar redelijk aan gehouden; het onderzoek zelf had iets van 6 maanden geduurd op een stageplek in Frankrijk. Ik had al een promotieplaats aangeboden gekregen en die professor wilde dat ik zo snel mogelijk zou beginnenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Voor mijn MA was 110 bladzijden met alles erop en eraan. Voor PhD is gewoon een goed boek qua lengte.
@Paul ken jij nog iemand?quote:
hij?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:33 schreef devzero het volgende:
Een student wilde iets komen bespreken, maar hij is niet komen opdagen
Ik ga al weer wegquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef Lovely het volgende:
Maarum kunnen jullie even stil zijn, kan ik punten pakken
Deels? 🤔quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schoenen voor mezelf, maar ik ben deels oma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |