Mijne puur een verhaal, argument, essay. Geen afbeeldingen of grafiek en. En referenties niet meegeteld qua aantal woorden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die van mij was 135, maar wel met redelijk wat technische tekeningen erin.
Ah ja dan zit je goedquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n begeleider loofde mijn schrijfstijl wel verder
Voor mij welquote:
Ik kende het verhaal al, dus daarom wist ik ook meteen wat een enorm terechte actie het was van die gast.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah ja dan zit je goed![]()
Maar wel apart dat ze lullen om te vullen adviseerde.
had jij dat filmpje op youtube ook nog gekeken , van telefacts? bah werd/ word er naar van..
Ik kon niet het complete verhaal.. vind het verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kende het verhaal al, dus daarom wist ik ook meteen wat een enorm terechte actie het was van die gast.
In die video legt die Youtuber ook gewoon uit wat ieders rol is geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik kon niet het complete verhaal.. vind het verschrikkelijk.
edit: compleet zal dit ook niet zijn.. maar de grote lijnen wel
Mijne was wel echt een over een technisch proces waarvoor ik op veel externe data moest leunen. Van die externe data heb ik zelf wel werk voor verricht, maar viel voor de Uni onder een extern bedrijfquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijne puur een verhaal, argument, essay. Geen afbeeldingen of grafiek en. En referenties niet meegeteld qua aantal woorden.
Je bedoeld die wat offline is gehaald?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In die video legt die Youtuber ook gewoon uit wat ieders rol is geweest.
Een video die overal rond gaat haal je niet offline.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je bedoeld die wat offline is gehaald?
Klopt maar ze proberen het wel her en der.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een video die overal rond gaat haal je niet offline.
Dat mag tochquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef mario390 het volgende:
vollige scheise de spelen de hele nacht tot
ochtend door![]()
Daar dacht ik ook aan tot ik de post van Natte las en dacht o ja het spel hierquote:
binnen een minuutje te vindenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een video die overal rond gaat haal je niet offline.
ja was balen he.. zaten er hier nog te postenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja mag maar is niet altijd
meestal is vanaf 3 tot 4 niemand
Dan moet je zorgen dat je er bent kan je mooi scorenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja mag maar is niet altijd
meestal is vanaf 3 tot 4 niemand
ja en precies dat ging niet vannachtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je er bent kan je mooi scoren
O, dat is jammer dan, maar dan kregen die andere ook nietsquote:
Lekkerquote:
tampon erin stoppenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:53 schreef mario390 het volgende:
hoe bring ik en lopende
nieus an het stoppen?
tampons in stoppenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:53 schreef mario390 het volgende:
hoe bring ik en lopende
nieus an het stoppen?
aan de riem leggen dan loopt hij niet wegquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:53 schreef mario390 het volgende:
hoe bring ik en lopende
nieus an het stoppen?
Hier heb je over St Nicolaas kerken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar je woont ver weg.. dan moet de boot wat verder varen![]()
Heb hem al je kant opgestuurd
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan tot ik de post van Natte las en dacht o ja het spel hier
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
aan de riem leggen dan loopt hij niet weg
Dan ben je flink verkouden, heb dat een tijdje terug ook gehad. Gewoon afwachten tot het over is.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:55 schreef mario390 het volgende:
de lopt zo erg dat en neusdoek bij en keer
voll is
Villach?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:57 schreef mario390 het volgende:
kann niet wachten morgen is voetbal
laatste thuisspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |