Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
hop hop
@Nattekat
aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
10 blz met niets dan tekst. Plaatjes, referenties en andere ruimtevullers moeten nog komen.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij hoef ik maar 10 woorden te typen voor 11 verschijnt.![]()
oke oke.. 11 wil uh volledig gevuld worden of heb je weekend![]()
![]()
![]()
neem het wel voor je overquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat even heel snel langs AH gaat voor lunch
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ga zo wel weer even knallenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
oke oke.. 11 wil uh volledig gevuld worden of heb je weekend![]()
Was echt helemaal kapot gisteren, dus vond dat ik wel even een rustig ochtendje verdiend had.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
67 blz was de mijne. Dus je hebt nog evenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10 blz met niets dan tekst. Plaatjes, referenties en andere ruimtevullers moeten nog komen.Trotste mama van Ambar
Ja dat doe je ook goedquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga zo wel weer even knallen
Was echt helemaal kapot gisteren, dus vond dat ik wel even een rustig ochtendje verdiend had.Af en toe een pauze is toch prima
![]()
Je zit nog steeds in de flow![]()
![]()
Scripties in informatica zijn doorgaans wat korter omdat er heel veel tijd in programmeren gaat zitten. Literatuuronderzoek bestaat bijna niet, terwijl dat één van de grootste onderdelen is in andere vakgebieden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
67 blz was de mijne. Dus je hebt nog even100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
I do not fucking care. Schrijven met dat kontje van je!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scripties in informatica zijn doorgaans wat korter omdat er heel veel tijd in programmeren gaat zitten. Literatuuronderzoek bestaat bijna niet, terwijl dat één van de grootste onderdelen is in andere vakgebieden.Trotste mama van Ambar
Wat ik nu trouwens gedaan heb is ook echt het lastigste om goed op papier te krijgen: beschrijven wat ik gemaakt heb en hoe het werkt
Komt goed.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
I do not fucking care. Schrijven met dat kontje van je!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb je al overwogen om al je FOK! posts uit te printen? Dan zit je zo aan dat boekwerk.Trotste mama van Ambar
quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Jepquote:
de blz voor spuit 11Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Zelda tijd
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Goed gesprekEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*wijst Engine aan als gespreksleideruikt weg
Ik ben jaloers...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor mij wel. Vrijdag is maar half dagje werken♡♡♡♡![]()
frikandelbroodje?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik kon me weer eens niet inhouden in de AH![]()
![]()
wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik kon me weer eens niet inhouden in de AHDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
er is ook geen rode vlagquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nee hoor is Barcalona daar heb je minder snel een rode vlagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar die kan wel zo komen![]()
goed opletten daarEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
maar je weet het noooitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor is Barcalona daar heb je minder snel een rode vlag![]()
![]()
![]()
ik maak me daar niet druk omquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
zonnetje erbij?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef PLY het volgende:
[..]![]()
nee, steiger in de olie zetten, gaat wel rap
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik kan je diverse voorbeelden laten zien die toch behoorlijk lang zijn. Daarnaast zie je in informatica (of bijna iedere andere STEM richting) veel meer grafieken en diagrammen, dat vult ook best. Mijn doctoraalscriptie was iets van 55 bladzijden, exclusief bibliografie. Mijn proefschrift was toch iets langer.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scripties in informatica zijn doorgaans wat korter omdat er heel veel tijd in programmeren gaat zitten. Literatuuronderzoek bestaat bijna niet, terwijl dat één van de grootste onderdelen is in andere vakgebieden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: