Jessquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
have a brake take a kitkat was het toch?
Nee, daarom juist. Hier bewolkt.quote:
gatverquote:
Zit hier te lachen hahaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
Als jullie monique nu even bezig houden
kijk ik even F1
Das waarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
"jullie' hebben al meer zon gehad dan regio Zuid
@mickitjuhquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit hier te lachen haha
Nou heee kan iemand s nachts engine bezig houden
geef hem vogel streamsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit hier te lachen haha
Nou heee kan iemand s nachts engine bezig houden
Ja dat dacht ik ook.. maar binnen 5 min was het al klaar bij engine.. kwam ie weer hier bolkenquote:
Doctoraalscriptie van maar 55 bladzijden ja? Bewijst toch wel het puntquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan je diverse voorbeelden laten zien die toch behoorlijk lang zijn. Daarnaast zie je in informatica (of bijna iedere andere STEM richting) veel meer grafieken en diagrammen, dat vult ook best. Mijn doctoraalscriptie was iets van 55 bladzijden, exclusief bibliografie. Mijn proefschrift was toch iets langer.
sowieso streamsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
* op zoek gaan naar nieuwe leuke vogelstreams voor engine vandaag
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
sowieso streams
Engine kijkt van alles
van wiebel streams tot RLS-achtig
Wel een heel snel vluggertjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.. maar binnen 5 min was het al klaar bij engine.. kwam ie weer hier bolken
Dat is hoe hij roltquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Wel een heel snel vluggertje@:engine duikt erop en eraf en laat haar zo liggen
En je bent nu bij blz4?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doctoraalscriptie van maar 55 bladzijden ja? Bewijst toch wel het punt
En ja, tuurlijk zijn er ook onderwerpen waar heel veel over te zeggen is, maar dat is bij mij niet het geval. M'n begeleider zei ook al dat ik gewoon lekker langdradig mag gaan zijn om dat aantal lekker omhoog te rekken, maar dat het niet echt een probleem hoeft te zijn gezien het onderwerp.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
Als jullie monique nu even bezig houden
kijk ik even F1
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee nee forest.. JIJ moet ook bezig gehouden worden hiero
je hebt al genoeg punten weer
Ik weet niet wat de gemiddelden zijn, maar de meeste die ik heb gezien waren tussen de 50 en 100 bladzijden. Proefschriften gaan makkelijk over de 200 a 300 bladzijden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doctoraalscriptie van maar 55 bladzijden ja? Bewijst toch wel het punt
En ja, tuurlijk zijn er ook onderwerpen waar heel veel over te zeggen is, maar dat is bij mij niet het geval. M'n begeleider zei ook al dat ik gewoon lekker langdradig mag gaan zijn om dat aantal lekker omhoog te rekken, maar dat het niet echt een probleem hoeft te zijn gezien het onderwerp.
Lullen om te vullenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
. M'n begeleider zei ook al dat ik gewoon lekker langdradig mag gaan zijn om dat aantal lekker omhoog te rekken.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de gemiddelden zijn, maar de meeste die ik heb gezien waren tussen de 50 en 100 bladzijden. Proefschriften gaan makkelijk over de 200 a 300 bladzijden.
DIt kan je weer op twee manier in vullenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Lullen om te vullenalsof je zelf niets te zeggen hebt
Ja, best slecht adviesquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Lullen om te vullenalsof je zelf niets te zeggen hebt
Mja, ik heb geen grafiekjes om het lekker op te vullen allemaal. Het is echt niet het soort project waar je een lang verhaal over kan schrijvenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de gemiddelden zijn, maar de meeste die ik heb gezien waren tussen de 50 en 100 bladzijden. Proefschriften gaan makkelijk over de 200 a 300 bladzijden.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-06-2023 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Die van mij was 135, maar wel met redelijk wat technische tekeningen erin.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Voor mijn MA was 110 bladzijden met alles erop en eraan. Voor PhD is gewoon een goed boek qua lengte.
Lullen om te vullen is toch niet oke.. gaat om de inhoud.. dan liever wat minder en to the point dan een hoop gezwam met weinig inhoud.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen grafiekjes om het lekker op te vullen allemaal. Het is echt niet het soort project waar je een lang verhaal over kan schrijven
M'n begeleider loofde mijn schrijfstijl wel verderquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Lullen om te vullen is toch niet oke.. gaat om de inhoud.. dan liever wat minder en to the point dan een hoop gezwam met weinig inhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |