Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
hop hop
@Nattekat
aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
10 blz met niets dan tekst. Plaatjes, referenties en andere ruimtevullers moeten nog komen.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij hoef ik maar 10 woorden te typen voor 11 verschijnt.![]()
oke oke.. 11 wil uh volledig gevuld worden of heb je weekend![]()
![]()
![]()
neem het wel voor je overquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat even heel snel langs AH gaat voor lunch
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ga zo wel weer even knallenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
oke oke.. 11 wil uh volledig gevuld worden of heb je weekend![]()
Was echt helemaal kapot gisteren, dus vond dat ik wel even een rustig ochtendje verdiend had.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
67 blz was de mijne. Dus je hebt nog evenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10 blz met niets dan tekst. Plaatjes, referenties en andere ruimtevullers moeten nog komen.Trotste mama van Ambar
Ja dat doe je ook goedquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga zo wel weer even knallen
Was echt helemaal kapot gisteren, dus vond dat ik wel even een rustig ochtendje verdiend had.Af en toe een pauze is toch prima
![]()
Je zit nog steeds in de flow![]()
![]()
Scripties in informatica zijn doorgaans wat korter omdat er heel veel tijd in programmeren gaat zitten. Literatuuronderzoek bestaat bijna niet, terwijl dat één van de grootste onderdelen is in andere vakgebieden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
67 blz was de mijne. Dus je hebt nog even100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
I do not fucking care. Schrijven met dat kontje van je!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scripties in informatica zijn doorgaans wat korter omdat er heel veel tijd in programmeren gaat zitten. Literatuuronderzoek bestaat bijna niet, terwijl dat één van de grootste onderdelen is in andere vakgebieden.Trotste mama van Ambar
Wat ik nu trouwens gedaan heb is ook echt het lastigste om goed op papier te krijgen: beschrijven wat ik gemaakt heb en hoe het werkt
Komt goed.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
I do not fucking care. Schrijven met dat kontje van je!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb je al overwogen om al je FOK! posts uit te printen? Dan zit je zo aan dat boekwerk.Trotste mama van Ambar
quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Jepquote:
de blz voor spuit 11Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Zelda tijd
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Goed gesprekEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*wijst Engine aan als gespreksleideruikt weg
Ik ben jaloers...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor mij wel. Vrijdag is maar half dagje werken♡♡♡♡![]()
frikandelbroodje?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik kon me weer eens niet inhouden in de AH![]()
![]()
wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik kon me weer eens niet inhouden in de AHDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
er is ook geen rode vlagquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nee hoor is Barcalona daar heb je minder snel een rode vlagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar die kan wel zo komen![]()
goed opletten daarEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
maar je weet het noooitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor is Barcalona daar heb je minder snel een rode vlag![]()
![]()
![]()
ik maak me daar niet druk omquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
zonnetje erbij?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef PLY het volgende:
[..]![]()
nee, steiger in de olie zetten, gaat wel rap
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik kan je diverse voorbeelden laten zien die toch behoorlijk lang zijn. Daarnaast zie je in informatica (of bijna iedere andere STEM richting) veel meer grafieken en diagrammen, dat vult ook best. Mijn doctoraalscriptie was iets van 55 bladzijden, exclusief bibliografie. Mijn proefschrift was toch iets langer.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scripties in informatica zijn doorgaans wat korter omdat er heel veel tijd in programmeren gaat zitten. Literatuuronderzoek bestaat bijna niet, terwijl dat één van de grootste onderdelen is in andere vakgebieden.![]()
Jessquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
have a brake take a kitkat was het toch?n
Nee, daarom juist. Hier bewolkt.quote:![]()
gatverquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als jullie monique nu even bezig houden
kijk ik even F1
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zit hier te lachen hahaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
kijk ik even F1
Nou heee kan iemand s nachts engine bezig houden![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Das waarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
"jullie' hebben al meer zon gehad dan regio Zuid@mickitjuhquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit hier te lachen haha
Nou heee kan iemand s nachts engine bezig houden
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2023 14:16:10 ]![]()
geef hem vogel streamsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit hier te lachen haha
Nou heee kan iemand s nachts engine bezig houden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja dat dacht ik ook.. maar binnen 5 min was het al klaar bij engine.. kwam ie weer hier bolkenquote:![]()
![]()
Doctoraalscriptie van maar 55 bladzijden ja? Bewijst toch wel het puntquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan je diverse voorbeelden laten zien die toch behoorlijk lang zijn. Daarnaast zie je in informatica (of bijna iedere andere STEM richting) veel meer grafieken en diagrammen, dat vult ook best. Mijn doctoraalscriptie was iets van 55 bladzijden, exclusief bibliografie. Mijn proefschrift was toch iets langer.
En ja, tuurlijk zijn er ook onderwerpen waar heel veel over te zeggen is, maar dat is bij mij niet het geval. M'n begeleider zei ook al dat ik gewoon lekker langdradig mag gaan zijn om dat aantal lekker omhoog te rekken, maar dat het niet echt een probleem hoeft te zijn gezien het onderwerp.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
sowieso streamsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
* op zoek gaan naar nieuwe leuke vogelstreams voor engine vandaag
Engine kijkt van alles
van wiebel streams tot RLS-achtigEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
sowieso streams
Engine kijkt van alles
van wiebel streams tot RLS-achtig![]()
dat biedt perspectief zijn brede interesse![]()
![]()
Wel een heel snel vluggertjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.. maar binnen 5 min was het al klaar bij engine.. kwam ie weer hier bolken@engine duikt erop en eraf en laat haar zo liggen
![]()
![]()
Dat is hoe hij roltquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Wel een heel snel vluggertje@:engine duikt erop en eraf en laat haar zo liggen
![]()
![]()
En je bent nu bij blz4?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doctoraalscriptie van maar 55 bladzijden ja? Bewijst toch wel het punt
En ja, tuurlijk zijn er ook onderwerpen waar heel veel over te zeggen is, maar dat is bij mij niet het geval. M'n begeleider zei ook al dat ik gewoon lekker langdradig mag gaan zijn om dat aantal lekker omhoog te rekken, maar dat het niet echt een probleem hoeft te zijn gezien het onderwerp.![]()
Oh, ik ontdek net dat Doctoraalscriptie de afsluiting was van zowel bachelor en master in één keer
Nooit van gehoord. Dacht dat het meer met de volgende stap te maken had.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
kijk ik even F1
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee nee forest.. JIJ moet ook bezig gehouden worden hiero
je hebt al genoeg punten weer
Ik weet niet wat de gemiddelden zijn, maar de meeste die ik heb gezien waren tussen de 50 en 100 bladzijden. Proefschriften gaan makkelijk over de 200 a 300 bladzijden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doctoraalscriptie van maar 55 bladzijden ja? Bewijst toch wel het punt
En ja, tuurlijk zijn er ook onderwerpen waar heel veel over te zeggen is, maar dat is bij mij niet het geval. M'n begeleider zei ook al dat ik gewoon lekker langdradig mag gaan zijn om dat aantal lekker omhoog te rekken, maar dat het niet echt een probleem hoeft te zijn gezien het onderwerp.![]()
Lullen om te vullenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
. M'n begeleider zei ook al dat ik gewoon lekker langdradig mag gaan zijn om dat aantal lekker omhoog te rekken.alsof je zelf niets te zeggen hebt
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de gemiddelden zijn, maar de meeste die ik heb gezien waren tussen de 50 en 100 bladzijden. Proefschriften gaan makkelijk over de 200 a 300 bladzijden.
Voor mijn MA was 110 bladzijden met alles erop en eraan. Voor PhD is gewoon een goed boek qua lengte.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
DIt kan je weer op twee manier in vullenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Lullen om te vullenalsof je zelf niets te zeggen hebt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, best slecht adviesquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Lullen om te vullenalsof je zelf niets te zeggen hebt
Mja, ik heb geen grafiekjes om het lekker op te vullen allemaal. Het is echt niet het soort project waar je een lang verhaal over kan schrijvenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de gemiddelden zijn, maar de meeste die ik heb gezien waren tussen de 50 en 100 bladzijden. Proefschriften gaan makkelijk over de 200 a 300 bladzijden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-06-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. engine / 211 / +153 / +58 / 165 / 237
2. Monique___ / 103 / +79 / +24 / 523 / 574
3. Emmerdeur / 85 / +42 / +43 / 134 / 169
4. Zucht. / 65 / +26 / +39 / 276 / 299
5. DerRabbit / 55 / +43 / +12 / 199 / 249
6. laforest / 51 / +5 / +46 / 338 / 357
7. Lovely / 49 / +45 / +4 / 209 / 231
8. DJMO / 31 / +14 / +17 / 60 / 87
9. greysbones / 29 / +17 / +12 / 181 / 197
10. devzero / 27 / +0 / +27 / 59 / 79
11. HappyCharly / 25 / +24 / +1 / 168 / 184
12. Mazikeen / 24 / +24 / +0 / 151 / 170
13. Nattekat / 19 / +12 / +7 / 106 / 124
14. mario390 / 19 / +16 / +3 / 16 / 30
15. sturmpie / 15 / +4 / +11 / 46 / 70
16. PLY / 14 / +11 / +3 / 159 / 165
17. bondage / 14 / +9 / +5 / 63 / 72
18. Dr.Mikey / 13 / +9 / +4 / 52 / 63
19. Dotteke / 13 / +12 / +1 / 76 / 85
20. hemarookworst / 13 / +11 / +2 / 104 / 115SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die van mij was 135, maar wel met redelijk wat technische tekeningen erin.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Voor mijn MA was 110 bladzijden met alles erop en eraan. Voor PhD is gewoon een goed boek qua lengte.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lullen om te vullen is toch niet oke.. gaat om de inhoud.. dan liever wat minder en to the point dan een hoop gezwam met weinig inhoud.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen grafiekjes om het lekker op te vullen allemaal. Het is echt niet het soort project waar je een lang verhaal over kan schrijven![]()
M'n begeleider loofde mijn schrijfstijl wel verderquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Lullen om te vullen is toch niet oke.. gaat om de inhoud.. dan liever wat minder en to the point dan een hoop gezwam met weinig inhoud.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mijne puur een verhaal, argument, essay. Geen afbeeldingen of grafiek en. En referenties niet meegeteld qua aantal woorden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die van mij was 135, maar wel met redelijk wat technische tekeningen erin.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ah ja dan zit je goedquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n begeleider loofde mijn schrijfstijl wel verder![]()
Maar wel apart dat ze lullen om te vullen adviseerde.
had jij dat filmpje op youtube ook nog gekeken , van telefacts? bah werd/ word er naar van..![]()
Voor mij welquote:
Ik kende het verhaal al, dus daarom wist ik ook meteen wat een enorm terechte actie het was van die gast.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah ja dan zit je goed![]()
Maar wel apart dat ze lullen om te vullen adviseerde.
had jij dat filmpje op youtube ook nog gekeken , van telefacts? bah werd/ word er naar van..100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kon niet het complete verhaal.. vind het verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kende het verhaal al, dus daarom wist ik ook meteen wat een enorm terechte actie het was van die gast.
edit: compleet zal dit ook niet zijn.. maar de grote lijnen wel![]()
In die video legt die Youtuber ook gewoon uit wat ieders rol is geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik kon niet het complete verhaal.. vind het verschrikkelijk.
edit: compleet zal dit ook niet zijn.. maar de grote lijnen wel100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mijne was wel echt een over een technisch proces waarvoor ik op veel externe data moest leunen. Van die externe data heb ik zelf wel werk voor verricht, maar viel voor de Uni onder een extern bedrijfquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijne puur een verhaal, argument, essay. Geen afbeeldingen of grafiek en. En referenties niet meegeteld qua aantal woorden.
Je bedoeld die wat offline is gehaald?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In die video legt die Youtuber ook gewoon uit wat ieders rol is geweest.![]()
Een video die overal rond gaat haal je niet offline.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je bedoeld die wat offline is gehaald?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
EensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh, mario is weer aan het janken over punten, die gaat dus gewoon weer iedereen tegen zich krijgen deze maand
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Klopt maar ze proberen het wel her en der.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een video die overal rond gaat haal je niet offline.![]()
Dat mag tochquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef mario390 het volgende:
vollige scheise de spelen de hele nacht tot
ochtend door
Weekend!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Beter de vlieg dan jijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar dacht ik ook aan tot ik de post van Natte las en dacht o ja het spel hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
binnen een minuutje te vindenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een video die overal rond gaat haal je niet offline.zie ik nu
![]()
ja was balen he.. zaten er hier nog te postenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja mag maar is niet altijd
meestal is vanaf 3 tot 4 niemand![]()
![]()
Dan moet je zorgen dat je er bent kan je mooi scorenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja mag maar is niet altijd
meestal is vanaf 3 tot 4 niemand
ja en precies dat ging niet vannachtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je er bent kan je mooi scoren![]()
O, dat is jammer dan, maar dan kregen die andere ook nietsquote:
Lekkerquote:
![]()
tampon erin stoppenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:53 schreef mario390 het volgende:
hoe bring ik en lopende
nieus an het stoppen?
bordjes start en finish verwijderen van de neusharenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
tampons in stoppenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:53 schreef mario390 het volgende:
hoe bring ik en lopende
nieus an het stoppen?
aan de riem leggen dan loopt hij niet wegquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:53 schreef mario390 het volgende:
hoe bring ik en lopende
nieus an het stoppen?![]()
Hier heb je over St Nicolaas kerken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar je woont ver weg.. dan moet de boot wat verder varen![]()
Heb hem al je kant opgestuurd
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan tot ik de post van Natte las en dacht o ja het spel hier
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
aan de riem leggen dan loopt hij niet weg![]()
![]()
Dan ben je flink verkouden, heb dat een tijdje terug ook gehad. Gewoon afwachten tot het over is.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:55 schreef mario390 het volgende:
de lopt zo erg dat en neusdoek bij en keer
voll isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Villach?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:57 schreef mario390 het volgende:
kann niet wachten morgen is voetbal
laatste thuisspel“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
![]()
Geen Spaans wijntje?quote:
ik heb niet zoveel feestjes. Gelukkig maar anders zou ik elke week half dood zijn op het werk... ik ben te oud![]()
![]()
vanavond niet. Moet morgen lessen, dus dan wil ik bij de les zijnquote:
Heel misschien morgenavond een wijntje. Maar ik moet zondag gaan winkelen![]()
Dus wil ik ook beetje fris en fruitig zijn![]()
1 person party 🤣quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:05 schreef Mazikeen het volgende:
ik heb niet zoveel feestjes. Gelukkig maar anders zou ik elke week half dood zijn op het werk... ik ben te oud“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Banaan meenemen. Ben je iig fruitigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
vanavond niet. Moet morgen lessen, dus dan wil ik bij de les zijn
Heel misschien morgenavond een wijntje. Maar ik moet zondag gaan winkelen![]()
Dus wil ik ook beetje fris en fruitig zijn“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik zit te bedenken wanneer ik een feestje heb, maar ik denk pas op de vakantie
[..]
bah
Ik mag graag een feestje doen hoor. Alleen niet meer met alcohol voor mij persoonlijk.quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
alcohol valt toch altijd anders op vakantie, ik heb dan ook nooit een katerrquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik mag graag een feestje doen hoor. Alleen niet meer met alcohol voor mij persoonlijk.![]()
![]()
quote:Hello
Ola Bolkers!
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik was even afgeleid maar ik ben er weer
Trotste mama van Ambar
Ik vind de volgende twee dagen na een drinkfeest onprettig. Vroeger duurde dat veel korterquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
alcohol valt toch altijd anders op vakantie, ik heb dan ook nooit een katerr“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind de volgende twee dagen na een drinkfeest onprettig. Vroeger duurde dat veel korter
Scheelt ook wel dat ik op de vakantie de hele dag door drinkDus niet in een avondje tering alcohol
Doseren![]()
![]()
Of gewoon een alternatief zoeken, of BOB zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat sowieso
Scheelt ook wel dat ik op de vakantie de hele dag door drinkDus niet in een avondje tering alcohol
Doseren“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
waarom bob zijn op vakantiequote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Of gewoon een alternatief zoeken, of BOB zijnIk hou wel van alcohol
![]()
Drugs doe ik al een tijdje niet meer![]()
![]()
pleisterDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ernstig gewond geraaktDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij? Wat heb je gedaan?quote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Van die mensen met een lachgasfles in de autoquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
waarom bob zijn op vakantieIk hou wel van alcohol
![]()
Drugs doe ik al een tijdje niet meer
dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Van die mensen met een lachgasfles in de auto
Maar lijkt mij ook niks![]()
ehhh was ditquote:
voor ik iemand beledigEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mond vol bloedquote:
Ik 1 keer op college jaaaren geleden van een slagroomspuit van de Blokker. Niks aan, onprettig.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gedaan
Maar lijkt mij ook niks“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik 1 keer op college jaaaren geleden van een slagroomspuit van de Blokker. Niks aan, onprettig.![]()
![]()
huishouden, niet doen meer dus, veel te gevaarlijkquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
kansloos die mensenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Van die mensen met een lachgasfles in de auto![]()
Lafofobolk heb ikquote:
Royal bolk“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
![]()
de meeste doden vallen in huisquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:27 schreef drakin het volgende:
[..]
huishouden, niet doen meer dus, veel te gevaarlijkEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
2e pleisterDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja en straks spieren kapot kunnen ze auto aan laten passenquote:
Bewust Ontiegelijk Beschonkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Of gewoon een alternatief zoeken, of BOB zijn
Maar hoe krijg je dat voor elkaar, dat je bloed in je mond hebt?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:27 schreef drakin het volgende:
[..]
huishouden, niet doen meer dus, veel te gevaarlijkA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
En hoeveel daarvan tijdens het doen van huishouden?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
google is je vriendquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:28 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan tijdens het doen van huishouden?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heeft Google vrienden?quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
quote:![]()
![]()
en deelt heel graag je gegevens met al zijn vriendenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en deelt heel graag je gegevens met al zijn vrienden![]()
Slechte vriend. Vuile rat dan zegquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en deelt heel graag je gegevens met al zijn vrienden“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
stuur de rattenbestrijder er op afquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Maarum kunnen jullie even stil zijn, kan ik punten pakken
Schoenen voor mezelf, maar ik ben deels oma.quote:Trotste mama van Ambar
Achteraf had ik best wat uitgebreider kunnen zijn. Ik had bijvoorbeeld een aantal bestaande algorithmes geimplementeerd, maar de manier waarop ik ze gebruikte was nieuw. Ik had dus maar heel kort beschreven wat die algoritmes deden en hoe ze iets toevoegde aan mijn werk. Dus een paragraaf en iets van 2 relevantie referenties per algorithme. Ik had daar heel makkelijk een heel hoofdstuk aan kunnen wijden. Maar ik had mezelf als deadline 3 weken gegeven om te schrijven en heb me daar redelijk aan gehouden; het onderzoek zelf had iets van 6 maanden geduurd op een stageplek in Frankrijk. Ik had al een promotieplaats aangeboden gekregen en die professor wilde dat ik zo snel mogelijk zou beginnenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Voor mijn MA was 110 bladzijden met alles erop en eraan. Voor PhD is gewoon een goed boek qua lengte.![]()
![]()
@Paul ken jij nog iemand?quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
![]()
hij?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:33 schreef devzero het volgende:
Een student wilde iets komen bespreken, maar hij is niet komen opdagenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ga al weer wegquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef Lovely het volgende:
Maarum kunnen jullie even stil zijn, kan ik punten pakken![]()
![]()
Deels? 🤔quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schoenen voor mezelf, maar ik ben deels oma.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Misschien wilde hij wel bespreken dat er niks besproken wordquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:33 schreef devzero het volgende:
Een student wilde iets komen bespreken, maar hij is niet komen opdagen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: